Dat dacht ik eigenlijk ook. Maar wat gebeurt er allemaal volgens de scanner frixir?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
Denk dat we het spannenste deel nu wel achter de rug hebben.![]()
ik heb die stream weer uitgezet, want mijn ene oortje is stuk. en daar kwam het nou net op binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef frixir het volgende:
Er gebeurt van alles volgens de scanner
Wat dan? Wat dan? Wat dan? Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef frixir het volgende:
Er gebeurt van alles volgens de scanner
t komt op 2 kanalen binnen ... alleen de 1 heb ik t idee dat t van de 'helicopter' is ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb die stream weer uitgezet, want mijn ene oortje is stuk. en daar kwam het nou net op binnen
Wat gebeurt er dan?
ik kreeg alleen de brandweer binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef 907 het volgende:
[..]
t komt op 2 kanalen binnen ... alleen de 1 heb ik t idee dat t van de 'helicopter' is ...
zet ik in de OP.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef 907 het volgende:
ohja nog ff de link van de scanner voor de mensen die er net bijkomen:
http://64.246.34.89:8210/listen.pls
Ik heb er niks van gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:45 schreef -DailaLama- het volgende:
En ik heb gehoord dat Balkenende onwel is geworden.
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Is het niet banaal dat je online naar politiescanners kunt luisteren trouwens?
dat kan ook binnenkort niet meer, het kan totdat alles overgegaan is op c2000.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Bron : http://www.telegraaf.nl/binnenland/article26908381.ecequote:NCTb: extra beveiliging, geen hoger dreigingsniveau
DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) heeft vrijdag extra beveiligingsmaatregelen laten nemen naar aanleiding van de arrestatie van enkele terreurverdachten. Zo zijn naast het Binnenhof ook het gebouw van de veiligheidsdienst AIVD in Leidschendam en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie extra beschermd.
Dat heeft de NCTb vrijdag laten weten. Er is geen aanleiding om het algemene dreigingsniveau voor Nederland te verhogen. Die blijft op substantieel. Ook verandert er niets voor vitale sectoren die zijn aangesloten op het alerteringssysteem.
da's vast een afleidingsmaneuvrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef trancethrust het volgende:
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.quote:
Die zitten maandagavond dus weer fijn bij mammie thuis aan de couscous.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:51 schreef The_day_after het volgende:
De verdachten worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Breekt de politie de voordeur open. Zit jij daar in het halletje te grijnzen met een pistool en een laptop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.
bovenstaande te lezen wellicht niet deze keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel te hopen ja. Lijkt me niet zo productief als criminelen het van te voren weten wanneer er politie bij hun invalt.
zal wel weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
Ben benieuwd of die twee in Amsterdam weer bij mij in de buurt zijn
Of die vrouw van Samir A. Daar had hij ook al een kind bij geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef Flem het volgende:
[upd] 7 Terreurverdachten aangehouden
Zou die vrouw Martine betreffen?
Verdacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Hirshi Ali zou al naar het buitenland vertrokken zijn
bron?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
bron : Geen stijlquote:UPDATE 14:00 uur: Ayaan Hirsi Ali zou volgens onbevestigde berichten inmiddels naar het buitenland zijn overgebracht.
Nou, tja, als je er zo overtuigd bent kun je er natuurlijk ook niet ineens mee stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
Vervolg van [upd] Terreurverdachte Samir A. aangehouden (volgende keer toch wat harder typen)
Wat ik dan niet zo goed begrijp van iemand als Samir A.: als je eenmaal bent aangehouden en zelfs terecht hebt gestaan als terrorismeverdachte, dan ga je toch niet door met die hobby? Dan weet je toch dat de overheid zit te wachten op de eerste de beste verdachte misstap van je? Is die jongen nou echt zo dom, of weten ze niks beters bij justitie?
Kortom, 't lijkt mij dat zodra je in de peiling wordt gehouden, is 't spel over, tenzij je 't OK vindt om jezelf terug tettrekken in een berggrot en van daaruit de wereld te bestoken met videoboodschappen..
Idd! Zou zij iets met deze verdachten te maken hebben?quote:
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
op een heel erg perverse manier vind ik het jammer dat er geen onschudlige doden zijn gevallen.
Had graag de gezichten van het OM en de rechters willen zien , die deze pleuris hufter ttt hebben laten lopen.
Als het moslims zijn : ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
jij bent dus voor een politiestaat waar mensen zonder voldoende bewijs zomaar voor lange tijd kunnen worden vastgezet.![]()
Lul toch niet polemische Mavo onzin vent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef hroswith het volgende:
[..]
Dan kunnen we Geert Wilders ook meteen oppakken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef frixir het volgende:
[..]
Ja. Wel als er alleen al VERDENKING is van terroristisch activiteiten.
Ze hadden op cuba toch afkickcentra voor terroristen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
Nou, tja, als je er zo overtuigd bent kun je er natuurlijk ook niet ineens mee stoppen.
Ik vind het eigenlijk juist een goed teken dat hij toen vrijgesproken en nu alsnog gepakt is. Het zou een vreemde zaak zijn als je mensen die volgens het rechtssysteem vrijgesproken zijn direct zomaar in de bak kan gooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
op een heel erg perverse manier vind ik het jammer dat er geen onschudlige doden zijn gevallen.
Had graag de gezichten van het OM en de rechters willen zien , die deze pleuris hufter ttt hebben laten lopen.
misschien is dat stuk varkensstront wel een informant, die heel wat misdaden heeft voorkomen. niets zal me meer verbazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef CANARIS het volgende:
Samir Azzouz heet dat stuk varkensstront overigens
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef IkWilbert het volgende:
Hier wat foto's van het binnenhof
http://pix.krekr.nl/index.php?path=L0RlbiBIYWFnL0FmemV0dGluZyBiaW5uZW5ob2Yv&page=1
Ja... tot op het moment dat een rechter dit tegen het licht gaat houden en het blijkt dat er volgens ons rechtsstysteem weer niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:20 schreef SCH het volgende:
Goede actie, blijkt dat de AIVD best goed werk doet en een goede dag voor Donner - althans daar lijkt het nu op.
Ik zie het probleem niet hoor. Ons rechtssysteem functioneert prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:23 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ja... tot op het moment dat een rechter dit tegen het licht gaat houden en het blijkt dat er volgens ons rechtsstysteem weer niets aan de hand is.
Er is nog steeds geen oplossing gevonden over het funbctioneren van de AIVD binnen ons rechstsysteem SCH !!
Dat is alles nog steeds één en al grijze half legale improvisatie
hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Lul toch niet polemische Mavo onzin vent.
Als je een boom wilt opzetten ..ok........... maar kom dan met meer als dit soort infantiele brugklasquotes
Blauwe pantserwagens is idd van de KM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
ANP:
"Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
Het is niet duidelijk of de acties vrijdag te maken hebben met de nieuwe ernstige bedreigingen aan het adres van de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders. Zij hebben vorige week bij de politie aangifte gedaan. Aanleiding zou een serieuze tip zijn over een mogelijke moordaanslag op korte termijn.
Hirsi Ali zei vrijdag dat ze niet wist of de arrestaties met haar zaak te maken hebben. Ook merkt zij niets van eventuele extra bescherming, omdat zij al op het hoogste niveau zit. Wilders was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar.
"
Koop niet de 9/11 cover-up, denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is die knakker met z'n "dont buy it" aan het protesteren?
Die hebben ze snel weten te traceren in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Hirsi Ali zei vrijdag dat ze niet wist of de arrestaties met haar zaak te maken hebben. Ook merkt zij niets van eventuele extra bescherming, omdat zij al op het hoogste niveau zit. Wilders was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar.
"
Apart dat ze op opleggers staan, die kunnen zelf ook prima over de autoweg rijden. Kennelijk komen ze van verder weg. Er zullen vast en zeker ook van die dingen in de randstad aanwezig zijn dus misschien waren er gewoon erg veel van nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
ANP:
"Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
Het is niet duidelijk of de acties vrijdag te maken hebben met de nieuwe ernstige bedreigingen aan het adres van de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders. Zij hebben vorige week bij de politie aangifte gedaan. Aanleiding zou een serieuze tip zijn over een mogelijke moordaanslag op korte termijn.
"
Kan, maar ze hebben ook pantservoertuigen met rupsbanden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Apart dat ze op opleggers staan, die kunnen zelf ook prima over de autoweg rijden. Kennelijk komen ze van verder weg. Er zullen vast en zeker ook van die dingen in de randstad aanwezig zijn dus misschien waren er gewoon erg veel van nodig.
als technicus moet je dat begrip hermetisch niet al te letterlijk opnemen nee,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Het Binnenhof is HERMETISCH afgesloten met linten
Waarschijnlijk ziet hij dit niet als een "hobby". Het lijkt mij logisch dat ie dan zijn idealen trouw blijft. Waarschijnlijk was het echter inderdaad wel verstandiger geweest als een tijdje in de luwte gebleven was. Of hij had, wetende dat ie gevolgd wordt, misleidende info kunnen "geven".quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
Vervolg van [upd] Terreurverdachte Samir A. aangehouden (volgende keer toch wat harder typen)
Wat ik dan niet zo goed begrijp van iemand als Samir A.: als je eenmaal bent aangehouden en zelfs terecht hebt gestaan als terrorismeverdachte, dan ga je toch niet door met die hobby? Dan weet je toch dat de overheid zit te wachten op de eerste de beste verdachte misstap van je? Is die jongen nou echt zo dom, of weten ze niks beters bij justitie?
misschien komt ie ooit nog wel op de cover van time. als domste nederlandse lul, of als slimste nederlandse informant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef joshus_cat het volgende:
Samir A. heeft ook CNN gehaald: http://edition.cnn.com/20(...)h.arrests/index.html
Die bedoelde ik ook.. het zijn een soort tanks zonder geschutkoepel. Ik ben ze al een paar keer onderweg tegengekomen tussen heerlen en maastricht. Ze gaan trouwens best hard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
Kan, maar ze hebben ook pantservoertuigen met rupsbanden.![]()
Vroeger zat ik in Breda op school tegenover KM en dan zag je vaak die voertuigen op ijzeren rupsbanden een straatje oversteken.
dat zal wat zijn, als het echt zo is, voor al die jankzakken op fok die vinden dat aha en wilders zich aanstellen ten faveure van het electoraat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
op cnn nu een zeer slecht engels sprekende persoon die beweerd dat deze acties zijn naar aanleiding van de eerdere bedreigingen op Weert Gilders en Ayaan
EN die loopt oerhollandsche hoogblonde Martine te bezwangeren??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef CANARIS het volgende:
Samir Azzouz heet dat stuk varkensstront overigens
we zijn breaking news?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
op cnn nu een zeer slecht engels sprekende persoon die beweerd dat deze acties zijn naar aanleiding van de eerdere bedreigingen op Weert Gilders en Ayaan
wat mij betreft mag hij die 'oerhollandse' martine aan stukken scheuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN die loopt oerhollandsche hoogblonde Martine te bezwangeren??
Nu gaat het ECHT mis
ja of wat astronautjes of zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wie gaat er met een tas met balonnen naar het binnenhof?
Misschien heb ik het gemist niet zo heel actief gevolgd maar als ik het goed begrijp is het een geplande politieactie. In die zin is het wel slim om iets te plannen op het moment dat ze toch al wat zwakker zijn dan normaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat mij betreft mag hij die 'oerhollandse' martine aan stukken scheuren.
wel opvallend trouwens dat de moslims zo actief zijn tijdens de ramadan. is toch een tijd van bezinning... of zouden ze gedacht hebben dat de aivd ook met ramadan ging?
ja maar niet te snel (ypr'en gaan zowieso al niet zo snel, 70/80 km per uur) want dan trekken ze (rupsen) het hele asfalt aan stukken, op een oplegger gaat het een stuk sneller allemaal en gaat er nix kapotquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Apart dat ze op opleggers staan, die kunnen zelf ook prima over de autoweg rijden. Kennelijk komen ze van verder weg. Er zullen vast en zeker ook van die dingen in de randstad aanwezig zijn dus misschien waren er gewoon erg veel van nodig.
Mooi, drop d'r maar in Somaliëquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
ach ja.. waarom verbaasd me het allemaal niets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef Flem het volgende:
De vrouw van Samir Azzouz heet A. Kabbaj en staat ingeschreven als wonend in de van Mierisstraat 194 in Den Haag.
VKMag.
want?quote:
nix dus eigenlijk gewoon de overheid die zegt 'kijk is jongens, we houden jullie in de gaten' die figuren zijn binnen 2 weken weer vrij ... pesterijtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:04 schreef Dagonet het volgende:
Zie de TT sp3c, verder is het binnenhof afgezet, hier, dit helpt denk ik wel:
DEN HAAG De Nationale Recherche heeft
zes mannen en een vrouw aangehouden in
een onderzoek naar een terroristische
organisatie.Onder hen is Samir A.,die
door de rechter in april vrijgesproken
werd van voorbereiding van aanslagen.
De arrestaties hadden plaats in Almere,
Amsterdam en Den Haag.Volgens het OM
was Samir A. op zoek naar vuurwapens en
explosieven.Vermoedelijk bereidde hij
met de anderen aanslagen voor op een
aantal politici en een overheidsgebouw.
De beveiliging van het Binnenhof en een
aantal overheidsgebouwen is verscherpt.
Maandag moeten de verdachten voor de
rechter-commissaris verschijnen.
(teletekst)
een bom is toch iets anders dan een arrestatie. ma goed....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist niet zo heel actief gevolgd maar als ik het goed begrijp is het een geplande politieactie. In die zin is het wel slim om iets te plannen op het moment dat ze toch al wat zwakker zijn dan normaal.
Hoewel een bom op kerstavond waarschijnlijk ook als immoreel gezien wordt.
het zou ronduit geniaal zijn. ik heb wel een hoge pet op van de aivd, maar of ze zó slim zijn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Als Samir A. echt een informant is, dan hebben ze dat verdomd slim aangepakt: iemand die serieus genoeg is voor dit werk maar die toch jong genoeg is om voor jong gretig fundigastje door te gaan. Osama zou er iets van voelen groeien.
ach so. daar komt de stupide aap weer uit de mouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dan zijn wij van die mediageile aandachtstrekker af.
hij doet het bij weer (na een tijdje down te zijn)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef Woodbridge het volgende:
http://64.246.34.89:8210/listen.pls
cannot render the file
nou waarom niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. waarom verbaasd me het allemaal niets?
Ze kan daar ook veel meer betekenen voor de onderdrukte vrouw dan hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach so. daar komt de stupide aap weer uit de mouw.
Ik betaal liever 1 miljoen voor jaar huis, dan 1 miljoen aan onderdak en zakgeld voor Samir Azzouz en z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:19 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Ze kan daar ook veel meer betekenen voor de onderdrukte vrouw dan hier.
Je kunt wel dom in een westers land gaan zitten schreeuwen dat het allemaal zo erg is voor de vrouwen daar maar doe er dan wat aan ter plaatse of hou je muil dicht.
I.p.v. zelf zo'n land ontvluchten en hier een luxe leventje hebben en maar zitten blaten vanuit haar door de staat (ons) betaalde (¤1 miljoen) huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |