lijkt inderdaad, maar is 'm (volgens mij) nietquote:
Klopt. Naam lijkt wel wat op die van Quick 'n Brite.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet dat die ene van Wipneus en Pim is en dat er een ander Pim heet, maar verder kom ik niet. Van de week nog ergens gelezen..
Jah Wobble is zo blank als het maar kan. typische Londenaar.quote:
nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef Neleos het volgende:
A Tribe Called Quest?
Excuses voor het oponthoud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:07 schreef Z het volgende:
Oi.
Goed en supersnel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Voicst
K's Choice
Coil
Voivod
Soil
Guided By Voices
Lacuna Coil
Lois Lane
The Androids
Poison
Tortoise
Midnight Oil
International Noise Conspiracy
Poison Ivy
Moist
Met 'io' inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:01 schreef Jimmy het volgende:
Hadden we die laatst niet ook? Of was dat met 'io' ?
Nee, deze zijn al een stuk langer bezig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef bukgeit het volgende:
Gelezen, maar vergeten... Hard-Fi?
Maar klopt deze foto wel? is dit niet Big Star's reunie, aangevuld met Ken en Jon van de Posies?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Voicst speelt in het voorprogramma van deze band:
[afbeelding]
Kom op, wie zijn dit?
Je hebt helemaal gelijk, mea culpa.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar klopt deze foto wel? is dit niet Big Star's reunie, aangevuld met Ken en Jon van de Posies?
Ja, na de REM hint, dat was een echte oh ja.quote:
Welk nummer?quote:As soon as you’re born they make you feel small
By giving you no time instead of it all
je mag hier best Jan-met-de-korte-Lul zeggen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:34 schreef peaceman het volgende:
mis de vraag die ik wel weet en hier op mijn werk loopt het programma de soep in... uur werk voor jan met de korte achternaam
![]()
niet leuk![]()
Clinicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:35 schreef Z het volgende:
Daar gaat m'n stelling dat alleen stoere bandjes de melodica bespelen.
quote:There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
If you want to be like the folks on the hill
quote:They hurt you at home and they hit you at school
They hate you if you’re clever and they despise a fool
Till you’re so fucking crazy you can’t follow their rules
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef lubje25 het volgende:
john Lennon- Working class hero?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:54 schreef Charmian het volgende:
ze heeft zelf nog een hitje gehad, break it out get in to the swing tralila of zo
hoe heet dat mens nou
Yep Berkery + 1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:58 schreef Berkery het volgende:
Lisa Boray?
Hé, die ken ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:01 schreef lubje25 het volgende:
en pianist Guus Westdorp.
Tssssquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:35 schreef Z het volgende:
Daar gaat m'n stelling dat alleen stoere bandjes de melodica bespelen.
4 goed, dubbelaar wel goed nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:08 schreef ranja het volgende:
even tussen 2 gangen in
Ilse de Lange
Anouk 2x
Celine Dion
Anastacia
Norah Jones
Neuh. En je zit nog op 4.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef ranja het volgende:
zijn het wel solisten, dat er niet een Krezip bijzit ofzo?
Je haalt telkens de verkeerde wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef ranja het volgende:
4 van de 5 of 4 van de 6?
Ilse de Lange
Anouk 2x
Celine Dion
Norah Jones
Madonna dan toch?
World of hurt was dan ook #1 in '99quote:
quote:Anouk 2x
Celine Dion
Norah Jones
Anastacia
Shakira
Why the long face?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef ranja het volgende:
Ilse de Lange
Anouk 2x
Norah Jones
Anastacia
Shakira
quote:Anouk '98 en '00
Ilse deLange '99
Anastacia '01
Shakira '02
Norah Jones '03
quote:Dear,
We are completely devastated!
Our gear was stolen on Friday Oct. 7 in Brooklyn, NYC. So much has been lost, but these 4 guitars & basses listed underneath are truly the things that matter most to us... like Wagner's Jazzmaster from 1961 that he has lived & traveled with, played & written on for the past 12 years. And's beloved Gretsch from 1967. If you see or hear anything about these 2 guitars and 2 basses please email us immediately at
.com and you will be rewarded beyond your wildest dreams.
Raveonettesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de Raveonettes. Sue Rone Wagner, hoe heet die knakker?
Dat had ik aanvankelijk ook gedaan, maar het zag er zo lelijk uit, met allemaal verspringingen, dat ik er uiteindelijk vanaf zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:45 schreef peaceman het volgende:
je had er ook bij moeten zetten wie allemaal de binnenkomers zijn, dat was een stuk makkelijker geweest
tja en nog 30 keer gokken heeft ook weinig zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat had ik aanvankelijkook gedaan, maar het zag er zo lelijk uit, met allemaal verspringingen, dat ik er uiteindelijk vanaf zag
Ik scheld jou toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja en nog 30 keer gokken heeft ook weinig zin![]()
Dan zou Aucock logischer zijn dan Auburn hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat familie van Bruce Cockburn?
Waaromquote:
Hoiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt iedereen welterusten en tot morgen![]()
Niet underworld..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Er zijn nogal wat electronicaduo's, van wie sommige gelukkig hun album al uit hebben, dat scheelt weer.
Underworld?
Check even het Voeg een nummer toe-topic, van die laatste posts klopt niets meer.
nope..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Bentley Rhythm Ace misschien?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Ik heb dus van de week een cd gekocht van The Heights van het Excelsior label.
Heb nog geen antwoord, bedoel je...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:29 schreef dartfanaat het volgende:
Heb nog geen vraag.....
* zegt goedemorgen iedereen![]()
gaan jullie elkaar over msn tips gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:40 schreef peaceman het volgende:
Hey Belsen, kom ff op msn wil je...
Nee ik moet zo weg, dus wilde hem het antwoord geven, zodat hij de 'leiding' over kan nemen en jullie gewoon verder kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gaan jullie elkaar over msn tips geven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ik moet zo weg, dus wilde hem het antwoord geven, zodat hij de 'leiding' over kan nemen en jullie gewoon verder kunnen.
Of ben je jaloers?![]()
Mijn msn is openbaar...dus wat let je....![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Ik ben weg, tot morgen
Belsen neemt het van mij over...
quote:Matt Saunders and John Hanson make up, an eclectic British electronica duo equally inspired by pop, electronic pioneers like Morton Subotnick, contemporary electronic artists like Autechre, and Krautrock. Early releases on underground labels like Earworm and Static Caravan led to their signing to 4AD, where they released their debut album I Guess Sometimes I Need to be Reminded of How Much You Love Me, which arrived in fall 2000.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:52 schreef belsen het volgende:
Ah, Cap, jij kent de band waarschijnlijk wel.
[afbeelding]
Dit is het (AMG) viersterren debuutalbum van deze Engelse band uit 2000.
Idemquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:11 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord.
welk doorgestreept antwoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef belsen het volgende:
Berc zit er dichtbij.
Met zijn doorgestreepte antwoord.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:54 schreef berc het volgende:
Magneto telephone
Combineer nu die twee antwoorden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:04 schreef Neleos het volgende:
Magnetic Phone?
Lijkt me logisch, dat met een naamsbekendheid als deze, je een dealtje maakt met de dealende zusjes Deal .quote:
Heel aardig van je, dat punt. Maar Charmian was eerder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, dat met een naamsbekendheid als deze, je een dealtje maakt met de dealende zusjes Deal .
Sack_Blabbath +1
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heel aardig van je, dat punt. Maar Charmian was eerder.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef Charmian het volgende:
Hm ik dacht dattie wel snel geraden zou worden.
Is dus niet iets van Joni.
Lezen is voor mietjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:52 schreef Charmian het volgende:
Japan is goed.
Het zijn overigens geen wafels.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef Prep2Fight het volgende:
tvp
Ja, helaas wel.. heb het zo drukquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
Japan - Oil on Canvas
ouwe meukMaar wel leuk.
Nee, Engels en vernoemd naar een kunststroming: vanavond in de Ekko in Utrecht.quote:
Die zijn toch morgen?quote:
Kan ook, ik zag net toevallig in het "wat is je eerstkomende concert"-topic dat Prep daar één dezer dagen heen ging, dus dat leek me wel een gok waard. Zelf ken ik heel die band niet.quote:
Dat is hem, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef pino.in.disguise het volgende:
Weer een leuke band die ik ga missen dus. Art Brut
Bijna..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef Charmian het volgende:
is hij van runaway sue of zoiets?
quote:I'm a-walkin' in the rain
Tears are fallin' and I feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery
And I wonder
I wa-wa-wa-wa-wonder
Why
Ah-why-why-why-why-why she ran away
And I wonder where she will stay
My little runaway, run-run-run-run-runaway![]()
Jahoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Gambolputty het volgende:
Curiosity killed the cat?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bret Guroguzogazoducowizowitz, Epitaph. En ik ga er ook gelijk vandoor nu.
quote:Having received a variety of comparisons to Cream after's first album came out, thanks in large part to
' vocal resemblance to Jack Bruce, none other than legendary British drummer and Cream veteran Ginger Baker took over the sticks on the group's sophomore effort.
(..)
There's a great ringer in the middle of the album courtesy of Baker, "T.U.S.A." With spoken-word lyrics from Baker himself decrying the inability of Americans to make tea properly ("Pour boiling water over the tea/How simple and clear/Can the instructions be?"), it's the type of relaxed joke more self-conscious bands wouldn't dare try, but which the trio effortlessly turns into a great little song.
Ik ben zelfs te lui om voor het beantwoorden van deze vraag dat onzinnige ding te gaan lezen, regels bahquote:
Masters of Reality dan maar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef Ascaroth het volgende:
Het is er eentje van zo'n bandje dat in de OP afgeraden wordt.
Nee, Afrikaanse groep. Heel populair in de jaren '70, volgens mijn vader en allmusic.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
funkadelic ??
Ook goeiemorgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Was een fijn vraagje gister he? die ik overgedragen had aan Belsen
magnetophone, wat een lompe bandnaamquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Was een fijn vraagje gister he? die ik overgedragen had aan Belsen
ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het kende...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
magnetophone, wat een lompe bandnaam![]()
(en ik ben wat gewend als electro-liefhebber)
quote:The brainchild of Teddy Osei, a Ghanaian sax player, composer, and drummer who came to London to study music,was one of the first African bands to win worldwide popularity. Their mix of African (especially highlife) and Caribbean forms made them a sensation in the mid 70s and their popularity continues today, even though recording dates have fallen off.
Okequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Ik heb een awful lot of koffie op, dus ik kan er weer tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |