4 goed, dubbelaar wel goed nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:08 schreef ranja het volgende:
even tussen 2 gangen in
Ilse de Lange
Anouk 2x
Celine Dion
Anastacia
Norah Jones
Neuh. En je zit nog op 4.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef ranja het volgende:
zijn het wel solisten, dat er niet een Krezip bijzit ofzo?
Je haalt telkens de verkeerde wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef ranja het volgende:
4 van de 5 of 4 van de 6?
Ilse de Lange
Anouk 2x
Celine Dion
Norah Jones
Madonna dan toch?
World of hurt was dan ook #1 in '99quote:
quote:Anouk 2x
Celine Dion
Norah Jones
Anastacia
Shakira
Why the long face?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef ranja het volgende:
Ilse de Lange
Anouk 2x
Norah Jones
Anastacia
Shakira
quote:Anouk '98 en '00
Ilse deLange '99
Anastacia '01
Shakira '02
Norah Jones '03
quote:Dear,
We are completely devastated!
Our gear was stolen on Friday Oct. 7 in Brooklyn, NYC. So much has been lost, but these 4 guitars & basses listed underneath are truly the things that matter most to us... like Wagner's Jazzmaster from 1961 that he has lived & traveled with, played & written on for the past 12 years. And's beloved Gretsch from 1967. If you see or hear anything about these 2 guitars and 2 basses please email us immediately at
.com and you will be rewarded beyond your wildest dreams.
Raveonettesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de Raveonettes. Sue Rone Wagner, hoe heet die knakker?
Dat had ik aanvankelijk ook gedaan, maar het zag er zo lelijk uit, met allemaal verspringingen, dat ik er uiteindelijk vanaf zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:45 schreef peaceman het volgende:
je had er ook bij moeten zetten wie allemaal de binnenkomers zijn, dat was een stuk makkelijker geweest
tja en nog 30 keer gokken heeft ook weinig zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat had ik aanvankelijkook gedaan, maar het zag er zo lelijk uit, met allemaal verspringingen, dat ik er uiteindelijk vanaf zag
Ik scheld jou toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja en nog 30 keer gokken heeft ook weinig zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |