quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan. [afbeelding]
vBommel kan niet in Oranje spelen, hij is té eigenwijs. Om diezelfde reden is Seedorf naar huis gestuurd. Voor de argumenten; lees terug,want die discussie hebben we al gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wie er bij moet. Anders wordt het weer een PSV/Ajax discussie en die wil ik vermijden. Ik zou zeggen: Davids of Van Bommel erbij. Maakt me niet uit wie. Niet Sneijder erbij, dan wordt het middenveld te licht, of je moet 4-4-2 spelen, dan kan het weer wel.
Spelers moeten in Oranje willen, en als je niet alles er voor over hebt (je eigen trots opzij zetten en luisteren naar de trainer) dan mag je opbonjouren. vBommel weigert naar de opdrachten van vBasten te luisteren, dan wordt je ernaast gezet. vBommel tart aan de positie van vBasten, dan wordt je naar huis gestuurd.quote:Maar ja, het is een beetje deze trainersgeneratie, die kunnen niet met spelers omgaan (Koeman met VdV en Zlatan, Van Basten met Van Bommel).
Ik voel me niet echt aangesproken, maar zal toch even mijn standpunt geven: het eerste gelijkspel was inderdaad schandalig, ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:19 schreef DIJK het volgende:
Maar het "pro-Marco kamp" vindt het dus geen schande dat Andorra 4! punten tegen Macedonie kan pakken en Nederland maar 2? Normaal draait het jullie toch alleen maar om resultaten en cijfers en niet om voetbal?
Dat is een verkeerde aanname robar. Het nederlands elftal doet het goed. Ondanks van Basten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Robar het volgende:
Is het nou zo moeilijk toe te geven dat van Basten het goed doet?
Jij hebt het er al 2 posts overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, we zijn hier allemaal volwassen genoeg om er niet op in te gaan. [afbeelding]
Maar dat is verder ook niet speculatief natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef DIJK het volgende:
Dat is een verkeerde aanname robar. Het nederlands elftal doet het goed. Ondanks van Basten.
kort samengevat: Van Basten kan niet met spelers omgaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
blabla
Dat zou de eer te na moeten zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.
Gelukkig denken veel spelers er zelf anders over. Dat is waar het uiteindelijk om draait, niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
kort samengevat: Van Basten kan niet met spelers omgaan.
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel spelers er zelf anders over. Dat is waar het uiteindelijk om draait, niet?
Ze hielden hem toch in de groep?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Seedorf werd anders op fantastische wijze onder controle gehouden door vGaal, Hiddink en Advocaat hè?
Het gelijjkspel is geen probleem, het spel wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt aangesproken, maar zal toch even mijn standpunt geven: het eerste gelijkspel was inderdaad schandalig, ik zie het probleem niet van een gelijkspel als je al gekwalificeerd bent.
Nee, je kunt het gewoon zien hoor. Matig tactisch beleid, matige opstellingen, matig selectiebeleid. Met een groot aantal topspelers. Vandaar dat het bijna alle keren in het matige wedstrijd door individuele klasse gered werd. Bijvoorbeeld door Robben en v/d sar. Die individuele klasse wordt hier gezien als een verdienste van Marco maar dat is natuurlijk larie. Als er nu als team eens goed gespeeld zou worden, dan zou dat op het conto van van Basten bijgeschreven kunnen worden, maar dat hebben we nog niet gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat is verder ook niet speculatief natuurlijk.
Maar echt van harte ging het niet.......quote:
Ok, je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee, je kunt het gewoon zien hoor. Matig tactisch beleid, matige opstellingen, matig selectiebeleid. Met een groot aantal topspelers. Vandaar dat het bijna alle keren in het matige wedstrijd door individuele klasse gered werd. Bijvoorbeeld door Robben en v/d sar. Die individuele klasse wordt hier gezien als een verdienste van Marco maar dat is natuurlijk larie. Als er nu als team eens goed gespeeld zou worden, dan zou dat op het conto van van Basten bijgeschreven kunnen worden, maar dat hebben we nog niet gezien.
Alweer iets wat ten onrechte op het conto van van Basten geschreven wordt. Dat hebben ze bij Arsenal opgelost.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar echt van harte ging het niet.......
Trouwens, hoe vind je dat vBasten met dat andere moeilijke geval is omgegaan?
vPersie
Komt door Arsenal. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar echt van harte ging het niet.......
Trouwens, hoe vind je dat vBasten met dat andere moeilijke geval is omgegaan?
vPersie
Dan heb je het interview met Van Persie niet gehoord na de wedstrijd. Die hemelde Van Basten helemaal op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Alweer iets wat ten onrechte op het conto van van Basten geschreven wordt. Dat hebben ze bij Arsenal opgelost.
Dan kun je dus net zo goed elke coach ontslaan en een willekeurige jan of piet voor de groep zetten, als er elke keer gewonnen wordt op basis van individuele klasse.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee, je kunt het gewoon zien hoor. Matig tactisch beleid, matige opstellingen, matig selectiebeleid. Met een groot aantal topspelers. Vandaar dat het bijna alle keren in het matige wedstrijd door individuele klasse gered werd. Bijvoorbeeld door Robben en v/d sar. Die individuele klasse wordt hier gezien als een verdienste van Marco maar dat is natuurlijk larie. Als er nu als team eens goed gespeeld zou worden, dan zou dat op het conto van van Basten bijgeschreven kunnen worden, maar dat hebben we nog niet gezien.
Dat is het probleem, je kan niet alles doen op individuele klasse. Zeker als je ook nog wat mist zoals gisteravond. Dat was een duidelijk voorbeeld. Als je ook nog een goed ingespeeld team hebt rol je macedonie binnen het half uur op. Nu was het wachten op een momentje wat niet kwam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan kun je dus net zo goed elke coach ontslaan en een willekeurige jan of piet voor de groep zetten, als er elke keer gewonnen wordt op basis van individuele klasse.
Beide.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kun je ze het dan ook verwijten wanneer er verloren wordt? Dat ze dan hun individuele klasse niet hebben getoond of ondermaats hebben gepresteerd.? Of is het dan ineens geheel toevallig wel de schuld van de coach?
Je moet hem de credits geven voor goed spel (van het team) inderdaad. Maar wanneer hebben we goed gespeeld?! Een kwartiertje ofzo in een oefenduel tegen duitsland? Voor de rest hebben we nergens echt goed gespeeld. Dus geen credits. En ook credits voor goede resultaten mits die voortkomen uit een goede teamprestatie, ingespeelde combinaties of een tactische meesterzet, maar al onze goede resultaten kwamen voort uit goede individuele acties, daar ga ik van basten geen credits voor geven. Dat zijn gewoon de goede voetballers waar hij als bondscoach mee mag werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je een coach het slechte spel + slechte resultaten verwijt, dan moet je hem ook de credits geven voor winst en goed spel.
Hij wil ook graag mee naar het WK en hij is niet dom. Trek je conclusies.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
vPersie heeft meerdere keren zelf aangegeven dat vBasten hem enorm geholpen heeft zijn persoonlijkheidsprobleem op te lossen. Maar ja, dat is ook weer zo'n onbetrouwbare bron hè?
Gelukkig, dit soort supporters moeten ook gewoon niet in stadions komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef The_M het volgende:
Ik heb GVD 40 euro voor een kaartje betaald gisteren en dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Die Maduro, Landzaat en Kuijt, wat een drama zeg. Die zaten gewoon met hun hoofd alweer bij de competitie ofzo, echt baggerZe hadden er verdomme gewoon een feest van moeten maken, maar nee hoor, de jongens waren te bang om geblesseerd te raken ofzo....Ik ga nooit meer voor die volgevreten vedettes 2 uur in de file staan
![]()
En wat dan nog het ergste is dat je thuis komt en de TV aanzet en dan zie je de bondscoach met een smile op zijn gezicht zeggen: 'ship happens'.......Nou, dan kots ik toch echt van die vent, hij had de spelers verdomme scherp moeten maken voor deze pot zodat ze er een feest van zouden maken!!! Wat een lullo zeg, van mij mag hij opzouten
![]()
PS: Hoezo afhankelijk van Robben![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef MaxPower het volgende:
Ja, er kan wel eens een slechte wedstrijd tussen zitten, so what?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |