Dan zou Aucock logischer zijn dan Auburn hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat familie van Bruce Cockburn?
Waaromquote:
Hoiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt iedereen welterusten en tot morgen![]()
Niet underworld..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Er zijn nogal wat electronicaduo's, van wie sommige gelukkig hun album al uit hebben, dat scheelt weer.
Underworld?
Check even het Voeg een nummer toe-topic, van die laatste posts klopt niets meer.
nope..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Bentley Rhythm Ace misschien?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Ik heb dus van de week een cd gekocht van The Heights van het Excelsior label.
Heb nog geen antwoord, bedoel je...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:29 schreef dartfanaat het volgende:
Heb nog geen vraag.....
* zegt goedemorgen iedereen![]()
gaan jullie elkaar over msn tips gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:40 schreef peaceman het volgende:
Hey Belsen, kom ff op msn wil je...
Nee ik moet zo weg, dus wilde hem het antwoord geven, zodat hij de 'leiding' over kan nemen en jullie gewoon verder kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gaan jullie elkaar over msn tips geven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ik moet zo weg, dus wilde hem het antwoord geven, zodat hij de 'leiding' over kan nemen en jullie gewoon verder kunnen.
Of ben je jaloers?![]()
Mijn msn is openbaar...dus wat let je....![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Ik ben weg, tot morgen
Belsen neemt het van mij over...
quote:Matt Saunders and John Hanson make up, an eclectic British electronica duo equally inspired by pop, electronic pioneers like Morton Subotnick, contemporary electronic artists like Autechre, and Krautrock. Early releases on underground labels like Earworm and Static Caravan led to their signing to 4AD, where they released their debut album I Guess Sometimes I Need to be Reminded of How Much You Love Me, which arrived in fall 2000.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:52 schreef belsen het volgende:
Ah, Cap, jij kent de band waarschijnlijk wel.
[afbeelding]
Dit is het (AMG) viersterren debuutalbum van deze Engelse band uit 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |