Als je een beetje ritme hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
[..]
he gek dat rijmt niet dat kost je je jou nek![]()
neuj van werken word je moequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef saaw het volgende:
ik zit nu nog op school gvd en moet ook straks werken
niet perse zin in opzich
quote:
geef nou maar toe dat je dik gepwnt bent koequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je een beetje ritme hebtkan je het wel LATEN rijmen, maar niet als een noob woodjes achter elkaar zeggen
het lag op me lippenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Het antwoord is : Een bulldozer
Zo moeilijk was deze toch niet ?
kan ik doen jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef C2C het volgende:
[..]
ja das waar, dan moet je gewoon niet naar school gaan maar vakantie nemen![]()
Ik hoef gelukkig pas over 3 kwartierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Nog 30 minuten en dan moet ik vertrekken naar het werkhopelijk worden er veel mensen boos op mij
dat is altijd pas sjiek soms nog sjieker dan een slip
Dit word ook mijn 6e jaar.. dan gaak als het goed is ook eindelijk me diploma halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
maar ben nou gvd 6 jaar bezig, wil eindelijk wel eens een diplomaM3rc
Waar werk jij dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:49 schreef GoLLeM het volgende:
Niet zeuren allemaal, ik moet werken van 22:00 tot iets van 04:00
en morgen gewoon naar school.
ja zit wat inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
Ik werk in Arnhem in de 5th Avenue (zaterdag) en de Aspen Valley (do/vr).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar werk jij dan ?en trouwens heb je na morgen vakantie ?
irritand hequote:
Aspen Enschede?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik werk in Arnhem in de 5th Avenue (zaterdag) en de Aspen Valley (do/vr).
En gelukkig heb ik wel vakantie ja
Enschede ga ik best vaak heenquote:
Ik ga al richting diploma 2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
kan ik doen ja
Die zag er gewoon vet uit met die brilquote:
Ik val op gothicjes dus ik heb op snopprincess gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die zag er gewoon vet uit met die bril
En waarom ik op Rianne heb gestemd, alleen al om de naam, en daarnaast is ze ook nog eens best lekker
B_Boy is wel aardigquote:
is aardig of ziet er aardig uit?quote:
Hij komt aardig overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:48 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
is aardig of ziet er aardig uit?
Hij lijkt op iemand die ik ken... weet iemand misschien of ie Crama van de achternaam heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |