Ze hadden op cuba toch afkickcentra voor terroristen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
Nou, tja, als je er zo overtuigd bent kun je er natuurlijk ook niet ineens mee stoppen.
Ik vind het eigenlijk juist een goed teken dat hij toen vrijgesproken en nu alsnog gepakt is. Het zou een vreemde zaak zijn als je mensen die volgens het rechtssysteem vrijgesproken zijn direct zomaar in de bak kan gooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
op een heel erg perverse manier vind ik het jammer dat er geen onschudlige doden zijn gevallen.
Had graag de gezichten van het OM en de rechters willen zien , die deze pleuris hufter ttt hebben laten lopen.
misschien is dat stuk varkensstront wel een informant, die heel wat misdaden heeft voorkomen. niets zal me meer verbazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef CANARIS het volgende:
Samir Azzouz heet dat stuk varkensstront overigens
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef IkWilbert het volgende:
Hier wat foto's van het binnenhof
http://pix.krekr.nl/index.php?path=L0RlbiBIYWFnL0FmemV0dGluZyBiaW5uZW5ob2Yv&page=1
Ja... tot op het moment dat een rechter dit tegen het licht gaat houden en het blijkt dat er volgens ons rechtsstysteem weer niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:20 schreef SCH het volgende:
Goede actie, blijkt dat de AIVD best goed werk doet en een goede dag voor Donner - althans daar lijkt het nu op.
Ik zie het probleem niet hoor. Ons rechtssysteem functioneert prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:23 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ja... tot op het moment dat een rechter dit tegen het licht gaat houden en het blijkt dat er volgens ons rechtsstysteem weer niets aan de hand is.
Er is nog steeds geen oplossing gevonden over het funbctioneren van de AIVD binnen ons rechstsysteem SCH !!
Dat is alles nog steeds één en al grijze half legale improvisatie
hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Lul toch niet polemische Mavo onzin vent.
Als je een boom wilt opzetten ..ok........... maar kom dan met meer als dit soort infantiele brugklasquotes
Blauwe pantserwagens is idd van de KM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
ANP:
"Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
Het is niet duidelijk of de acties vrijdag te maken hebben met de nieuwe ernstige bedreigingen aan het adres van de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders. Zij hebben vorige week bij de politie aangifte gedaan. Aanleiding zou een serieuze tip zijn over een mogelijke moordaanslag op korte termijn.
Hirsi Ali zei vrijdag dat ze niet wist of de arrestaties met haar zaak te maken hebben. Ook merkt zij niets van eventuele extra bescherming, omdat zij al op het hoogste niveau zit. Wilders was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar.
"
Koop niet de 9/11 cover-up, denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is die knakker met z'n "dont buy it" aan het protesteren?
Die hebben ze snel weten te traceren in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Hirsi Ali zei vrijdag dat ze niet wist of de arrestaties met haar zaak te maken hebben. Ook merkt zij niets van eventuele extra bescherming, omdat zij al op het hoogste niveau zit. Wilders was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar.
"
Apart dat ze op opleggers staan, die kunnen zelf ook prima over de autoweg rijden. Kennelijk komen ze van verder weg. Er zullen vast en zeker ook van die dingen in de randstad aanwezig zijn dus misschien waren er gewoon erg veel van nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
ANP:
"Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
Het is niet duidelijk of de acties vrijdag te maken hebben met de nieuwe ernstige bedreigingen aan het adres van de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders. Zij hebben vorige week bij de politie aangifte gedaan. Aanleiding zou een serieuze tip zijn over een mogelijke moordaanslag op korte termijn.
"
Kan, maar ze hebben ook pantservoertuigen met rupsbanden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Apart dat ze op opleggers staan, die kunnen zelf ook prima over de autoweg rijden. Kennelijk komen ze van verder weg. Er zullen vast en zeker ook van die dingen in de randstad aanwezig zijn dus misschien waren er gewoon erg veel van nodig.
als technicus moet je dat begrip hermetisch niet al te letterlijk opnemen nee,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Het Binnenhof is HERMETISCH afgesloten met linten
Waarschijnlijk ziet hij dit niet als een "hobby". Het lijkt mij logisch dat ie dan zijn idealen trouw blijft. Waarschijnlijk was het echter inderdaad wel verstandiger geweest als een tijdje in de luwte gebleven was. Of hij had, wetende dat ie gevolgd wordt, misleidende info kunnen "geven".quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
Vervolg van [upd] Terreurverdachte Samir A. aangehouden (volgende keer toch wat harder typen)
Wat ik dan niet zo goed begrijp van iemand als Samir A.: als je eenmaal bent aangehouden en zelfs terecht hebt gestaan als terrorismeverdachte, dan ga je toch niet door met die hobby? Dan weet je toch dat de overheid zit te wachten op de eerste de beste verdachte misstap van je? Is die jongen nou echt zo dom, of weten ze niks beters bij justitie?
misschien komt ie ooit nog wel op de cover van time. als domste nederlandse lul, of als slimste nederlandse informant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef joshus_cat het volgende:
Samir A. heeft ook CNN gehaald: http://edition.cnn.com/20(...)h.arrests/index.html
Die bedoelde ik ook.. het zijn een soort tanks zonder geschutkoepel. Ik ben ze al een paar keer onderweg tegengekomen tussen heerlen en maastricht. Ze gaan trouwens best hard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
Kan, maar ze hebben ook pantservoertuigen met rupsbanden.![]()
Vroeger zat ik in Breda op school tegenover KM en dan zag je vaak die voertuigen op ijzeren rupsbanden een straatje oversteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |