abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31495150
Saffier en Lautie ook voor jullie hoop ik dat de kleine nog lekker een tijdje binnen blijft zitten :-*
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:51:10 #202
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31495743
Even een kleine update:

Met Saffier en pluk gaat het goed, Saffier reageerd goed op de wee remmers. Ze is alleen wat moe maar dat komt door de medicijnen.
Verder kan ik even niks melden want is dan toch alleen maar gissen.

Morgen weet ik meer wat er gaat gebeuren.

Groetjes van Saffier en mijzelf
  Redactie Frontpage zondag 16 oktober 2005 @ 21:26:41 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31496558
Sterkte Saffier en Lautie, wij hopen dat pluk nog een tijdje blijft zitten!

Djeez en Ingrid19
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31496849
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef Lautie het volgende:
Even een kleine update:

Met Saffier en pluk gaat het goed, Saffier reageerd goed op de wee remmers. Ze is alleen wat moe maar dat komt door de medicijnen.
Verder kan ik even niks melden want is dan toch alleen maar gissen.

Morgen weet ik meer wat er gaat gebeuren.

Een garantie is het zeker niet, maar ik heb de afgelopen weken veel vrouwen in dezelfde situatie 1, 2 dagen in het ziekenhuis gezien die vervolgens weer naar huis konden (met wekelijkse meldplicht).

Hoop dat jullie ook met zoiets te maken krijgen, is weliswaar druk en vervelend, maar dan kan de kleine meneer/mevrouw nog even lekker doorgroeien.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:42:47 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31496907
hoe gaat het met kleine mooie kady ? en met je vrouwtje ?
en heeft glenn zijn zusje al kunnen bewonderen ?
en.. en en... ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31497196
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe gaat het met kleine mooie kady ? en met je vrouwtje ?
en heeft glenn zijn zusje al kunnen bewonderen ?
en.. en en... ?
Met Kady gaat het goed, neusbril (zuurstof) is helemaal af, Glucose waarde is helemaal perfect, ze heeft zelfs meer honger dan dat ze nu voeding kreeg (8 x 10ml), Ze is uit de couveuse en ligt nu in een bedje, mutsje is niet nodig ivm haar vele haar, enige is dat ze ietwat gelig was (komt bij kindertjes van Zuid Europese afkomst doorgaans veel vaker voor dan bij NL kindertjes), maar dat was begin van de avond al minder dan vanmorgen, zo leek het.

Morgen zullen we wel te horen krijgen hoe en wat qua locatie, ik blijf liefst in R'dam en ga dan liever direct naar Gorinchem met Kady (en m'n vrouw naar huis) dan dat we nog een 'pitsstop' voor een paar dagen moeten maken in Dordt.
Zit niet te wachten op een extra verhuizing, in R'dam kennen we het hele gebeuren, en ook de zusters en de zusters ons.

En met Anna gaat het ook prima, die gaat diverse malen per dag mee naar benee in een rolstoel en herstelt voorlopig probleemloos.

En Glenn, die moet geduld hebben, kinderen onder de 6 die nog geen waterpokken gehad hbben, mogen nooit mee op de IC.
Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).

Morgen aangifte doen (leuk detail: bij m'n schoonzusje!), geboortekaartjes ophalen en versturen, wat kleertjes kopen voor Kady en natuurlijk weer veel bij haar zijn.
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:06:21 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31497461
Kady is een pittige sterke dame dus al wat goed en wat fijn dat het met Anna ook zo goed gaat.. is een hele geruststelling voor jou ook dnek ik zo.
Jammer dat glenn nog even moet wachten maar opzich wel logisch.. maar extra veel voetballen em met zijn stoere papa voetbal kijken is ook erg leuk
blij te horen dat het allemaal zo positief verloopt

Zo nu ga ik me bedje maar eens opzoeken en me weer lens laten trappelen/slaan .. door dat murmeltje in mijn buik
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:33:49 #208
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31498241
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij daar meer en vaak last van gehad deze zwangerschap ?
Hoe kom jij door dat soort dagen/aanvallen ?
Ik heb in de afgelopen maanden wel vaker wat dagen gehad dat ik het niet helemaal zag zitten, deels omdat ik de eerste vier maanden extreem moe was en na de 6e maand kreeg ik last van mijn rug. Waar ik heel slecht tegen kan is als mijn lichaam 'het laat afweten'. Aan het begin van de zwangerschap zelfs een verwijzing naar een psycholoog gekregen omdat het me emotioneel allemaal wat te zwaar werd. (overigens ging het vrij snel al weer wat beter en heb ik nooit een afspraak gemaakt) Tel daar bij op dat ik om niets kan huilen en me af en toe heel zielig heb gevoeld/ voel zonder aan te kunnen geven waarom.

Onderhand laat ik die buien gewoon over me heen komen, ik weet dat het weer over gaat en dat het voornamelijk aan de hormonen te wijten is. MikeAir is al helemaal gewend dat ik zo af en toe om niks moet huilen (of juist al hij iets liefs doet) en meestal lachen we er samen om. Ik hang dan half huilend half lachend tegen hem aan . Wat ik niet altijd gedaan heb maar waarvan ik wel weet dat het helpt bij zo'n downdag, is vooral andere mensen opzoeken, en dan wel mensen die je steunen. Leuke gezellige dingen doen even de knop omzetten. Het lijkt zo makkelijk gezegd !
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, iig sterkte met

En dan over mij: Ik heb vandaag wat flinke steken/ krampen gehad maar nog niets waarvan ik denk hé dat zou wat kunnen zijn. Morgen weer een dag!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31499180
Saffier meid, hou je kindje nog even binnen. Sterkte Lautie jij ook sterkte en ik hoop dat jullie kleine nog even binnen blijft.
pi_31499483
Saffier en Lautie sterkte!
  Redactie Frontpage maandag 17 oktober 2005 @ 00:01:00 #211
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31500973
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).
Ik hoop dat Kady straks ook met veel plezier met je meekijkt naar voetbal, alhoewel de Italiaanse competitie een van de minst interessante competities is imho. Maar blij voor jullie dat alles goed gaat!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31504359
* Vicky doet alvast even melden met krampen zo om de 8 minuten en dat al ruim een uur....

we wachten af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 oktober 2005 @ 06:21:53 #213
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31504403
Spannend Vicky! Ik hoop dat het nu eindelijk doorzet!

Ik heb gisteravond ruim 2 uur om het kwartier flinke steken/krampen gehad en toen was het weer weg. We lopen wel gelijk op Jelief En wat jij zegt, vandaag weer een dag

Digger, fijn om te horen dat het met EW en jullie meiske zo goed gaat.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31504565
Spannend Vicky, ik hoop ook dat het doorzet

Nou ja, op de vroege ochtend ben ik ook al gewoon weer de giechel. Magneet had echt zo iets van wat heb jij . En ik lig in een deuk om werkelijk niks. Ach, dat lachen gedurende een dag is wel lekker.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 08:39:06 #215
81992 Githa
pi_31504868
Vicky, het zal toch echt een keer door moeten zetten en ik hoop dat dat vandaag zal zijn sterkte maar weer.

Randa_V, emoties hebben de vrije loop en in jou geval is dat lachen niet een al te vervelende bezigheid lijkt me.

Wennie, jij gaat toch niet stiekem voorkruipen dadelijk

Spannend hier hoor en net vandaag als ik de hele dag moet werken zonder Inet
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:41:49 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31504885
Vicky! Ik hoop voor je dat het nu aan het doorzetten is!
Het feit dat je je al zo vroeg meldde is iig hoopvol!
pi_31504893
Spannend Vicky.... sja, hij/zij zal er toch uitkomen voor het kan fietsen, dus deze maand zal het toch nog wel gebeuren
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:46:52 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_31504928
spannend! Ik hoop dat het doorgezet heeft!
stormy waters...
sailin'
pi_31505013
Oe spannend zeg! Laten we hopen dat het doorgezet heeft!
Hoest met Saffier??
pi_31505040
momenteel is het weer rustig :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:03:15 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31505058
Wat verwarrend en frustrerend, Vicky! Hopelijk gaat het nu toch als een speer!!!

Saffier!!! Hou vol! Ik hoop echt dat jullie kindje nog veilig in je buik blijft voorlopig. Allebei sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31505082
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef Sugar het volgende:
Wat verwarrend en frustrerend, Vicky! Hopelijk gaat het nu toch als een speer!!!

Saffier!!! Hou vol! Ik hoop echt dat jullie kindje nog veilig in je buik blijft voorlopig. Allebei sterkte!
behoorlijk frustrerend en verwarrend... maar het is niet anders toch.... nou ja... dan zien we het maar weer als voorbereidend werk....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31505111
Hoeveel dagen loop je al overtijd Vicky???

Ow....
Ik heb nog niets over Saffier gezegd... shame on me!

Saffier, ik hoop dat jullie babje nog even heerlijk binnen blijft. Vertel de kleine maar dat het koud en regenachtig wordt, dat het even niets leuk is buiten
pi_31505160
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Hoeveel dagen loop je al overtijd Vicky???

Ow....
Ik heb nog niets over Saffier gezegd... shame on me!

Saffier, ik hoop dat jullie babje nog even heerlijk binnen blijft. Vertel de kleine maar dat het koud en regenachtig wordt, dat het even niets leuk is buiten
6 dagen nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:18:55 #225
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31506364
Vicky meis, wat balen zeg! Ik zal duimen dat dit niet meer heel lang gaat duren. Hou je het nog een beetje vol of ben je het wachten echt al meer dan beu? Sterkte deze laatste, zware dagen.

Saffier en Lautie; ook voor jullie duim ik, maar dan voor precies het tegenovergestelde. Hoop dat Plukje lekker nog even blijft zitten! Succes jullie.
pi_31507126
net groot deel van slijmprop verloren... wat een vies ding zeg...

Ik hou het nog wel vol hoor Renzell.. ga me alleen best wel vervelen zo af en toe... maar ja.. tis niet anders.... en dat wachten.. tja.. het is nu eenmaal zo, ik geef me er maar gewoon aan over
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:01:55 #227
105888 renzell
pi_31507366
Niet lekker he, die slijmprop! Gelukkig kan je hem zo door de plee spoelen...
pi_31507391
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:01 schreef renzell het volgende:
Niet lekker he, die slijmprop! Gelukkig kan je hem zo door de plee spoelen...
nee idd.. blech vies..
hij zat op wc papiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:14:21 #229
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_31507605
E.W. en Digger , wat een mooie meid! Fijn dat het toch allemaal goed is gekomen!

Vicky... jakkes, die slijmprop ... maar hopen dat het nu snel opschiet...

En Saffier en Lautie, ik hoop dat het babietje nog even blijft zitten waar het zit!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_31508072
Saffier en Lautie, sterkte en ik hoop dat de kleine nog zo lang mogelijk binnen blijft!

Hmm Vicky, klinkt lekker ik heb de mijne (gelukkig) nooit gezien of gemerkt dat ik 'm verloren ben...Maar ja, het zegt niet alles hé. Ik hoop voor je dat 't nu wel lekker snel gaat gebeuren hoor!

He Merdeka, je hebt een icoontje
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:40:07 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31508132
goedemorgen...
Ik kon gisteravond slecht in slaap komen door harde buiken en opkomende en wegtrekkende pijn in mijn onderrug. Voorwerk gok ik zo. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en vanmorgen ontbijtje op bed laten verzorgen. Daarna snel weer in slaap gevallen tot 11 uur. Ik slaap dus nog steeds erg veel, zal wel voorslapen zijn voor straks...

Wennie, zou wel grappig zijn als we met bevallen ook gelijk oplopen.

Vicky-baby kom je nou eens buiten spelen? Het is ontzettend mooi herfstweer. Dan kan je mama ook weer wat anders doen dan wachten Manlief en ik vinden deze tijd zo raar, dat wachten op het grote gebeuren

Lautie en Saffier, ik hoop dat beebje nog ff blijft zitten, en als het dan toch al komt dat het dan een goede start heeft!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jelief op 17-10-2005 12:09:15 (tikvouwtjes) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31508450
saffier en Lautie: ik hoop dat jullie kleine nog ff volhoudt.
Vicky: ik hoop voor jou dat het nu snel doorzet!

ik voel me emotioneel raar..
slecht vanwege mn moeder die ik duidelijk zie aftakelen maar goed en opgewonden omdat morgen de opzichter naar het huurhuis komt kijken dat wij gaan accepteren. Als hij geweest is kunnen ze gaan werken en daarna kan ik ook eindelijk klussen
Ook mag ik mogenavond weer naar het hartje van mn kleine ukkie luisteren
alleen moet ik toegeven dat het werk nu wel wat zwaar begint te worden (het vroege opstaan)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:02:09 #233
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_31508591
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef Igraine het volgende:
He Merdeka, je hebt een icoontje
Mja daar werd het tijd voor hč!

Gaat wel lekker trouwens, ik vind zwanger zijn geweldig en iedereen is zo lief voor me dat ik helemaal geen kans meer krijg om me alleen te voelen of heimwee te hebben!

Maar als ik hier al die (bijna)bevallings-updates lees is dat nog wel echt een ver-van-mijn-bed-show....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:04:13 #234
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31509693
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 08:39 schreef Githa het volgende:
[..]
Wennie, jij gaat toch niet stiekem voorkruipen dadelijk
[..]
Ik hoop voor Vicky, Biezb en Quinny van niet, maar ik zou het niet erg vinden
Op me verjaardag zat te visite te smoezelen dat ze voor mij hopen dat de baby eerder komt, omdat ik zoveel klachten heb. Wat je allemaal niet opvangt als je even in de keuken staat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:11:49 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31511243
Vicky is gewoon aan het puffen nu

Ik wil leuk nieuws ik heb een baaldag
niks zit mee en dan ben je ook nog eens 3 uur bezig om de kinderwagen uit elkaar te klappen hij staat u wel mooi
Zo maar ff dutje doen
pi_31511448
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky is gewoon aan het puffen nu

en dan ben je ook nog eens 3 uur bezig om de kinderwagen uit elkaar te klappen
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:24:25 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31511544
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:19 schreef Igraine het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
een hele mooie kinderwagen krijgen.. die we gisteren ingeklapt hadden om te vervoeren.. en ik die ongeduldig als ik ben uit geklapt wou hebben.. alleen zat er geen handleiding meer bij had er een homevideo van gemaakt en we hadden vast gewonnen bij de leukste thuis
pi_31513694
nou nee hoor... tis rustig in het buikie.. beeb wil er neit uit...

dalijk maar weer ff een stukkie wandelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:20:18 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31514017
Niet stiekem tijdens de downtime bevallen he Vicky
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:20:18 #240
105888 renzell
pi_31515153
Nou Vicky, je blijft behoorlijk kalm vind ik. Goed hoor, laat je niet opnaaien door deze 'vertraging'. Ik weet wel nog dat ik op een gegeven moment het gevoel kreeg dat het in het geheel niet meer zou gaan gebeuren. Ik kon me echt niet meer voorstellen dat 'Struikje' uit zichzelf zou komen. Ik dacht; dat wordt inleiden met 42, 5 weken. Pffff, gelukkig besloot Struik na 10 dagen toch dat het maar eens tijd werd z'n gezicht te laten zien, maar fijn is anders. Inderdaad is je eraan overgeven maar het beste. Misschien nog maar eens een lekker dvd'tje , offeh..... nog een rompertje kopen.... Heb jij trouwens ook van die ongelooflijke 'nesteldrang poetsbuien'? Ik was hier als een dolle de trapleuning aan het afsoppen en een vriendin van mij ging zo ver dat ze zelfs de binnenkant van de wasmachine schoongemaakt heeft. Sja, wat hormonen al niet kunnen berwerkstelligen.... Succes met wachten!
pi_31515508
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:20 schreef renzell het volgende:
Nou Vicky, je blijft behoorlijk kalm vind ik. Goed hoor, laat je niet opnaaien door deze 'vertraging'. Ik weet wel nog dat ik op een gegeven moment het gevoel kreeg dat het in het geheel niet meer zou gaan gebeuren. Ik kon me echt niet meer voorstellen dat 'Struikje' uit zichzelf zou komen. Ik dacht; dat wordt inleiden met 42, 5 weken. Pffff, gelukkig besloot Struik na 10 dagen toch dat het maar eens tijd werd z'n gezicht te laten zien, maar fijn is anders. Inderdaad is je eraan overgeven maar het beste. Misschien nog maar eens een lekker dvd'tje , offeh..... nog een rompertje kopen.... Heb jij trouwens ook van die ongelooflijke 'nesteldrang poetsbuien'? Ik was hier als een dolle de trapleuning aan het afsoppen en een vriendin van mij ging zo ver dat ze zelfs de binnenkant van de wasmachine schoongemaakt heeft. Sja, wat hormonen al niet kunnen berwerkstelligen.... Succes met wachten!
sja, kalm blijven is het beste wat ik kan doen, laten opnaaien heeft totaal geen nut toch!?

Heb lekekr dvdtje gekeken met vriendje.. nou ja, gekeken, ben halverwege in slaap gevallen.. was wel ff lekker.

Heb gelukkig geen mega nesteldrangbuien. Ik ben wel van de opruimerietis, alles moet gewoon 's avonds opgeruimd zijn want stel je voor dat het gebeurd en de vlos komt in een onopgeruimd huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31518318
en alle zwangere de downtime overleefd
pi_31518773
Weer even een kleine Mascotte update:

Met Kady gaat nog steeds alles goed, maar niet vlekkeloos, er zijn wat probleempjes.

Meest zorgwekkend is het niet sluiten van de Thorax (bloedvat van Aorta naar longslagader welke normaliter zichzelf snel na de geboorte sluit).
Nu na de geboorte neemt de druk van de longslagader af, waardoor er bloed van de hoofdslagader naar de longen kan stromen, wat vocht in de longen kan veroorzaken, wat weer problemen met de ademhaling geeft.
Dit is geconstateerd na iets onrustiger (minder evenwichtig) ademen en een ruis bij de hartslag.
Ze ademt overigens nu prima en nog steeds helemaal zelfstandig.

Kady krijgt hiervoor nu medicatie die dit moet gaan oplossen (3 maal in 24 uur en 24 uur later moet de cardioloog uitsluitsel kunnen geven of het succesvol was).
Indien niet, dan volgt een 2e ronde, indien dat ook niet zou helpen, dient een operatie te volgen.

Als gevolg van die ruis hoeft er nog niet verhuisd te worden, Kady blijft nog zeker t/m woensdagmiddag in Rotterdam.
Anna zelf mag woensdag naar huis, en ze gaan proberen te regelen dat Kady ook direct naar het ziekenhuis in Gorinchem kan, de tussenstop zien geloof ik alle partijen inmiddels ongewensd.

Vanmiddag is Kady weer geprikt om te kijken naar de leverfunctie, of ze niet te geel wordt (gisterochtend was ze ineens wat geel, vond het optisch vandaag minder, maar de test zal het uitwijzen).

Anna heeft haar vanmiddag al een half uur op de arm gehad, want natuurlijk een mooi en bijzonder moment was. En ik kreeg m'n 1e klap: Ik hing vlak boven haar met m'n gezicht en ineens zwaaide ze flink met haar arm, vol op m'n neus. Vrouwen.......

Ondertussen heeft ze ook de gehoortest gehad, glasrijk geslaagd voor zowel links als rechts.

Foto's volgen zometeen.
pi_31518973

Zwart-wit met Speen.

Met 'Viola' Mutsje (Lastig te zien, maar speciaal voor Dylan Dog)

Lekker slapen zonder mutsje, want ik heb al zo veel haar!

De haartjes zoals op haar linker bovenarm goed zichtbaar zijn, is een kenmerk van te vroeg geboren baby's, die haartjes zijn om het huidsmeer vast te houden en verdwijnen normaliter steeds meer als WK 40 nadert.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:26:37 #245
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_31519369
Even een update van onze kant:

Met Saffier en Pluk gaat het goed, ze is wel een beetje moe maar dat komt dat ze niet lekker kan slapen in het ziekenhuis.
Morgen worden de wee-remmers gehalveerd en dan kijken als het goed gaat maar dat zien we morgen wel weer.
Morgen zal ik alles weer ff uitprinten, dan heb ze weer wat om te lezen en is ze gelijk weer bij.

pi_31519478
Ow wat een lievie DIGGER!! Wat een stoere, lieve, meisjesmascotte!! Hopen dat de probleempjes miniem blijven en ze niks rottigs hoeft te ondergaan!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:33:15 #247
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31519574
wat heerlijk Saffier en Lautie dat kleine Pluk nog lekker blijft zitten, houden zo hoor....

Digger, wat een prachtig meissie, ik ga lekker met jullie meeduimen dat de medicatie zijn werk doet, en dat het kleine meisje lekker verder groeit.....sterkte
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 22:33:22 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_31519577
Wat een humpie Digger Waar zijn die plakkers voor die ze op dr wangetjes heeft?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:36:00 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_31519664
Ze is geweldig, Digger . En nu maar hopen dat de medicijnen hun werk gaan doen.

Saffier en Lautie, fijn dat de weeenremmers zo goed werken. Mijn zus heeft ook een aantal weken plat gelegen in het ziekenhuis met weeenremmers en uiteindelijk mocht ze met 37 weken weer naar huis en is mijn nichtje zelfs bijna twee weken te laat gewoon thuis geboren. Dus dat is ook nog een mogelijk scenario.

Iemand iets gehoord van Biezb?

Vicky, sterkte met de laatste loodjes. Geweldig hoe je je aan je meldplicht houdt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:42:13 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31519843
Die pleisters vroeg ik me ook al af, mous
't is wel een lekker ding hoor Digger! Ik hoop maar dat de cardioloog positief nieuws heeft!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')