Die moet bij Danny op sollicitatie, en is nou even haar tieten aan het opbindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef tonks het volgende:
Ik mis de enigste echte gadget vrouw
OK .quote:
ik bedoel niet melaniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet bij Danny op sollicitatie, en is nou even haar tieten aan het opbinden
De Gier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
OK .
http://fourfour.typepad.com/fourfour/2005/10/high_as_a_cat.html
Ik ga Grijpstra en die andere dude kijken
jezus, zieke apenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
OK .
http://fourfour.typepad.com/fourfour/2005/10/high_as_a_cat.html
Ik ga Grijpstra en die andere dude kijken
Melanie is toch 15 of 16 ofzo dat is veel te oud voor Danny !quote:
goed punt wannabeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Melanie is toch 15 of 16 ofzo dat is veel te oud voor Danny !![]()
Waarom ben ik nou weer een wannabeequote:
Mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een wannabee![]()
Wie wil ik zijn dan
You wishquote:
Moet dan nou weerquote:
Jouw ex, troel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht echt dat het over Melanie ging
Als ik de titel ga veranderen krijg ik weer gezeik van de rest die graag GVH wil houden dus dat lijkt me niet zo oke. En alles niet serieus nemen probeer ik maar er zit toch wel ergens een grens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef tonks het volgende:
Ja heel leuk remzz, ga je nu ff de titel veranderen en niet alles zo serieus nemen?
En ik kan hem moeilijk ongelijk geven het is duidelijk GVH.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was ook met de user-iconen
Verder is de tekst live erop gezet, waarbij ik helaas niet het lettertype kan kiezen.
En het is GVHLeer dat nou eens
Kom, ik ga ff happenquote:
ah joh kap nou ff met zagen, de lol is er wel een beetje vanaf nouquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:. okee we geven geqxon gelijk, weten we ook weer wie er mod word
En gezeligheild is altijd goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet dan nou weerdat gezeik op iedereen hier!
Als iedereen zich nou alleen met zichzelf bezig houd(nee niet op die manier) word het nog erg gezellig hier
![]()
ik ga ook maar naar bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh kap nou ff met zagen, de lol is er wel een beetje vanaf nou
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet dan nou weerdat gezeik op iedereen hier!
Als iedereen zich nou alleen met zichzelf bezig houd(nee niet op die manier) word het nog erg gezellig hier
![]()
Humana bakken zijn idd moeilijk te vinden .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
[..]
ik ga ook maar naar bed. morgen op nieuwe schoenen jacht
.
Je moet mee van je moederquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
[..]
ik ga ook maar naar bed. morgen op nieuwe schoenen jacht
.
Dan betaalt ze natuurlijk ook allesquote:
zelfs dan nog kan ik me goed voorstellen dat hij er een bloedhekel aan heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan betaalt ze natuurlijk ook alles![]()
Ja vaak het geld van paquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfs dan nog kan ik me goed voorstellen dat hij er een bloedhekel aan heeft
Overigens vertonen moeders een satanisch genot in het willen brassen met andermans geld
Zoonlief maakt hier juist vaak het geld van mams opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het geld van zoonlief, da's pas erg
Weet je zeker dat je een bikkel bent?quote:bikˇkel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Ja, ik ben duidelijk een botje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een bikkel bent?
kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speeldenquote:
dan is een beetje wraakzucht niet meer dan redelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zoonlief maakt hier juist vaak het geld van mams op![]()
Hoe was het bij dannyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef melanie_the_miss het volgende:Zo ik ben nu wel een beetje moe.
Maar ik ben een bikkel
Ja idd, ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef Remzz het volgende:
Hou krijgt Steve Jobs het toch elke keer weer voor elkaar om bijvoorbeeld een ingebouwde webcam te verkondigen alsof er iemand op Mars heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |