Het is meer jouw Ajax-bril.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Risicoloze rondschuiver Maduroach, ik ga er niet eens meer op in, het zal wel je PSV-bril zijn.
Dat vPersie, vdVaart en Sneijder gisteren niet hun slechtste wedstrijd speelden is des te treuriger. En zegt meer over die andere wedstrijden dan over de wedstrijd van gisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat Robben anderen beter/creatiever laat spelen is kul, vPersie, vdVaart en Sneijder speelden gisteren zeker niet hun slechtste wedstrijd.
Niks geen PSV bril. Het was gewoon gister weer zo. Schuif opzij, schuif terug, schuif naar voren over 4 meter. Kan best zijn dat hij dat als opdracht meekrijgt, want van Basten speelt graag risicoloos. Net als Advocaat trouwens, dat was ook een angsthaas. Het probleem is dat je met dat risicoloze spel nooit een boeiende wedstrijd krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Tuurlijk misten we Cocu enorm. Ik bedoel, dankzij hem hebben we in Skopje gewonnen. Of hadden daar nou ook gelijk gespeeld?
Risicoloze rondschuiver Maduroach, ik ga er niet eens meer op in, het zal wel je PSV-bril zijn.
Ik wil niet flauw doen, maar jij begon de discussie met "PSV-bril"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Ajax-bril? Gaan we die discussie wéér aan?
Blijkbaar. Jij start hem namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Ajax-bril? Gaan we die discussie wéér aan?
klopt.. 4!quote:Kom op zeg zelfs Andorra heeft meer punten gehaald tegen Macedonie dan wij als ik me niet vergis
goh, in navolging van DIJK?quote:
Ja, en die van jou Amsterdams-Ajax, dat is dus om het even.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
goh, in navolging van DIJK?
al je reacties zijn nogal, hoe zal ik het zeggen, Eindhovens gekleurd. Ook die van DIJK overigens, met z'n ophemelen van Robben en Cocu, en neersabelen van de rest.
Maduro is de nieuwe Zidane hoor. Dat zie je toch wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en die van jou Amsterdams-Ajax, dat is dus om het even.
Hmm, mij hoor je niet klagen dat Heijtinga niet in de selectie zit. Of, als ik jouw EXACTE argumenten om vBommel in de selectie te halen zou gebruiken, Seedorf in Oranje zou moeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en die van jou Amsterdams-Ajax, dat is dus om het even.
Nog net niet maar gaat geen jaren meer duren dat weet ik zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maduro is de nieuwe Zidane hoor. Dat zie je toch wel.
Okay dan. Hoe oud was Zidane toen hij debuteere. Hoeveel wedstrijden had hij in het eerste gespeeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maduro is de nieuwe Zidane hoor. Dat zie je toch wel.
Geen idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay dan. Hoe oud was Zidane toen hij debuteere. Hoeveel wedstrijden had hij in het eerste gespeeld?
Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld. Maar ik knijp ook heus mijn handjes dicht dat we vd sar hebben (die ons een aantal keer punten opgeleverd heeft) en dat vd vaart in vorm is. En ik hoop ook dat Sneijder weer een beetje in vorm komt en dat Kuijt een WereldWK speelt. Ik vind ook dat Ruud veel teveel krediet krijgt. Dat heeft allemaal niks te maken met clubvoorkeur. Ik noemde alleen even 2 belangrijke schakels die we misten gisteren. Om maar aan te geven dat het "team" van marco nogal gauw in elkaar zakt als er een paar spelers missen, ondanks het overschot aan capabele vervangers (zeker voor een wedstrijd tegen een matige tegenstander als macedonie)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
al je reacties zijn nogal, hoe zal ik het zeggen, Eindhovens gekleurd. Ook die van DIJK overigens, met z'n ophemelen van Robben en Cocu, en neersabelen van de rest.
Mij hoor je toch ook niet klagen dat Ooijer niet in de selectie zit?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Hmm, mij hoor je niet klagen dat Heijtinga niet in de selectie zit.
Zeg maar "dankjewel Socialdisorder" die omdat hij geen zinnige tegenargumenten had die onzinnige en totaal onrelevante discussie weer moest oprakelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:
YES! We zijn van de uber-interessante v Basten discussie in een club-discussie verwikkeld geraakt.
Cocu speelt voor twee?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:11 schreef ErikT het volgende:
Met zo'n middenveld wordt het natuurlijk niks. Gelukkig komt Cocu terug. Maduro --> tribune, Landzaat --> bank.
Ik laat in het midden wie er bij moet. Anders wordt het weer een PSV/Ajax discussie en die wil ik vermijden. Ik zou zeggen: Davids of Van Bommel erbij. Maakt me niet uit wie. Niet Sneijder erbij, dan wordt het middenveld te licht, of je moet 4-4-2 spelen, dan kan het weer wel.quote:
Of Robben dé beste is durf ik te betwijfelen, hij is nogal blessuregevoelig. Niet echt handig op een groot toernooi. Wel ben ik van mening dat als hij fit is, linksbuiten moet staan. Dat staat buiten kijf. Ook voor mij, met m'n zogenaamde Ajax-bril....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef DIJK het volgende:
[..]
Lulkoek. Robben is gewoon de beste. punt. En cocu is nog altijd heel belangrijk op het middenveld. Maar ik knijp ook heus mijn handjes dicht dat we vd sar hebben (die ons een aantal keer punten opgeleverd heeft) en dat vd vaart in vorm is. En ik hoop ook dat Sneijder weer een beetje in vorm komt en dat Kuijt een WereldWK speelt. Ik vind ook dat Ruud veel teveel krediet krijgt. Dat heeft allemaal niks te maken met clubvoorkeur. Ik noemde alleen even 2 belangrijke schakels die we misten gisteren. Om maar aan te geven dat het "team" van marco nogal gauw in elkaar zakt als er een paar spelers missen, ondanks het overschot aan capabele vervangers (zeker voor een wedstrijd tegen een matige tegenstander als macedonie)
Dat had er nog bij moeten komenquote:[..]
Mij hoor je toch ook niet klagen dat Ooijer niet in de selectie zit?
Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:15 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zeg maar "dankjewel Socialdisorder" die omdat hij geen zinnige tegenargumenten had die onzinnige en totaal onrelevante discussie weer moest oprakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |