abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31468283
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Een weldenkend mens heeft daar meer dan gemiddeld moeite mee.
Maar wat er ook wordt aangedragen, mensen blijven toch volhouden dat er gerommeld wordt.

Volgens mij zou Talpa de hele lijst van nummers + stem kunnen publiceren, en dan nog zouden mensen staan gillen dat het niet klopt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:22:34 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31468343
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef smsfraude het volgende:

Ik heb dit verhaal uit eerste hand en is verteld door Gert-Jan van BBIII the battle . Hij heeft mij dit verteld in een kroeg was (is)
Hoeveel GHB zat er deze keer in zijn drank?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:23:35 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31468378
laat maar.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:28:14 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_31468515
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Laten we het er op houden dat ik in een positie zit waarbij ik ietwat meer inzicht heb in dit soort zaken.
De persoon die dit topic opende ook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:28:42 #105
691 luciano
ondertitelloos
pi_31468533
Ik heb ondertussen zojuist ook een reactie ontvangen APK .....

Ik zal hem hier posten , maar daarna zal ik evt. vervolg reacties niet posten , daar ik niet weet of dit van zijn zijde gewaardeerd wordt , ik doe het nu alleen maar in het belang van de goede zaak , om diverse mensen ( zoals iemand die mij hierom zojuist dood wenste .... ) te proberen te overtuigen van de SERIEUZE bedoelingen deze keer van mij n.a.v. het verzoek om het topic sms fraude te heropenen .

Geachte heer *******,

Hartelijk dank voor uw brief.

Ik houd mij – inderdaad – al een aantal jaren bezig met het verschijnsel belspelletjes.

Ik heb daarover enkele jaren geleden een uitgebreid rapport geschreven, mede op basis van de ervaringen van de vele mensen die mij daarover benaderden naar aanleiding van een oproep mijnerzijds in de media. Dit rapport kunt u vinden op www.sp.nl (“Ook belazerd?”).

Over de oplichterij rond de uitreiking van de TMF Awards heb ik Kamervragen gesteld en vervolgens aangifte gedaan bij de politie tegen MTV/TMF.

Het politie-onderzoek loopt op dit moment nog. Ik heb dus zeker niet het mes in het varken laten steken.

Ik ben het met u eens dat aan deze praktijken een einde moet komen.

Minister Donner heeft aangekondigd dit soort spelletjes aan banden te willen leggen, maar er is nog steeds niets gebeurd.

Ik houd eraan vast dat hij moet optreden. Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.

Ik ben inmiddels door een tiental mensen benaderd over de kwestie rond het BB-huis. Ik ga bekijken wat ik hieraan kan doen. Met u ben ik benieuwd naar de afspraken die met Tanja gemaakt zijn. Het zal niet eenvoudig zijn daar achter te komen.

U weet misschien dat ook over eerdere Big Brother uitzending soortgelijke verhalen de ronde doen.

Ik houd mij aanbevolen als u nieuws heeft hieromtrent.

Met vriendelijke groeten,

Jan de Wit

Tweede-Kamerlid voor de SP

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: luciano [mailto:luciano@uni-one.nl]
Verzonden: zaterdag 15 oktober 2005 16:54
Aan: Wit de J.
Onderwerp: mogelijke manipulaties bij Talpa m.b.t. het nomineren n.a.v. ZWANGERE TANJA

Tweede Kamer
SP Fractie
T.a.v. J. de Wit
Den Haag

Geachte heer De Wit,

Misschien zou u ook eens na de show bij TANJA ( en de rest ? ) kunnen checken , welke manipulatie afspraken er zijn gemaakt met betrekking tot het NIET er uit KUNNEN stemmen van ZWANGERE TANJA in verband met de op handen zijnde live-bevalling en alle daaraan gekoppelde GEMANIPULEERDE kijkcijfers en INKOMSTEN ( wereldprimeur ! ... )

Er zijn waarschijnlijk sancties voor TANJA ( en de rest ) verbonden aan het prijsgeven van contract en/of manipulatie details , maar ik weet zeker dat deze sancties GEEN rechtsgeldigheid meer hebben indien de prijsgegeven contract en/of manipulatie details informatie bevat , welke FRAUDE aan het licht brengt .

Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!

Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .

Er zijn tientallen mensen welke 24 / 7 de streamverslagen bekijken / beluisteren , en daarin zijn de bewoners , op het moment dat zij het over de contracten hadden in de BB-huiskamer, direct door de regie op hun vingers getikt , en de live-streams werden direct op zwart gezet door de regie .

Ook werd de mogelijke nominatie van zwangere TANJA meerdere malen besproken door de bewoners , waarop er antwoorden werden gegeven zoals : dat mag toch niet / dat kan toch niet ....

Ik hoop dat u erin slaagt om de onderste steen boven te krijgen , en ben gaarne bereid , en met mij vele anderen , u daarbij te helpen .

M.vr.gr.

Luciano *******

luciano@uni-one.nl

Disclaimer

Indien u de link niet kunt openen, neemt u dan contact op met telefoonnummer 070-3182211. Meer informatie vindt u op de website www.tweedekamer.nl
If you are unable to access the link, please dial +31 70 3182211. Additional information is available on the website www.tweedekamer.nl and www.houseofrepresentatives.nl
pi_31468538
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Maar wat er ook wordt aangedragen, mensen blijven toch volhouden dat er gerommeld wordt.

Volgens mij zou Talpa de hele lijst van nummers + stem kunnen publiceren, en dan nog zouden mensen staan gillen dat het niet klopt.
Dat doet Talpa niet. Dat helpt niet qua vertrouwen. Ook speelt een commercieel belang. Tsja.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:32:56 #107
691 luciano
ondertitelloos
pi_31468661
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]
dan moeten ze dat maar eens doen misschien ........
Ik zou dat doen als ik werd beschuldigd van fraude ......
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:36:59 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31468763
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef luciano het volgende:

Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.

Het OM gooit deze paranoide zooi gezellig onderop de stapel en gaat verder met belangrijkere zaken die prioriteit hebben
pi_31468764
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef luciano het volgende:

[..]

Duh, dat wilde ik zeggen, maar het kwam wat vaag uit de snavel.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:39:50 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_31468849
Die de Wit zien we de komende twee maanden niet meer in de kamer, die gaat 24/7 de streams bekijken.

Ik ga SP stemmen bij de volgende verkiezingen.

Meneer de Wit, HIER kunt u een programma downloaden waarmee 4 streams tegelijk te bekijken zijn.
pi_31469200
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef luciano het volgende:

[..]

Als ze dat doen dan staan partijen als de SP weer vooraan in de rij te huilebalken over privacy en persoonsgegevens.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:53:11 #112
691 luciano
ondertitelloos
pi_31469258
Ik heb tevens de telegraaf deze hele correspondentie welke gaande is gestuurd .
Via de link behorende bij het artikel in de krant , waarin je kunt reageren op het artikel .

Nooit geschoten is altijd mis zeg ik maar zo , ik denk niet dat we ooit een grotere kans en medewerking hebben gehad dan deze keer .
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:57:04 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_31469386
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef luciano het volgende:
Ik heb tevens de telegraaf deze hele correspondentie welke gaande is gestuurd .
Maandag in De Telegraaf: POSTER OP FOK! WOEDEND OP TALPA!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:58:59 #114
691 luciano
ondertitelloos
pi_31469452
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ze dat doen dan staan partijen als de SP weer vooraan in de rij te huilebalken over privacy en persoonsgegevens.
De privacy wet is ondergeschikt aan mogelijke gevallen waarbij de wet wordt overtreden ....... zou jij toch moeten weten als führer
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:59:16 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31469459
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef Tamagotchi het volgende:
Zo zo, speciaal voor geregged?
kan toch?

tevens, was dat met Idols ook al niet zo? dat die sms-jes niet klopten?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:00:06 #116
691 luciano
ondertitelloos
pi_31469480
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef APK het volgende:

[..]

........................................ ........................................
........................................ ........................................
................................................... ..................................................

[ Bericht 33% gewijzigd door luciano op 15-10-2005 20:08:11 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:02:47 #117
691 luciano
ondertitelloos
pi_31469559

[ Bericht 38% gewijzigd door luciano op 15-10-2005 20:07:35 ]
pi_31469928
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef luciano het volgende:

[..]

................................................... ..................................................
doe je best
pi_31469929
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Hé, blinde vink, verklaar jij dan even die verschillen in de stand tijdens de updates in de live-uitzending.
Ik ben ook vrij wantrouwend, maar er is geen bewijs voor en als ik even advocaat van de duivel speel....
Dat zijn tussenstanden, er is volgens mij nooit gezegd (wel gesuggereerd) dat het de 'real time' tussenstanden zijn.
Die kunnen toch ook vanaf het begin van de stemming zijn, als alles nog sterk fluctueerd.
Er kan een week gebeld worden en tijdens de live uitzending hebben ze denk ik wel een idee wie er uit moet, omdat het onwaarschijnlijk is dat de achterstand van een bepaalde genomineerde nog ingehaald kan worden.
Dat die percentages altijd dicht bij elkaar liggen en dat degene die moet vertrekken ook vaak veranderd in die tussenstanden, zou je kunnen verklaren met het feit dat ze de voor hun aantrekkelijke tussenstanden vrijgeven om zo het bellen aan te moedigen.
Maar dat kunnen dus wel echte tussenstanden zijn, alleen niet van dat moment (maar dat is er volgens mij ook nooit expliciet bijgezegd).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31470109
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

Antwoord
We zitten al de hele dag te MSN-en.
Dan kost het wel veel extra
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:27:04 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_31470323
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef PC eend het volgende:

Ik ben ook vrij wantrouwend, maar er is geen bewijs voor en als ik even advocaat van de duivel speel....
Dat zijn tussenstanden, er is volgens mij nooit gezegd (wel gesuggereerd) dat het de 'real time' tussenstanden zijn.
Bridget zegt toch: 'Dit is de huidige stand, maar je kunt nog stemmen'
pi_31470403
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:27 schreef APK het volgende:

[..]

Bridget zegt toch: 'Dit is de huidige stand, maar je kunt nog stemmen'
De huidige (tussen)stand die word vrijgegeven
En je kan nog stemmen, want het zou altijd nog kunnen veranderen, het is alleen onwaarschijnlijk dat het nog veranderd in het laatste uur.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:31:08 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_31470445
quote:
[b]Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29

De huidige (tussen)stand die word vrijgegeven
Fraude.

Ik zal er volgende week eens extra op letten.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:31:18 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31470449
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef APK het volgende:

[..]

3e manische geval op internetforum hangt zichzelf op.
pi_31470475
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

3e manische geval op internetforum hangt zichzelf op.
Kan daar ook een cam op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')