Welke zestig? Ga je weer met je trieste rethoriek. ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
Ach, jij denkt je er ook mee te moeten bemoeien.![]()
Er staan nog wel 60 vragen uit vorige topics aan Doc open uit vorige topics maar daar hoor ik je dan weer niet over.
Ik stelde mijn vragen voor deze wedstrijd makker. En ik heb mijn visie over deze wedstrijd gegeven en kan je aangeven dat Van Gaal en Frank Rijkaard exact dergelijke wedstrijden gecoached hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
Doc kan wel vragen blijven stellen, moet hij weten. Ik heb gezegd wat ik wil zeggen en het is denk ik weer goed bevestigd vanavond maar daar loopt Doc dan weer overheen want hij heeft zogenaamd wel verstand van voetbal. Grappig.
Als het even tegenzit, gaan jullie op die manier ouwehoeren - prima hoor. Het is ook wel jammer dat Oranje weer eens bevestigt wat ik constant beweer.
Dat het niet goed is is echt niet iets van deze wedstrijd hoor. Deze kwalificatie waren 3 wedstrijden misschien goed... de rest allemaal matig, maar wel met winst afgesloten. Daar gaat het natuurlijk om, maar goed is het niet veel geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Het enige zwaktebod is van jouw kant namelijk dat je nog steeds geen antwoord geeft.
Ik heb al uitgelegd waarom ik deze wedstrijd volledig begrijpelijk en niet zorgwekkend vind. Nee het was niet goed
Het was inderdaad niet - maar Advocaat, Van Gaal en Rijkaard hebben exact dezelfde type wedstrijden in dergelijke situaties laten zien. Sterke nog : dat was nog veel erger. En toch reken jij het Marco van Basten aan en stel je dat het voetbaltechnisch onder die andere coaches beter ws.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je uitleg is erg dom Doc. En krampachtig. Je probeert je zelf er uit te lullen en je faalt daarin hopeloos. Wees nou eens sterk en geef gewoon toe dat het vreselijk is en dat dat een schande is.
Ik hou godverdomme al die wedstrijden van Oranje niet open in mijn agenda om keer op keer dat zielloze en inspiratie loze gepruts voorgeschoteld te krijgen. Al die spelers voeren braaf hun opdrachtjes uit en het resultaat is: de toeschouwer is de grote verliezer. Dat jij dat best vind, moet jij weten - ik voel me genaaid en dat is meer dan terecht.
Van de 16 wedstrijden waren er 3 goed, 3 beroerd (2* Macedonie, 1*Armenie) echt slecht, en de rest er tussen in. Ook speltechnisch. Dat is als je de lijstjes van wedstrijden van de ander coaches bekijkt geen slechte score. Bij de wedstrijden waar net dat beetje extra motivatie is en strijdlust wordt er gewoon gewonnen - en dat is geruststellend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat het niet goed is is echt niet iets van deze wedstrijd hoor. Deze kwalificatie waren 3 wedstrijden misschien goed... de rest allemaal matig, maar wel met winst afgesloten. Daar gaat het natuurlijk om, maar goed is het niet veel geweest.
Mijn goed recht als moderator, dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, jij denkt je er ook mee te moeten bemoeien.![]()
Ik zie nergens 60 vragen open staan uit voorgaande topics, die Doc niet beantwoord zou hebben.quote:Er staan nog wel 60 vragen uit vorige topics aan Doc open uit vorige topics maar daar hoor ik je dan weer niet over.
Zekers, met het resultaat is dan ook niks mis. Met het voetbal wel, dat dat bij andere coaches ook zo zou zijn boeit me niet zoveelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij de wedstrijden waar net dat beetje extra motivatie is en strijdlust wordt er gewoon gewonnen - en dat is geruststellend.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn goed recht als moderator, dacht ik.
[..]
Ik zie nergens 60 vragen open staan uit voorgaande topics, die Doc niet beantwoord zou hebben.
Je manier van discussiëren in dit topic is weer ouderwets voor je: concrete vragen ontwijken en weigeren te beantwoorden.
Assumtie na assumtie plaatsen, zonder met concrete voorbeelden of argumenten te komen en op het moment dat het vuur je aan de schenen wordt gelegd, wals je er weer overheen met nieuwe posts, zonder antwoord te geven op de voorgaande posts van anderen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, met het resultaat is dan ook niks mis. Met het voetbal wel, dat dat bij andere coaches ook zo zou zijn boeit me niet zoveel
Alweer een zwaktebod als antwoord.quote:
Jij hebt geen antwoord gegeven welke wedstrijden Van Gaal zo overtuigend waren om te stellen dat het speltechnisch beter waren dan onder Van Basten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb je antwoord gegeven Doc - maar als je antwoorden die je niet goed uitkomen of waar je geen weerwoord op hebt, consequent afdoet als retoriek dan heeft het niet zoveel zin om te doen alsof een gesprek zinvol is.
Dat is minder rethoriek omdat ik daadwerkelijk onderbouw: ik kan namelijk wedstrijden aangeven waar in gelijke situaites hetzelfde gebeurde.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
Jij presenteert veel van je opinies als een feit en vervalt dan verwijten over "als je dat over deze wedstrijd zegt, heb je weinig verstand van voetbal". Sorry hoor, maar wie bedient zich hier nou van retoriek?
Maar ze winnen niet met 5-0 en dat zie ik als een logisch gevolg van het gevoerde beleid.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje makkelijk hoor SCH, om na deze wedstrijd met zo'n opmerking te komen van "ik zei het toch". Stel dat Oranje 5-0 had gewonnen en ze alle hoeken van het veld had laten zien, had ik je niet je ongelijk zien posten en toegegeven dat je fout zat.
Het punt van de discussie is juist dat SCH beweert dat het onder Marco Van Basten slechter is dan onder Van Gaal en dan onder Rijkaard. En dat-ie dat niet kan onderbouwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, met het resultaat is dan ook niks mis. Met het voetbal wel, dat dat bij andere coaches ook zo zou zijn boeit me niet zoveel
Kan je nou kappen met dat zinloze gebash?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer een zwaktebod als antwoord.
Je kunt vast beter?
Welke 60 vragen waren er nog voor mij?quote:
Jawel hoor. Jij accepteert die onderbouwing alleen niet en noemt het retoriek. Tsja, dat spijt me dan voor je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Het punt van de discussie is juist dat SCH beweert dat het onder Marco Van Basten slechter is dan onder Van Gaal en dan onder Rijkaard. En dat-ie dat niet kan onderbouwen.
Ach, miskend doen maar geen antwoorden geven. Dat is SCH ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je nou kappen met dat zinloze gebash?
Je neemt het op voor Doc zoals altijd. Voorspelbaar en erg sneu. Net zo onvolwassen als Van Basten.
Waarom verbaast me dat nou niks.
Alweer geen normaal antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
Kan je nou kappen met dat zinloze gebash?
Je neemt het op voor Doc zoals altijd. Voorspelbaar en erg sneu. Net zo onvolwassen als Van Basten.
Waarom verbaast me dat nou niks.
Ik zeur niet als een klein kind om antwoorden hoor. Zo gaat dat in dit soort discussies. Maar jij blijft er wel over jeremieren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke 60 vragen waren er nog voor mij?
Ik heb ze beiden beantwoord, niet naar jouw tevredenheid. So be it.quote:Ik heb duidelijk aangegeven welke 2 vragen er nog voor jou open staan.
Nope. Je geeft geen antwoord op de vraag uit welke wedstrijden nou bleek dat Van Gaal het speltechnisch zoveel beter voor elkaar had dan Van Basten ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij accepteert die onderbouwing alleen niet en noemt het retoriek. Tsja, dat spijt me dan voor je.
Waar flame ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
golfer kan je alsjeblieft opzouten met je geflame????
Waar heb je dan geantwoord welke wedstrijden bleek dat het speltechnisch beter was onder Van Gaal?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeur niet als een klein kind om antwoorden hoor. Zo gaat dat in dit soort discussies. Maar jij blijft er wel over jeremieren.
[..]
Ik heb ze beiden beantwoord, niet naar jouw tevredenheid. So be it.
Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij accepteert die onderbouwing alleen niet en noemt het retoriek. Tsja, dat spijt me dan voor je.
Om 20:03 en 20:34quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb je dan geantwoord welke wedstrijden bleek dat het speltechnisch beter was onder Van Gaal?
Waar heb je aangegeven wat je exact op het veld wil zien als spelers voor elkaar door het vuur gaan.
Je zegt telkens dat je daar op geantwoord heb, maar ik zei werkelijk niet waar ...
Ik vind het wel een onderbouwing en daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...
En dat ze als eerste in de poule geplaatst zijn met een top aantal punten zie niet als een logisch gevolg van het gevoerde beleid. Logisch hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ze winnen niet met 5-0 en dat zie ik als een logisch gevolg van het gevoerde beleid.
Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef Doc het volgende:
Advocaat met een dergelijke serie goede prestaties in de voorbereding voor een EK/WK. En dat is nou net het hele verschil.
Dat komt ook omdat de laatste 8 wedstrijden onder Advocaat 2 verliespartijen en 4 gelijkspelen waren met alleen winst tegen Schotland en Lettland. Maar zie eerdere posts van mij: ik zeg nergens dat het onder Advocaat technisch slechter was. Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.
Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef Doc het volgende:
Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...
Jij hebt beweert dat het speltechnisch onder Van Gaal en Rijkaard beter was dan onder Van Basten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.
Dat kan ie niet, ondergedompeld in zijn ressentimenten als ie isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Er staan nog steeds een paar hele concrete vragen van Doc aan jou open, SCH, die je nog steeds niet beantwoord hebt.
Jullie hebben nog niet zo vaak met SCH te maken gehad in NWS of POL zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer geen normaal antwoord.
Alweer een persoonlijke aanval.
Tekenend.... qua voorspelbaarheid van jou.
Het is een kutploeg inderdaad, maar wél een die gewoon kan standhouden tegen een ongeinspireerd aanvallende "topploeg"..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Een ding: na de wedstrijd zeggen dat 'Macedonië toch best een aardige ploeg heeft' gaat natuurlijk nergens over...
Ik zei tegen m'n vader dat we beter hadden kunnen verliezen afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
niet best? NIET BEST? Als we straks met die gouwe beker door de grachten varen, zitten die Macedoniërs: "Hey, daar hebben wij mooi tegen gelijk gespeeld."
TWEE KEER!!!!!!!! Dit soort ploegen moet je K-A-P-O-T spelen, tik tik tik, en goal. niet op je gemakkie eens kijken of je misschien eens de bal richting keeper kan krijgen.
Jammer, had gehoopt op een 5-0 of zo.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben om! SCH heeft gelijk, Van Basten is kut, Oranje is kut, Van Bommel is God, en we worden tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Kameroen al uitgeschakeld voor de titel!
eerst maar even pitten, misschien morgen weer energie voor een nieuwe ronde discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |