Ik heb ondertussen zojuist ook een reactie ontvangen APK .....
Ik zal hem hier posten , maar daarna zal ik evt. vervolg reacties niet posten , daar ik niet weet of dit van zijn zijde gewaardeerd wordt , ik doe het nu alleen maar in het belang van de goede zaak , om diverse mensen ( zoals iemand die mij hierom zojuist dood wenste .... ) te proberen te overtuigen van de SERIEUZE bedoelingen deze keer van mij n.a.v. het verzoek om het topic sms fraude te heropenen .
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor uw brief.
Ik houd mij – inderdaad – al een aantal jaren bezig met het verschijnsel belspelletjes.
Ik heb daarover enkele jaren geleden een uitgebreid rapport geschreven, mede op basis van de ervaringen van de vele mensen die mij daarover benaderden naar aanleiding van een oproep mijnerzijds in de media. Dit rapport kunt u vinden op
www.sp.nl (“Ook belazerd?”).
Over de oplichterij rond de uitreiking van de TMF Awards heb ik Kamervragen gesteld en vervolgens aangifte gedaan bij de politie tegen MTV/TMF.
Het politie-onderzoek loopt op dit moment nog. Ik heb dus zeker niet het mes in het varken laten steken.
Ik ben het met u eens dat aan deze praktijken een einde moet komen.
Minister Donner heeft aangekondigd dit soort spelletjes aan banden te willen leggen, maar er is nog steeds niets gebeurd.
Ik houd eraan vast dat hij moet optreden. Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.
Ik ben inmiddels door een tiental mensen benaderd over de kwestie rond het BB-huis. Ik ga bekijken wat ik hieraan kan doen. Met u ben ik benieuwd naar de afspraken die met Tanja gemaakt zijn. Het zal niet eenvoudig zijn daar achter te komen.
U weet misschien dat ook over eerdere Big Brother uitzending soortgelijke verhalen de ronde doen.
Ik houd mij aanbevolen als u nieuws heeft hieromtrent.
Met vriendelijke groeten,
Jan de Wit
Tweede-Kamerlid voor de SP
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: luciano [mailto:luciano@uni-one.nl]
Verzonden: zaterdag 15 oktober 2005 16:54
Aan: Wit de J.
Onderwerp: mogelijke manipulaties bij Talpa m.b.t. het nomineren n.a.v. ZWANGERE TANJA
Tweede Kamer
SP Fractie
T.a.v. J. de Wit
Den Haag
Geachte heer De Wit,
Misschien zou u ook eens na de show bij TANJA ( en de rest ? ) kunnen checken , welke manipulatie afspraken er zijn gemaakt met betrekking tot het NIET er uit KUNNEN stemmen van ZWANGERE TANJA in verband met de op handen zijnde live-bevalling en alle daaraan gekoppelde GEMANIPULEERDE kijkcijfers en INKOMSTEN ( wereldprimeur ! ... )
Er zijn waarschijnlijk sancties voor TANJA ( en de rest ) verbonden aan het prijsgeven van contract en/of manipulatie details , maar ik weet zeker dat deze sancties GEEN rechtsgeldigheid meer hebben indien de prijsgegeven contract en/of manipulatie details informatie bevat , welke FRAUDE aan het licht brengt .
Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
Er zijn tientallen mensen welke 24 / 7 de streamverslagen bekijken / beluisteren , en daarin zijn de bewoners , op het moment dat zij het over de contracten hadden in de BB-huiskamer, direct door de regie op hun vingers getikt , en de live-streams werden direct op zwart gezet door de regie .
Ook werd de mogelijke nominatie van zwangere TANJA meerdere malen besproken door de bewoners , waarop er antwoorden werden gegeven zoals : dat mag toch niet / dat kan toch niet ....
Ik hoop dat u erin slaagt om de onderste steen boven te krijgen , en ben gaarne bereid , en met mij vele anderen , u daarbij te helpen .
M.vr.gr.
Luciano *******
luciano@uni-one.nl
Disclaimer
Indien u de link niet kunt openen, neemt u dan contact op met telefoonnummer 070-3182211. Meer informatie vindt u op de website
www.tweedekamer.nlIf you are unable to access the link, please dial +31 70 3182211. Additional information is available on the website
www.tweedekamer.nl and
www.houseofrepresentatives.nl