Heb het over voetbal in het algemeen, niet alleen Oranje. Als je nooit in een stadion komt en dan eist dat je voor die 40 euro per sé een goede wedstrijd wil zien heb je er niks van begrepen.quote:
Dat is onder dwang. Als je goed kijkt zie je Marco linksonder in beeld een pistool op Robin richten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
vPersie heeft meerdere keren zelf aangegeven dat vBasten hem enorm geholpen heeft zijn persoonlijkheidsprobleem op te lossen. Maar ja, dat is ook weer zo'n onbetrouwbare bron hè?
conclusie; vBommel & Seedorf zijn wel dom/willen niet naar WK?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef DIJK het volgende:
-knip-
Hij wil ook graag mee naar het WK en hij is niet dom. Trek je conclusies.
ach, shit happensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef The_M het volgende:
Ik heb GVD 40 euro voor een kaartje betaald gisteren en dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Die Maduro, Landzaat en Kuijt, wat een drama zeg. Die zaten gewoon met hun hoofd alweer bij de competitie ofzo, echt baggerZe hadden er verdomme gewoon een feest van moeten maken, maar nee hoor, de jongens waren te bang om geblesseerd te raken ofzo....Ik ga nooit meer voor die volgevreten vedettes 2 uur in de file staan
![]()
En wat dan nog het ergste is dat je thuis komt en de TV aanzet en dan zie je de bondscoach met een smile op zijn gezicht zeggen: 'ship happens'.......Nou, dan kots ik toch echt van die vent, hij had de spelers verdomme scherp moeten maken voor deze pot zodat ze er een feest van zouden maken!!! Wat een lullo zeg, van mij mag hij opzouten
![]()
PS: Hoezo afhankelijk van Robben![]()
Dat waren de woorden van Marco......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
Inderdaad, 't is verdomme geen carnaval.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Je geeft gelukkig perfect weer hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
Jouw aanname dat mijn aanname verkeerd is, is een verkeerde aanname. . . .quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde aanname robar. Het nederlands elftal doet het goed. Ondanks van Basten.
Alleen jammer dat bijna elke speler en zelfs de bondscoach dat voor de wedstrijd ook zei....Dus in principe noem jij het Nedelands elftal de jostibandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Je geeft gelukkig perfect weer hoe de gemiddelde josti er over denkt. 'Een feest van maken'...
Nee, dat is bij alle trainers zo, behalve bij van Basten.. Je weet toch wel hoe het werkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Jouw aanname dat mijn aanname verkeerd is, is een verkeerde aanname. . . .![]()
Van Basten selecteert de spelers, van Basten bepaald de tactiek, van Basten bepaald de posities, van Basten geeft de opdrachten, van Basten wisselt de spelers, van Basten is eindverantwoordelijk!
Van Basten doet het dus goed, een trainer wordt beoordeeld op zijn resultaten en niet alleen, omdat hij de spelers zo mooi laat voetballen.
Marco wilde een goede wedstrijd en het publiek vermaken ja. Sommige media zijn hier daarna mee aan de haal gegaan met die 'feestwedstrijd'.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat waren de woorden van Marco......
Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan. Dat heeft hij keurig afgehandeld. Nu de affaire Mark nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
vPersie heeft meerdere keren zelf aangegeven dat vBasten hem enorm geholpen heeft zijn persoonlijkheidsprobleem op te lossen. Maar ja, dat is ook weer zo'n onbetrouwbare bron hè?
Weleens een slechte wedstrijdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gelukkig, dit soort supporters moeten ook gewoon niet in stadions komen.![]()
Ja, er kan wel eens een slechte wedstrijd tussen zitten, so what?
* Idee voor een nieuw boek heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan.
Ik blijf hopen dat hij v Bommel in mei terugroept en een getergde Bommel, gesteund door vd Vaart ons naar de WT schieten..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan. Dat heeft hij keurig afgehandeld. Nu de affaire Mark nog.
Als jij alles gezien hebt, concludeert dat het voetbal kut is, dan alsnog een kaartje voor deze wedstrijd koopt, ben je wel heel dom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef The_M het volgende:
[..]
Weleens een slechte wedstrijd![]()
Welke wedstrijden van oranje heb jij bekeken dan? De video van 1988?
Kijk, je mag toch op z'n minst verwachten dat ze er alles aan doen om het leuke wedstrijd te maken of niet? Maar ze liepen er als dooie honden bij die echt geen meter teveel liepen en 0,0% strijd leverden om ook maar 1 duel te winnen.....Laten ze dat dan van te voren zeggen, dan had het hele stadion geen kaartje hoeven kopen![]()
Bullshit. Je kan niet meer verwachten dat Nederland met 10-0 wint. Wel hopen, maar niet verwachten. Je hebt te maken met spelers die al gekwalificeerd zijn, dat werkt onbewust door. Spelers moeten komend weekend weer vol aan de bak tegen topclubs en in de CL volgende week. Als die goal dan maar niet wilt vallen, dan gaat de fut eruit en loopt het gewoon niet lekker. Dat kan wel eens gebeuren, genoeg van dat soort wedstrijden gehad in de voorgaande jaren onder al die andere bondscoaches.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat is het probleem, je kan niet alles doen op individuele klasse. Zeker als je ook nog wat mist zoals gisteravond. Dat was een duidelijk voorbeeld. Als je ook nog een goed ingespeeld team hebt rol je macedonie binnen het half uur op. Nu was het wachten op een momentje wat niet kwam.
Waarom kraak je dan nu alleen de coach af en wordt het 100% op Van Basten geschoven? Hij staat niet in het veld. Het zijn geen F'jes die je moet aansporen dat ze gemotiveerd moeten voetballen.quote:[..]
Beide.
Die 0-1 tegen Tsjechie was een perfect uitgespeelde aanval, waar waarschijnlijk op getraind is. Puur in het 433 systeem kan dat. Spits trekt naar de 5meter toe, linksbuiten kan voorzetten op de spits of de aankomende middenvelder.quote:[..]
Je moet hem de credits geven voor goed spel (van het team) inderdaad. Maar wanneer hebben we goed gespeeld?! Een kwartiertje ofzo in een oefenduel tegen duitsland? Voor de rest hebben we nergens echt goed gespeeld. Dus geen credits. En ook credits voor goede resultaten mits die voortkomen uit een goede teamprestatie, ingespeelde combinaties of een tactische meesterzet, maar al onze goede resultaten kwamen voort uit goede individuele acties, daar ga ik van basten geen credits voor geven. Dat zijn gewoon de goede voetballers waar hij als bondscoach mee mag werken.
blijf je opletten, het condoommysterie heeft nix met de persoonlijkheid van vPersie te maken. vPersie had al problemen met z'n niet geselecteerd zijn voor Miss Nigeria aan z'n leuter lurkte. Dáár had ik het over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Basten heel netjes en professioneel met de affaire "Robin en het mysterie van het verdwenen condoom" is omgegaan. Dat heeft hij keurig afgehandeld. Nu de affaire Mark nog.
Volgens mij wil je dat SCH overal JA op zegt, anders ben jij nooit tevreden. Jouw mening is niet per definitie de waarheid, je manier van discussiëren is behoorlijk eenzijdig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
blijf je opletten, het condoommysterie heeft nix met de persoonlijkheid van vPersie te maken. vPersie had al problemen met z'n niet geselecteerd zijn voor Miss Nigeria aan z'n leuter lurkte. Dáár had ik het over.
Daar heb je opzich gelijk in maar ergens vind ik dat je wel wat meer inzet mag verwachten en bovendien zie ik vooral onmacht, vergelijkbaar met veel andere wedstrijden onder Van Basten. De ploeg kan gewoon niet veel beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, wat had je verwacht van deze wedstrijd? Al zolang als Nederland voetbalt zijn dit soort wedstrijden vermoeiend en saai. Als er dan ook nog eens niet gewonnen hoeft te worden, kun je beter wat extra op je ledematen letten. Deze wedstrijd was puur om de statistieken op te vullen.
Robben is de creatiefste, zonder meer. Of-ie de beste is weet ik niet. Dat wordt ook lastig omdat een team met alleen creatieve spelers weinig kan netzomin als een team zonder creatieve spelers. Maar Oranje heeft Robben zeker nodig wil het wat extraas brengen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef DIJK het volgende:
[..]
Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld.
Dit was ook een drama partij. Ongeveer net zo erg als tegen Ierland (vond ik iets erger omdat er verloren werd en omdat de KNVB het onzalig idee had gehad dat ze na afloop op de middencirkel moesten staan). Maar ik denk dat onder de afgelopen coaches veel vergelijkbare dramapartijen zijn gespeeld en dat VanBasten daar niet slechter of beter in is dan Rijkaard, Van Gaal, of Advocaat in dergelijke potjes. Claims dat hij het slechter doet kunnen imho niet hard gemaaklt worden en met feiten onderbouwd worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik vind het storend dat er nu vergoeilijkend over wordt gedaan terwijl er bij de vorige vergelijkbare wedstrijd die nergens meer over ging (de beruchte uitzwaaiwedstrijd) schande van werd gesproken. Nu is het ineens allemaal anders.
En zeker ook al niets gewonnem te het SBS-belspelletjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef The_M het volgende:
Ik heb GVD 40 euro voor een kaartje betaald gisteren en dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Die Maduro, Landzaat en Kuijt, wat een drama zeg. Die zaten gewoon met hun hoofd alweer bij de competitie ofzo, echt baggerZe hadden er verdomme gewoon een feest van moeten maken, maar nee hoor, de jongens waren te bang om geblesseerd te raken ofzo....Ik ga nooit meer voor die volgevreten vedettes 2 uur in de file staan
![]()
En wat dan nog het ergste is dat je thuis komt en de TV aanzet en dan zie je de bondscoach met een smile op zijn gezicht zeggen: 'ship happens'.......Nou, dan kots ik toch echt van die vent, hij had de spelers verdomme scherp moeten maken voor deze pot zodat ze er een feest van zouden maken!!! Wat een lullo zeg, van mij mag hij opzouten
![]()
PS: Hoezo afhankelijk van Robben![]()
Feestwedstrijd is een baggerterm inderdaad en natuurlijk moet je niet veel risico's nemen. Ik verwijt Van Basten eerder dat hij de jongens met 1 geel toch liet spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef Doc het volgende:
Enig punt wat ik MvB is deze kan verwijten is dat-ie niet gewoon een b-elftla had neergezet en had gezegd: wat het resultaat is maakt me geen ene flikker uit - we zijn nu geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |