Dat dacht ik eigenlijk ook. Maar wat gebeurt er allemaal volgens de scanner frixir?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
Denk dat we het spannenste deel nu wel achter de rug hebben.![]()
ik heb die stream weer uitgezet, want mijn ene oortje is stuk. en daar kwam het nou net op binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef frixir het volgende:
Er gebeurt van alles volgens de scanner
Wat dan? Wat dan? Wat dan? Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef frixir het volgende:
Er gebeurt van alles volgens de scanner
t komt op 2 kanalen binnen ... alleen de 1 heb ik t idee dat t van de 'helicopter' is ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb die stream weer uitgezet, want mijn ene oortje is stuk. en daar kwam het nou net op binnen
Wat gebeurt er dan?
ik kreeg alleen de brandweer binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef 907 het volgende:
[..]
t komt op 2 kanalen binnen ... alleen de 1 heb ik t idee dat t van de 'helicopter' is ...
zet ik in de OP.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef 907 het volgende:
ohja nog ff de link van de scanner voor de mensen die er net bijkomen:
http://64.246.34.89:8210/listen.pls
Ik heb er niks van gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef -DailaLama- het volgende:
En ik heb gehoord dat Balkenende onwel is geworden.
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Is het niet banaal dat je online naar politiescanners kunt luisteren trouwens?
dat kan ook binnenkort niet meer, het kan totdat alles overgegaan is op c2000.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Bron : http://www.telegraaf.nl/binnenland/article26908381.ecequote:NCTb: extra beveiliging, geen hoger dreigingsniveau
DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) heeft vrijdag extra beveiligingsmaatregelen laten nemen naar aanleiding van de arrestatie van enkele terreurverdachten. Zo zijn naast het Binnenhof ook het gebouw van de veiligheidsdienst AIVD in Leidschendam en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie extra beschermd.
Dat heeft de NCTb vrijdag laten weten. Er is geen aanleiding om het algemene dreigingsniveau voor Nederland te verhogen. Die blijft op substantieel. Ook verandert er niets voor vitale sectoren die zijn aangesloten op het alerteringssysteem.
da's vast een afleidingsmaneuvrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.quote:
Die zitten maandagavond dus weer fijn bij mammie thuis aan de couscous.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:51 schreef The_day_after het volgende:
De verdachten worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Breekt de politie de voordeur open. Zit jij daar in het halletje te grijnzen met een pistool en een laptop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.
bovenstaande te lezen wellicht niet deze keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.
zal wel weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd of die twee in Amsterdam weer bij mij in de buurt zijn
Of die vrouw van Samir A. Daar had hij ook al een kind bij geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef Flem het volgende:
[upd] 7 Terreurverdachten aangehouden
Zou die vrouw Martine betreffen?
Verdacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
bron?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
bron : Geen stijlquote:UPDATE 14:00 uur: Ayaan Hirsi Ali zou volgens onbevestigde berichten inmiddels naar het buitenland zijn overgebracht.
Nou, tja, als je er zo overtuigd bent kun je er natuurlijk ook niet ineens mee stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
Vervolg van [upd] Terreurverdachte Samir A. aangehouden (volgende keer toch wat harder typen)
Wat ik dan niet zo goed begrijp van iemand als Samir A.: als je eenmaal bent aangehouden en zelfs terecht hebt gestaan als terrorismeverdachte, dan ga je toch niet door met die hobby? Dan weet je toch dat de overheid zit te wachten op de eerste de beste verdachte misstap van je? Is die jongen nou echt zo dom, of weten ze niks beters bij justitie?
Kortom, 't lijkt mij dat zodra je in de peiling wordt gehouden, is 't spel over, tenzij je 't OK vindt om jezelf terug tettrekken in een berggrot en van daaruit de wereld te bestoken met videoboodschappen..
Idd! Zou zij iets met deze verdachten te maken hebben?quote:
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
op een heel erg perverse manier vind ik het jammer dat er geen onschudlige doden zijn gevallen.
Had graag de gezichten van het OM en de rechters willen zien , die deze pleuris hufter ttt hebben laten lopen.
Als het moslims zijn : ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Lul toch niet polemische Mavo onzin vent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
Dan kunnen we Geert Wilders ook meteen oppakken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef frixir het volgende:
[..]
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |