Inderdaad en nog geen enkele partij heeft ook maar een stap dichterbij de ander gezet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weer een topic vol herhaling van zetten.![]()
Niet geheel waar. EK '88 (istie weer!) Duitsland en vervolgens Rusland. Twee geweldige wedstrijden.quote:Het spel belabberd is, maar dat we als klein Nederland realistisch moeten zijn en we nog nooit 2 goede wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld.
kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:51 schreef pfaf het volgende:
Iedereen vindt:v Basten boekt geweldige resultaten
Ja, jammer voor Seedorf.quote:Een apart selectiebeleid, maar eigenlijk roepen we daar al jaren ( sinds de kabel? ) om en Marco heeft de guts getoond om het ook echt te doen, dat daarbij één van de beste middenvelders van Nederland buiten de boot valt is jammer voor hem.
In 1974 speelden we ook al met een synthetische bal en op kicks.quote:Het spel belabberd is, maar dat we als klein Nederland realistisch moeten zijn en we nog nooit 2 goede wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld. Misschien dat alleen Golfer of Tong er 2 weten in de tijd dat we nog met varkensblazen en laarzen speelden.
quote:SCH vindt:Goed spel belangrijk, behalve als het op een eindronde is, dan telt het resultaat. Goed spel belangrijk, behalve als je Advocaat, van Gaal, Rijkaard, Michels, Beenhakker of Hiddink heet. Het resultaat van ondergeschikt belang, kwalificeren in de makkelijkste poule van Europa met dwergjes als Tsjechie, Roemenie en Finland moet met 3 vingers in de neus nog lukken. Al het andere wat iedereen vind, maar waar hij gewoon graag tegen is.
Misschien moet ik er 3 van maken. De strekking is in ieder geval duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet geheel waar. EK '88 (istie weer!) Duitsland en vervolgens Rusland. Twee geweldige wedstrijden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad en nog geen enkele partij heeft ook maar een stap dichterbij de ander gezet.
Voorspelling volgende deel:
SCH vindt:Goed spel belangrijk, behalve als het op een eindronde is, dan telt het resultaat. Goed spel belangrijk, behalve als je Advocaat, van Gaal, Rijkaard, Michels, Beenhakker of Hiddink heet. Het resultaat van ondergeschikt belang, kwalificeren in de makkelijkste poule van Europa met dwergjes als Tsjechie, Roemenie en Finland moet met 3 vingers in de neus nog lukken. Al het andere wat iedereen niet vind, maar waar hij gewoon graag tegen is.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad en nog geen enkele partij heeft ook maar een stap dichterbij de ander gezet.
Voorspelling volgende deel:
Iedereen vindt:v Basten boekt geweldige resultaten Een apart selectiebeleid, maar eigenlijk roepen we daar al jaren ( sinds de kabel? ) om en Marco heeft de guts getoond om het ook echt te doen, dat daarbij één van de beste middenvelders van Nederland buiten de boot valt is jammer voor hem. Het spel belabberd is, maar dat we als klein Nederland realistisch moeten zijn en we nog nooit 2 goede wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld. Misschien dat alleen Golfer of Tong er 2 weten in de tijd dat we nog met varkensblazen en laarzen speelden. Goede sfeer rondom NL 11-tal als gevolg van Marco's relaxte houding.
SCH vindt:Goed spel belangrijk, behalve als het op een eindronde is, dan telt het resultaat. Goed spel belangrijk, behalve als je Advocaat, van Gaal, Rijkaard, Michels, Beenhakker of Hiddink heet. Het resultaat van ondergeschikt belang, kwalificeren in de makkelijkste poule van Europa met dwergjes als Tsjechie, Roemenie en Finland moet met 3 vingers in de neus nog lukken. Al het andere wat iedereen niet vind, maar waar hij gewoon graag tegen is.
En ook daar heeft die man meer verstand van dan jij.quote:
Ja daarvan wel ja - had ie maar prof moeten worden in plaats van onze kansen op het wk te verprutsen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:42 schreef golfer het volgende:
En ook daar heeft die man meer verstand van dan jij.
De kansen op het halen van het WK heeft-ie juist niet verprutst (itt Van Gaal die jij blijkbaar speltechnisch een beter Oranje vond coachen)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja daarvan wel ja - had ie maar prof moeten worden in plaats van onze kansen op het wk te verprutsen.
Nee hoor, juist niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef pyl het volgende:
Ach Doc, ik kan me nog zeer goed herinneren dat SCH vorig jaar, nog vóór Van Basten één wedstrijd van Oranje had gecoached, al "wist" dat Van Basten er niets van kon.
![]()
Nuff said.
Was ook een stukje met knipoogje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er zijn wel meer SCH-tjes hoor, maar die zijn niet zo vasthoudend en zijn sneller moe van al die blije kritiekloze Marco-adepten
Nu kun je het tcoh niet meer ontkennen?quote:Je ziet dat iedereen voor elkaar door het vuur gaat, het plezier en de teamspirit druipen eraf.
Ahum......daar sta ik van te kijken. Excusez!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, juist niet.
Leuk om terug te lezen:
Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic en
Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic
Als v/d vaart het zegt..??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was ook een stukje met knipoogje.
Leuk uit de VI van vandaag, vd Vaart letterlijk:
[..]
Nu kun je het tcoh niet meer ontkennen?
Dat topic is geopend door SCH op de dag van de aanstelling van Marco. Lees de openingspost maar eens daarvan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Ahum......daar sta ik van te kijken. Excusez!![]()
Maar heb je ook nog zoiets uit de tijd van Van Bastens aanstelling, Golfer? Dus nóg eerder? Want daarop doelde ik.
Hmmmmm.......grappig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef golfer het volgende:
Dat topic is geopend door SCH op de dag van de aanstelling van Marco. Lees de openingspost maar eens daarvan.
Toen had Tong80 SCH's account gekaapt had; dat zie je ook aan het de afsluitendequote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef golfer het volgende:
Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:01 schreef SCH het volgende:
Onze Marco, onze redder. Ik zweer nu al bij zijn keuzes
Pardon? Omdat Van der Vaart het zegt, kan ik het niet meer ontkennen? VdV zegt: "je ziet....", punt dat ik steeds maak is dat ik dat helemaal niet zie. Ik zie de passie er niet vanaf spetteren meestal.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Leuk uit de VI van vandaag, vd Vaart letterlijk:
[..]
Nu kun je het tcoh niet meer ontkennen?
Linkse propagandaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:53 schreef tong80 het volgende:
Hallelujaaaaaaah ! Net een mooie reportage over Oranje en van Basten bij CNN. Ze waren lyrisch over wat van Basten in korte tijd heeft gepresteerd en spraken over een nieuwe golf aan aanstormende talenten die door van Basten zijn gebracht. En tussendoor zeiden ze dat de nummer 2 van de wereldranglijst en land met het beste resultaat in de europese-kwalificatie-tondes nu al als één van de favorieten op de wereldtitel geldt.
Wat of welke actie moet je zien om wel overtuigd te zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Omdat Van der Vaart het zegt, kan ik het niet meer ontkennen? VdV zegt: "je ziet....", punt dat ik steeds maak is dat ik dat helemaal niet zie. Ik zie de passie er niet vanaf spetteren meestal.
Kom op zeg, als je voor elkaar door het vuur gaat, dan moet toch terug te zien zijn op het veld? Wat is er dan volgens jou van te merken van dat zogenaamde "voor elkaar door het vuur gaan". Eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet meer dan logisch, dat je met elkaar een team vormt en elkaar steunt. Dat ze elkaars tassen dragen is fijn maar ik wil passie en overtuiging zien en ik zit nu dit stukje te typen omdat de jongens op het veld elkaar weer braaf achter na lopen, de bal achter de man spelen en gewoon zonder vuur spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat of welke actie moet je zien om wel overtuigd te zijn?
Ik heb eerder gezegd dat ik de wedstrijden onder Van Gaal beter vond omdat ik vond dat er toen een Oranje stond met meer evenwicht, een uitgebalanceerder en logischer elftal met de voetballers die in een nationaal elftal thuishoren. Dat is nu niet zo. Qua vertoond spel doen de wedstrijden niet zoveel voor elkaar onder in futloosheid, slapte en traagheid. Verschil was dat er toen werd verloren en nu werd gewonnen, dat klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:59 schreef Doc het volgende:
SCH's mening dat speltechnisch Van Gaal Oranje beter liet voetballen dan Van Basten liet voetballen verbaasde echter wel. Het leuke in de vergelijking tussen het Oranje van Van Gaal en dat van Van Basten is dat ze beiden alleen (nog) voorronde wedstrijden en vriendschappelijke potjes gedaan hebben. Ik zou graag willen weten welke partijtjes zo verschrikkelijk veel beter waren onder Van Gaal dan onder Van Basten om die wedstrijden die onder Van Gaal zo verschrikkelijk veel slechter waren dan wat we tot dusver onder Van Basten gezien hebben goed te maken.
Ik zie het dan ook terug zoals bijvoorbeeld hoe Kromkamp die gele kaart pakte tegen Tsjechie of hoe het team getergd was in de wedstrijd tegen Andorra. Dat het ook leeft onder de spelers bevestigd VdV. Jij bent een van de weinige die het niet ziet lijkt. Daarom vraag ik: wanneer vind je dat ze voor elkaar door het vuur gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je voor elkaar door het vuur gaat, dan moet toch terug te zien zijn op het veld? Wat is er dan volgens jou van te merken van dat zogenaamde "voor elkaar door het vuur gaan". Eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet meer dan logisch, dat je met elkaar een team vormt en elkaar steunt. Dat ze elkaars tassen dragen is fijn maar ik wil passie en overtuiging zien en ik zit nu dit stukje te typen omdat de jongens op het veld elkaar weer braaf achter na lopen, de bal achter de man spelen en gewoon zonder vuur spelen.
Omdat ik dat simpelweg niet vind.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Kijk Doc, wat ik niet begrijp van jou is dat je maar blijft ontkennen dat Van Basten zich zeer kinderachtig en onprofessioneel heeft misdragen richting Van Bommel.
Er stond dus een Oranje met meer evenwicht maar het vertoonde spel was even futloos en de resultaten waren slechter. Dus dat " meer evenwicht", "logischer" en " thuishoren" is meer retoriek dan dat het werkelijk iets betekent. Kan je dat onderbouwen wat je evenwichtiger en logischer vond? En bij welke wedstrijden vond je onder Van Gaal nou naar voren komen dat "meer evenwicht" daadwerkelijk iets betekent?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb eerder gezegd dat ik de wedstrijden onder Van Gaal beter vond omdat ik vond dat er toen een Oranje stond met meer evenwicht, een uitgebalanceerder en logischer elftal met de voetballers die in een nationaal elftal thuishoren. Dat is nu niet zo. Qua vertoond spel doen de wedstrijden niet zoveel voor elkaar onder in futloosheid, slapte en traagheid. Verschil was dat er toen werd verloren en nu werd gewonnen, dat klopt.
Als jij denkt dat deze wedstrijd iets bewijst dan heb je weinig van voetbal begrepen. Hier staat een ploeg die geen tegendoelpunten wil krijgen en een ploeg die niets hoeft te winnen en geen gele kaarten wil krijgen. Die wedstrijden heeft Van Gaal en welke NLse coach dan ook ook onder z'n hoede gehad. Dat zegt dus geen moer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Nou ja, moet ik nog iets zeggen na vanavond?
Dat verbaast me echt. Vind je echt dat een bondscoach zoveel rancune mag uitstralen en zijn persoonlijke boosheid en afkeer mee moet laten tellen en iemand zo vilein in het openbaar mag neerzetten. Iemand die hem geen kwaad heeft gedaan, slechts "zijn opdrachten niet uitvoert".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:43 schreef Doc het volgende:
Omdat ik dat simpelweg niet vind.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Als jij denkt dat deze wedstrijd iets bewijst dan heb je weinig van voetbal begrepen. Hier staat een ploeg die geen tegendoelpunten wil krijgen en een ploeg die niets hoeft te winnen en geen gele kaarten wil krijgen. Die wedstrijden heeft Van Gaal en welke NLse coach dan ook ook onder z'n hoede gehad. Dat zegt dus geen moer.
Vooralsnog is je discussie met name rethoriek, maar weinig gefundeerd, Kan je ook nog antwoord geven op de vragen die ik hiervoor gesteld heb?
...quote:
Als jij denkt dat Van Bommel de enige NLse speler is in de gehele selectie met een sterk karakter onderschat je denk ik een aantal spelers ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
Van Basten niet: die kan blijkbaar niet tegen mensen met een sterk karakter die hem wel eens tegenspreken. Dat tekent hem, vind ik.
Zwaktebod. Jammer.quote:
Het enige zwaktebod is van jouw kant namelijk dat je nog steeds geen antwoord geeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaktebod. Jammer.
Geniet jij nou maar lekker na van deze briljante wedstrijd net als Van Breukelen![]()
Ach, jij denkt je er ook mee te moeten bemoeien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Er staan nog steeds een paar hele concrete vragen van Doc aan jou open, SCH, die je nog steeds niet beantwoord hebt.
Je uitleg is erg dom Doc. En krampachtig. Je probeert je zelf er uit te lullen en je faalt daarin hopeloos. Wees nou eens sterk en geef gewoon toe dat het vreselijk is en dat dat een schande is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Het enige zwaktebod is van jouw kant namelijk dat je nog steeds geen antwoord geeft.
Ik heb al uitgelegd waarom ik deze wedstrijd volledig begrijpelijk en niet zorgwekkend vind. Nee het was niet goed - maar wel volledig begrijpelijk gezien de omstandigheden. Geen enkel NLs elftal kan dergelijk wedstrijden spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |