Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij accepteert die onderbouwing alleen niet en noemt het retoriek. Tsja, dat spijt me dan voor je.
Om 20:03 en 20:34quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb je dan geantwoord welke wedstrijden bleek dat het speltechnisch beter was onder Van Gaal?
Waar heb je aangegeven wat je exact op het veld wil zien als spelers voor elkaar door het vuur gaan.
Je zegt telkens dat je daar op geantwoord heb, maar ik zei werkelijk niet waar ...
Ik vind het wel een onderbouwing en daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog maals: alleen stellen dat een opstelling van Van Gaal " evenwichtig" en "logisch" is niet een onderbouwing. Dat is en stelling vervangen door een andere stelling: ik wil graag weten uit welke wedstrijden blijkt dat het onder Van Gaal " evenwichter" en :logischer" was en het speltechnische beter was onder Van Gaal ...
En dat ze als eerste in de poule geplaatst zijn met een top aantal punten zie niet als een logisch gevolg van het gevoerde beleid. Logisch hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ze winnen niet met 5-0 en dat zie ik als een logisch gevolg van het gevoerde beleid.
Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef Doc het volgende:
Advocaat met een dergelijke serie goede prestaties in de voorbereding voor een EK/WK. En dat is nou net het hele verschil.
Dat komt ook omdat de laatste 8 wedstrijden onder Advocaat 2 verliespartijen en 4 gelijkspelen waren met alleen winst tegen Schotland en Lettland. Maar zie eerdere posts van mij: ik zeg nergens dat het onder Advocaat technisch slechter was. Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Advocaat heeft anders ook een redelijke serie neergezet, maar op de een of andere manier was het merendeel toen negatief, nu positief. Het kan verkeren.
Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef Doc het volgende:
Het gaat er omdat SCH zegt dat het odenr Van Gaal en Rijkaard technisch beter was ...
Jij hebt beweert dat het speltechnisch onder Van Gaal en Rijkaard beter was dan onder Van Basten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat woordje technisch is voor jouw rekening hoor.
Dat kan ie niet, ondergedompeld in zijn ressentimenten als ie isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Er staan nog steeds een paar hele concrete vragen van Doc aan jou open, SCH, die je nog steeds niet beantwoord hebt.
Jullie hebben nog niet zo vaak met SCH te maken gehad in NWS of POL zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer geen normaal antwoord.
Alweer een persoonlijke aanval.
Tekenend.... qua voorspelbaarheid van jou.
Het is een kutploeg inderdaad, maar wél een die gewoon kan standhouden tegen een ongeinspireerd aanvallende "topploeg"..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Een ding: na de wedstrijd zeggen dat 'Macedonië toch best een aardige ploeg heeft' gaat natuurlijk nergens over...
Ik zei tegen m'n vader dat we beter hadden kunnen verliezen afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
niet best? NIET BEST? Als we straks met die gouwe beker door de grachten varen, zitten die Macedoniërs: "Hey, daar hebben wij mooi tegen gelijk gespeeld."
TWEE KEER!!!!!!!! Dit soort ploegen moet je K-A-P-O-T spelen, tik tik tik, en goal. niet op je gemakkie eens kijken of je misschien eens de bal richting keeper kan krijgen.
Jammer, had gehoopt op een 5-0 of zo.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben om! SCH heeft gelijk, Van Basten is kut, Oranje is kut, Van Bommel is God, en we worden tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Kameroen al uitgeschakeld voor de titel!
eerst maar even pitten, misschien morgen weer energie voor een nieuwe ronde discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |