abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31442368
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:31 schreef joshus_cat het volgende:
Oftewel, omdat Samir A een amateur is veroordelen we 'm niet.
Samir A. is niet veroordeeld omdat er niet een duidelijk doel bewezen kan worden dat hij wilde aanvallen en nog wat juridische redenen.
pi_31442387
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

We blijven wel Nederlanders he
Ja. Godsamme, hebben we ook eens terroristen, zijn het prutsers.
pi_31442594
quote:
Zeven terreurverdachten aangehouden

DEN HAAG - De politie heeft vrijdag bij diverse acties zeven terreurverdachten aangehouden. Dat gebeurde in een onderzoek van de nationale recherche naar een terroristische organisatie, zo heeft het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) laten weten. De arrestaties zijn verricht om terroristische aanslagen te voorkomen.

De verdachten zijn aangehouden in Almere, Amsterdam en Den Haag. Het gaat om zes mannen van 18 tot 30 jaar en een vrouw van 24 jaar. Onder hen is de 19-jarige Samir A., zei een woordvoerder van het OM. Een andere arrestant is Jermaine W., de broer van Jason W., die vorig jaar werd opgepakt in het Laakkwartier.

Acute dreiging

Volgens minister Remkes (Binnenlandse Zaken) is met de arrestaties een acute dreiging weggenomen. Het gebouw van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst in Leidschendam en enkele politici waren volgens Remkes het doelwit van aanslagen. "Het was nodig om in te grijpen om aanslagen te voorkomen. De dreiging is niet verdwenen, maar de acute dreiging is weggenomen", aldus Remkes.

De Hofstadgroep neemt ondanks eerdere aanhoudingen toe in omvang, verklaarde de minister. Het karakter van het radicaal-islamitische netwerk verandert volgens hem naar "autonoom" en "lokaal".

De terreurverdachten wilden volgens minister Donner van Justitie handelen vanuit extreem-godsdienstige ideologie. Een paar verdachten wilden hun islamitisch geloof volgens hem misbruiken om hun daden te rechtvaardigen.

Vuurwapens

Uit ambtsberichten van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bleek volgens het OM dat Samir A. op zoek was naar automatische vuurwapens en explosieven. Justitie vermoedt dat hij met anderen aanslagen voorbereidde op een aantal politici en een overheidsgebouw.

Vanwege de risico's rond de aanhoudingen werd een snelle interventie-eenheid BBE-SIE ingezet. Minister Donner van Justitie gaf daar toestemming voor.

Moerweg

Een van de verdachten werd gearresteerd op de begane grond van een portiekflat aan de Haagse Moerweg. De politie wil niet zeggen om wie het gaat.

Volgens de getuigen viel de politie met een speciaal arrestatieteam met kogelvrije vesten rond 11.15 uur de flat van vier verdiepingen binnen. In de ruit van de flat op de begane grond gaapt een groot gat, vermoedelijk van een traangasgranaat die daar naar binnen is geschoten. Mogelijk zijn er meer arrestaties gepleegd in dit pand, maar bewoners konden in ieder geval een bevestigen.

Vrouw

In de Van Mierisstraat, eveneens in Den Haag, is ook een inval in een flatwoning geweest. Daaruit zou de politie een vrouw en haar kind hebben meegenomen. Volgens omstanders zou het gaan om de vrouw van Samir A.

De technische recherche van de politie en de douane hebben het pand doorzocht. Zij hebben onder meer dozen met materiaal naar buiten gedragen. Volgens omwonenden is er niet geschoten. Het pand is ook met een hond doorzocht.

Bij het pand zijn tijdens de actie twee geblindeerde auto's met Belgisch kenteken weggereden. Het zou gaan om voertuigen van de Nationale Politie van dat land (Police Nationale). In een van de auto's zou de genoemde vrouw hebben gezeten.

Slotervaart

Een andere terreurverdachte is opgepakt in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. Dat bevestigde een woordvoerder van het stadsdeel. Hij kon niet vertellen waar de verdachte precies is opgepakt en om wie het gaat. Ook Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh, woonde in Slotervaart.

Het stadsdeelbestuur is vrijdagochtend ingelicht over "een arrestatie" in de wijk. Ook burgemeester Cohen van Amsterdam is van tevoren door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding op de hoogte gesteld over arrestaties in Amsterdam, liet zijn woordvoerster weten.

Almere

Een van de zeven aangehouden terreurverdachten is vrijdag in Almere opgepakt. Dat heeft een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) gezegd. De politie had ook een tweede persoon meegenomen, maar die werd niet verdacht en is weer naar huis gestuurd.

Een medewerkster van een boekenwinkel op het Centraal Station van Almere heeft verklaard dat de twee op het station werden aangehouden. Volgens de vrouw werden ze weggevoerd met kappen over hun hoofd. De woordvoerder van het OM kon alleen zeggen dat de verdachte "buiten de woning" is gearresteerd.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:13:34 #154
132749 SamirAzzouz
Begraaf mij in varkensbloed
pi_31443324
-edit: ga eens lekker buiten spelen-

[ Bericht 41% gewijzigd door kLowJow op 14-10-2005 20:25:21 ]
pi_31443406
Whehe, ik denk dat ik het werk herken.
pi_31443545
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Samir A. is niet veroordeeld omdat er niet een duidelijk doel bewezen kan worden dat hij wilde aanvallen en nog wat juridische redenen.
Ah. Helemaal vergeten. Iedereen heeft plattegronden van de tweede kamer, borsele en schiphol thuisliggen.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:30:53 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31443761
niet echt illegaal bovendien heb ik ook plattegronden van schiphol thuis liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31443801
Even tellen... Twee in Almere, een in Amsterdam, Samir A.'s vrouw en kind... Da's 5. Dan heb je er dus 2 op de Moerweg, of alleen Samir en iemand ergens anders. Waarom zouden ze daar zo vaag over doen?
pi_31443841
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ah. Helemaal vergeten. Iedereen heeft plattegronden van de tweede kamer, borsele en schiphol thuisliggen.
Sja, da's op zich allemaal niet verboden. Kijk, het wijst in een richting, ook met de "bommen maken voor dummies" er naast. Maar je kunt iemand er niet lang mee wegstoppen. En nu kan dat hopelijk wel.
pi_31444127
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Toeps het volgende:

[..]

Sja, da's op zich allemaal niet verboden. Kijk, het wijst in een richting, ook met de "bommen maken voor dummies" er naast. Maar je kunt iemand er niet lang mee wegstoppen. En nu kan dat hopelijk wel.
Eingelijk doet 't er niet toe: mijn oorspronkelijke opmerking was dat het journaal meldde dat Samir A. destijds niet was veroordeeld omdat-ie een verkeerd ingredient had gekocht. In mijn ogen is dat net zoiets als iemand niet veroordelen voor doodslag omdat-ie misschoot.
pi_31444266
Nee, da's toch wat anders. Want Samir had nooit iemand op kunnen blazen, ook al had ie dat gewild. Kennelijk heeft ie nu "Bommen voor gevorderden" gelezen.
pi_31444426
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef Toeps het volgende:
Nee, da's toch wat anders. Want Samir had nooit iemand op kunnen blazen, ook al had ie dat gewild. Kennelijk heeft ie nu "Bommen voor gevorderden" gelezen.
Dus, als je dagen van tevoren roept dat je iemand gaat vermoorden, een pistool koopt, vervolgens koel tegen je slachtoffer zegt 'ik schiet je kop eraf', en bij 't afdrukken blokkeert je pistool omdat je jezelf hebt laten afzetten door een lepe joegoslaaf, dan ga je niet de bak in, omdat je met dat pistool nooit iemand had kunnen vermoorden?

Cool.

edit: misschien heeft-ie wel een tip gekregen van justitie. 'Had verdachte kunstmest gebruik van merk X, dan was ie 't bokje. Helaas.'
pi_31444673
Nee, slimmerd, dat is wat anders. Verder heb je dan wapenbezit en poging tot.

Het recht moet voorzichtig zijn met dit soort dingen. Er zijn genoeg mensen met het Anarchy Cookbook, en misschien heb je de ingrediënten voor een bom ook wel in huis. Een oom van mij heeft ooit met een bepaald gas een flinke boem gemaakt, en hij had dat gewoon van zijn autospuiterij. Voor de lol. En hij heeft misschien net de week daarvoor op de staat lopen kankeren, omdat hij een belastingaanslag kreeg. Ook maar opsluiten?
pi_31444677
En waar blijven nu die malloten die elke dreiging direct maar afdoen als ware het flauwekul uit het Geert Wilders-kamp? Die opmerkingen als "Hij is een poosje niet in de publiciteit geweest dus verzint-ie maar weer een bedreiging"?
En Dante A, je hebt geen benul waar je over praat, dom kind.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:08:02 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_31444796
even een feest tvp , want ik ben te druk om al deze bladiebla te lezen
en ergens interreseert het me (nog) niet ook
heb wel belangrijkere dingen te doen , maar als ik me straks verveel ga ik dit allemaal even lezen jah

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:14:07 #166
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31444969
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:43 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Eingelijk doet 't er niet toe: mijn oorspronkelijke opmerking was dat het journaal meldde dat Samir A. destijds niet was veroordeeld omdat-ie een verkeerd ingredient had gekocht. In mijn ogen is dat net zoiets als iemand niet veroordelen voor doodslag omdat-ie misschoot.
Als ze dat zo gezegd hebben is het gewoon een domme opmerking van het journaal...
pi_31445163
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Samir Azzouze is niet veroordeeld omdat het kunstmest wat er werd aangetroffen niet het juiste soort was om een bom mee te kunnen maken. Dat is de reden waarom hij niet werd veroordeeld. Maar ja, hiervan zal hij dus wel geleerd hebben en zo worden dit soort knulletjes met oefenen steeds wijzer.

Wist je trouwens dat Samir een kind kreeg, althans, z,n vrouw dan, toen hij net 17 was. Hij heeft z,n vriendin dus persoonlijk geinsemineerd toen hij 16 was terwijl zij op dat moment 21 was. Pedofiel wijf is dat zeg.
pi_31445445
aanklacht tegen Samir Azzouz:

"De formele aanklacht tegen Samir A. is voorbereiding van moord op politici en voorbereiding van een bomaanslag op een overheidsgebouw"

zo.. die gaat wel een paar jaar weg, ze hebben 'm nu voor de 3e keer opgepakt, da's scheepsrecht.

http://www.nu.nl/news/608(...)den_%28video%29.html
pi_31445588
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef Frances het volgende:

[..]

Samir Azzouze is niet veroordeeld omdat het kunstmest wat er werd aangetroffen niet het juiste soort was om een bom mee te kunnen maken. Dat is de reden waarom hij niet werd veroordeeld. Maar ja, hiervan zal hij dus wel geleerd hebben en zo worden dit soort knulletjes met oefenen steeds wijzer.
Dat zegt het journaal maar de motivatie van de rechter is veel uitgebreider en dit is er slechts een onderdeeltje van.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:35:58 #170
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31445608
Ik hoorde toch echt dat Samir A. werd aangehouden in Leiden, maar nu lees ik overal alleen Amsterdam, Den Haag en Almere. Iemand bevestigen waar hij nou werd aangehouden?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31445823
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik hoorde toch echt dat Samir A. werd aangehouden in Leiden, maar nu lees ik overal alleen Amsterdam, Den Haag en Almere. Iemand bevestigen waar hij nou werd aangehouden?
RTL zegt:
quote:
Verdachten gepakt in vier steden
De arrestaties van de terreurverdachten waren in Leiden, Almere, Amsterdam en Den Haag. Samir A. is in Leiden aangehouden; Jermaine W. in Almere.
pi_31445844
Samir A. is bij zijn school in Leiden aangehouden volgens zijn advocaat.
pi_31445910
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zegt het journaal maar de motivatie van de rechter is veel uitgebreider en dit is er slechts een onderdeeltje van.
Als je 't beter weet dan moet je ook uitleggen hoe het dan wel zit, smartass.
pi_31445925
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo.. die gaat wel een paar jaar weg, ze hebben 'm nu voor de 3e keer opgepakt, da's scheepsrecht.
Met het OM as we know it wacht ik dat nog even af..
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:52:01 #175
65330 Ruzbeh
pi_31446098
Uh-oh.

Weet iemand precies waar in Leiden? Zal wel niet, maar ik moet het gewoon weten. Ik woon in Leiden en 't is niet echt een grote stad. Voelt wel anders als het zo dicht bij is enzo, je weet wel.
pi_31446303
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:03 schreef Toeps het volgende:
Nee, slimmerd, dat is wat anders. Verder heb je dan wapenbezit en poging tot.

Het recht moet voorzichtig zijn met dit soort dingen. Er zijn genoeg mensen met het Anarchy Cookbook, en misschien heb je de ingrediënten voor een bom ook wel in huis. Een oom van mij heeft ooit met een bepaald gas een flinke boem gemaakt, en hij had dat gewoon van zijn autospuiterij. Voor de lol. En hij heeft misschien net de week daarvoor op de staat lopen kankeren, omdat hij een belastingaanslag kreeg. Ook maar opsluiten?
Opsluiten? Natuurlijk

Wat dat demonstreert is dat 't nederlandse recht puur procedureel kijkt, en niet naar intenties. En ik geloof dat toch vaak genoeg bewezen is dat het onmogelijk is om intenties (die puur subjectief zijn) te vangen in 'objectieve' procedures.
pi_31447153
Objectief naar intenties kijken is dan ook bijna onmogelijk.
pi_31448769
Ik ben ook benieuwd welke school, in Leiden, Samir A is opgepakt.. Ik heb op de ROC op de Lammenschans ieder geval niks gehoord Maar goed blijft er nog veel over.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:36:39 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_31449370
grappig topicje , nee echt
was dus weer een gezellige dag vandaag , ik ga ff een sandwichje maken nu
heb ook nog wel wat liquor te zuipen , en dan ga ik online gamen
positief de anderre wereld in.

maare , goed , doei..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_31449618
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef Toeps het volgende:
Objectief naar intenties kijken is dan ook bijna onmogelijk.
...wat natuurlijk geen excuus is om dan maar helemaal niets te doen.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:46:06 #182
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31451591
Inderdaad weer arrestatie bij mij in de buurt, we hebben een naam hoog te houden tenslotte
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:30:57 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31452720
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
Goed nieuws, ik hoop dat haar scharrel Johan Wilders mee is en daar met zijn tweetjes blijven.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_31453859
Johan Wilders ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:08:02 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31453882
das dijab abu neeh neeh zijn stiefbroer geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31453907
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef Hathor het volgende:
Johan Wilders ?
Johan_de_Wilders.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:47:56 #187
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31454749
Mja, komt ervan als je een uitnodiging voor een theekransje bij ome Donner afslaat.
The Internets, I needs it..
pi_31454821
Ik word een beetje schijtziek van die gasten!
pi_31454889
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef Braamhaar het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van die gasten!
Waar met hoeveel zijn ze nou? Hoogstens twee dozijn.
pi_31456236
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Samir A. is bij zijn school in Leiden aangehouden volgens zijn advocaat.
De terrorist-training-academy?

Dat die jongen nog tijd heeft om naar school te gaan zeg, maar wel oliedom van hem dat hij zich voor een tweede keer heeft laten pakken, nu zal het OM zich niet voor een tweede maal blameren en dus zien we die jongen denk ik voor een aantal jaar niet meer terug.

Mij verbaast het al jaren dat iemand die naar eigen beweringen nog roomser is dan de paus binnen ettelijke minuten over een advocaat beschikt die meer per uur verdiend dan John de Mol...

Maar met dit proces zal ons zwijgrecht nog verder onder druk komen te staan, want dat lijkt een garantie op een nederlaag van het OM.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:57:01 #191
272 R@b
No-nonsens
pi_31456755
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Uh-oh.

Weet iemand precies waar in Leiden?
Op weg naar school. Hij volgde daar een opleiding medisch laborant. Hij liep tussen een aantal medeleerlingen en werd volgens zijn advocaat Victor Koppe heel hardhandig door het AT overmeesterd.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 05:36 schreef Elgigante het volgende:

Mij verbaast het al jaren dat iemand die naar eigen beweringen nog roomser is dan de paus binnen ettelijke minuten over een advocaat beschikt die meer per uur verdiend dan John de Mol...
Roomser dan de paus? Hij heeft meedere keren verklaard als martelaar te willen sterven.

Hier een artikel over Samir en zijn vrouw:

Moslimstel deelt liefde voor terreur

Het bekendste echtpaar van de ’polderjihad’ staat weer volop in de schijnwerpers: Samir A. en Abida K. Zij worden bejubeld door moslimextremisten die op een bruiloftsvideo het paar alle geluk toewensten: „Dat jullie samen heel veel bommen zullen maken!”

Samir A. zit nu achter de tralies als hoofdverdachte van de gisteren opgerolde terreurcel, terwijl zijn fanatieke vrouw is gehoord als getuige.
Op eerder in beslag genomen foto’s staat Abida K. (24) met een machinegeweer in de aanslag en is zij samen met Samir A. te zien met zwaarden in hun handen.

Het eenjarig zoontje van het paar heet Sayfoudine (’zwaard van de islam’). In een testament heeft A. het kindje opgedragen in de geest van de jihad te leven.

=

En hier over Samir Azzouz en de ook opgepakte Jermaine Walters:

Nieuwbakken Jermaine en ervaren Samir verdacht

Dat Samir A. snakte naar het martelaarschap, daar maakte hij geen geheim van. Hij was blij voor Mohammed B., zei hij onlangs in deze krant, want die kon met zijn levenslange gevangenisstraf een ultiem offer aan Allah brengen. Als rechtgeaard moslim wil je dat het liefst, vindt Samir.
Hij klaagde dat geheim agenten hem steeds – zichtbaar – op de huid zaten. „Dat zal pas ophouden als ik dood ben”, zei hij. Of dat nog lang zou duren? „We zullen zien”, antwoordde hij met een lach.

A. leek gedreven. Hij zou al in hoger beroep worden vervolgd voor het voorbereiden van aanslagen. Er waren plattegronden van mogelijke doelwitten bij hem gevonden en een in elkaar geflanst mechanisme, dat bedoeld leek als explosief.

Veel minder fanatiek leek tot voor kort de ook gearresteerde Jermaine W. (18). Half-Amerikaans, half-Nederlands, in zijn puberteit bekeerd tot de islam maar nog niet zo lang geleden vooral bezig met school, vechtsport en vrienden. Zijn grote broer Jason leek de echte radicaal.

In november werd Jermaine net als zijn broer aangehouden, maar alleen Jermaine mocht zijn proces buiten de cel afwachten. Hij wordt feller. Pas toonde hij op tv begrip voor aanslagen en bij een zitting in de zaak tegen Mohammed B., stak hij zijn duimen op naar de veroordeelde moordenaar. Vrouwen kregen geen hand van hem. Hij had een baan bij een telecombedrijf. Maar enkele dagen geleden kreeg hij zijn ontslag, volgens zijn vader omdat de directeur erachter was gekomen dat Jermaine de broer van Jason was.

Eind mei ging Jermaine met Samir langs bij broer Jason. Na afloop omhelsden Samir en Jermaine elkaar. Jermaine ziet Samir als iemand die ’verder’ is dan hij in het geloof. Ze gaan steeds meer met elkaar om.

En Samir heeft ondanks zijn jeugdige leeftijd (19) ervaring in het radicalisme. Hij zat op de ultra-orthodoxe Assidieqschool in Amsterdam. Vond als 14-jarige vwo-leerling de aanslagen op de Twin Towers ’superrechtvaardig’. Reisde op zijn zestiende al vergeefs naar Tsjetsjenië.

Hij trouwde met een vrouw die voor Al Aqsa werkte, een stichting die de Palestijnse Hamas financiert. Zijn zoontje noemde hij Sayfudin, ’het zwaard van het geloof’. Zijn schoonfamilie geeft radicale boeken uit. Op foto’s die bij hem zijn gevonden, poseren zijn vrouw en hij met wapens. In oktober 2003 werd hij voor het eerst aangehouden in verband met voorbereidingen van een aanslag. Het werd nooit een zaak.

Vorig jaar verschenen op internet aan hem toegeschreven gedichten over zijn detentie. „Hierbij wil ik Justitie bedanken (...) Jullie hebben mij in een wachtruimte gestopt naar het Ware Leven.”

Behalve Samir en Jason zouden ook ’nieuwe’ leden van het netwerk zijn gearresteerd. Er zijn voorbeelden van Hofstadleden die zowel binnen als buiten de gevangenis hun best doen om meer jongeren – opvallend vaak meisjes – voor hun zaak te winnen. Er is vroeg ingegrepen. Voorzover bekend zijn nog geen wapens gevonden. Maar minister Donner noemt dat een ’dilemma’: wil je aanslagen voorkomen, dan verzamel je wellicht te weinig bewijs.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:01:24 #192
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31456781
zo gek als een deur die lui
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31456784
Medisch laborant? Je zou hem maar... Brrr, eng idee zeg!
pi_31456885
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar met hoeveel zijn ze nou? Hoogstens twee dozijn.
Volgens remkes worden het er nog altijd meer..
pi_31456888
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:01 schreef Toeps het volgende:
Medisch laborant? Je zou hem maar... Brrr, eng idee zeg!
ik zou zo'n opleiding ook volgen als ik terrorist zou zijn. Kom je nog eens wat te weten.
pi_31456915
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik zou zo'n opleiding ook volgen als ik terrorist zou zijn. Kom je nog eens wat te weten.
Tuurlijk. Leren een gifgasaanval in elkaar te flansen.
pi_31456934
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Leren een gifgasaanval in elkaar te flansen.
ik weet niet wat je daar allemaal kunt leren en bemachtigen, maar misbruik ervan maken kan vast en zeker wel.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:16:36 #198
65330 Ruzbeh
pi_31457596
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 09:57 schreef R@b het volgende:
Het eenjarig zoontje van het paar heet Sayfoudine (’zwaard van de islam’). In een testament heeft A. het kindje opgedragen in de geest van de jihad te leven.
Vuile klootzak. Pak dat kind a.u.b. zo snel mogelijk af of je zal 'm later als het kind is opgegroeid toch maar neerschieten.
pi_31457897
Hij wilde dus dokter worden maar na 11 september 2001 veranderde hij radicaal.

Bizar - hoe gaat zoiets dan?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:48:34 #200
65330 Ruzbeh
pi_31458181
Nou ik denk dat zo'n persoon altijd zo gevoelig was voor zoiets zeg maar (11 september in dit geval). Dit is natuurlijk extra eng enzo want mensen die je kent die heel aardig zijn ofzo kunnen zomaar radicaliseren. Had je ook met sommige terroristen van 11 september, hoor je verhalen dat die persoon enzo altijd heel aardig was en zoiets nooit zou doen enzo. Nou, dus wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')