Maar dat word ik toch nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen tijd voor als je straks hier mod bent
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik las eerst "Achter de counter bij de Apple"
ook dat kan je net zo duur maken als je zelf wiltquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk aan. Al denk ik dat postzegels iets goedkoper is
Eigenlijk gewoon het uiterlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:15 schreef Geqxon het volgende:
Maar waarom wil je dan zo graag een iMac? Het uiterlijk? Want je hebt nu toch al een iBook?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het een beetje met computers. Ik stond op het punt een Silverstone kast te kopen.... en toen sloeg ik mijzelf even voor mijn hoofd.
Geqxon, waarom ga je in godsnaam een computerkast van 250 euro kopen!
Ik heb even je post gecorrigeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het uiterlijk, en die "media center" functie met AB lijkt me ook erg mooi in elkaar zitten. En ik ben ondertussen overtuigt dat Mac OS voor mij beter is dan Windows, alleen denk mijn vader daar anders over. Hem kan ik echt niet overtuigen een iMac als "huiscomuter" aan te schaffen....
Haha nee maar je hebt gelijk het is heel personelijk wat ik al zei mijn vader en zusje kunnen er echt helemaal niet mee werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb even je post gecorrigeerd
Maar zo'n Silverstone kast... harde plasser werk hoor
Okay ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Of deze dan, met 7" touchscreen:
[afbeelding]
610 euro
Voor de pimpfactor, en om de computer te bedienen (voor als je hem als Media Centre gebruikt)quote:
dat wat ik met een toetsenbord doe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor de pimpfactor, en om de computer te bedienen (voor als je hem als Media Centre gebruikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |