abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31403219
het leuke is dat Robben juist wel naar het tactisch geleuter van ome Marco luistert, aangezien hij bij ome José veel meer naar binnen trekt dan bij ome Marco.
Daarnaast heb ik Robben welgeteld 2 keer z'n tegenstander voorbij zien komen in Praag. Op 90 minuten is dat vrij weinig. Ik vind Robben ook een wereldspeler, maar op dat punt kan en moet het wat beter.
Dat Robben anderen beter/creatiever laat spelen is kul, vPersie, vdVaart en Sneijder speelden gisteren zeker niet hun slechtste wedstrijd.

Tuurlijk misten we Cocu enorm. Ik bedoel, dankzij hem hebben we in Skopje gewonnen. Of hadden daar nou ook gelijk gespeeld?
Risicoloze rondschuiver Maduro ach, ik ga er niet eens meer op in, het zal wel je PSV-bril zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31403357
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Risicoloze rondschuiver Maduro ach, ik ga er niet eens meer op in, het zal wel je PSV-bril zijn.
Het is meer jouw Ajax-bril.

Ik vind Maduro een groot talent, een geweldige voetballer met veel potentieel maar nu nog even niet.
pi_31403465
Ajax-bril? Gaan we die discussie wéér aan?

Ik zal het in m'n onderschrift zetten, zo langzaamaan;
ik ben niet voor één club. Ik ben voetbalsupporter. Moge de beste winnen, en het liefst met een beetje leuk aan te zien voetbal.
Clubs die ik leuk vind om te kijken;
Ajax
ADO
Barça
Manchester United
AZ

En niet noodzakelijk in deze volgorde.
pi_31403912
quote:
Dat Robben anderen beter/creatiever laat spelen is kul, vPersie, vdVaart en Sneijder speelden gisteren zeker niet hun slechtste wedstrijd.
Dat vPersie, vdVaart en Sneijder gisteren niet hun slechtste wedstrijd speelden is des te treuriger. En zegt meer over die andere wedstrijden dan over de wedstrijd van gisteren.
quote:
Tuurlijk misten we Cocu enorm. Ik bedoel, dankzij hem hebben we in Skopje gewonnen. Of hadden daar nou ook gelijk gespeeld?
Niks geen PSV bril. Het was gewoon gister weer zo. Schuif opzij, schuif terug, schuif naar voren over 4 meter. Kan best zijn dat hij dat als opdracht meekrijgt, want van Basten speelt graag risicoloos. Net als Advocaat trouwens, dat was ook een angsthaas. Het probleem is dat je met dat risicoloze spel nooit een boeiende wedstrijd krijgt.

Kom op zeg zelfs Andorra heeft meer punten gehaald tegen Macedonie dan wij als ik me niet vergis. Dat vind ik toch best wel triest. En dan niet met dat trieste gelul van een verdedigende tegenstander, altijd lastig komen. Een topploeg speelt zo'n team gewoon binnen een half uurtje kapot en wint gewoon met een nulletje of 6 (zeker thuis). En al HELEMAAL omdat je al geplaatst bent want dan kun je wat meer risico nemen (maar dat durft marco niet). En eindelijk komen met dat dominerende en aanvallende spel zoals marco minstens 10X in deze campagne aangegeven heeft te willen gaan spelen.

Als je zoveel wedstrijden tijd hebt om erin te komen en tegen een tegenstander speelt die in andorra nog verliest dan mag je wel eens een keer wat terug gaan zien van de intenties van de coach. Anders is het gewoon een flutcoach.
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar jij begon de discussie met "PSV-bril"
pi_31404057
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Blijkbaar. Jij start hem namelijk.
pi_31404142
quote:
Kom op zeg zelfs Andorra heeft meer punten gehaald tegen Macedonie dan wij als ik me niet vergis
klopt.. 4!
pi_31404175
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar. Jij start hem namelijk.
goh, in navolging van DIJK?

al je reacties zijn nogal, hoe zal ik het zeggen, Eindhovens gekleurd. Ook die van DIJK overigens, met z'n ophemelen van Robben en Cocu, en neersabelen van de rest.
pi_31404216
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

goh, in navolging van DIJK?

al je reacties zijn nogal, hoe zal ik het zeggen, Eindhovens gekleurd. Ook die van DIJK overigens, met z'n ophemelen van Robben en Cocu, en neersabelen van de rest.
Ja, en die van jou Amsterdams-Ajax, dat is dus om het even.
pi_31404301
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Maduro is de nieuwe Zidane hoor. Dat zie je toch wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31404363
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hmm, mij hoor je niet klagen dat Heijtinga niet in de selectie zit. Of, als ik jouw EXACTE argumenten om vBommel in de selectie te halen zou gebruiken, Seedorf in Oranje zou moeten.
Of dat Babel in de basis hoort te staan.

Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk..........
pi_31404413
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nog net niet maar gaat geen jaren meer duren dat weet ik zeker
pi_31404468
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Okay dan. Hoe oud was Zidane toen hij debuteere. Hoeveel wedstrijden had hij in het eerste gespeeld?
pi_31404580
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay dan. Hoe oud was Zidane toen hij debuteere. Hoeveel wedstrijden had hij in het eerste gespeeld?
Geen idee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31404582
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld. Maar ik knijp ook heus mijn handjes dicht dat we vd sar hebben (die ons een aantal keer punten opgeleverd heeft) en dat vd vaart in vorm is. En ik hoop ook dat Sneijder weer een beetje in vorm komt en dat Kuijt een WereldWK speelt. Ik vind ook dat Ruud veel teveel krediet krijgt. Dat heeft allemaal niks te maken met clubvoorkeur. Ik noemde alleen even 2 belangrijke schakels die we misten gisteren. Om maar aan te geven dat het "team" van marco nogal gauw in elkaar zakt als er een paar spelers missen, ondanks het overschot aan capabele vervangers (zeker voor een wedstrijd tegen een matige tegenstander als macedonie)
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Hmm, mij hoor je niet klagen dat Heijtinga niet in de selectie zit.
Mij hoor je toch ook niet klagen dat Ooijer niet in de selectie zit?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:11:53 #140
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31404627
Met zo'n middenveld wordt het natuurlijk niks. Gelukkig komt Cocu terug. Maduro --> tribune, Landzaat --> bank.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:13:02 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31404649
YES! We zijn van de uber-interessante v Basten discussie in een club-discussie verwikkeld geraakt.
pi_31404658
Zinedine Zidane was in 1972 geboren. Speelde op z'n 16 in het eerste van Bordeaux, op z'n 17e promoveerde hij met Bordeaux, maar speelde geen wedstrijd dat seizoen. In 1994 debuteerde hij in het Franse nationale elftal (tegen Tsjechië). En hij had toen al meer dan 130 wedstrijden achter z'n naam staan.

Maar wat hebben de prestaties van de uitzonderlijk getalenteerde Maduro (grapje, ik bedoel natuurlijk Zidane), met Maduro te maken?
pi_31404705
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:
YES! We zijn van de uber-interessante v Basten discussie in een club-discussie verwikkeld geraakt.
Zeg maar "dankjewel Socialdisorder" die omdat hij geen zinnige tegenargumenten had die onzinnige en totaal onrelevante discussie weer moest oprakelen.
pi_31404711
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:11 schreef ErikT het volgende:
Met zo'n middenveld wordt het natuurlijk niks. Gelukkig komt Cocu terug. Maduro --> tribune, Landzaat --> bank.
Cocu speelt voor twee?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:18:45 #145
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31404764
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Cocu speelt voor twee?
Ik laat in het midden wie er bij moet. Anders wordt het weer een PSV/Ajax discussie en die wil ik vermijden. Ik zou zeggen: Davids of Van Bommel erbij. Maakt me niet uit wie. Niet Sneijder erbij, dan wordt het middenveld te licht, of je moet 4-4-2 spelen, dan kan het weer wel.

Maar ja, het is een beetje deze trainersgeneratie, die kunnen niet met spelers omgaan (Koeman met VdV en Zlatan, Van Basten met Van Bommel).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31404785
Maar het "pro-Marco kamp" vindt het dus geen schande dat Andorra 4! punten tegen Macedonie kan pakken en Nederland maar 2? Normaal draait het jullie toch alleen maar om resultaten en cijfers en niet om voetbal?
pi_31404801
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef DIJK het volgende:

[..]

Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld. Maar ik knijp ook heus mijn handjes dicht dat we vd sar hebben (die ons een aantal keer punten opgeleverd heeft) en dat vd vaart in vorm is. En ik hoop ook dat Sneijder weer een beetje in vorm komt en dat Kuijt een WereldWK speelt. Ik vind ook dat Ruud veel teveel krediet krijgt. Dat heeft allemaal niks te maken met clubvoorkeur. Ik noemde alleen even 2 belangrijke schakels die we misten gisteren. Om maar aan te geven dat het "team" van marco nogal gauw in elkaar zakt als er een paar spelers missen, ondanks het overschot aan capabele vervangers (zeker voor een wedstrijd tegen een matige tegenstander als macedonie)
Of Robben dé beste is durf ik te betwijfelen, hij is nogal blessuregevoelig. Niet echt handig op een groot toernooi. Wel ben ik van mening dat als hij fit is, linksbuiten moet staan. Dat staat buiten kijf. Ook voor mij, met m'n zogenaamde Ajax-bril....
Cocu is belangrijk, maar we hebben zat alternatieven. Davids, vdVaart, Sneijder om maar eens drie linkshalfjes te noemen. Cocu kon in Skopje, zoals ik al aangaf, ook het verschil niet maken.
In een ideale situatie staat wat mij betreft Kuijt in de spits (hopen dattie daar ook blijft, want hij wil nog eens gaan zwerven), Robben en vPersie op de flanken. Ruud heeft tegen Tsjechië wat mij betreft m'n laatste beetje krediet verspeeld.
quote:
[..]

Mij hoor je toch ook niet klagen dat Ooijer niet in de selectie zit?
Dat had er nog bij moeten komen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:21:47 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31404812
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:15 schreef DIJK het volgende:

[..]

Zeg maar "dankjewel Socialdisorder" die omdat hij geen zinnige tegenargumenten had die onzinnige en totaal onrelevante discussie weer moest oprakelen.
Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan.
pi_31404822
Ineens weet ik het:

Het komt allemaal door een gebrek aan assumptie!!!
pi_31404845
Is het nou zo moeilijk toe te geven dat van Basten het goed doet?
32 punten uit 12 wedstrijden, geen land die hem dat na doet.
Slechts 3 doelpunten tegen!

Het spel kan beter, maar is het ook niet heel wat waard dat we in ieder geval veel winnen?
Als we op deze manier wereldkampioen worden, dan teken ik ervoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')