Ja Welkom Backquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef Geqxon het volgende:
WB?
Your Welcome :pquote:
Okequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ken je verder nog niet zo goed als user en er zijn genoeg die het niet weten![]()
Ja van naam misschien wel maar post gedrag enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]jij mij niet kennen.
Ik was hier moderator, en sta tevens bekend als link-terroristentuig in FB en NWS. Bij sommige geert wilders-typetjes dan
Maar dat ga ik minderen
Voor wie ben je ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vieren tergelijkertijd anders word het te druk voor hun enzo
Nog steeds 0-0 trouwens
Dan maakt deze stand je toch geen hol uit?quote:
Ow sorry wist ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg remzz, ik wil zo wel ff talpa kijken
Achja voetbalquote:
Nee dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is het meteen de eerste wedstrijd die ze uitzenden
Op RTL5 heb je ook altijd *Ahum* hele boeiende wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb weinig keus als ik voetbal wil kijken
Ik vind teletekst ook genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb weinig keus als ik voetbal wil kijken
Ja eerlijk is eerlijk....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Remzz, 12-0 had veel beter bij de wedstrijd gepast.
De rest van het jaar niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar dat weten ze morgen toch niet meer hier in Almelo
Maar wat kom jij nou eigenlijk doen in GVH? Wat posts maken in de SC zodat je gauw mod kan worden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Feyenoord doet het nog steeds goed![]()
Ik post hier gewoon gezelig mee,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat kom jij nou eigenlijk doen in GVH? Wat posts maken in de SC zodat je gauw mod kan worden?
Doe als mij en ga aan de Wodkaquote:
Twee weken ofzo ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef blrrrt het volgende:
Hoelang doen ze erover voordat ze een nieuwe mod hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |