quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanilla Sky?
Jij hebt 'm gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef REFUSED het volgende:
the whole ten yards
er zaten best aardige grappen inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Sheridana het volgende:
Jij hebt 'm gezien
1,5 uur van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg....
Die twee in bed vond ik het enige leuke eigenlijk....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
er zaten best aardige grappen in
Jimmy 'The Tulip' Tudeski
Noem nog 5 karakters die een bijnaam op deze manier hebben op imdb.
bij de eerste staat het er niet bij, en de laatste kan ik de karakternaam niet vinden, de film?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy The gent Conway
Tommy Two Guns De Vito
Sam Ace Rothstein
Jimmy the Saint Tosnia
Olden Pieces Polymeros
Als die eerste twee niet goed zijn:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy The gent Conway
Tommy Two Guns De Vito
Sam Ace Rothstein
Jimmy the Saint Tosnia
Olden Pieces Polymeros
Pieces Polymeros komt uit Things to do in Denver when youre dead. En Jimmy Conway wordt echt The Gent genoemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef REFUSED het volgende:
[..]
bij de eerste staat het er niet bij, en de laatste kan ik de karakternaam niet vinden, de film?
Bill Nunn .... Easy Windquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Als die eerste twee niet goed zijn:
Earl Easy Wind Denton
Critical Bill
dat weet ik, maar het staat er niet bij op IMDb, en dat was een van de vereisten in de vraagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Pieces Polymeros komt uit Things to do in Denver when youre dead. En Jimmy Conway wordt echt The Gent genoemd.
Things to do in Denver nogal vaak gezien vandaar dat ik die namen ken. Ook hun echte namen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bill Nunn .... Easy Wind
Treat Williams .... Critical Bill
maar aangezien er geen anderen in het spel zijn, ben ik coulant.
mr_anonimous +1
Je hebt gelijk hoor. Maar voor mij zijn die namen vanzelfsprekend dus denk ik ook dat IMDB ze heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dat weet ik, maar het staat er niet bij op IMDb, en dat was een van de vereisten in de vraag
kennen ja, naam weten nee, film weten ook niet. maar ik denk nog even door... zodra er 1 film is komen er vast meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat dacht ik niet. Iedereen kent deze man wel hoor.
Nee deze meneer leeft nog en scheelde een behoorlijk aantal jaar met Richard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Richard Harris?
Die is alvast goed. WIe kopt die andere twee titels binnen?quote:
Ik heb hem wel met de franse openngstitels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:22 schreef RuneRose het volgende:
moguh! Is het een Franse film?
Nope...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Invastion USA?
Nope...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Dawn?
Dat is goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Assault on Precinct 13?
Leuke entertainment voor een bieravondje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hooligans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |