abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31456614
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie meid Digger!!

Pff ben me een partij onrustig zeg.. word gek van mezelf.. kan nie slapen. Heb maar beker warme melk gemaakt.....
Ik kan me voorstellen dat als je de verhalen over Kady zo leest zelf nog meer staat te popelen van ongeduld, maar nog even geduld en dan heb je ook een klein hummeltje in je armen hoor.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31456725
Hallo,

Biezb meld zich. Nog steeds geen baby. Wel onrustig in de buik, maar meer niet...duurt nu wel heel erg lang!! Maar vandaag weer een hele nieuwe dag waarop het kan gebeuren..
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:12:05 #155
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31456854
Biezb enVicky, hoop dat het voor jullie snel doorzet!

Digger en EW, wat een schatje!

Ik meld me ff snel en ben er de rest van de dag niet, want ik vier vandaag m'n verjaardag
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31457001
* Vicky doet ook weer netjes melden..

ook onrustig in het buikie maar wil niet doorzetten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31457050
Ik duim voor de dames die "op knappen" staan

Succes vandaag !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31457103
Digger en EW... jullie hebben een mooie dochter

Ik zal even een kleine update doen: Ook bij mij zit alles er nog in. Gisteren had ik een off dagje. Je kent het wel je bent die dikke buik zat. Verder liep hier nog een peuter rond die zwaar in zijn nee-fase zit. En er waren ook geen opa's en oma's aan wie ik hem even kon uitbesteden.
Maarja Daan kan er ook niet echt iets aan doen denk ik. Hij zal ook wel aanvoelen dat er wat gaande is. Hadden meerdere ouders dat eigenlijk?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_31457167
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:38 schreef Quinny het volgende:
Digger en EW... jullie hebben een mooie dochter

Ik zal even een kleine update doen: Ook bij mij zit alles er nog in. Gisteren had ik een off dagje. Je kent het wel je bent die dikke buik zat. Verder liep hier nog een peuter rond die zwaar in zijn nee-fase zit. En er waren ook geen opa's en oma's aan wie ik hem even kon uitbesteden.
Maarja Daan kan er ook niet echt iets aan doen denk ik. Hij zal ook wel aanvoelen dat er wat gaande is. Hadden meerdere ouders dat eigenlijk?
ik had die offday donderdag.. irritant is dat he...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31457250
Wat een verhaal ... was een even niet hier in dit topic en zag ineens een paar paginá erbij dus ik denk GAUW LEZEN!! Gelukkig happy end ... maar wat heb ik hier met spanning zitten lezen zeg...
EW, Digger en Glenn van harte gefeliciteerd met dochter en zusje Kady Máire
hele mooie naam trouwens
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_31457311
*doet melden. Behalve dat Onsje af en toe erg naar beneden duwt/drukt en dat ik niet lekker in mijn vel zit (hormonsteren gister ) en wat onrustig heb geslapen geen tekenen van een aanstande bevalling. Al mag wel van mijn mams want alle kraamcadeautjes zijn ingepakt .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:23:14 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31457696
Digger, ze is prachtig! En wat heerlijk dat ze het zo goed doet allemaal

Dames die op springen staan: succes met de laatste loodjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_31457816
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:55 schreef Jelief het volgende:
en dat ik niet lekker in mijn vel zit (hormonsteren gister )
Heb jij daar meer en vaak last van gehad deze zwangerschap ?
Hoe kom jij door dat soort dagen/aanvallen ?

Bij mij loopt ondanks dat alles met de baby goed is deze zwangerschap minder plezierig dan de vorigen. Eerst ruim 4 maanden alles eruit gespuugd wat ik tot mij nam, ik heb een periode van ontzettende buikpijn achter de rug en heb zelfs bloed geplast, maar al deze lichamelijk klachten vallen in het niet bij de buien/dagen die ik met enige regelmaat heb.
Ik voel me dan depressief ( kan je dat zo noemen of heet dat anders ?), heb ontzettende emotie aanvallen van gigantische boosheid ( die niet onder controle te houden is) tot echt verdriet.

Heb jij een manier gevonden om uit zo'n bui/dag te "stappen" ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31458384
Gisteren had ik een superdag. Heb ik eigenlijk al een aantal dagen last van. Ik ben tè opgewekt en supergiechel. Heel irritant voor sommige mensen. Zo heb ik donderdag de auto heel raar geparkeerd gehad bij ons voor. Tja inparkeren lukt niet altijd . Ik lag zo compleet in een deuk, Magneet is de auto maar weggaan zetten. En gisteren werkte dat lachen een beetje te aanstekelijk bij schoonmoeder, die ging net zo hard meedoen. Bij mij slaan die emoties dus totaal een andere kant op.

Ben gisterochtend met mijn man mee naar Eindhoven gereisd, heb daar een anderhalf uur gewandeld en ben daarna een paar uurtjes gaan zwemmen. Rond 12.30 de bus weer lekker naar het centrum gepakt. Waar ik eerst lekker bij de Café T op het station heb zitten lezen en koffie drinken met een brownie erbij en daarna via de bibliotheek en verschillende winkels een paar uur lekker op het terras heb gezeten op de markt. Tegen de tijd dat mijn man om 16.30 was afgewerkt was ik natuurlijk wel moe. Nog even de blije doos opgehaald en daarna lekker bij ons in het dorp op het terras wat gegeten.

Eenmaal thuis lag er een leentrui in de brievenbus en de enveloppen en proefdruk van de geboortekaartjes . Ik had werkelijk heerlijk genoten. Natuurlijk mag ik dat vandaag wel weer bekopen met bandenpijn in mijn lies, maar ook dat komt weer helemaal goed.
pi_31458924
Jeetje Mirage, das geen leuke start van een zwangerschap zo. Ik weet niet of je voelt aankomen zo'n bui. Maar als dat zo is probeer dan voor jezelf een soort time-out moment te zoeken. ik heb namelijk altijd ontzettend veel spijt als ik onterecht boos ben geworden tegen oa manlief.

Lekker hoor Randa dat je een superdag hebt gehad
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  FOK!fossiel zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:25:35 #166
2628 Karin
pi_31462940
Digger, EW en Glenn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

Wat een dotje

Hoewel ik van Lois al gehoord heb hoe het allemaal gaat vond ik het toch erg spannend om allemaal zo terug te lezen. Fijn dat alles zo goed gaat!
  Jubileum moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:01:17 #167
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31469511
Ow Digger wat een droppie Wat een mooi meisje !
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31470908
Digger wat een mooie meid!!! En die haartjes
pi_31471393
quinny, piet was tegen 't eind van mijn zwangerschap ook af en toe onrustig en daarnaast ook erg knuffelig. ik had ook heel erg 't idee dat hij wel aanvoelde dat er iets spannends te gebeuren stond. sterkte met de laatste loodjes, het kan nu niet lang meer duren.
pi_31471725
Wat een lieverdje Digger!! Heerlijk, hopen dat ze zo snel mogelijk naar huis mag!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_31471788
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:47 schreef Anitra het volgende:
Digger wat een mooie meid!!! En die haartjes
Die haartjes heb ik vandaag pas echt goed kunnen zien toen ze op d'r zij lag met ook vrij uitzicht op haar achterhoofd. Tis een flinke bos dakbedekking.

Ze doet alles voortreffelijk, ook de bloedsuikers zijn nu in orde, de ademhaling gaat nog steeds perfect en eigenlijk zou ze van de IC af mogen, maar dat gebeurt voorlopig nog niet.

De HC afdeling in het Sophia is vol, en ook in Dordt is dat het geval, dus een overplaatsing zal pas op z'n vroegst maandag gaan gebeuren.
Op zich wel lekker, want geen betere zorg dan op de IC natuurlijk en voor mij hoeft dat verhuizen niet zo nodig.

Morgen weer de hele dag naar het ziekenhuis, 's ochtends vroeg ff lekker buidelen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:36:03 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31472519
En hoe is het met EW? Valt de pijn van de KS mee? Ik kreeg bij onze eerste na een paar dagen toch wel even een flinke dip omdat mijn kind op neonatologie lag, en later om zonder kind naar huis te moeten, kan me voorstellen dat dat misschien voor haar ook zo voelt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31473300
We leven met de dag, alles gaat goed, de pijn valt mee (ze is vandaag 3 keer met me meegeweest in een rolstoel naar de IC), maar beseffen wel dat ze straks naar huis mag terwijl Kady nog in het ziekenhuis zal moeten blijven.

En dat zal zwaar zijn, maar dan krijgt ondertussen Glenn ook wel weer wat meer van onze aandacht, en we weten dat het niet vreselijk lang zal duren, want ze doet het goed en is aan de maat voor haar leeftijd. Doorgaans sturen ze kinderen met 35 weken naar huis, als ze iig meer wegen dan 2.5 Kg. Nou dat zal wel lukken en wellicht ook nog wel eerder daar ze al flink voor liep - en anders zal ze iig de laatste periode in Gorinchem liggen, dus dan zijn we er zo.
pi_31473934
Ja dat zal opzich allemaal wel heel dubbel gaan voelen voor EW.

En LL meiden sterkte hoor

Mirage wat vervelend joh dat je je zo rot voelt en van die rotbuien hebt. Zou dat niet een tekort van iets zijn misschien. Ik heb daar zelf nooit zo'n last van gehad. Lijkt me vervelend voor jouw en ook wel je omgeving. Sterkte!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:24:25 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31476084
Digger, EW en Glenn, gefeliciteerd met het mooie meisje dat nu deel uit maakt van jullie gezin!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:16:22 #176
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31477555
Hierbij wil ik een niet als te leuke update plaatsen namens mijn vrouw (Saffier) en mijzelf uiteraard.

Vanavond omstreeks kwart voor zes is zij opgenomen in het ziekenhuis aangezien zij rond een uur of twee weeen kreeg (dit was op dat moment nog niet bekend). Nadat ik haar van het werk heb opgehaald, en uiteraard de verloskundigge had gebeld.
Na een controle van de verlos bleek zij waarschijnlijk volledige ontsluiting te hebben, dus is zij gelijk opgenomen in het ziekenhuis. De gynacoloog merkte maar een ontsluiting van ruim 1 cm op, dus viel het gelukkig mee, ze is wel gelijk aan de wee remmers gegaan.

Maandag gaan ze kijken als ze de wee remmers kunnen gaan afbouwen, tot die tijd moet ze dus bedrust houden.

Voor de rest gaat het goed met moeder en kind.

Groet namens Saffier en mijzelf
pi_31477601
Sterkte Lautie en Saffier.
pi_31477682
pfoeh wat een schrik lautie (en saffier). en wat een verschil tussen verloskundige en gynaecoloog in de interpretatie van de ontsluiting! sterkte ermee, hopelijk kunnen ze jullie kleintje nog een flinke tijd binnenhouden.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:25:36 #179
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31477783
De verloskundige durfde niet te ver te gaan voelen, ze bleek het hoofdje al te kunnen voelen. De gynacoloog merkte dat ook al op, en zei tegen haar dat het wel wat aan de dunne kant was. De verlos wilde gewoon geen risico nemen voor het eventueel kunnen breken van de vliezen, vandaar de twijfel.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:34:10 #180
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31478077
Oei... kleintje van Saffier en Lautie, je bent een beetje te vroeg, sinterklaas is er nog niet hoor...

Sterkte jongens, ik hoop dat de weeenremmers aanslaan!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:36:24 #181
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31478153
Vooralsnog slaan de wee remmers aan, maar ja het is nog te vroeg om te zeggen als dat ook zo blijft. Morgen ochtend om 10:30 weer op bezoek, dus ga ik nu maar ff proberen te slapen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:39:43 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31478266
Probeer idd maar te slapen, wens Saffier sterkte als je haar morgen ziet! En nogmaals, op deze termijn maakt het kindje een hele goede kans, dus probeer je daar niet al te veel zorgen om te maken.
en ja, ik weet het, ik heb makkelijk lullen vanaf mijn pc-tje, maar probeer het toch maar
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:57:12 #183
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31478864
Wens Saffier maar heel veel sterkte van ons
pi_31480359
He jeetje weer iemand die ons laat schrikken.... Wens haar maar sterkte Lautie!!

En ik kan wederom niet slapen. De hele avond al wat last van krampjes en steekjes enzo.. Gaat het dan nu echt gebeuren?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:03:30 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31480514
Saffier en Lautie heel veel sterkte!

Vicky spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:21:59 #186
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31480789
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Bij mij loopt ondanks dat alles met de baby goed is deze zwangerschap minder plezierig dan de vorigen. Eerst ruim 4 maanden alles eruit gespuugd wat ik tot mij nam, ik heb een periode van ontzettende buikpijn achter de rug en heb zelfs bloed geplast, maar al deze lichamelijk klachten vallen in het niet bij de buien/dagen die ik met enige regelmaat heb.
Ik voel me dan depressief ( kan je dat zo noemen of heet dat anders ?), heb ontzettende emotie aanvallen van gigantische boosheid ( die niet onder controle te houden is) tot echt verdriet.

Heb jij een manier gevonden om uit zo'n bui/dag te "stappen" ?
Ik zal morgen even denken of ik een bruikbaar antwoord op je vraag heb.

Voor nu meld ik mij alvast voor de zondag, we hadden bezoek en het is een beetje laat geworden , ik zal mij dus niet vóór 10 uur melden . Het zal wel ergens in de middag worden voor ik weer online ben.
pi_31482643
Oi en da's ook al veel te vroeg Lautie, WK 33 toch?
pi_31482667
Ben weer naar het ziekenhuis
  zondag 16 oktober 2005 @ 08:55:10 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31482822
Lautie... wat schrikken ook voor jullie. Als jullie in wk 33 zitten is de paniek niet zo heel erg groot, ik bedoel, het kindje kan het prima, maar leuk is anders. Beter zou zijn als het nog een paar weekjes lekker binnen blijft.

Heel veel sterkte!
pi_31483029
Saffier sterkte!!! Hoest met Vicky???
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 09:56:02 #191
81992 Githa
pi_31483234
Saffier en Lautie heel veel sterkte hopelijk blijft het kelintje nog even lekker warm bij mama.
pi_31483424
* Vicky doet weer melden..... Helaas.. weer niets....
we wachten weer vrolijk af...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 16 oktober 2005 @ 11:29:43 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31484568
Sterkte Saffier en Lautie.. Die kleine mag nog wel ff blijven zitten hoor..

Vicky, waarschijnlijk gaat het pas echt gebeuren als je een goede nacht hebt gemaakt. De natuur zorgt er voor dat je goed uitgerust bent als de bevalling begint (meestal dan )

Overige LLL, succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31484666
succes lautie en saffier!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_31486078
Lautie en Saffier ik duim heel hard voor jullie!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:02:33 #196
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_31486283
Saffier en Lautie, heel veel sterkte. Hopelijk blijft de baby nog even zitten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:39:07 #197
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31486862
Heel veel sterkte Lautie en Saffier! Hoop dat jullie beebje nog even lekker blijft zitten

Vicky, trek je het nog een beetje?

Gister m'n verjaardag gevierd. 's Middags kwam m'n zusje met nichtje (4) en neefje (4 maanden, 8 kg en 66 cm! ) en 's avonds de rest. Tussen de visite door een paar keer wat flink pijnlijke steken gehad met daarbij een druk bewegend beebje en voor 't slapen gaan ook weer.
Lekker veel spulletjes gehad om te tutten
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31487025
Saffier en Lautie,veel sterkte en dat beepje nog maar ff braaf blijft zitten.
Groetjes,Minoes
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:21:29 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31488908
saffier en lauttie sterkte.. hopenlijk blijft pluk nog ff lekker binnen..
misschien een kleine geruststelling... mijn zus had idem lleen dan met 24 weken al de ontsluiting en de wee-en.. en is na weekje zkh naar huis gemogen waar mijn neefje zich pas met ruim 39 weken heeft laten zien
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator zondag 16 oktober 2005 @ 19:26:09 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31493901
Saffier en Lautie heel veel sterkte. Ik hoop dat het babietje nog even lekker blijft zitten en dat ook Saffier zich lekker blijft voelen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31495150
Saffier en Lautie ook voor jullie hoop ik dat de kleine nog lekker een tijdje binnen blijft zitten :-*
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:51:10 #202
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31495743
Even een kleine update:

Met Saffier en pluk gaat het goed, Saffier reageerd goed op de wee remmers. Ze is alleen wat moe maar dat komt door de medicijnen.
Verder kan ik even niks melden want is dan toch alleen maar gissen.

Morgen weet ik meer wat er gaat gebeuren.

Groetjes van Saffier en mijzelf
  Redactie Frontpage zondag 16 oktober 2005 @ 21:26:41 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31496558
Sterkte Saffier en Lautie, wij hopen dat pluk nog een tijdje blijft zitten!

Djeez en Ingrid19
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31496849
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef Lautie het volgende:
Even een kleine update:

Met Saffier en pluk gaat het goed, Saffier reageerd goed op de wee remmers. Ze is alleen wat moe maar dat komt door de medicijnen.
Verder kan ik even niks melden want is dan toch alleen maar gissen.

Morgen weet ik meer wat er gaat gebeuren.

Groetjes van Saffier en mijzelf
Een garantie is het zeker niet, maar ik heb de afgelopen weken veel vrouwen in dezelfde situatie 1, 2 dagen in het ziekenhuis gezien die vervolgens weer naar huis konden (met wekelijkse meldplicht).

Hoop dat jullie ook met zoiets te maken krijgen, is weliswaar druk en vervelend, maar dan kan de kleine meneer/mevrouw nog even lekker doorgroeien.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:42:47 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31496907
hoe gaat het met kleine mooie kady ? en met je vrouwtje ?
en heeft glenn zijn zusje al kunnen bewonderen ?
en.. en en... ?
pi_31497196
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe gaat het met kleine mooie kady ? en met je vrouwtje ?
en heeft glenn zijn zusje al kunnen bewonderen ?
en.. en en... ?
Met Kady gaat het goed, neusbril (zuurstof) is helemaal af, Glucose waarde is helemaal perfect, ze heeft zelfs meer honger dan dat ze nu voeding kreeg (8 x 10ml), Ze is uit de couveuse en ligt nu in een bedje, mutsje is niet nodig ivm haar vele haar, enige is dat ze ietwat gelig was (komt bij kindertjes van Zuid Europese afkomst doorgaans veel vaker voor dan bij NL kindertjes), maar dat was begin van de avond al minder dan vanmorgen, zo leek het.

Morgen zullen we wel te horen krijgen hoe en wat qua locatie, ik blijf liefst in R'dam en ga dan liever direct naar Gorinchem met Kady (en m'n vrouw naar huis) dan dat we nog een 'pitsstop' voor een paar dagen moeten maken in Dordt.
Zit niet te wachten op een extra verhuizing, in R'dam kennen we het hele gebeuren, en ook de zusters en de zusters ons.

En met Anna gaat het ook prima, die gaat diverse malen per dag mee naar benee in een rolstoel en herstelt voorlopig probleemloos.

En Glenn, die moet geduld hebben, kinderen onder de 6 die nog geen waterpokken gehad hbben, mogen nooit mee op de IC.
Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).

Morgen aangifte doen (leuk detail: bij m'n schoonzusje!), geboortekaartjes ophalen en versturen, wat kleertjes kopen voor Kady en natuurlijk weer veel bij haar zijn.
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:06:21 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31497461
Kady is een pittige sterke dame dus al wat goed en wat fijn dat het met Anna ook zo goed gaat.. is een hele geruststelling voor jou ook dnek ik zo.
Jammer dat glenn nog even moet wachten maar opzich wel logisch.. maar extra veel voetballen em met zijn stoere papa voetbal kijken is ook erg leuk
blij te horen dat het allemaal zo positief verloopt

Zo nu ga ik me bedje maar eens opzoeken en me weer lens laten trappelen/slaan .. door dat murmeltje in mijn buik
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:33:49 #208
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31498241
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen maanden wel vaker wat dagen gehad dat ik het niet helemaal zag zitten, deels omdat ik de eerste vier maanden extreem moe was en na de 6e maand kreeg ik last van mijn rug. Waar ik heel slecht tegen kan is als mijn lichaam 'het laat afweten'. Aan het begin van de zwangerschap zelfs een verwijzing naar een psycholoog gekregen omdat het me emotioneel allemaal wat te zwaar werd. (overigens ging het vrij snel al weer wat beter en heb ik nooit een afspraak gemaakt) Tel daar bij op dat ik om niets kan huilen en me af en toe heel zielig heb gevoeld/ voel zonder aan te kunnen geven waarom.

Onderhand laat ik die buien gewoon over me heen komen, ik weet dat het weer over gaat en dat het voornamelijk aan de hormonen te wijten is. MikeAir is al helemaal gewend dat ik zo af en toe om niks moet huilen (of juist al hij iets liefs doet) en meestal lachen we er samen om. Ik hang dan half huilend half lachend tegen hem aan . Wat ik niet altijd gedaan heb maar waarvan ik wel weet dat het helpt bij zo'n downdag, is vooral andere mensen opzoeken, en dan wel mensen die je steunen. Leuke gezellige dingen doen even de knop omzetten. Het lijkt zo makkelijk gezegd !
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, iig sterkte met

En dan over mij: Ik heb vandaag wat flinke steken/ krampen gehad maar nog niets waarvan ik denk hé dat zou wat kunnen zijn. Morgen weer een dag!
pi_31499180
Saffier meid, hou je kindje nog even binnen. Sterkte Lautie jij ook sterkte en ik hoop dat jullie kleine nog even binnen blijft.
pi_31499483
Saffier en Lautie sterkte!
  Redactie Frontpage maandag 17 oktober 2005 @ 00:01:00 #211
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31500973
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).
Ik hoop dat Kady straks ook met veel plezier met je meekijkt naar voetbal, alhoewel de Italiaanse competitie een van de minst interessante competities is imho. Maar blij voor jullie dat alles goed gaat!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31504359
* Vicky doet alvast even melden met krampen zo om de 8 minuten en dat al ruim een uur....

we wachten af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 06:21:53 #213
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31504403
Spannend Vicky! Ik hoop dat het nu eindelijk doorzet!

Ik heb gisteravond ruim 2 uur om het kwartier flinke steken/krampen gehad en toen was het weer weg. We lopen wel gelijk op Jelief En wat jij zegt, vandaag weer een dag

Digger, fijn om te horen dat het met EW en jullie meiske zo goed gaat.
Mijn afvalstrijd!
pi_31504565
Spannend Vicky, ik hoop ook dat het doorzet

Nou ja, op de vroege ochtend ben ik ook al gewoon weer de giechel. Magneet had echt zo iets van wat heb jij . En ik lig in een deuk om werkelijk niks. Ach, dat lachen gedurende een dag is wel lekker.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 08:39:06 #215
81992 Githa
pi_31504868
Vicky, het zal toch echt een keer door moeten zetten en ik hoop dat dat vandaag zal zijn sterkte maar weer.

Randa_V, emoties hebben de vrije loop en in jou geval is dat lachen niet een al te vervelende bezigheid lijkt me.

Wennie, jij gaat toch niet stiekem voorkruipen dadelijk

Spannend hier hoor en net vandaag als ik de hele dag moet werken zonder Inet
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:41:49 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31504885
Vicky! Ik hoop voor je dat het nu aan het doorzetten is!
Het feit dat je je al zo vroeg meldde is iig hoopvol!
pi_31504893
Spannend Vicky.... sja, hij/zij zal er toch uitkomen voor het kan fietsen, dus deze maand zal het toch nog wel gebeuren
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:46:52 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_31504928
spannend! Ik hoop dat het doorgezet heeft!
stormy waters...
sailin'
pi_31505013
Oe spannend zeg! Laten we hopen dat het doorgezet heeft!
Hoest met Saffier??
pi_31505040
momenteel is het weer rustig :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:03:15 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31505058
Wat verwarrend en frustrerend, Vicky! Hopelijk gaat het nu toch als een speer!!!

Saffier!!! Hou vol! Ik hoop echt dat jullie kindje nog veilig in je buik blijft voorlopig. Allebei sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31505082
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef Sugar het volgende:
Wat verwarrend en frustrerend, Vicky! Hopelijk gaat het nu toch als een speer!!!

Saffier!!! Hou vol! Ik hoop echt dat jullie kindje nog veilig in je buik blijft voorlopig. Allebei sterkte!
behoorlijk frustrerend en verwarrend... maar het is niet anders toch.... nou ja... dan zien we het maar weer als voorbereidend werk....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31505111
Hoeveel dagen loop je al overtijd Vicky???

Ow....
Ik heb nog niets over Saffier gezegd... shame on me!

Saffier, ik hoop dat jullie babje nog even heerlijk binnen blijft. Vertel de kleine maar dat het koud en regenachtig wordt, dat het even niets leuk is buiten
pi_31505160
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Hoeveel dagen loop je al overtijd Vicky???

Ow....
Ik heb nog niets over Saffier gezegd... shame on me!

Saffier, ik hoop dat jullie babje nog even heerlijk binnen blijft. Vertel de kleine maar dat het koud en regenachtig wordt, dat het even niets leuk is buiten
6 dagen nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:18:55 #225
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31506364
Vicky meis, wat balen zeg! Ik zal duimen dat dit niet meer heel lang gaat duren. Hou je het nog een beetje vol of ben je het wachten echt al meer dan beu? Sterkte deze laatste, zware dagen.

Saffier en Lautie; ook voor jullie duim ik, maar dan voor precies het tegenovergestelde. Hoop dat Plukje lekker nog even blijft zitten! Succes jullie.
pi_31507126
net groot deel van slijmprop verloren... wat een vies ding zeg...

Ik hou het nog wel vol hoor Renzell.. ga me alleen best wel vervelen zo af en toe... maar ja.. tis niet anders.... en dat wachten.. tja.. het is nu eenmaal zo, ik geef me er maar gewoon aan over
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:01:55 #227
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31507366
Niet lekker he, die slijmprop! Gelukkig kan je hem zo door de plee spoelen...
pi_31507391
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:01 schreef renzell het volgende:
Niet lekker he, die slijmprop! Gelukkig kan je hem zo door de plee spoelen...
nee idd.. blech vies..
hij zat op wc papiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')