abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31465644
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef itsme het volgende:
En van gisteravond dat klopt toch ook gene meor van.
Gelukkig bel ik zelf niet maar ik weet dat jongeren wel vaak de dupe zijn van dit spprt shit

Dan zien ze iets leuks, smen en krijgen dan berichten terug , kosten 70 cent per bericht terug
Retour berichten bij de BB stemming zijn gratis. Wel ff weten waar je over lult.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31465750
hallo ik heb het niet over BB alleen
hondelul
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:37:10 #79
691 luciano
ondertitelloos
pi_31467098
WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO ,

Laat dhr. de Wit van de tweede kamer z'n gang nu maar eens gaan , en laten we hem allemaal onze hulp daarbij aanbieden ......

( allemaal dan , behalve LekkerSimpel , want die wenst mij dood omdat ik iets " onbenulligs " in diverse topics heb gepost , n.a.v. mijn geklaag dat het sms fraude topic was gesloten ... )
pi_31467356
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Laat dhr. de Wit van de tweede kamer z'n gang nu maar eens gaan , en laten we hem allemaal onze hulp daarbij aanbieden ......
Ik kijk wel uit, hij is prima zelf in staat om zich volslagen belachelijk te maken.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:47:25 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31467374
quote:
+

Iemand die het volledige stuk kan plaatsen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:47:53 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31467385
quote:
De stelligheid waarmee De Telegraaf in de laatste alinea beweert dat Tanja niet weggestemd mag worden!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:48:41 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31467405
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

+

Kun je toch zo aanklikken?
Maar ik heb het stuk in het media-topic geplaatst: Big Brother in de media
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:50:20 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31467449
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Kun je toch zo aanklikken?
Maar ik heb het stuk in het media-topic geplaatst: Big Brother in de media
Als je het volledige stuk wilt lezen moet je een abo hebben op de i-krant o.i.d. inloggen dus.

De tekst van jou is volgens mij een samenvatting van de Telegraaf...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:50:58 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_31467471
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:

Pak je vergrootglas er maar bij.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:51:38 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31467489
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:50 schreef APK het volgende:

[..]

Pak je vergrootglas er maar bij.

[afbeelding]
Ja precies, dat bedoelde ik dus.....

M'n vergrootglas ligt op het werk helaas...
pi_31467514
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Gert het volgende:

[..]

De stelligheid waarmee De Telegraaf in de laatste alinea beweert dat Tanja niet weggestemd mag worden!
Het slaat gewoon nergens op. Als Talpa dat al zou willen, waarom zouden ze er dan zo geheimzinnig over moeten doen? Dan hadden ze aan het begin toch gewoon kunnen zeggen dat de zwangere bewoner tot aan de bevalling vrijgesteld zou zijn van nominatie?
Had iedereen gesnapt, was duidelijk geweest en je had geen gezeik gehad.

Nee, Talpa laat het gewoon toe dat ze genomineerd wordt, en dus is het feit dat ze er niet uitgestemd wordt een teken van een complot?

Flikker toch op. zeg.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:55:47 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_31467614
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Dan hadden ze aan het begin toch gewoon kunnen zeggen dat de zwangere bewoner tot aan de bevalling vrijgesteld zou zijn van nominatie?
Had iedereen gesnapt, was duidelijk geweest en je had geen gezeik gehad.
Yeah right.

Dat zou niemand pikken.
Waarom mensen het nu wel pikken is mij volslagen onduidelijk.
pi_31467660
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

M'n vergrootglas ligt op het werk helaas...
quote:
Kijkers Talpa woedend over geknoei stemmen

'Voorval Big Brother geen incident'

door Harrie Nijen Twilhaar

AALSMEER, zaterdag
Talpa heeft zich de woede van honderdduizenden kijkers van de reality-soap Big Brother op de hals gehaald omdat de zender in het openbaar sjoemelt met de televisieformule.

Tijdens de live uitzending van eergisteren, waarbij het publiek door presentatrice Bridget Maasland werd aangemoedigd om tegen hoge telefoonkosten (telefoon 80 eurocent per minuut en sms 25 eurocent per bericht) hun stem uit te brengen, verscheen al twintig minuten voor het einde op Talpa-teletekst dat Linda was weggestuurd.
Opvallend is ook de houding die Talpa aanneemt rond Tanja. De zwangere bewoonster mag hoe dan ook niet tijdens live uitzendingen worden weggestemd, omdat Talpa-directeur John de Mol de bevalling in het Big Brother-huis wil tonen vanwege de te verwachten hoge kijkcijfers.
De zender, die toch al ernstig kampt met tegenvallende kijkcijfers, heeft met een vroegtijdige uitslag op teletekst zijn geloofwaardigheid op het spel gezet.
Het publiek reageerde woedend na de uitzending via telefoontjes en emails. Het opmerkelijke BB-voorval blijkt echter geen incident te zijn. Volgens Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept', weet de redactie van het programma op basis van de ontwikkeling van de stemming in de week tussen de nominaties en vertrek soms al wie het veld moet ruimen.
"Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", zegt Reesink, die onderzoek deed naar het programma.
Volgens producent Endemol ging het om "een groot misverstand". Samen met Talpa betreurt hij de blunder maar benadrukt dat er niet gerommeld is. "De toen nog voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden, die wezen in de richting van het wegzenden van Linda", aldus een woordvoerder.
Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst van Talpa te plaatsen, is het bericht over het vertrek van Linda klaargezet voor publicatie.
"Het stemmen vlak voor de exit heeft dus feitelijk geen effect meer. Of je moet met een grote groep vrienden vlak voor de finale massaal gaan bellen en sms'en", aldus Reesink. Volgens de BB-kenner worden kijkers tijdens een live uitzending aangemoedigd om nog even te stemmen om het verschil te maken, terwijl de redactie dan al weet dat het verschil onoverbrugbaar is.
Afgelopen april was er bij de muziekzender TMF ook sprake van kijkersbedrog. Toen werd tijdens de awardshow opgeroepen om te sms'en op een mogelijke winnaar. 's Ochtends was bij de media al bekend dat Marco Borsato de prijs zou winnen.
Ook bij veel 0909-tv-spelletjes worden consumenten gevraagd te bellen waarbij vaak nooit duidelijk wordt of de prijs al is gewonnen.
bron
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:00:51 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31467763
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:57 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

bron
tnx
pi_31467806
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:

[..]

Yeah right.

Dat zou niemand pikken.
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te accepteren dat er niet gerommeld wordt met de uitslagen?

Of ben je gewoon zo'n dwangmatige neuroot dat je niet anders kunt dan in alles een complot te zien?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:07:41 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31467940
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:

[..]

Yeah right.

Dat zou niemand pikken.
Ze hadden kunnen zeggen: "Tanja maakt geen kans op de eindoverwinning, maar krijgt een vaste premie. Ze kan niet weggestemd worden".

En waarom mensen het pikken? Blijkbaar is dat niet zo, als je De Telegraaf mag geloven.
Ik vind het overigens allerminst overtuigend bewijs, op grond van wat er nu ligt is er geen zaak.

Wat niet wegneemt dat ik het erg vermakelijk vind dat de zaak lekkere opgepookt wordt.
Succes! Is je antwoord aan de heer Sosa al af?
pi_31467957
quote:

[..]

[..]

bron
Top schatje. ik hoop echt dat dit een staartje zal krijgen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:09:04 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_31467979
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Hoe moeilijk is het nou om gewoon te accepteren dat er niet gerommeld wordt met de uitslagen?

Of ben je gewoon zo'n dwangmatige neuroot dat je niet anders kunt dan in alles een complot te zien?
quote:

[quote]
"Het stemmen vlak voor de exit heeft dus feitelijk geen effect meer. Of je moet met een grote groep vrienden vlak voor de finale massaal gaan bellen en sms'en", aldus Reesink. Volgens de BB-kenner worden kijkers tijdens een live uitzending aangemoedigd om nog even te stemmen om het verschil te maken, terwijl de redactie dan al weet dat het verschil onoverbrugbaar is.
[/quote]
Hé, blinde vink, verklaar jij dan even die verschillen in de stand tijdens de updates in de live-uitzending.
pi_31468010
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

[..]
Hé, blinde vink, verklaar jij dan even die verschillen in de stand tijdens de updates in de live-uitzending.
[/quote]

Lage aantallen stemmen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:10:56 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_31468023
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Gert het volgende:

Is je antwoord aan de heer Sosa al af?
Antwoord
We zitten al de hele dag te MSN-en.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:13:50 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_31468100
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Lage aantallen stemmen.
En ik moet als dwangmatige neuroot meer waarde aan jouw oordeel hechten dan aan het oordeel van Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:15:42 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31468150
Dat de redactie op een gegeven moment weet dat de race gelopen is, maar mensen tóch nog aanmoedigt om te bellen, is misschien niet helemaal fris, maar het is natuurlijk geen fraude. Simpelweg omdat je nooit helemaal 100% zeker kunt zeggen dat er niet ineens heel veel gebeld gaat worden. Daarachter zal men zich simpel kunnen verschuilen.

Het wordt een ander verhaal als men al tijdens de uitzending beslúit dat een bepaalde deelnemer eruit gaat, en daarná mensen nog oproept om te bellen.
Als ik BB was, zou ik heel goed oppassen dat procedureel dichtgetimmerd is dat hier geen steken kunnen vallen, maar of ze dat gedaan hebben.... met die teletekstpagina zou je zeggen van niet, maar het is geen hard bewijs.
pi_31468156
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef APK het volgende:

[..]

En ik moet als dwangmatige neuroot meer waarde aan jouw oordeel hechten dan aan het oordeel van Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept?
Laten we het er op houden dat ik in een positie zit waarbij ik ietwat meer inzicht heb in dit soort zaken.
pi_31468226
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een weldenkend mens heeft daar meer dan gemiddeld moeite mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')