quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef cerror het volgende:
DO RE MI FA SO LA TI DOOOOO.
Zo, gestemt.
Kutwijfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef cerror het volgende:
Zo, gestemt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef cerror het volgende:
Zo, gestemt.
Niet mekkeren kutkerel.quote:
Miss en Mister PUB verkiezing! [Stemmen!!]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:32 schreef GoLLeM het volgende:
Stemmen waarover?
Goedzo, ik u ook hoor.quote:
*pakt de heggeschaar tevoorschijn*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef GoLLeM het volgende:
Ik wil ook mister PUB worden!
*mailt naar make me beautiful*
hoewel een keertje naar de kapper al wonderen zou doen
Twee vrouwelijke users?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Palau het volgende:
Volgens mij MAG je twee usernames doorgeven...
Moeten. Nee. Maar liever wel natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef cerror het volgende:
Maar euh, moet ik ook op een man stemmen?
Ik vind zelfs chriet titulear er wel ok uitzien voor een man dus hoe moet ik kiezen?
TLKquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Miss en Mister PUB verkiezing! [Stemmen!!]!
Nee maar voor de volgende keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef Palau het volgende:
Gollem je kunt niks meer insturen (tot 12e)
maximaal 18quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef GoLLeM het volgende:
Hoe oud moet je zijn om mee te doen (ik doel dus op de bovengrens)
Alstie net zo hard pwned als dat ik slippen zo sjiek kan zeggen wil ik em wel beluisteren, maarja versjes .... ik vind dat altijd zo noobquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Imberr het volgende:
Wie wil n vaag versje horen?(in t engels istie)
niet beluisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alstie net zo hard pwned als dat ik slippen zo sjiek kan zeggen wil ik em wel beluisteren, maarja versjes .... ik vind dat altijd zo noob
Ow ik dacht dat dan zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Nieeeeet! Ik heb eigenlijk geen maximum opgegeven.
Had dat eerder gezegd muts.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik vind mezelf ook nog wel puber genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Laat maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, had jij het tagje Mister PUB gewild?!
Ik doe wel met een Mister Korsakov -verkiezing mee zodra die er komt.quote:
Vooruit dan maar weer Imberr.quote:
Dat klinkt motiverend.quote:
Vol verwachting klopt ons eeh.... hart.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Imberr het volgende:
oke
remember: hij is vaag
ff typen 14.gif
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..quote:In someone's eyes you can see,
what lies beneath and what they'll be.
When someone speaks, in there eyes you'll look,
then you can see what it all took.
De aders in je sjalalalalala.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons eeh.... hart.
Ik snap de grap niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..
Ik moet gaan trouwens, nieuw mobieltje halen![]()
![]()
![]()
tot straks ofzeau
Ik vind hem slechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..
Ik moet gaan trouwens, nieuw mobieltje halen![]()
![]()
![]()
tot straks ofzeau
De leraar vond dat ook alleen maar omdat je een laag uitgesneden truitje aanhad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Zelfs men leraar vond em goed, jij hebt er gewoon geen verstand van![]()
wil je haten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het nieuwe liedje van Frans Bauer leuker
Grapje maarja gek, ik vind dat allemaal hetzelfde die tekstjes wat breezers allemaal verzinnen
Wil je maikuuul fitten ? Dan moetje nu gaan pitten. Hij slipt recht tegen je gezicht jij vieze nichtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef C2C het volgende:
[..]
wil je haten?
dan kun je deze pagina nu verlaten!![]()
![]()
![]()
echt goeie dichters die breezer's
jarno dissen? een keer proberen en jarno zal over je heen pissenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil je maikuuul fitten ? Dan moetje nu gaan pitten. Hij slipt recht tegen je gezicht jij vieze nichtrofl !!
yvonnequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef GoLLeM het volgende:
Op wie hebben jullie eigenlijk gestemd?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weerheb mijn bericht klaar
he gek dat rijmt niet dat kost je je jou nekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ben jij me mattie ? ik dacht het nie, maikuuul is the pwnerer net zoals die chickies in lollerer
een banaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Het is geel en het hangt in een boom.
Als je een beetje ritme hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
[..]
he gek dat rijmt niet dat kost je je jou nek![]()
neuj van werken word je moequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef saaw het volgende:
ik zit nu nog op school gvd en moet ook straks werken
niet perse zin in opzich
quote:
geef nou maar toe dat je dik gepwnt bent koequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je een beetje ritme hebtkan je het wel LATEN rijmen, maar niet als een noob woodjes achter elkaar zeggen
het lag op me lippenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Het antwoord is : Een bulldozer
Zo moeilijk was deze toch niet ?
kan ik doen jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef C2C het volgende:
[..]
ja das waar, dan moet je gewoon niet naar school gaan maar vakantie nemen![]()
Ik hoef gelukkig pas over 3 kwartierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Nog 30 minuten en dan moet ik vertrekken naar het werkhopelijk worden er veel mensen boos op mij
dat is altijd pas sjiek soms nog sjieker dan een slip
Dit word ook mijn 6e jaar.. dan gaak als het goed is ook eindelijk me diploma halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
maar ben nou gvd 6 jaar bezig, wil eindelijk wel eens een diplomaM3rc
Waar werk jij dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:49 schreef GoLLeM het volgende:
Niet zeuren allemaal, ik moet werken van 22:00 tot iets van 04:00
en morgen gewoon naar school.
ja zit wat inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
Ik werk in Arnhem in de 5th Avenue (zaterdag) en de Aspen Valley (do/vr).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar werk jij dan ?en trouwens heb je na morgen vakantie ?
irritand hequote:
Aspen Enschede?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik werk in Arnhem in de 5th Avenue (zaterdag) en de Aspen Valley (do/vr).
En gelukkig heb ik wel vakantie ja
Enschede ga ik best vaak heenquote:
Ik ga al richting diploma 2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
Die zag er gewoon vet uit met die brilquote:
Ik val op gothicjes dus ik heb op snopprincess gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die zag er gewoon vet uit met die bril
En waarom ik op Rianne heb gestemd, alleen al om de naam, en daarnaast is ze ook nog eens best lekker
B_Boy is wel aardigquote:
is aardig of ziet er aardig uit?quote:
Hij komt aardig overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
is aardig of ziet er aardig uit?
Hij lijkt op iemand die ik ken... weet iemand misschien of ie Crama van de achternaam heet?
*Eens isquote:
Nee juist helemaal nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn jullie van die hip hoppers ? en 50 cent aanhangers ?
grapjasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet
Ik heb je foto ook niet gezien ik zeg maar wat![]()
Je hebt niks aan een mooie tattoo als je zelf niet mooi bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn tattoo project is nog niet klaar
Zeg maar niks of ik sta met mijn shotgun aan je deur.![]()
Nee nee je snapt het.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een mooie tattoo als je zelf niet mooi bent.
En kom maar langs, moet je mijn adres hebben?
Ook nog niet gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
grapjas
Niet eens foto's zien en dan al stemmen
en daar draait het om in het levenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind mezelf mooi genoeg
Omdat ik je irritant vind op msnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook nog niet gedaan.
@Imberr waarom blok je me swa!![]()
Wow, de opwinding.quote:
unblok me eens en leg eens uitquote:
Nee. Als ik je unblok ga je weer irritant doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
unblok me eens en leg eens uit![]()
my thougts exactlyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Op wie of wat moet ik stemmen?
Je mag dus ook twee vrouwelijke usernames mailen?quote:Je kunt vanaf nu stemmen. Dit doe je door 2 (of 1, voor als je meedoet) username(s) naar het emailadres fokpub@gmail.com te sturen. Vergeet niet je eigen username erbij te zetten!!
Je hebt nog de tijd om te stemmen tot en met 16 oktober.
Oke dan gooi ik je er wel uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Als ik je unblok ga je weer irritant doen![]()
waarvoor kan je stemmen danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag dus ook twee vrouwelijke usernames mailen?.
Je doet maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke dan gooi ik je er wel uit![]()
Ik junkiesietze en snopprinses.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op junkiesietze en Talena gestemd.
snopprinses.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Fwnk het volgende:
dunno yet.
jaja als je jezelf lelijk vind is nooit goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en daar draait het om in het leven
als je dat trouwens niet vond had je niet mee gedaan aan de verkiezingen gok ik
of was het iig niet verstandig voor het geval je zou verliezen
Junkie mister PUB vind ik niet uitzienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op junkiesietze en Talena gestemd.
Mijn subforum gaat daar overquote:
Naam blijft lastig he?quote:
Nja...ik kon jou moeilijk mister PUB noemen, hè...quote:
Oohja ict hequote:
Correct.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nja...ik kon jou moeilijk mister PUB noemen, hè...
Ik wilde net melden dat je avatar kapot was! Maar hij doet het gelukkig weerquote:
Jullie zijn nooit wegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zijn er weer allemaal
Hey een nieuwelingquote:
ja hoor.. gaat z'n gangetje.. een beetje in dubio waar ik mijn 20.000e post zal doen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hallo grote meneer
Alles goed met je?
Nou succes ermee, hoop voor je ouders dat je t volhoudtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:03 schreef Brechtje het volgende:
Joehoee.
Ik zit vanaf vandaag op atletiek, hardlopen, dus rennen en meer van die dingen enzo.
Me ouders wouden dat, omdat ik helemaal niet sport enzo..
Dus net er naar toe geweest, kleren gekocht, ben benieuwd. Ben er helemala geen type voor maar ik zie wel
Oh is ze bij jou ook al de hele dag op Afwezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey een nieuweling
Hey Jag. Jaa alles is super met mij
BrechtjeDoe is Yvonne richting MSN schoppen aub
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. gaat z'n gangetje.. een beetje in dubio waar ik mijn 20.000e post zal doen..![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh is ze bij jou ook al de hele dag op Afwezig?
GCSC en PIquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. gaat z'n gangetje.. een beetje in dubio waar ik mijn 20.000e post zal doen..![]()
Toch moeilijk: kiezen. Ik hoop vandaag trouwens de top 1000 users binnen te komenquote:
dank jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Best een leuke site heb je. Heb er een uur naar zitten kijken
[..]
Ik wil niet stemmen, jullie hoeven van mij alletwee nog niet doodquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[Centraal] Wie moet dood tournament. Nominatieronde.
Ik moet het de eerste ronde opnemen tegen Buzzer
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:03 schreef Brechtje het volgende:
Joehoee.
Ik zit vanaf vandaag op atletiek, hardlopen, dus rennen en meer van die dingen enzo.
Dus net er naar toe geweest, kleren gekocht, ben benieuwd. Ben er helemala geen type voor maar ik zie wel
buzzer gaat winnen. Ik zeg het je swa.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[Centraal] Wie moet dood tournament. Nominatieronde.
Ik moet het de eerste ronde opnemen tegen Buzzer
vroeger, toen stond je met 4000 in de lijst of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch moeilijk: kiezen. Ik hoop vandaag trouwens de top 1000 users binnen te komen
Hoe moet ik jou dan noemen?quote:
Nu moet je tegen de 7000 hebben en dat moet nog wel lukken vanavond denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen stond je met 4000 in de lijst of zo![]()
Vroegâh, toen de koffie nog zwart was en de seks nog smerig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen stond je met 4000 in de lijst of zo![]()
als je hem in je sig zet, zal ik 1 van de eersten zijn die komt kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn site wordt ook stoer(achter de schermen dan) hij gaat 01-01-06 open
Je gaat toch nog naar de meet: nou, dat is dan meteen je treinkaartje alvastquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Eix het volgende:
Oehoehoeh ik heb een gratis treinreis gewonnen!
Voor twee personen met dat zilverrail gedoe, wie gaat ermee?![]()
Rellenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef BnQ het volgende:
Hey mensjes!Allemaal weer bijgekomen van de rellen?
![]()
ikke?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Eix het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:03 schreef Brechtje het volgende:
Joehoee.
Mr_mod_quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou dan noemen?
Ik ben daar namelijk niet echt van onder de indruk![]()
even doortrekken dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu moet je tegen de 7000 hebben en dat moet nog wel lukken vanavond denk ik
Hoeveel mensen komen er eigenlijk op de meet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je gaat toch nog naar de meet: nou, dat is dan meteen je treinkaartje alvast![]()
rellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef BnQ het volgende:
Hey mensjes!Allemaal weer bijgekomen van de rellen?
![]()
Denk door zijn fok radioquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat doodverwensings topic. En die Nolius
Waarom haat iedereen hem![]()
Als het goed is komt Nolius met ChrisJX naar de TRV meet eind van het jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat doodverwensings topic. En die Nolius
Waarom haat iedereen hem![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Eix het volgende:
dank jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag ik je persoonlijk feliciteren met: Geen-leven award?
TRV? Je bedoeld TGV?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het goed is komt Nolius met ChrisJX naar de TRV meet eind van het jaar.
Jij was ook genomineerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om hem dan meteen te haten? Beetje kinderachtig toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk door zijn fok radio
die op 30 december ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zilverrail?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Eix het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie dat was danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik was ook genomineerd. Met mijn oude nick
zal wel geen grote rel geweest zijn danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die van gisterenavond met Yvonne![]()
Het begon met een A en eindigde met een vierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie dat was dan![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel geen grote rel geweest zijn dan
Stiekem wil je het welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
al op naar deel 307 en ik maak hem niet
'G'quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
G als in Djie
of
G als in Gay?
Chriz.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
al op naar deel 307 en ik maak hem niet
Whahahaha, serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het begon met een A en eindigde met een vier
[..]
Nee hoorHeel Fok lag op Inso
[..]
Stiekem wil je het wel
A4?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stiekem wil je het wel
Nee ik maak deel 313quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stiekem wil je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |