*Eens isquote:
Nee juist helemaal nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn jullie van die hip hoppers ? en 50 cent aanhangers ?
grapjasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet
Ik heb je foto ook niet gezien ik zeg maar wat![]()
Je hebt niks aan een mooie tattoo als je zelf niet mooi bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn tattoo project is nog niet klaar
Zeg maar niks of ik sta met mijn shotgun aan je deur.![]()
Nee nee je snapt het.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een mooie tattoo als je zelf niet mooi bent.
En kom maar langs, moet je mijn adres hebben?
Ook nog niet gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
grapjas
Niet eens foto's zien en dan al stemmen
en daar draait het om in het levenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind mezelf mooi genoeg
Omdat ik je irritant vind op msnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook nog niet gedaan.
@Imberr waarom blok je me swa!![]()
Wow, de opwinding.quote:
unblok me eens en leg eens uitquote:
Nee. Als ik je unblok ga je weer irritant doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
unblok me eens en leg eens uit![]()
my thougts exactlyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Op wie of wat moet ik stemmen?
Je mag dus ook twee vrouwelijke usernames mailen?quote:Je kunt vanaf nu stemmen. Dit doe je door 2 (of 1, voor als je meedoet) username(s) naar het emailadres fokpub@gmail.com te sturen. Vergeet niet je eigen username erbij te zetten!!
Je hebt nog de tijd om te stemmen tot en met 16 oktober.
Oke dan gooi ik je er wel uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Als ik je unblok ga je weer irritant doen![]()
waarvoor kan je stemmen danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag dus ook twee vrouwelijke usernames mailen?.
Je doet maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke dan gooi ik je er wel uit![]()
Ik junkiesietze en snopprinses.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op junkiesietze en Talena gestemd.
snopprinses.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Fwnk het volgende:
dunno yet.
jaja als je jezelf lelijk vind is nooit goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en daar draait het om in het leven
als je dat trouwens niet vond had je niet mee gedaan aan de verkiezingen gok ik
of was het iig niet verstandig voor het geval je zou verliezen
Junkie mister PUB vind ik niet uitzienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op junkiesietze en Talena gestemd.
Mijn subforum gaat daar overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |