abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31404890
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan. [afbeelding]
pi_31404892
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik laat in het midden wie er bij moet. Anders wordt het weer een PSV/Ajax discussie en die wil ik vermijden. Ik zou zeggen: Davids of Van Bommel erbij. Maakt me niet uit wie. Niet Sneijder erbij, dan wordt het middenveld te licht, of je moet 4-4-2 spelen, dan kan het weer wel.
vBommel kan niet in Oranje spelen, hij is té eigenwijs. Om diezelfde reden is Seedorf naar huis gestuurd. Voor de argumenten; lees terug,want die discussie hebben we al gehad.
quote:
Maar ja, het is een beetje deze trainersgeneratie, die kunnen niet met spelers omgaan (Koeman met VdV en Zlatan, Van Basten met Van Bommel).
Spelers moeten in Oranje willen, en als je niet alles er voor over hebt (je eigen trots opzij zetten en luisteren naar de trainer) dan mag je opbonjouren. vBommel weigert naar de opdrachten van vBasten te luisteren, dan wordt je ernaast gezet. vBommel tart aan de positie van vBasten, dan wordt je naar huis gestuurd.
vBasten is verantwoordelijk voor het eindresultaat. Dan is het toch niet zo gek dat hij geen spelers selecteert die eigenwijs gaan lopen doen, en zo jouw systeem in de war gooien, én daarnaast nog eens het groepsgevoel aan stukken trekken.

-edit- Overigens valt het me op dat iedereen in het "anti-Marco-kamp" roept dat vBasten niet met persoonlijkheden om kan gaan, terwijl hij toch opvallend goed met vPersie is omgegaan, toen meneer nog zo arrogant was dat de mussen dood van het dak vielen als hij voorbijliep.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:25:43 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31404906
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:19 schreef DIJK het volgende:
Maar het "pro-Marco kamp" vindt het dus geen schande dat Andorra 4! punten tegen Macedonie kan pakken en Nederland maar 2? Normaal draait het jullie toch alleen maar om resultaten en cijfers en niet om voetbal?
Ik voel me niet echt aangesproken, maar zal toch even mijn standpunt geven: het eerste gelijkspel was inderdaad schandalig, ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.
pi_31404923
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Robar het volgende:
Is het nou zo moeilijk toe te geven dat van Basten het goed doet?
Dat is een verkeerde aanname robar. Het nederlands elftal doet het goed. Ondanks van Basten.
pi_31404943
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan. [afbeelding]
Jij hebt het er al 2 posts over
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:28:41 #156
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31404980
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef DIJK het volgende:
Dat is een verkeerde aanname robar. Het nederlands elftal doet het goed. Ondanks van Basten.
Maar dat is verder ook niet speculatief natuurlijk.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:29:00 #157
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31404992
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
blabla
kort samengevat: Van Basten kan niet met spelers omgaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31405017
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.
Dat zou de eer te na moeten zijn
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:30:34 #159
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31405029
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

kort samengevat: Van Basten kan niet met spelers omgaan.
Gelukkig denken veel spelers er zelf anders over. Dat is waar het uiteindelijk om draait, niet?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:32:35 #160
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31405081
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gelukkig denken veel spelers er zelf anders over. Dat is waar het uiteindelijk om draait, niet?
Ja.
Maar ik blijf het zwak vinden dat Van Basten Seedorf en/of Van Bommel niet omder de duim kan houden. Ik vind Oranje een beetje te gezellig overkomen, alles moet maar lief en fijn zijn. Ik ken geen team dat wereldkampioen werd zonder één of meerdere klojo's in de selectie.
pi_31405102
Seedorf werd anders op fantastische wijze onder controle gehouden door vGaal, Hiddink en Advocaat hè?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:34:17 #162
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31405115
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Seedorf werd anders op fantastische wijze onder controle gehouden door vGaal, Hiddink en Advocaat hè?
Ze hielden hem toch in de groep?
pi_31405135
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik voel me niet echt aangesproken, maar zal toch even mijn standpunt geven: het eerste gelijkspel was inderdaad schandalig, ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.
Het gelijjkspel is geen probleem, het spel wel.
pi_31405140
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar dat is verder ook niet speculatief natuurlijk.
Nee, je kunt het gewoon zien hoor. Matig tactisch beleid, matige opstellingen, matig selectiebeleid. Met een groot aantal topspelers. Vandaar dat het bijna alle keren in het matige wedstrijd door individuele klasse gered werd. Bijvoorbeeld door Robben en v/d sar. Die individuele klasse wordt hier gezien als een verdienste van Marco maar dat is natuurlijk larie. Als er nu als team eens goed gespeeld zou worden, dan zou dat op het conto van van Basten bijgeschreven kunnen worden, maar dat hebben we nog niet gezien.
pi_31405154
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ze hielden hem toch in de groep?
Maar echt van harte ging het niet.......

Trouwens, hoe vind je dat vBasten met dat andere moeilijke geval is omgegaan?

vPersie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:36:55 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31405182
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:

[..]

Nee, je kunt het gewoon zien hoor. Matig tactisch beleid, matige opstellingen, matig selectiebeleid. Met een groot aantal topspelers. Vandaar dat het bijna alle keren in het matige wedstrijd door individuele klasse gered werd. Bijvoorbeeld door Robben en v/d sar. Die individuele klasse wordt hier gezien als een verdienste van Marco maar dat is natuurlijk larie. Als er nu als team eens goed gespeeld zou worden, dan zou dat op het conto van van Basten bijgeschreven kunnen worden, maar dat hebben we nog niet gezien.
Ok, je hebt me overtuigd.
pi_31405248
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vPersie
Alweer iets wat ten onrechte op het conto van van Basten geschreven wordt. Dat hebben ze bij Arsenal opgelost.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:40:05 #168
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31405255
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vPersie
Komt door Arsenal. Dat weet iedereen.
pi_31405421
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef DIJK het volgende:

[..]

Alweer iets wat ten onrechte op het conto van van Basten geschreven wordt. Dat hebben ze bij Arsenal opgelost.
Dan heb je het interview met Van Persie niet gehoord na de wedstrijd. Die hemelde Van Basten helemaal op.
pi_31405469
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dan kun je dus net zo goed elke coach ontslaan en een willekeurige jan of piet voor de groep zetten, als er elke keer gewonnen wordt op basis van individuele klasse.

Kun je ze het dan ook verwijten wanneer er verloren wordt? Dat ze dan hun individuele klasse niet hebben getoond of ondermaats hebben gepresteerd.? Of is het dan ineens geheel toevallig wel de schuld van de coach?

Als je een coach het slechte spel + slechte resultaten verwijt, dan moet je hem ook de credits geven voor winst en goed spel.
pi_31405485
vPersie heeft meerdere keren zelf aangegeven dat vBasten hem enorm geholpen heeft zijn persoonlijkheidsprobleem op te lossen. Maar ja, dat is ook weer zo'n onbetrouwbare bron hè?
pi_31405734
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan kun je dus net zo goed elke coach ontslaan en een willekeurige jan of piet voor de groep zetten, als er elke keer gewonnen wordt op basis van individuele klasse.
Dat is het probleem, je kan niet alles doen op individuele klasse. Zeker als je ook nog wat mist zoals gisteravond. Dat was een duidelijk voorbeeld. Als je ook nog een goed ingespeeld team hebt rol je macedonie binnen het half uur op. Nu was het wachten op een momentje wat niet kwam.
quote:
Kun je ze het dan ook verwijten wanneer er verloren wordt? Dat ze dan hun individuele klasse niet hebben getoond of ondermaats hebben gepresteerd.? Of is het dan ineens geheel toevallig wel de schuld van de coach?
Beide.
quote:
Als je een coach het slechte spel + slechte resultaten verwijt, dan moet je hem ook de credits geven voor winst en goed spel.
Je moet hem de credits geven voor goed spel (van het team) inderdaad. Maar wanneer hebben we goed gespeeld?! Een kwartiertje ofzo in een oefenduel tegen duitsland? Voor de rest hebben we nergens echt goed gespeeld. Dus geen credits. En ook credits voor goede resultaten mits die voortkomen uit een goede teamprestatie, ingespeelde combinaties of een tactische meesterzet, maar al onze goede resultaten kwamen voort uit goede individuele acties, daar ga ik van basten geen credits voor geven. Dat zijn gewoon de goede voetballers waar hij als bondscoach mee mag werken.
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
vPersie heeft meerdere keren zelf aangegeven dat vBasten hem enorm geholpen heeft zijn persoonlijkheidsprobleem op te lossen. Maar ja, dat is ook weer zo'n onbetrouwbare bron hè?
Hij wil ook graag mee naar het WK en hij is niet dom. Trek je conclusies.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:02:34 #173
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31405832
Ik heb GVD 40 euro voor een kaartje betaald gisteren en dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Die Maduro, Landzaat en Kuijt, wat een drama zeg. Die zaten gewoon met hun hoofd alweer bij de competitie ofzo, echt bagger Ze hadden er verdomme gewoon een feest van moeten maken, maar nee hoor, de jongens waren te bang om geblesseerd te raken ofzo....Ik ga nooit meer voor die volgevreten vedettes 2 uur in de file staan

En wat dan nog het ergste is dat je thuis komt en de TV aanzet en dan zie je de bondscoach met een smile op zijn gezicht zeggen: 'ship happens'.......Nou, dan kots ik toch echt van die vent , hij had de spelers verdomme scherp moeten maken voor deze pot zodat ze er een feest van zouden maken!!! Wat een lullo zeg, van mij mag hij opzouten

PS: Hoezo afhankelijk van Robben
pi_31405901
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef The_M het volgende:
Ik heb GVD 40 euro voor een kaartje betaald gisteren en dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Die Maduro, Landzaat en Kuijt, wat een drama zeg. Die zaten gewoon met hun hoofd alweer bij de competitie ofzo, echt bagger Ze hadden er verdomme gewoon een feest van moeten maken, maar nee hoor, de jongens waren te bang om geblesseerd te raken ofzo....Ik ga nooit meer voor die volgevreten vedettes 2 uur in de file staan

En wat dan nog het ergste is dat je thuis komt en de TV aanzet en dan zie je de bondscoach met een smile op zijn gezicht zeggen: 'ship happens'.......Nou, dan kots ik toch echt van die vent , hij had de spelers verdomme scherp moeten maken voor deze pot zodat ze er een feest van zouden maken!!! Wat een lullo zeg, van mij mag hij opzouten

Gelukkig, dit soort supporters moeten ook gewoon niet in stadions komen.

Ja, er kan wel eens een slechte wedstrijd tussen zitten, so what?
pi_31405925
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:
pi_31405932
Je geeft gelukkig perfect weer hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31405963
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef DIJK het volgende:

[..]

Heb het over voetbal in het algemeen, niet alleen Oranje. Als je nooit in een stadion komt en dan eist dat je voor die 40 euro per sé een goede wedstrijd wil zien heb je er niks van begrepen.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:06:44 #178
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31405966
quote:
Dat is onder dwang. Als je goed kijkt zie je Marco linksonder in beeld een pistool op Robin richten.
pi_31405974
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef DIJK het volgende:
-knip-

Hij wil ook graag mee naar het WK en hij is niet dom. Trek je conclusies.
conclusie; vBommel & Seedorf zijn wel dom/willen niet naar WK?
quote:

ach, shit happens
pi_31405987
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
Dat waren de woorden van Marco......
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:07:36 #181
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31405997
quote:
Je geeft gelukkig perfect weer hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
Inderdaad, 't is verdomme geen carnaval.
pi_31406097
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef DIJK het volgende:

[..]

Jouw aanname dat mijn aanname verkeerd is, is een verkeerde aanname. . . .

Van Basten selecteert de spelers, van Basten bepaalt de tactiek, van Basten bepaalt de posities, van Basten geeft de opdrachten, van Basten wisselt de spelers, van Basten is eindverantwoordelijk!

Van Basten doet het dus goed, een trainer wordt beoordeeld op zijn resultaten en niet alleen, omdat hij de spelers zo mooi laat voetballen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robar op 13-10-2005 12:16:09 ]
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:13:40 #183
81576 The_M
pi_31406165
quote:
Alleen jammer dat bijna elke speler en zelfs de bondscoach dat voor de wedstrijd ook zei....Dus in principe noem jij het Nedelands elftal de jostiband Wie is er hier nou de gemiddelde josti dan?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:14:05 #184
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31406177
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Jouw aanname dat mijn aanname verkeerd is, is een verkeerde aanname. . . .

Van Basten selecteert de spelers, van Basten bepaald de tactiek, van Basten bepaald de posities, van Basten geeft de opdrachten, van Basten wisselt de spelers, van Basten is eindverantwoordelijk!

Van Basten doet het dus goed, een trainer wordt beoordeeld op zijn resultaten en niet alleen, omdat hij de spelers zo mooi laat voetballen.
Nee, dat is bij alle trainers zo, behalve bij van Basten.. Je weet toch wel hoe het werkt.
pi_31406208
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dat waren de woorden van Marco......
Marco wilde een goede wedstrijd en het publiek vermaken ja. Sommige media zijn hier daarna mee aan de haal gegaan met die 'feestwedstrijd'.

Zeg nou eens eerlijk, wat had je verwacht van deze wedstrijd? Al zolang als Nederland voetbalt zijn dit soort wedstrijden vermoeiend en saai. Als er dan ook nog eens niet gewonnen hoeft te worden, kun je beter wat extra op je ledematen letten. Deze wedstrijd was puur om de statistieken op te vullen.
Ook ik vind het een schande dat er 2x niet gewonnen is hoor, van Macedonië. Maar ik sta er niet van te kijken en kan er ook niet wakker van liggen. Die kerels komen naar Nederland met als doel om geen oorwassing te krijgen, niet om eens lekker mee te gaan werken aan een feestje in de Arena.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31406216
quote:
Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan. Dat heeft hij keurig afgehandeld. Nu de affaire Mark nog.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:17:01 #187
81576 The_M
pi_31406253
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Gelukkig, dit soort supporters moeten ook gewoon niet in stadions komen.

Weleens een slechte wedstrijd Welke wedstrijden van oranje heb jij bekeken dan? De video van 1988?

Kijk, je mag toch op z'n minst verwachten dat ze er alles aan doen om het leuke wedstrijd te maken of niet? Maar ze liepen er als dooie honden bij die echt geen meter teveel liepen en 0,0% strijd leverden om ook maar 1 duel te winnen.....Laten ze dat dan van te voren zeggen, dan had het hele stadion geen kaartje hoeven kopen
pi_31406269
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan.
* Idee voor een nieuw boek heeft

donderdag 13 oktober 2005 @ 12:17:42 #189
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31406275
quote:

[..]

Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan. Dat heeft hij keurig afgehandeld. Nu de affaire Mark nog.
Ik blijf hopen dat hij v Bommel in mei terugroept en een getergde Bommel, gesteund door vd Vaart ons naar de WT schieten..
pi_31406313
Van Bommel is een verschrikkelijk goede voetballer, hij zal alleen wel boter bij de vis moeten doen . . . Net als van Basten! Alleen dan kan het nog goedkomen.
pi_31406327
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef The_M het volgende:

[..]

Weleens een slechte wedstrijd Welke wedstrijden van oranje heb jij bekeken dan? De video van 1988?

Kijk, je mag toch op z'n minst verwachten dat ze er alles aan doen om het leuke wedstrijd te maken of niet? Maar ze liepen er als dooie honden bij die echt geen meter teveel liepen en 0,0% strijd leverden om ook maar 1 duel te winnen.....Laten ze dat dan van te voren zeggen, dan had het hele stadion geen kaartje hoeven kopen
Als jij alles gezien hebt, concludeert dat het voetbal kut is, dan alsnog een kaartje voor deze wedstrijd koopt, ben je wel heel dom.
pi_31406371
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dat is het probleem, je kan niet alles doen op individuele klasse. Zeker als je ook nog wat mist zoals gisteravond. Dat was een duidelijk voorbeeld. Als je ook nog een goed ingespeeld team hebt rol je macedonie binnen het half uur op. Nu was het wachten op een momentje wat niet kwam.
Bullshit. Je kan niet meer verwachten dat Nederland met 10-0 wint. Wel hopen, maar niet verwachten. Je hebt te maken met spelers die al gekwalificeerd zijn, dat werkt onbewust door. Spelers moeten komend weekend weer vol aan de bak tegen topclubs en in de CL volgende week. Als die goal dan maar niet wilt vallen, dan gaat de fut eruit en loopt het gewoon niet lekker. Dat kan wel eens gebeuren, genoeg van dat soort wedstrijden gehad in de voorgaande jaren onder al die andere bondscoaches.
quote:
[..]

Beide.
Waarom kraak je dan nu alleen de coach af en wordt het 100% op Van Basten geschoven? Hij staat niet in het veld. Het zijn geen F'jes die je moet aansporen dat ze gemotiveerd moeten voetballen.
quote:
[..]

Je moet hem de credits geven voor goed spel (van het team) inderdaad. Maar wanneer hebben we goed gespeeld?! Een kwartiertje ofzo in een oefenduel tegen duitsland? Voor de rest hebben we nergens echt goed gespeeld. Dus geen credits. En ook credits voor goede resultaten mits die voortkomen uit een goede teamprestatie, ingespeelde combinaties of een tactische meesterzet, maar al onze goede resultaten kwamen voort uit goede individuele acties, daar ga ik van basten geen credits voor geven. Dat zijn gewoon de goede voetballers waar hij als bondscoach mee mag werken.
Die 0-1 tegen Tsjechie was een perfect uitgespeelde aanval, waar waarschijnlijk op getraind is. Puur in het 433 systeem kan dat. Spits trekt naar de 5meter toe, linksbuiten kan voorzetten op de spits of de aankomende middenvelder.

Verder kun je in 3 dagen per interland noooooit echt ingespeeld op elkaar raken. Nooit. Hoe goed iedereen ook is. Je kan Van Basten pas verwijten maken, wanneer er na de voorbereiding in de laatste oefenwedstrijd voor het WK geen team staat, geen ingespeelde combinaties zijn en er 11 spelers op het veld staan in plaats van 1 team. Dan heeft hij 3 of 4 weken met ze kunnen werken, dan heeft hij zijn selectie, dan heeft hij de kans om ze te laten voetballen hoe hij wil.

Dat kan geen enkele coach in 3 dagen waarmaken.
pi_31406372
quote:

[..]

blijf je opletten, het condoommysterie heeft nix met de persoonlijkheid van vPersie te maken. vPersie had al problemen met z'n niet geselecteerd zijn voor Miss Nigeria aan z'n leuter lurkte. Dáár had ik het over.
pi_31406496
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

blijf je opletten, het condoommysterie heeft nix met de persoonlijkheid van vPersie te maken. vPersie had al problemen met z'n niet geselecteerd zijn voor Miss Nigeria aan z'n leuter lurkte. Dáár had ik het over.
Volgens mij wil je dat SCH overal JA op zegt, anders ben jij nooit tevreden. Jouw mening is niet per definitie de waarheid, je manier van discussiëren is behoorlijk eenzijdig.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31406874
ja vast. Wil je zeggen dat vPersie niet een discussiepunt was vóórdat Miss Nigeria dr benen opendeed?

Mag ik je in dat geval even wijzen op dit artikel;
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/3180
pi_31407031
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:

Zeg nou eens eerlijk, wat had je verwacht van deze wedstrijd? Al zolang als Nederland voetbalt zijn dit soort wedstrijden vermoeiend en saai. Als er dan ook nog eens niet gewonnen hoeft te worden, kun je beter wat extra op je ledematen letten. Deze wedstrijd was puur om de statistieken op te vullen.
Daar heb je opzich gelijk in maar ergens vind ik dat je wel wat meer inzet mag verwachten en bovendien zie ik vooral onmacht, vergelijkbaar met veel andere wedstrijden onder Van Basten. De ploeg kan gewoon niet veel beter.

En ik vind het storend dat er nu vergoeilijkend over wordt gedaan terwijl er bij de vorige vergelijkbare wedstrijd die nergens meer over ging (de beruchte uitzwaaiwedstrijd) schande van werd gesproken. Nu is het ineens allemaal anders.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 oktober 2005 @ 12:59:01 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31407307
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef DIJK het volgende:

[..]

Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld.
Robben is de creatiefste, zonder meer. Of-ie de beste is weet ik niet. Dat wordt ook lastig omdat een team met alleen creatieve spelers weinig kan netzomin als een team zonder creatieve spelers. Maar Oranje heeft Robben zeker nodig wil het wat extraas brengen.

Wat Cocu betreft; hij was er deze wedstrijd niet bij maar als ik het me goed herinner was-ie er de bellabberde wedstrijden Mac uit en Arm uit wel. Dat was al met al niet veel beter ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 oktober 2005 @ 13:06:24 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31407522
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef SCH het volgende:

[..]

En ik vind het storend dat er nu vergoeilijkend over wordt gedaan terwijl er bij de vorige vergelijkbare wedstrijd die nergens meer over ging (de beruchte uitzwaaiwedstrijd) schande van werd gesproken. Nu is het ineens allemaal anders.
Dit was ook een drama partij. Ongeveer net zo erg als tegen Ierland (vond ik iets erger omdat er verloren werd en omdat de KNVB het onzalig idee had gehad dat ze na afloop op de middencirkel moesten staan). Maar ik denk dat onder de afgelopen coaches veel vergelijkbare dramapartijen zijn gespeeld en dat VanBasten daar niet slechter of beter in is dan Rijkaard, Van Gaal, of Advocaat in dergelijke potjes. Claims dat hij het slechter doet kunnen imho niet hard gemaaklt worden en met feiten onderbouwd worden.

Waar-ie overigens vooralsnog wel beter in is het behalen van resultaten. Of dat toeval of kunde is en hij dat volhoudt op het WK moet de toekomst uitwijzen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 oktober 2005 @ 13:13:57 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31407720
quote:

En zeker ook al niets gewonnem te het SBS-belspelletje

Zo'n gruwlijke SBS term dat "feest wedstrijd"

In ieder normaal land weet je dat het geplaatste land zich in zo'n wedstrijd weinig doet - zo'n Mexico dat verliest van T&B. maar nee hoor, in NL gelooft men in "feestwedstrijden"

Enig punt wat ik MvB is deze kan verwijten is dat-ie niet gewoon een b-elftla had neergezet en had gezegd: wat het resultaat is maakt me geen ene flikker uit - we zijn nu geplaatst.
pi_31407832
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef Doc het volgende:

Enig punt wat ik MvB is deze kan verwijten is dat-ie niet gewoon een b-elftla had neergezet en had gezegd: wat het resultaat is maakt me geen ene flikker uit - we zijn nu geplaatst.
Feestwedstrijd is een baggerterm inderdaad en natuurlijk moet je niet veel risico's nemen. Ik verwijt Van Basten eerder dat hij de jongens met 1 geel toch liet spelen.

Voor de rest vind ik toch wel dat je een zekere verantwoordelijkheid hebt naar het publiek dat komt kijken en al die mensen die voor de tv zitten. Voetbal mag ook best leuk zijn hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')