Een garantie is het zeker niet, maar ik heb de afgelopen weken veel vrouwen in dezelfde situatie 1, 2 dagen in het ziekenhuis gezien die vervolgens weer naar huis konden (met wekelijkse meldplicht).quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef Lautie het volgende:
Even een kleine update:
Met Saffier en pluk gaat het goed, Saffier reageerd goed op de wee remmers. Ze is alleen wat moe maar dat komt door de medicijnen.
Verder kan ik even niks melden want is dan toch alleen maar gissen.
Morgen weet ik meer wat er gaat gebeuren.
Groetjes van Saffier en mijzelf
Met Kady gaat het goed, neusbril (zuurstof) is helemaal af, Glucose waarde is helemaal perfect, ze heeft zelfs meer honger dan dat ze nu voeding kreeg (8 x 10ml), Ze is uit de couveuse en ligt nu in een bedje, mutsje is niet nodig ivm haar vele haar, enige is dat ze ietwat gelig was (komt bij kindertjes van Zuid Europese afkomst doorgaans veel vaker voor dan bij NL kindertjes), maar dat was begin van de avond al minder dan vanmorgen, zo leek het.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe gaat het met kleine mooie kady? en met je vrouwtje
?
en heeft glenn zijn zusje al kunnen bewonderen ?
en.. en en... ?![]()
Ik heb in de afgelopen maanden wel vaker wat dagen gehad dat ik het niet helemaal zag zitten, deels omdat ik de eerste vier maanden extreem moe was en na de 6e maand kreeg ik last van mijn rug. Waar ik heel slecht tegen kan is als mijn lichaam 'het laat afweten'. Aan het begin van de zwangerschap zelfs een verwijzing naar een psycholoog gekregen omdat het me emotioneel allemaal wat te zwaar werd. (overigens ging het vrij snel al weer wat beter en heb ik nooit een afspraak gemaakt) Tel daar bij op dat ik om niets kan huilen en me af en toe heel zielig heb gevoeld/ voel zonder aan te kunnen geven waarom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb jij daar meer en vaak last van gehad deze zwangerschap ?
Hoe kom jij door dat soort dagen/aanvallen ?
Ik hoop dat Kady straks ook met veel plezier met je meekijkt naar voetbal, alhoewel de Italiaanse competitie een van de minst interessante competities is imho. Maar blij voor jullie dat alles goed gaat!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).
behoorlijk frustrerend en verwarrend... maar het is niet anders toch.... nou ja... dan zien we het maar weer als voorbereidend werk....quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef Sugar het volgende:
Wat verwarrend en frustrerend, Vicky! Hopelijk gaat het nu toch als een speer!!!![]()
Saffier!!! Hou vol! Ik hoop echt dat jullie kindje nog veilig in je buik blijft voorlopig. Allebei sterkte!
6 dagen nuquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Hoeveel dagen loop je al overtijd Vicky???
Ow....![]()
Ik heb nog niets over Saffier gezegd... shame on me!
Saffier, ik hoop dat jullie babje nog even heerlijk binnen blijft. Vertel de kleine maar dat het koud en regenachtig wordt, dat het even niets leuk is buiten![]()
nee idd.. blech vies..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:01 schreef renzell het volgende:
Niet lekker he, die slijmprop!![]()
Gelukkig kan je hem zo door de plee spoelen...
![]()
Mja daar werd het tijd voor hč!quote:
Ik hoop voor Vicky, Biezb en Quinny van niet, maar ik zou het niet erg vindenquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:39 schreef Githa het volgende:
[..]
Wennie, jij gaat toch niet stiekem voorkruipen dadelijk![]()
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky is gewoon aan het puffen nu![]()
en dan ben je ook nog eens 3 uur bezig om de kinderwagen uit elkaar te klappen![]()
een hele mooie kinderwagen krijgen.. die we gisteren ingeklapt hadden om te vervoeren.. en ik die ongeduldig als ik ben uit geklapt wou hebben.. alleen zat er geen handleiding meer bijquote:
sja, kalm blijven is het beste wat ik kan doen, laten opnaaien heeft totaal geen nut toch!?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:20 schreef renzell het volgende:
Nou Vicky, je blijft behoorlijk kalm vind ik.Goed hoor, laat je niet opnaaien door deze 'vertraging'. Ik weet wel nog dat ik op een gegeven moment het gevoel kreeg dat het in het geheel niet meer zou gaan gebeuren. Ik kon me echt niet meer voorstellen dat 'Struikje' uit zichzelf zou komen. Ik dacht; dat wordt inleiden met 42, 5 weken.
Pffff, gelukkig besloot Struik na 10 dagen toch dat het maar eens tijd werd z'n gezicht te laten zien, maar fijn is anders. Inderdaad is je eraan overgeven maar het beste. Misschien nog maar eens een lekker dvd'tje
, offeh..... nog een rompertje kopen.... Heb jij trouwens ook van die ongelooflijke 'nesteldrang poetsbuien'? Ik was hier als een dolle de trapleuning aan het afsoppen en een vriendin van mij ging zo ver dat ze zelfs de binnenkant van de wasmachine schoongemaakt heeft.
Sja, wat hormonen al niet kunnen berwerkstelligen....
Succes met wachten!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |