Ik ben 'm nog steeds aan het kijken, dus eh. Ik zoek even een ander stukje conversatie op. Hold on.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die conversatie komt me heel bekend voor. Maar het kwartje wil nog niet vallen.
Arty +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef ArtyShock het volgende:
Hee, daar hebben we Oliver Platt weer.
Ik herkende 'm al van de karikatuur...
Asap +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:08 schreef Asap het volgende:
Drew Barrymore in teener film ... Never been kissed?
Check!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Garden State!
Slechts een heel klein beetje absurd. Niet heel erg. Rustig vooral. Vredig. Tranquil. Niet echt een comedy. Maar wel okee tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
aaaaaaargh, ik ken dit ook. Het is een komedie toch? Beetje absurde komedie a la The Big Lebowski en Fear and Loathing
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef ArtyShock het volgende:
Verhip. Eén van de personages luistert in deze film naar The Shins. How's that for coïncidence.
Of is The Shins een hele hippe coole band die helemaal van deze tijd is en je werkelijk móét kennen ander hoor je er niet bij?![]()
Meer hints nodig? Laat het weten! Ik ben de kwaadste niet.
Ik vind het een leuke feel good film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Slechts een heel klein beetje absurd. Niet heel erg. Rustig vooral. Vredig. Tranquil. Niet echt een comedy. Maar wel okee tot nu toe.
Whoops. Ik dacht dat dat over Closer ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
![]()
Die vraag over The Shins ging over Garden State!
![]()
![]()
![]()
De Damien Rice vraag ging over Closer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Whoops. Ik dacht dat dat over Closer ging.![]()
![]()
Ook al met Havenmeneer.
*proest*
De Baldwins?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Terugkerend vraagje:
Welke acteerclan wordt op geblazen in SouthPark: Bigger, Longer and uncut?
Arty +1quote:
Dat was echt een lucky shot. Het is tijden geleden dat ik die gezien heb. Ik heb er volgens mij meer op gegokt omdat jij meer dan eens een redelijk onomwonden mening over de Baldwinnetjes uitte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
Ze staan overduidelijk niet op mijn favo list al verraste Alec me wel met zijn rol in The Cooler. Dat moet ik eerlijk toe geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat was echt een lucky shot. Het is tijden geleden dat ik die gezien heb. Ik heb er volgens mij meer op gegokt omdat jij meer dan eens een redelijk onomwonden mening over de Baldwinnetjes uitte.
Deze alleen op Internet verkrijgbare (lees downloadbare) film komt uit Finland en is een huzarenstukje van amateurs. Niet naar ieders smaak, maar een hele prestatie.quote:"Bla Bla : Bla bla Bla" is a feature-length sci-fi parody, seven years in the making. It is the product of a core group of five Finns, and over 300 extras, assistants and supporters. The film combines world-class visual effects, a rough-and-ready sense of humour, and a passion that provide the basis for the first-ever Finnish science fiction adventure.
Ik denk het. Dus eh, waar is het een parodie op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer zo'n film die alleen jij, de regisseur en de regisseurs moeder heeft gezien?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars?
Met de eerste zat je warmer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
2001 a space odessey?
Ja! En Star Wreck: In the Pirkinning is gewoon te downloaden. Krap een half uurtje en je hebt 'm binnen. Voor als je eens ècht niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Trek?
Top Secretquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 6 andere Spoofs, geen sequels
Ik had ook don't be a menace verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Galaxy Quest
The Naked Gun
Hot Shots
Airplane
Killer Tomatoes Attack?
Scary Movie
Shriek! If You Know What I Did Last Friday The Thirteenth
Oh ja die in die rolstoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik had Crazy Legs wel verwacht
mr_anonimous +1
Geinige films vind ik dat.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanilla Sky?
Jij hebt 'm gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef REFUSED het volgende:
the whole ten yards
er zaten best aardige grappen inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Sheridana het volgende:
Jij hebt 'm gezien
1,5 uur van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg....
Die twee in bed vond ik het enige leuke eigenlijk....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
er zaten best aardige grappen in
Jimmy 'The Tulip' Tudeski
Noem nog 5 karakters die een bijnaam op deze manier hebben op imdb.
bij de eerste staat het er niet bij, en de laatste kan ik de karakternaam niet vinden, de film?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy The gent Conway
Tommy Two Guns De Vito
Sam Ace Rothstein
Jimmy the Saint Tosnia
Olden Pieces Polymeros
Als die eerste twee niet goed zijn:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy The gent Conway
Tommy Two Guns De Vito
Sam Ace Rothstein
Jimmy the Saint Tosnia
Olden Pieces Polymeros
Pieces Polymeros komt uit Things to do in Denver when youre dead. En Jimmy Conway wordt echt The Gent genoemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef REFUSED het volgende:
[..]
bij de eerste staat het er niet bij, en de laatste kan ik de karakternaam niet vinden, de film?
Bill Nunn .... Easy Windquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Als die eerste twee niet goed zijn:
Earl Easy Wind Denton
Critical Bill
dat weet ik, maar het staat er niet bij op IMDb, en dat was een van de vereisten in de vraagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Pieces Polymeros komt uit Things to do in Denver when youre dead. En Jimmy Conway wordt echt The Gent genoemd.
Things to do in Denver nogal vaak gezien vandaar dat ik die namen ken. Ook hun echte namen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bill Nunn .... Easy Wind
Treat Williams .... Critical Bill
maar aangezien er geen anderen in het spel zijn, ben ik coulant.
mr_anonimous +1
Je hebt gelijk hoor. Maar voor mij zijn die namen vanzelfsprekend dus denk ik ook dat IMDB ze heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dat weet ik, maar het staat er niet bij op IMDb, en dat was een van de vereisten in de vraag
kennen ja, naam weten nee, film weten ook niet. maar ik denk nog even door... zodra er 1 film is komen er vast meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat dacht ik niet. Iedereen kent deze man wel hoor.
Nee deze meneer leeft nog en scheelde een behoorlijk aantal jaar met Richard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Richard Harris?
Die is alvast goed. WIe kopt die andere twee titels binnen?quote:
Ik heb hem wel met de franse openngstitels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:22 schreef RuneRose het volgende:
moguh! Is het een Franse film?
Nope...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Invastion USA?
Nope...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Dawn?
Dat is goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Assault on Precinct 13?
Leuke entertainment voor een bieravondje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hooligans
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef RuneRose het volgende:
Das Boot?
Als het niet goed is dan mag iemand adners een vraag stellen, ik ga nu naar schiphol!
Je bedoelt zeker die nieuwe?quote:
Nee die ene waar die een litteken onder zijn oog heeft. Je weet wel, ik kan niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker die nieuwe?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef California het volgende:
A History of Violence.
Jep. Lonewolf +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kevin Costner
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Bateman Begins?
CB = Christian Bale?
Patch +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:03 schreef Patch het volgende:
Young Guns
Gaan we pingpongen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
De Pijnbank
Filmpje
Jan Rab en zijn maat
Ja zuster Nee Zuster
Ach gewoon even die Martin & Lewis award veilig stellen.quote:
sshhttttquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach gewoon even die Martin & Lewis award veilig stellen.
Patch Lewis +1quote:
Nog een dagje en dan is ze een hele week weg....quote:
Ik zal jou ook missen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog een dagje en dan is ze een hele week weg....![]()
"and the Oscar for best male performance goes to mr_anonimous !"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog een dagje en dan is ze een hele week weg....![]()
Sheridana + 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:22 schreef Sheridana het volgende:
the whole nine yards
six days, seven nights
the good girl
analyze this
lost in space
scream
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
"and the Oscar for best male performance goes to mr_anonimous !"
Gelukkig maar.quote:
kom maar op met de Ben Dover, Ron Jeremy en Jenna Jameson-vragen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Komende week is het FMT Male Bonding Week! Dat is ook leuk!
Ah Patch haalt zijn HPcollectie te voorschijn deze week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:26 schreef Patch het volgende:
[..]
kom maar op met de Ben Dover, Ron Jeremy en Jenna Jameson-vragen !![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Patch haalt zijn HPcollectie te voorschijn deze week.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Steen der Wijzen
De Geheime Kamer
Gevangene van Azkaban
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Steen der Wijzen
De Geheime Kamer
Gevangene van Azkaban
Er zit een Ron in jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn die met Jenna en Ron Jeremy?
Drat...Patch is nog steeds the fastest gun in FMT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Patch het volgende:
Geen idee, maar Eddie Poole zit er eentje in 8MM for sure
That's it!! De oscar van Nic Cage was het....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Patch het volgende:
Geen idee, maar Eddie Poole zit er eentje in 8MM for sure
Ik zit aan de brandjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef Sheridana het volgende:
Trivia van een film vroeg ik he...
Zet die fles Wodka maar weer even weg...
Proost Sheri !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee
Ik aan de port...
zal deze maar goedrekenen, hoewel ik mijn twijfels heb bij het Beest in B&hB, The Incredibles (of het een Classic is) en of de draak aan het eind van Doornroosje praat of niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Belle en Het Beest?
Doornroosje
Fantasia
The Incredibles?
Aladdin heeft Iago de papagaaiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef Sheridana het volgende:
Snowwhite
Hercules
Klokkenluider van de Notre Dame
Aladdin
Oh damn, hoe kon ik irritante Iago vergeten...quote:
Patch +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
Dombo / Dumbo
Ah oke...ik vond de Genie wel erg leuk gedaan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:56 schreef Patch het volgende:
Ik heb vertaalwerk gedaan en 2 piepkleine stemmetjes bij Aladdin
dankjewelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah oke...ik vond de Genie wel erg leuk gedaan...
da's geen speelfilm van ze, da's een shorty toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef ArtyShock het volgende:
Dan doneer ik nog The Fixer Uppers, die alleen is blijven hangen omdat ik dat vroeger zo'n grappige titel vond...
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?quote:
Zou wel eens tijd worden ja....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?
Geen idee. Dat is de enige titel die zo bij me opkomt bij de term Laurel & Hardy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef Patch het volgende:
da's geen speelfilm van ze, da's een shorty toch?
Is geen speelfilm helaas, net even bij de expert gechecked.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is de enige titel die zo bij me opkomt bij de term Laurel & Hardy.
4 goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Sokolsky het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Way out East
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Sokolsky het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Way out East
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
The Gypsies?
GUH-weldige zangstem heeft Hardy overigensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet wel dat die in het vreemdelingenlegioen in de Johnsons wordt vertoond. Dan zingt Hardy Shine on.
Op welk gebied bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Zitten er nog nieuwe Patchprojecten aan te komen?
Of we je weer op het witte doek kunnen verwachten binnenkort.quote:
qua stem wel, qua lichaam vrij weinigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of we je weer op het witte doek kunnen verwachten binnenkort.
Er gaan geruchten over Harold & Kumar in Amsterdam. Misschien is dat iets voor je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef Patch het volgende:
[..]
qua stem wel, qua lichaam vrij weinig
1 van de films die ik na een half uurtje afgezet heb.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over Harold & Kumar in Amsterdam. Misschien is dat iets voor je?
Zo erg was die nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef Patch het volgende:
[..]
1 van de films die ik na een half uurtje afgezet heb.....![]()
Geloof me, ik heb vreemdere titels op dat lijstje staan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo erg was die nou toch ook weer niet?
Ik ben nieuwsgierig. Post er eens een paar in het slowchat topic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb vreemdere titels op dat lijstje staan...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Peter van Hoof?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Kees Prins?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Andre van Duin?
Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef Sheridana het volgende:
the cell?
zijn stem...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?
The Voice?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?
Stiekem je post editen hè, als ik het antwoord al heb gegeven.quote:
La Voz eigenlijk.quote:
das al twee...er is een hele recente nu met Jlo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet alleen:
Barbarella
On golden pond?
Ik kan geen Blow Out op haar CV vinden...maar de rest is wel goed....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef ArtyShock het volgende:
Barbarella
Monster in-Law
Blow Out
On Golden pond
The China Syndrome
Nine to Five
Hè? Wie zat er dan naast John Travolta in die film...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan geen Blow Out op haar CV vinden...maar de rest is wel goed....
Dat was Nancy Allen uit Robocop geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè? Wie zat er dan naast John Travolta in die film...
Ik ken geen films van Meg Tilly.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef Sheridana het volgende:
Klopt, dat was Nancy Allen ja...
Dus we missen nog 1 film....
ehm ja....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Children of a Lesser god?
Edit: natuurlijk niet domme Andy dat is met die dove!
Oh ja, die heb ik wel eens gezien. Ik ga me voor m'n kop slaan waarschijnlijk als ik de titel hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:42 schreef Sheridana het volgende:
er is nog een film met Robert de Niro samen....hij is een analfabeet...
ja!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh wacht die ken ik denk ik wel. stanley and Iris was dat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Barbarella
Monster in-Law
Stanley and Iris
On Golden pond
The China Syndrome
Nine to Five
doet het pijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik wel eens gezien. Ik ga me voor m'n kop slaan waarschijnlijk als ik de titel hoor...
Edit:![]()
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:52 schreef victorinox het volgende:
Stephen Chow?
Will Smith?quote:
Die doet hij wel na maar het is hem niet.quote:
Eagle Shooting Heroes geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:56 schreef victorinox het volgende:
Komt dit uit Kung Pow?
Tja, waar ken ik die kop ook weer van? Of lijkt hij alleen maar heel erg op iemand.quote:
Internal Affairs!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent hem? Dat kan ik niet geloven.....
[afbeelding]
Tony Leung!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
Jeetje, wat lijkt hij anders op die eerste normale foto. Tony eh... Yung?
Het was echt een gevalletje "klinkt als...". Aziatische namen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |