Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef Sheridana het volgende:
the cell?
zijn stem...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?
The Voice?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, wat kennen ze van hem persoonlijk?
Stiekem je post editen hè, als ik het antwoord al heb gegeven.quote:
La Voz eigenlijk.quote:
das al twee...er is een hele recente nu met Jlo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet alleen:
Barbarella
On golden pond?
Ik kan geen Blow Out op haar CV vinden...maar de rest is wel goed....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef ArtyShock het volgende:
Barbarella
Monster in-Law
Blow Out
On Golden pond
The China Syndrome
Nine to Five
Hè? Wie zat er dan naast John Travolta in die film...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan geen Blow Out op haar CV vinden...maar de rest is wel goed....
Dat was Nancy Allen uit Robocop geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè? Wie zat er dan naast John Travolta in die film...
Ik ken geen films van Meg Tilly.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef Sheridana het volgende:
Klopt, dat was Nancy Allen ja...
Dus we missen nog 1 film....
ehm ja....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Children of a Lesser god?
Edit: natuurlijk niet domme Andy dat is met die dove!
Oh ja, die heb ik wel eens gezien. Ik ga me voor m'n kop slaan waarschijnlijk als ik de titel hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:42 schreef Sheridana het volgende:
er is nog een film met Robert de Niro samen....hij is een analfabeet...
ja!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh wacht die ken ik denk ik wel. stanley and Iris was dat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Barbarella
Monster in-Law
Stanley and Iris
On Golden pond
The China Syndrome
Nine to Five
doet het pijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik wel eens gezien. Ik ga me voor m'n kop slaan waarschijnlijk als ik de titel hoor...
Edit:![]()
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:52 schreef victorinox het volgende:
Stephen Chow?
Will Smith?quote:
Die doet hij wel na maar het is hem niet.quote:
Eagle Shooting Heroes geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:56 schreef victorinox het volgende:
Komt dit uit Kung Pow?
Tja, waar ken ik die kop ook weer van? Of lijkt hij alleen maar heel erg op iemand.quote:
Internal Affairs!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent hem? Dat kan ik niet geloven.....
[afbeelding]
Tony Leung!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
Jeetje, wat lijkt hij anders op die eerste normale foto. Tony eh... Yung?
Het was echt een gevalletje "klinkt als...". Aziatische namen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |