Nou, maar weer even een update dan: Kady doet het geweldig.
Ze heeft een paar uur aan de zuurstofbril gelegen om haar wat te helpen met ademen (vergelijk het met de sparta-met
![]()
). Zodoende kon ze niet ineens uitgeput raken van het feit dat ze het plotseling helemaal zelf moest doen.
Maar vanmiddag was dat al geheel niet meer nodg, het ademen gaat prima op 100% eigen kracht
![]()
Ze heeft een bloedtransfusie gehad, nodig vanwege de infectie die Anna had, om te zorgen dat ze genoeg rode bloedlichaampjes heeft, allemaal geen probleem.
Ivm de infectie krijgt ze ook een antibiotica kuur, gaat ook prima en ze krijgt ietwat extra suikers ivm een net ff ietwat laag suikerpijl.
Allemaal minor details, totaal niet zorgwekkend, zaken die rap vanzelf over zullen gaan, het meiske moet natuurlijk gewoon ff wennen aan de buitenwereld en dat ze het zelf moet gaan doen.
Ze ziet er geweldig uit, lijkt heel erg sterk op moeders, geniet al lekker van de voeding die ze via een sonde krijgt (op deze leeftijd is de combinatie drinken, slikken en ademhalen nog niet combineerbaar voor zo'n wurmpie) en doet het volgens de artsen op de IC gewoon fantastisch.
Zo goed zelfs dat ze eigenlijk verwachten dat ze morgen van de IC afmag naar een HC, en dat dit waarschijnlijk Dordt wordt, wat dichter in de buurt.
Verder zou ik nog veel kunnen vertellen, maar dat laat ik maar ff, ik denk nl. dat een foto veel meer zegt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away