Ja ik weet het ook niet zeker hoor had het van iemand gehoort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij werken wij nergens met Macs
Geenquote:
Gelukkig is mijn plaatje volledig dynamischquote:
oh ja kutquote:
Achja binnekort ben ik toch niet meer onder julliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja kut
dat ook.
GAD slowchat moet het blijven heten
Dat was ook met de user-iconenquote:
Gewoon, ik smijt het op de grond en begin er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef tonks het volgende:
Ik sta onderaan aaahhhhh het raakt me echt, mijn hart wat doe je.
Oja want jij had hem gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik smijt het op de grond en begin er keihard op te stampen!!!! Whehehe
joh, wind je niet op, wat boeit hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:55 schreef Geqxon het volgende:
En tonks, het is erg cool om te zeiken, maar jij hebt het niet eens de moeite gedaan om bij de vorige topics uberhaupt een OP te maken / te copypasten
Dat dan weer niet, ik had gewoon zin om erop te stampen whehehehequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik had gewoon zin om erop te stampen whehehehe
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was ook met de user-iconen
Verder is de tekst live erop gezet, waarbij ik helaas niet het lettertype kan kiezen.
En het is GVHLeer dat nou eens
Jep, het deelnummer pakt hij via de GET-header, en de usernamen pakt hij uit een database (via een script wat het user-id naar user-name omzet). De tekst is echter statisch, maar ook dat wil ik uiteindelijk in een database gooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?
Netjes hoor
Ik ga even naar een verjaardag. doei!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?
Netjes hoor
Ik ga even naar een verjaardag. doei!
tonks wankert je gaat DOOOO0O0000OO000OD jonguhquote:
GADquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder is de tekst live erop gezet, waarbij ik helaas niet het lettertype kan kiezen.
Dat is bullshit en bedacht door wannabe modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:08 schreef Steve-O het volgende:
Wat ik ook nooit heb gesnapt
Ontopic blijven in een SC
Ik? 3 net, dit is mn vierdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef Steve-O het volgende:
Hoeveel bier heb je op ?
Die moet bij Danny op sollicitatie, en is nou even haar tieten aan het opbindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef tonks het volgende:
Ik mis de enigste echte gadget vrouw
OK .quote:
ik bedoel niet melaniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet bij Danny op sollicitatie, en is nou even haar tieten aan het opbinden
De Gier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
OK .
http://fourfour.typepad.com/fourfour/2005/10/high_as_a_cat.html
Ik ga Grijpstra en die andere dude kijken
jezus, zieke apenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
OK .
http://fourfour.typepad.com/fourfour/2005/10/high_as_a_cat.html
Ik ga Grijpstra en die andere dude kijken
Melanie is toch 15 of 16 ofzo dat is veel te oud voor Danny !quote:
goed punt wannabeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Melanie is toch 15 of 16 ofzo dat is veel te oud voor Danny !![]()
Waarom ben ik nou weer een wannabeequote:
Mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een wannabee![]()
Wie wil ik zijn dan
You wishquote:
Moet dan nou weerquote:
Jouw ex, troel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht echt dat het over Melanie ging
Als ik de titel ga veranderen krijg ik weer gezeik van de rest die graag GVH wil houden dus dat lijkt me niet zo oke. En alles niet serieus nemen probeer ik maar er zit toch wel ergens een grens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef tonks het volgende:
Ja heel leuk remzz, ga je nu ff de titel veranderen en niet alles zo serieus nemen?
En ik kan hem moeilijk ongelijk geven het is duidelijk GVH.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kom, ik ga ff happenquote:
ah joh kap nou ff met zagen, de lol is er wel een beetje vanaf nouquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:. okee we geven geqxon gelijk, weten we ook weer wie er mod word
En gezeligheild is altijd goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet dan nou weerdat gezeik op iedereen hier!
Als iedereen zich nou alleen met zichzelf bezig houd(nee niet op die manier) word het nog erg gezellig hier
![]()
ik ga ook maar naar bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh kap nou ff met zagen, de lol is er wel een beetje vanaf nou
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet dan nou weerdat gezeik op iedereen hier!
Als iedereen zich nou alleen met zichzelf bezig houd(nee niet op die manier) word het nog erg gezellig hier
![]()
Humana bakken zijn idd moeilijk te vinden .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
[..]
ik ga ook maar naar bed. morgen op nieuwe schoenen jacht
.
Je moet mee van je moederquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
[..]
ik ga ook maar naar bed. morgen op nieuwe schoenen jacht
.
Dan betaalt ze natuurlijk ook allesquote:
zelfs dan nog kan ik me goed voorstellen dat hij er een bloedhekel aan heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan betaalt ze natuurlijk ook alles![]()
Ja vaak het geld van paquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfs dan nog kan ik me goed voorstellen dat hij er een bloedhekel aan heeft
Overigens vertonen moeders een satanisch genot in het willen brassen met andermans geld
Zoonlief maakt hier juist vaak het geld van mams opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het geld van zoonlief, da's pas erg
Weet je zeker dat je een bikkel bent?quote:bikˇkel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Ja, ik ben duidelijk een botje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een bikkel bent?
kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speeldenquote:
dan is een beetje wraakzucht niet meer dan redelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zoonlief maakt hier juist vaak het geld van mams op![]()
Hoe was het bij dannyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef melanie_the_miss het volgende:Zo ik ben nu wel een beetje moe.
Maar ik ben een bikkel
Ja idd, ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef Remzz het volgende:
Hou krijgt Steve Jobs het toch elke keer weer voor elkaar om bijvoorbeeld een ingebouwde webcam te verkondigen alsof er iemand op Mars heeft gestaan.
quote:
Sterktequote:
Ooh dat lijkt me wel leukquote:
ik las eerst "Achter de counter bij de Apple"quote:
En sigaretten, vitamine pillen, fotorolletjes enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh dat lijkt me wel leuk
Beltegoed en kraskaarten verkopen enzo ?
Verdient het een beetje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En sigaretten, vitamine pillen, fotorolletjes enzo.
Ik mag vanavond weer, maar ander half uur, daarna feesten
Heb jij helemaal geen tijd voor als je straks hier mod bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Verdient het een beetje?
+Wat zijn de werk eisen
Maar dat word ik toch nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen tijd voor als je straks hier mod bent
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik las eerst "Achter de counter bij de Apple"
ook dat kan je net zo duur maken als je zelf wiltquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk aan. Al denk ik dat postzegels iets goedkoper is
Eigenlijk gewoon het uiterlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:15 schreef Geqxon het volgende:
Maar waarom wil je dan zo graag een iMac? Het uiterlijk? Want je hebt nu toch al een iBook?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het een beetje met computers. Ik stond op het punt een Silverstone kast te kopen.... en toen sloeg ik mijzelf even voor mijn hoofd.
Geqxon, waarom ga je in godsnaam een computerkast van 250 euro kopen!
Ik heb even je post gecorrigeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het uiterlijk, en die "media center" functie met AB lijkt me ook erg mooi in elkaar zitten. En ik ben ondertussen overtuigt dat Mac OS voor mij beter is dan Windows, alleen denk mijn vader daar anders over. Hem kan ik echt niet overtuigen een iMac als "huiscomuter" aan te schaffen....
Haha nee maar je hebt gelijk het is heel personelijk wat ik al zei mijn vader en zusje kunnen er echt helemaal niet mee werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb even je post gecorrigeerd
Maar zo'n Silverstone kast... harde plasser werk hoor
Okay ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Of deze dan, met 7" touchscreen:
[afbeelding]
610 euro
Voor de pimpfactor, en om de computer te bedienen (voor als je hem als Media Centre gebruikt)quote:
dat wat ik met een toetsenbord doe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor de pimpfactor, en om de computer te bedienen (voor als je hem als Media Centre gebruikt)
Ja Welkom Backquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef Geqxon het volgende:
WB?
Your Welcome :pquote:
Okequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ken je verder nog niet zo goed als user en er zijn genoeg die het niet weten![]()
Ja van naam misschien wel maar post gedrag enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]jij mij niet kennen.
Ik was hier moderator, en sta tevens bekend als link-terroristentuig in FB en NWS. Bij sommige geert wilders-typetjes dan
Maar dat ga ik minderen
Voor wie ben je ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vieren tergelijkertijd anders word het te druk voor hun enzo
Nog steeds 0-0 trouwens
Dan maakt deze stand je toch geen hol uit?quote:
Ow sorry wist ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg remzz, ik wil zo wel ff talpa kijken
Achja voetbalquote:
Nee dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is het meteen de eerste wedstrijd die ze uitzenden
Op RTL5 heb je ook altijd *Ahum* hele boeiende wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb weinig keus als ik voetbal wil kijken
Ik vind teletekst ook genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb weinig keus als ik voetbal wil kijken
Ja eerlijk is eerlijk....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Remzz, 12-0 had veel beter bij de wedstrijd gepast.
De rest van het jaar niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar dat weten ze morgen toch niet meer hier in Almelo
Maar wat kom jij nou eigenlijk doen in GVH? Wat posts maken in de SC zodat je gauw mod kan worden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Feyenoord doet het nog steeds goed![]()
Ik post hier gewoon gezelig mee,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat kom jij nou eigenlijk doen in GVH? Wat posts maken in de SC zodat je gauw mod kan worden?
Doe als mij en ga aan de Wodkaquote:
Twee weken ofzo ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef blrrrt het volgende:
Hoelang doen ze erover voordat ze een nieuwe mod hebben?
Doe nogeens een paar foto's van je nieuwe anaaldildo in actie?quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:54 schreef tonks het volgende:
ik ben een appel aan het eten, en ik ben meestal vroeg op. zodat ik lekker in gadgets kan posten
Hij is eigenlijk een beetje pijnlijk groot voor je?quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:58 schreef tonks het volgende:
Niet weeer
dat een beetje door elkaar ja, zo'n soort doodgaande mensensoepquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:36 schreef tonks het volgende:
bloed en poep en darmen enzo bedoel je
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, weer editten... onthou dat nou eens
Remzz met 2
Puckzzz met 3
Ik heb hier nog ergens een hele oude duke nukem 2-Dquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Zelf heb ik hier nog de Duke-Nukem CD liggen, inclusief 2 expansion packs
Dus omdat jij stupide bent is Microsoft Windows XP kut?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:35 schreef tonks het volgende:
kut windowsxp waarom kan ik geen WEP key invoeren
fuckfacequote:Op zondag 16 oktober 2005 15:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat jij stupide bent is Microsoft Windows XP kut?
Rare manier van denken.
quote:
quote:
Wat een hoge post-kwaliteit!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
fuckkkkkkkkkkk you
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef super-muffin het volgende:
er zitten verf spetter op mn Powerbook
Hipquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef super-muffin het volgende:
er zitten verf spetters op mn Powerbook
Ja vast wel. ga het er zo vanaf halenquote:
stippels op een iBook, kejje niet lezen?quote:
Omdat je eerst kansloos reageerde met 10 "haha" reacties en daarna met een "leuk" plaatje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef tonks het volgende:
Remzz waarom edit je me steeds? ik bedoel je maakte een grapje ik reageerde en nu haal je het hele grapje weg!
Remzz weet het alquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef tonks het volgende:
Zodra ze iets achter de schermen zeggen laat ik het wel weten!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh please, remzz wist het al voor dat de sollicitatie ronde begon
Dat van jou wisten we idd alquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Nee ff serieus blrrrt jammer dat je het niet bent geworden, dat ik het niet werd wisten we sowieso al.
Ja daaromquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Je kan ook gewoon leuk mee blijven doen of blijven klieren.
Powerbookquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stippels op een iBook, kejje niet lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |