Ik weet bij welke verloskundigenpraktijk ze zit. Eén van de dames daar heeft ook Kai op de wereld geholpen. Zal ik even bellenquote:
Ja sorry voor het 'voordringen' want u was aan de beurt mevrouwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:42 schreef Vicky het volgende:
hier weer krampjes aanwezig.. we wachten af..
En jullie zijn ook aan de beurt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:56 schreef Xlarge het volgende:
Nou , hier was het vals alarm , toen we op het punt stonden de verloskundige te bellen , namen de weeen weer af en die zijn nu tot een nulpunt gezakt, nog even wachten dus , ik denk nu wel dat het zeker dit weekend komt .
Digger en EW! Gefeliciteerd met jullie dochter! , ik ben blij dat alles nog zo goed is gegaan , en een hele mooie naam![]()
ik wou dat ik een bad hadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef renzell het volgende:
Vicky; krampjes klinkt nog steeds als voorwerk. Ik hoop echt voor je dat het vandaag doorzet.![]()
Misschien eens lekker in bad gaan liggen ofzo...? (schijnt te helpen, bij mij alleen geen donder!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |