Meimeltje, je staat erbij in het lijstje. Is jullie baby een fokbaby? Want dan kan ik dat nog even aanpassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef DIGGER het volgende:
EW ligt inmiddels op een andere kamer, 2 persoons, in haar up, heeft ze iig niet zo'n last van al die andere patienten die komen en gaan, want dat was gewoon strontvervelend.
Vandaag een rustige dag, was het wel weer eens ff tijd voor..... Nog effies en de 31 weken zijn gehaald.
En op het moment dat ik dat zeg gaat de telefoon, is er sprake van veel bloedverlies, harde buiken, lichte weeen en een dwars liggend kind, ligt EW aan de CTG en of ik maar vast wil komen, want als de weeen blijven wordt het opereren geblazen.
Wish us luck.
Golfer/Bluezz, dank voor het kaartje, hij gaat mee.
Nee geen fokbaby. We waren al een tijdje samen toen ik via een kleine meeting van een fokclubje erg nieuwsgierig werd en me ook maar aan had gemeldquote:Meimeltje, je staat erbij in het lijstje. Is jullie baby een fokbaby? Want dan kan ik dat nog even aanpassen.
spannend!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Xlarge het volgende:
Vanavond is het zover .....denken we , Biezb ligt aardig te kreunen op de bank [insert zenuwachtige smiley , die ik niet in de lijst kon ontdekken]
M'n vrouw had dat verhaal van Captain Chaos van hiero, dag of 10 terug, ook aan de maatschappelijk werkster verteld en die was daar ook nog ontdaan van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef phileine het volgende:
(net iemand die ik ken een kindje verloren vanwege gescheurd litteken, etc
Als het erop aan komt zijn die Hools natuurlijk allemaal watjes. Open maar een willekeurig Hools-café-topic en zie wie daar de mascottes zijn: allemaal kindertjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:56 schreef Leah het volgende:
Er duiken hier ineens Hools opVerbroederingsdeuntje neuriet....
Ook ik moet ook hier even feliciteren. Hoera!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:05 schreef popolon het volgende:
Hier ook ook even: Hoera voor Kady Máire.
Rock on!
Ik weet bij welke verloskundigenpraktijk ze zit. Eén van de dames daar heeft ook Kai op de wereld geholpen. Zal ik even bellenquote:
Ja sorry voor het 'voordringen' want u was aan de beurt mevrouwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:42 schreef Vicky het volgende:
hier weer krampjes aanwezig.. we wachten af..
En jullie zijn ook aan de beurt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:56 schreef Xlarge het volgende:
Nou , hier was het vals alarm , toen we op het punt stonden de verloskundige te bellen , namen de weeen weer af en die zijn nu tot een nulpunt gezakt, nog even wachten dus , ik denk nu wel dat het zeker dit weekend komt .
Digger en EW! Gefeliciteerd met jullie dochter! , ik ben blij dat alles nog zo goed is gegaan , en een hele mooie naam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |