Inderdaad ^^quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef Tragedy het volgende:![]()
![]()
Maakt ie er helemaal zo'n username voor aan.
Maar anyway, heb je nou echt niets beters met je tijd te doen dan je hier druk over te maken?
Ah, de GHB-dateraper. Bronnetje hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef smsfraude het volgende:
Gert-Jan
Sinds wanneer is het SMSen voor het aanwijzen van een winnaar een kansspel? Het valt onder de noemer van televoting en is daarom volstrekt legaal.quote:Let wel Big Brother heeft geen licentie om dit kanspsel te doen. En is dus strijdig met de wet.
Sandy was een meer dan terechte winnaar van BB3. Gert-Jan was een nerd, Andries een klootzak en Daniëlle te slaapverwekkend voor woorden. Logisch dus dat Sandy gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:03 schreef cuall het volgende:
Ik verbaas me hier niet over. Ik vond ook dat Gert Jan moest winnen en was ervan overtuigd dat er gerommeld werd met de stemmen.
Staat toch ook in bovenstaand bericht, ben blij dat je leest dat je ene bronnetje hebt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:07 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ah, de GHB-dateraper. Bronnetje hoor.
Komt erg raar over ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bridget: "Tanja, er is massaal voor je gesmst"![]()
![]()
Hoezo manipulatie...
Er was er maar één slaapverwekkend in BB3 en dat was Sandy. Die heeft al die tijd echt helemaal niets gedaan. Wat mij betreft de meest onterechte winnaar tot nu toe. Ze heeft gewonnen enkel en alleen omdat de meeste mensen de pest aan de anderen hadden en niet omdat Sandy het zo enorm verdiende. Zo werkt dat wel vaker trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:08 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Sandy was een meer dan terechte winnaar van BB3. Gert-Jan was een nerd, Andries een klootzak en Daniëlle te slaapverwekkend voor woorden. Logisch dus dat Sandy gewonnen heeft.
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
Als Gert-Jan eigenlijk recht had gehad op de overwinningspremie in plaats van Sandy, en hij had daarvoor sluitend bewijs in bezit gehad, dan had hij er een zaak van gemaakt. We hebben het over een paar ton!
Wij vinden van wel...en als je het daar niet mee eens bent, dan open je maar je eigen talpa-kontenlikkers-forum..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:41 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind dat je veel fantasie hebt... maar zin heeft het niet dat je dit allemaal getypt hebt...
Zonder een ECHTE bron waaruit blijkt dat het gemanipuleerd is, geloof ik toch niet wat men suggereert... Ik bedoel... een man in de kroeg vertelde me dat bla bla... yeah right.. dit soort verhalen hoor je al vanaf het begin van BB1.... en nog even over gisteren... ik denk dat het wel degelijk eerlijk is gegaan gisteren...
Over de eerdere uitslag op teletekst:
Ik weet niet hoor maar is het niet zo dat ze perongeluk de tussenstanden op teletekst hebben gezet? De laatste tussenstand liet namelijk ook al zien dat Linda eruit zou moeten... wat er daar stond was ook niet de eindstand!
Ik vind wel dat er een notaris bij zou moeten zijn... Ik vertrouw het allemaal wel, maar om de mensen die denken dat er niks van klopt een rustiger gevoel te geven, lijkt me het slim. Vooral voor mensen die zulke dingen verzinnen als in de topicpost... lijkt me handig er een notaris bij te hebben.
Ook hoor ik veel mensen zeggen dat de poll op FOK duidelijk laat zien dat de uitslag van het stemmen niet klopt... iook dit is lariekoek..
Het is me al eens eerder opgevallen dat de Internet polls niet echt een goed beeld geven van de werkelijkheid. De mensen die op internet stemmen zijn veelal andere type mensen dan die via sms\telefoon stemmen. Ik denk dat er veel meer jongeren stemmen op internet.. terwijl er meer ouderen\huisvrouwen etc. stemmen via sms\gsm.
Al met al vind ik dat men eens moet stoppen met dat "Talpa speelt vals" geblaat... komt me me strot uit.
Omdat een notaris heel makkelijk is om te kopen toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef Utwodublin het volgende:
Waarom is hier geen NOtaris bij betrokken, dat is toch met de meeste spelletjes zo???
Is er uberhaupt wel een notaris aanwezig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:10 schreef Gekkigheid het volgende:
[..]
Omdat een notaris heel makkelijk is om te kopen toch?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij vinden van wel...en als je het daar niet mee eens bent, dan open je maar je eigen talpa-kontenlikkers-forum..
Ik heb wel door dat jij JDM zelf bent, jij rotzak...
Mag ik vragen wie dat is JDM? Naar dat ik weet ben ik nog altijd Wishjuh... maar goed... iedereen heeft een mening... en die van mij mag ik ook laten horen... en als je het daar niet mee eens bent ben je zelf een "rotzak"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij vinden van wel...en als je het daar niet mee eens bent, dan open je maar je eigen talpa-kontenlikkers-forum..
Ik heb wel door dat jij JDM zelf bent, jij rotzak...
bronquote:Dit speelde vier jaar geleden. Ik zit me wel helemaal suf te prakiseren wie dit is en wanneer ik dit gezegd heb. Voor mij was het een afgedane zaak. BB was afgelopen en dat er wat gerommeld wordt, ach. Ik ga wel een email sturen naar die vrouw/man van de sp.
Ik heb die CDrom destijds afgegeven bij de notaris, maar na twee jaar werd mij weer gevraagd om te betalen voor opslag (iets van een paar tientjes. Toen heb ik hem maar opgehaald bij de notaris. Ik denk dat hij nu ergens op zolder ligt ergens tussen de rest (van de duizenden cd' roms).
Ik zal mijn geld gaan halen bij Sandy Schaterlach Schaterlach He San, volgens mij heb ik nog wat bij je laten liggen, iets van 350.000 euro Schaterlach , kijk is even onder de bank!
Aangezien er een prijs valt te winnen valt het automatisch onder de wet op de kansspelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:07 schreef Lucille het volgende:
Sinds wanneer is het SMSen voor het aanwijzen van een winnaar een kansspel? Het valt onder de noemer van televoting en is daarom volstrekt legaal.
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Aangezien er een prijs valt te winnen valt het automatisch onder de wet op de kansspelen.
In feite is hier sprake van een 'maas' in de wet. Die achterlijke tv-spelletjes (Welke sport zoeken wij? VOE.B.L) vallen namelijk ook niet onder kansspelen maar dat zijn het natuurlijk wel, evenals het stemmen bij BB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Juridisch staat een kansspel als volgt gedefinieerd:
"We spreken van een kansspel als een deelnemer geen (overwegende) invloed heeft op de uitslag."
Dit is bij BB al overduidelijk niet het geval. Gedrag t.o.v. je medebewoners is al van invloed op een eventuele nominatie, en dus heeft de deelnemer invloed op de uitslag. In die zin is het voor de deelnemers geen kansspel
Voor de stemmers is het overduidelijk, aangezien hun stem de uitslag beinvloedt. BOvendien is wat de stemmers kunnen winnen, en hoe dat bepaald wordt niet afwijkend van de gemiddelde kruiswoordpuzzel waarbij je een TV kunt winnen door de oplossing in te sturen. Ook dat valt niet onder wet kansspelen.
Ik reageerde op de opmerking van lucille over het stemmen per sms. Onder de stemmers wordt een prijs verloot zonder dat de stemmer daar enige invloed op kan uitoefenen. Dat valt weldegelijk onder de wet op de kansspelen. Er wordt echter veel gedoogd door justitie op het gebied van bel- en sms-spelletjes op tv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat een onzin!
"We spreken van een kansspel als een deelnemer geen (overwegende) invloed heeft op de uitslag."
Dit is bij BB al overduidelijk niet het geval. Gedrag t.o.v. je medebewoners is al van invloed op een eventuele nominatie, en dus heeft de deelnemer invloed op de uitslag. In die zin is het voor de deelnemers geen kansspel
Voor de stemmers is het overduidelijk, aangezien hun stem de uitslag beinvloedt. BOvendien is wat de stemmers kunnen winnen, en hoe dat bepaald wordt niet afwijkend van de gemiddelde kruiswoordpuzzel waarbij je een TV kunt winnen door de oplossing in te sturen. Ook dat valt niet onder wet kansspelen.
Nogmaals: Dan zou een kruiswoordpuzzel in een willekeurig weekblad waarbij onder de goede inzenders een TV verloot wordt daar ook onder vallen. En dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:45 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opmerking van lucille over het stemmen per sms. Onder de stemmers wordt een prijs verloot zonder dat de stemmer daar enige invloed op kan uitoefenen. Dat valt weldegelijk onder de wet op de kansspelen. Er wordt echter veel gedoogd door justitie op het gebied van bel- en sms-spelletjes op tv.
Je MSMje of je belletje geldt als lot op een prijs. Op welk lot een prijs valt heb je geen invloed op, dus is het een kansspel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Nee want daar heb je wél invloed op het winnen van de prijs, je moet namelijk de juiste oplossing geven om kans te maken op de prijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nogmaals: Dan zou een kruiswoordpuzzel in een willekeurig weekblad waarbij onder de goede inzenders een TV verloot wordt daar ook onder vallen. En dat is dus niet zo.
Normaal gesproken wel... maar ik denk dat bij de laatste nominatie-ronde er meer gebeld was als we iemand hadden mogen wegstemmen.... daar had ik nog wel een paar euro voor overgehad hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het "Stem op je favoriete bewoner" in plaats van "Stem op de bewoner van wie jij vind dat hij moet vertrekken"
Het verschil is dat bij "Stem op de bewoner van wie jij vind dat hij moet vertrekken" veel minder bellers stemmen dan bij "Stem op je favoriete bewoner".
In plaats van dat er maar op één bewoner wordt gestemt, worden er nu op 3 bewoners gestemt.
Theoretisch dus 3 keer zoveel... (natuurlijk niet echt 3 keer, maar iig meer dan als er maar op 1 bewoner wordt gestemt.)
Ik zal het eens voorstellen bij Endemolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel... maar ik denk dat bij de laatste nominatie-ronde er meer gebeld was als we iemand hadden mogen wegstemmen.... daar had ik nog wel een paar euro voor overgehad hoor
quote:Geachte heer/mevrouw ***********,
Hartelijk dank voor uw brief.
Ik houd mij – inderdaad – al een aantal jaren bezig met het verschijnsel belspelletjes.
Ik heb daarover enkele jaren geleden een uitgebreid rapport geschreven, mede op basis van de ervaringen van de vele mensen die mij daarover benaderden naar aanleiding van een oproep mijnerzijds in de media. Dit
rapport kunt u vinden op www.sp.nl (“Ook belazerd?”).
Over de oplichterij rond de uitreiking van de TMF Awards heb ik Kamervragen gesteld en vervolgens aangifte gedaan bij de politie tegen MTV/TMF.
Het politie-onderzoek loopt op dit moment nog. Ik heb dus zeker niet het mes in het varken laten steken.
Ik ben het met u eens dat aan deze praktijken een einde moet komen.
Minister Donner heeft aangekondigd dit soort spelletjes aan banden te willen leggen, maar er is nog steeds niets gebeurd.
Ik houd eraan vast dat hij moet optreden. Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.
Uw brief verraste mij omdat mij niet bekend is wat er op 13 oktober is gebeurd.
Helaas heb ik kennelijk iets gemist.
Graag vraag ik u daarom mij te laten wat er precies aan de hand is.
Ik kan dan bekijken of ik nog iets kan ondernemen.
Met vriendelijke groeten,
Jan de Wit
Tweede-Kamerlid voor de SP
De aanleiding is m.i. een hoop flauwekul om niets, maar het is wel keurig dat-ie zo snel (en niet met een standaardbriefje) wat van zich laat horen.quote:
Hihi.quote:
Het gaat toch om pure oplichting van jongerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kamervragen stellen over de TMF awards![]()
.
Heeft die kwast echt niks anders te doen?
Inderdaad.. dit gaat echtwel verder dan alleen de TMF Awards. We hebben het hier over een miljoenenindustrie met een minderjarige doelgroep die wat mij betreft grotendeels onder pure oplichting valt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat toch om pure oplichting van jongeren
Goede zaak.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kamervragen stellen over de TMF awards![]()
.
Heeft die kwast echt niks anders te doen?
En niks is erger dan voor naïef te worden versleten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:27 schreef SCH het volgende:
Naief om te denken dat het er bij BB eerlijk aan toe gaat trouwens.
Nee, dat is de taak van justitie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]Kamerleden mogen fraude en oplichting niet aan de orde stellen? Dat is juist hun taak.
Wat voor baat zou Talpa er bij hebben om de daadwerkelijke uitslag niet te volgen?quote:Naief om te denken dat het er bij BB eerlijk aan toe gaat trouwens.
Helemaal mee eens en ik geloof dit verhaal ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was er maar één slaapverwekkend in BB3 en dat was Sandy. Die heeft al die tijd echt helemaal niets gedaan. Wat mij betreft de meest onterechte winnaar tot nu toe. Ze heeft gewonnen enkel en alleen omdat de meeste mensen de pest aan de anderen hadden en niet omdat Sandy het zo enorm verdiende. Zo werkt dat wel vaker trouwens.
Ze heeft gezegd dat ze haar 4500¤ startgeld kwijtraakt als zij vrijwillig vertrekt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef Coos het volgende:
Dat is toch een vorm van wederrechtelijke vrijheidsberoving in dit geval ws met een "wurgcontract".
Bij vrijwillig opstappen krijg je de startpremie niet. Daar is niets 'wurgends' aan. Ook wanneer ze roept naar huis te willen haar overhalen (hetzij met woorden, hetzij door gewoon geld te bieden) is in mijn ogen niets mis mee. Niet in juridische zin tenminste, ze kan nog steeds gewoon nee zeggen en opstappen als ze dat wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef Coos het volgende:
Tanja heeft notabene 3 keer aangegeven dat zij naar huis wil.
BB weet deze randdebiel steeds weer te overreden te blijven.
Dat is toch een vorm van wederrechtelijke vrijheidsberoving in dit geval ws met een "wurgcontract".
Retour berichten bij de BB stemming zijn gratis. Wel ff weten waar je over lult.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef itsme het volgende:
En van gisteravond dat klopt toch ook gene meor van.
Gelukkig bel ik zelf niet maar ik weet dat jongeren wel vaak de dupe zijn van dit spprt shit
Dan zien ze iets leuks, smen en krijgen dan berichten terug , kosten 70 cent per bericht terug
Ik kijk wel uit, hij is prima zelf in staat om zich volslagen belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Laat dhr. de Wit van de tweede kamer z'n gang nu maar eens gaan , en laten we hem allemaal onze hulp daarbij aanbieden ......
+quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef kavu het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)geknoei_stemmen.html
De stelligheid waarmee De Telegraaf in de laatste alinea beweert dat Tanja niet weggestemd mag worden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef kavu het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)geknoei_stemmen.html
Kun je toch zo aanklikken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
+
Iemand die het volledige stuk kan plaatsen?
Als je het volledige stuk wilt lezen moet je een abo hebben op de i-krant o.i.d. inloggen dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je toch zo aanklikken?
Maar ik heb het stuk in het media-topic geplaatst: Big Brother in de media
Pak je vergrootglas er maar bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Iemand die het volledige stuk kan plaatsen?
Ja precies, dat bedoelde ik dus.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Pak je vergrootglas er maar bij.
[afbeelding]
Het slaat gewoon nergens op. Als Talpa dat al zou willen, waarom zouden ze er dan zo geheimzinnig over moeten doen? Dan hadden ze aan het begin toch gewoon kunnen zeggen dat de zwangere bewoner tot aan de bevalling vrijgesteld zou zijn van nominatie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee De Telegraaf in de laatste alinea beweert dat Tanja niet weggestemd mag worden!
Yeah right.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan hadden ze aan het begin toch gewoon kunnen zeggen dat de zwangere bewoner tot aan de bevalling vrijgesteld zou zijn van nominatie?
Had iedereen gesnapt, was duidelijk geweest en je had geen gezeik gehad.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
M'n vergrootglas ligt op het werk helaas...
bronquote:Kijkers Talpa woedend over geknoei stemmen
'Voorval Big Brother geen incident'
door Harrie Nijen Twilhaar
AALSMEER, zaterdag
Talpa heeft zich de woede van honderdduizenden kijkers van de reality-soap Big Brother op de hals gehaald omdat de zender in het openbaar sjoemelt met de televisieformule.
Tijdens de live uitzending van eergisteren, waarbij het publiek door presentatrice Bridget Maasland werd aangemoedigd om tegen hoge telefoonkosten (telefoon 80 eurocent per minuut en sms 25 eurocent per bericht) hun stem uit te brengen, verscheen al twintig minuten voor het einde op Talpa-teletekst dat Linda was weggestuurd.
Opvallend is ook de houding die Talpa aanneemt rond Tanja. De zwangere bewoonster mag hoe dan ook niet tijdens live uitzendingen worden weggestemd, omdat Talpa-directeur John de Mol de bevalling in het Big Brother-huis wil tonen vanwege de te verwachten hoge kijkcijfers.
De zender, die toch al ernstig kampt met tegenvallende kijkcijfers, heeft met een vroegtijdige uitslag op teletekst zijn geloofwaardigheid op het spel gezet.
Het publiek reageerde woedend na de uitzending via telefoontjes en emails. Het opmerkelijke BB-voorval blijkt echter geen incident te zijn. Volgens Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept', weet de redactie van het programma op basis van de ontwikkeling van de stemming in de week tussen de nominaties en vertrek soms al wie het veld moet ruimen.
"Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", zegt Reesink, die onderzoek deed naar het programma.
Volgens producent Endemol ging het om "een groot misverstand". Samen met Talpa betreurt hij de blunder maar benadrukt dat er niet gerommeld is. "De toen nog voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden, die wezen in de richting van het wegzenden van Linda", aldus een woordvoerder.
Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst van Talpa te plaatsen, is het bericht over het vertrek van Linda klaargezet voor publicatie.
"Het stemmen vlak voor de exit heeft dus feitelijk geen effect meer. Of je moet met een grote groep vrienden vlak voor de finale massaal gaan bellen en sms'en", aldus Reesink. Volgens de BB-kenner worden kijkers tijdens een live uitzending aangemoedigd om nog even te stemmen om het verschil te maken, terwijl de redactie dan al weet dat het verschil onoverbrugbaar is.
Afgelopen april was er bij de muziekzender TMF ook sprake van kijkersbedrog. Toen werd tijdens de awardshow opgeroepen om te sms'en op een mogelijke winnaar. 's Ochtends was bij de media al bekend dat Marco Borsato de prijs zou winnen.
Ook bij veel 0909-tv-spelletjes worden consumenten gevraagd te bellen waarbij vaak nooit duidelijk wordt of de prijs al is gewonnen.
quote:
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te accepteren dat er niet gerommeld wordt met de uitslagen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Dat zou niemand pikken.
Waarom mensen het nu wel pikken is mij volslagen onduidelijk.
Ze hadden kunnen zeggen: "Tanja maakt geen kans op de eindoverwinning, maar krijgt een vaste premie. Ze kan niet weggestemd worden".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Dat zou niemand pikken.
Waarom mensen het nu wel pikken is mij volslagen onduidelijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te accepteren dat er niet gerommeld wordt met de uitslagen?
Of ben je gewoon zo'n dwangmatige neuroot dat je niet anders kunt dan in alles een complot te zien?
[/quote]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
[quote]
"Het stemmen vlak voor de exit heeft dus feitelijk geen effect meer. Of je moet met een grote groep vrienden vlak voor de finale massaal gaan bellen en sms'en", aldus Reesink. Volgens de BB-kenner worden kijkers tijdens een live uitzending aangemoedigd om nog even te stemmen om het verschil te maken, terwijl de redactie dan al weet dat het verschil onoverbrugbaar is.
Hé, blinde vink, verklaar jij dan even die verschillen in de stand tijdens de updates in de live-uitzending.quote:
Antwoordquote:
En ik moet als dwangmatige neuroot meer waarde aan jouw oordeel hechten dan aan het oordeel van Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept?quote:
Laten we het er op houden dat ik in een positie zit waarbij ik ietwat meer inzicht heb in dit soort zaken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
En ik moet als dwangmatige neuroot meer waarde aan jouw oordeel hechten dan aan het oordeel van Maarten Reesink, verbonden aan de afdeling media en cultuur van de Universiteit van Amsterdam en auteur van het boek 'Reality soap! Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept?![]()
Een weldenkend mens heeft daar meer dan gemiddeld moeite mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te accepteren dat er niet gerommeld wordt met de uitslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |