abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 22:31:25 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31395043
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel hoor. Jij accepteert die onderbouwing alleen niet en noemt het retoriek. Tsja, dat spijt me dan voor je.
Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31395067
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar flame ik
Laat maar joh.
pi_31395114
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar heb je dan geantwoord welke wedstrijden bleek dat het speltechnisch beter was onder Van Gaal?
Waar heb je aangegeven wat je exact op het veld wil zien als spelers voor elkaar door het vuur gaan.

Je zegt telkens dat je daar op geantwoord heb, maar ik zei werkelijk niet waar ...
Om 20:03 en 20:34
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 22:34:11 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_31395120
Als SCH dit had geweten was ie op de vraag van de ambtenaar van burgelijkestand of er iemand bezwaar had tegen het huwelijk dwars door het aanwezige publiek op Golfer gedoken en Trudie op slinkse wijze naar buiten mee genomen waar ie haar onder dwang had gezet om zich terug te trekken uit deze ceremonie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:34:24 #80
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31395131
Het enige wat Marco belooft heeft, heeft hij niet waar kunnen maken: attractief voetbal. Zonder Robben is dit Nederlands elftal zooo saai om naar te kijken. En veel zicht op verbetering zit er ook niet in, dikke minpunt.

het is "assumPtie"
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31395209
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...
Ik vind het wel een onderbouwing en daar blijf ik bij.

Jij gaat helemaal niet in op de opmerkingen die ik over Van Bommel post - ik doe tenminste nog de moeite om iets te onderbouwen. Dat jij het niet voldoende vindt, tja, zo gaat dat in een discussie wel eens. Ik blijf ook niet mekkeren dat je niet op mijn kernpunt van kritiek op Van Basten ingaat.
pi_31395213
Het is 'beloofd'
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 22:41:19 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31395356
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar ze winnen niet met 5-0 en dat zie ik als een logisch gevolg van het gevoerde beleid.
En dat ze als eerste in de poule geplaatst zijn met een top aantal punten zie niet als een logisch gevolg van het gevoerde beleid. Logisch hoor.

Ik geef tenminste aan waarom het niet winnen met 5-0 in een dergelijk geval iedere coach kan overkomen en ook overkomen is. Ik kan de wedstrijden noemen die exact vergelijkbaar zijn (en ik heb dergelijke wedstrijden hierboven genoemd en kan er meer noemen)j. Jij kan daarentegen niet een voorbeeld geven onder Van Gaal, Advocaat of Rijkaard met een dergelijke serie goede prestaties in de voorbereding voor een EK/WK. En dat is nou net het hele verschil.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:44:03 #84
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31395450
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef Doc het volgende:
Advocaat met een dergelijke serie goede prestaties in de voorbereding voor een EK/WK. En dat is nou net het hele verschil.
Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 22:47:55 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31395586
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef Noca het volgende:

[..]

Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.
Dat komt ook omdat de laatste 8 wedstrijden onder Advocaat 2 verliespartijen en 4 gelijkspelen waren met alleen winst tegen Schotland en Lettland. Maar zie eerdere posts van mij: ik zeg nergens dat het onder Advocaat technisch slechter was. Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...
pi_31395630
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef Doc het volgende:
Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...
Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 22:55:17 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31395849
20:03: Het grote van Basten topic #17: SCHitteren op het WK
Daar staat nergens precies wat je moet zien om te geloven dat speler voor elkaar door het vuur gaan. Je zegt dat je " passie" wil zien, maar wat voor daadwerkelijk observeerbare actie overtuigd jou van passie. Let wel welke objectief observerbare actie.

20:34: Het grote van Basten topic #17: SCHitteren op het WK
Dar staat geen enkele wedstrijd genoemd. Ik vraag expliciet naar wedstrijden waaruit blijkt dat het speltechnisch beter was onder Van Gaal. Maar jij komt met de opmerking dat de opstelling "logisch" en "evenwichtig" was maar waar die logica en dat evenwicht uit blijkt staat nergens. Ik kan ook beweren dat hoe Van Basten op Van Bommel reageert "logisch" en " evenwichtig" is. Heb ik daarmee ook voldoende antwoord op jou vraag gegeven dan?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 22:57:09 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31395927
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.
Jij hebt beweert dat het speltechnisch onder Van Gaal en Rijkaard beter was dan onder Van Basten.

Het grote van Basten topic #16: Op naar succes op het WK! Over het van Oranje onder Van Gaal en onder Rijkaard
SCH: " Toen was het een stuk beter. "

NB: Het grote van Basten topic #16: Op naar succes op het WK!
SCH: " Ik heb het steeds over het niveau, veel van jullie alleen over het resultaat."

En ik wil nog steeds weten bij welke wedstrijden dat niveau van Oranje onder Van Gaal zo veel beter was. Ik kan de wedstrijden opnoemen waar het slechter was ...

[ Bericht 23% gewijzigd door Doc op 12-10-2005 23:06:42 ]
pi_31396370
Ik ben om! SCH heeft gelijk, Van Basten is kut, Oranje is kut, Van Bommel is God, en we worden tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Kameroen al uitgeschakeld voor de titel!

eerst maar even pitten, misschien morgen weer energie voor een nieuwe ronde discussies.
pi_31396738
SCHitteren op het WK totdat je tegen Argentinie of Brazilie moet, dan ligt Nederland er meteen uit.
pi_31397162
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Er staan nog steeds een paar hele concrete vragen van Doc aan jou open, SCH, die je nog steeds niet beantwoord hebt.
Dat kan ie niet, ondergedompeld in zijn ressentimenten als ie is

Zijn gejank over van bommel maakt weer veel duidelijk. Als er 3 wedstrijden worden gespeeld met van bommel en het wedstrijdbeeld is nog steeds niet geweldig, ligt het natuurlijk nóg steeds aan van basten
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31397242
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Alweer geen normaal antwoord.
Alweer een persoonlijke aanval.

Tekenend.... qua voorspelbaarheid van jou.
Jullie hebben nog niet zo vaak met SCH te maken gehad in NWS of POL zeker?
pi_31397249
Een ding: na de wedstrijd zeggen dat 'Macedonië toch best een aardige ploeg heeft' gaat natuurlijk nergens over...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31397293
Persconferentie niet gezien, maar als dat daadwerkelijk een tekst van hem is is dat inderdaad belachelijk. Nul schoten op doel, hoe triest.
pi_31397335
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Een ding: na de wedstrijd zeggen dat 'Macedonië toch best een aardige ploeg heeft' gaat natuurlijk nergens over...
Het is een kutploeg inderdaad, maar wél een die gewoon kan standhouden tegen een ongeinspireerd aanvallende "topploeg"..
Daarvan zal het NL 11tal er meer krijgen tijdens het WK, it ain't over till the fat lady sings...
pi_31401510
Hoe werkt die firefox optie/plug-in ook alweer om posts van bepaalde users niet te tonen?
Ik zou daar met liefde SCH aan toe willen voegen . . .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:31:04 #97
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31401608
Was niet best gisteravond.
pi_31401700
niet best? NIET BEST? Als we straks met die gouwe beker door de grachten varen, zitten die Macedoniërs: "Hey, daar hebben wij mooi tegen gelijk gespeeld."
TWEE KEER!!!!!!!! Dit soort ploegen moet je K-A-P-O-T spelen, tik tik tik, en goal. niet op je gemakkie eens kijken of je misschien eens de bal richting keeper kan krijgen.

Jammer, had gehoopt op een 5-0 of zo.....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:42:04 #99
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31401722
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
niet best? NIET BEST? Als we straks met die gouwe beker door de grachten varen, zitten die Macedoniërs: "Hey, daar hebben wij mooi tegen gelijk gespeeld."
TWEE KEER!!!!!!!! Dit soort ploegen moet je K-A-P-O-T spelen, tik tik tik, en goal. niet op je gemakkie eens kijken of je misschien eens de bal richting keeper kan krijgen.

Jammer, had gehoopt op een 5-0 of zo.....
Ik zei tegen m'n vader dat we beter hadden kunnen verliezen afgelopen zaterdag.

Had er wat meer spanning ingezeten
pi_31401779
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben om! SCH heeft gelijk, Van Basten is kut, Oranje is kut, Van Bommel is God, en we worden tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Kameroen al uitgeschakeld voor de titel!

eerst maar even pitten, misschien morgen weer energie voor een nieuwe ronde discussies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')