Laat maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, had jij het tagje Mister PUB gewild?!
Ik doe wel met een Mister Korsakov -verkiezing mee zodra die er komt.quote:
Vooruit dan maar weer Imberr.quote:
Dat klinkt motiverend.quote:
Vol verwachting klopt ons eeh.... hart.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Imberr het volgende:
oke
remember: hij is vaag
ff typen 14.gif
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..quote:In someone's eyes you can see,
what lies beneath and what they'll be.
When someone speaks, in there eyes you'll look,
then you can see what it all took.
De aders in je sjalalalalala.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons eeh.... hart.
Ik snap de grap niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..
Ik moet gaan trouwens, nieuw mobieltje halen![]()
![]()
![]()
tot straks ofzeau
Ik vind hem slechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik alleen wat t betekent enzo en welke gedachtes er achter zitten maar goed..
Ik moet gaan trouwens, nieuw mobieltje halen![]()
![]()
![]()
tot straks ofzeau
De leraar vond dat ook alleen maar omdat je een laag uitgesneden truitje aanhad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Zelfs men leraar vond em goed, jij hebt er gewoon geen verstand van![]()
wil je haten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het nieuwe liedje van Frans Bauer leuker
Grapje maarja gek, ik vind dat allemaal hetzelfde die tekstjes wat breezers allemaal verzinnen
Wil je maikuuul fitten ? Dan moetje nu gaan pitten. Hij slipt recht tegen je gezicht jij vieze nichtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef C2C het volgende:
[..]
wil je haten?
dan kun je deze pagina nu verlaten!![]()
![]()
![]()
echt goeie dichters die breezer's
jarno dissen? een keer proberen en jarno zal over je heen pissenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil je maikuuul fitten ? Dan moetje nu gaan pitten. Hij slipt recht tegen je gezicht jij vieze nichtrofl !!
yvonnequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef GoLLeM het volgende:
Op wie hebben jullie eigenlijk gestemd?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weerheb mijn bericht klaar
he gek dat rijmt niet dat kost je je jou nekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ben jij me mattie ? ik dacht het nie, maikuuul is the pwnerer net zoals die chickies in lollerer
een banaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Het is geel en het hangt in een boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |