Ja ik weet het ook niet zeker hoor had het van iemand gehoort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij werken wij nergens met Macs
Geenquote:
Gelukkig is mijn plaatje volledig dynamischquote:
oh ja kutquote:
Achja binnekort ben ik toch niet meer onder julliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja kut
dat ook.
GAD slowchat moet het blijven heten
Dat was ook met de user-iconenquote:
Gewoon, ik smijt het op de grond en begin er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef tonks het volgende:
Ik sta onderaan aaahhhhh het raakt me echt, mijn hart wat doe je.
Oja want jij had hem gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik smijt het op de grond en begin er keihard op te stampen!!!! Whehehe
joh, wind je niet op, wat boeit hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:55 schreef Geqxon het volgende:
En tonks, het is erg cool om te zeiken, maar jij hebt het niet eens de moeite gedaan om bij de vorige topics uberhaupt een OP te maken / te copypasten
Dat dan weer niet, ik had gewoon zin om erop te stampen whehehehequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik had gewoon zin om erop te stampen whehehehe
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was ook met de user-iconen
Verder is de tekst live erop gezet, waarbij ik helaas niet het lettertype kan kiezen.
En het is GVHLeer dat nou eens
Jep, het deelnummer pakt hij via de GET-header, en de usernamen pakt hij uit een database (via een script wat het user-id naar user-name omzet). De tekst is echter statisch, maar ook dat wil ik uiteindelijk in een database gooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?
Netjes hoor
Ik ga even naar een verjaardag. doei!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is die tekst er helemaal opgezet via PHP en al die zooi?
Netjes hoor
Ik ga even naar een verjaardag. doei!
tonks wankert je gaat DOOOO0O0000OO000OD jonguhquote:
GADquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was ook met de user-iconen
Verder is de tekst live erop gezet, waarbij ik helaas niet het lettertype kan kiezen.
En het is GVHLeer dat nou eens
Dat is bullshit en bedacht door wannabe modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:08 schreef Steve-O het volgende:
Wat ik ook nooit heb gesnapt
Ontopic blijven in een SC
Ik? 3 net, dit is mn vierdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef Steve-O het volgende:
Hoeveel bier heb je op ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |