Dat is idd vooral het probleem, niet eens zozeer het over anderen praten, maar het verspreiden van leugens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Rica het volgende:
Chantal roddelt niet alleen, ze stookt. Constant. Mensen zwartmaken en wantrouwend tov elkaar maken. En daarna praat ze derzelf weer schoon.
ja ik weet hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/nieuws/taalnieuws/19081
![]()
leg eens die link uit danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of doe je alsof
en nou heeft hij/zij nog steeds geen antwoordquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of doe je alsof
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef Riann het volgende:
[..]
en nou heeft hij/zij nog steeds geen antwoord
nou zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat ik dat zou doen, echt niet gewoon...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja... maar als je 24 uur per dag bij elkaar zit opgesloten, zal dat wel wat anders werken denk ik..
ook hier heb je weer gelijk in, maar snap nog steeds niet waarom het feit dat thuis van de buis verdwijnt, betekent dat tanja in het huis blijftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Talpa is geen filantropische instelling![]()
Snap je het nu![]()
Ja graag. de link tussen "thuis" van de buis en Tanja blijft dus ontgaat mij ook volkomen.quote:
ik snap het ook niet hoor dus wij zijn zeker allemaal dom of zowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ook hier heb je weer gelijk in, maar snap nog steeds niet waarom het feit dat thuis van de buis verdwijnt, betekent dat tanja in het huis blijft
dat zei ik een paar posts geleden al ja... maar dan nog: wat heeft het één met het ander te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Talpa is geen filantropische instelling![]()
Snap je het nu![]()
waarschijnlijk om een wit voetje te halen bij de betreffende bewoner en zo stemmen te ontlopen en ook om bij de kijker in een goed daglicht te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is waar. En wat me ook opvalt aan Chantal. Als er iemand huilt of zich niet goed voelt is Chantal altijd 1 van de eerste die daar bij is. Om aan te horen wat er aan de hand is en om te troosten.
gedeelde domheid is halve intelligentie.... we gaan dr dus vast wel uitkomen zo met zn allenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef teamlead het volgende:
Toch prettig om te ontdekken dat ik niet de enige ben die dom is
Zo zuig ik ook, lekker nonchalant!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef Splash het volgende:
dido de schoonmakprinses fladdert met de stofzuiger rond
dat doet ze niet vaak zo te zien
Wie zegt dat John Talpa TV nodig heeft om winst te maken? Als hij zijn zaakjes goed geregeld heeft (en daar is ie slim genoeg voor) verdient ie meer dan genoeg aan radio en goede beleggingen, zodat het TV-gebeuren niets meer is dan een beetje dure hobby....quote:Talpa TV is onderdeel van Talpa Media Holding. De belangrijkste onderdelen daarvan zijn de radiodivisie met zenders in Nederland, België en Denemarken en het Nederlandse televisiestation Talpa, dat sinds augustus 2005 uitzendt. Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek, voor de ontwikkeling van content - onder meer voor televisie - en voor cross media-activiteiten. Talpa kent nu twee takken, waarvan Talpa Media er een is. De andere is vermogensbeheerder Talpa Capital.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zei ik een paar posts geleden al ja... maar dan nog: wat heeft het één met het ander te maken
In jouw redenatie kun je ook stellen dat Rob nergens naar toe gaat, aangezien Talpa gesponsord wordt door de prothese-industrie of dat Linda blijft dankzij een royale bijdrage van de firma Heineken.
Natuurlijk willen Hummie en John graag de primeur van de BB-baby... maar again dat staat volgens mij los van het schrappen van een ander programma
dus nee... ik snap het nog steeds niet![]()
ik vind zuigen een heel serieuze aangelegenheid en daar stort ik me altijd vol overgave opquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind zuigen een heel serieuze aangelegenheid en daar stort ik me altijd vol overgave op
ik denk Rob ook wel:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Coraatje het volgende:
ben ik de enige die zich ergerd aan al die kleren die daar rondslingeren ...![]()
klopt als een bus!! Alleen.... Tanja zou zowiezo blijven, of thuis nu van de buis verdwijnt of niet... ik snap niet waarom tanja blijft omdat thuis verdwijnt, het een staat toch gewoon los van het ander??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
ok
Talpa is een commerciële zender, willen dus veel kijkers, want dan verdienen ze geld.
Het Huis wordt (te)weinig bekeken, dus onvoldoende inkomsten.
BB is populairder, dus meer inkomsten. Nu Hebben ze een primeur, nl. een bevalling in het BB huis. denk jij nou echt dat ze die primeur laten lopen, echt niet
Dus: Tanja blijft, om nog meer kijkcijfers te behalen
Sowieso is een nieuw station na het opstarten nooit direct winstgevend. En schrap je een programma vanwege tegenvallende resultaten, dan zul je die zendtijd natuurlijk op moeten vullen. Een nieuw programma stamp je ook niet zomaar even uit de grond, dus wat is er nou eenvoudiger om een redelijk 'flexibel' te maken programma als BB wat op te rekken qua zendtijd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
overigens:
[..]
Wie zegt dat John Talpa TV nodig heeft om winst te maken? Als hij zijn zaakjes goed geregeld heeft (en daar is ie slim genoeg voor) verdient ie meer dan genoeg aan radio en goede beleggingen, zodat het TV-gebeuren niets meer is dan een beetje dure hobby....
Je ergert je aan kleren die rondslingeren in een huis waar je zelf niet door hoeft te lopen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Coraatje het volgende:
ben ik de enige die zich ergerd aan al die kleren die daar rondslingeren ...![]()
Veel kijkers hebben ze ook bij Gordon & Joling.... hadden gister 1,1miljoen kijkers...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
ok
Talpa is een commerciële zender, willen dus veel kijkers, want dan verdienen ze geld.
Het Huis wordt (te)weinig bekeken, dus onvoldoende inkomsten.
BB is populairder, dus meer inkomsten. Nu Hebben ze een primeur, nl. een bevalling in het BB huis. denk jij nou echt dat ze die primeur laten lopen, echt niet
Dus: Tanja blijft, om nog meer kijkcijfers te behalen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
* teamlead laat inkoppertje voorbij gaan....uit respect voor het huwelijk![]()
jah sorry kan het ook niet helpen ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ergert je aan kleren die rondslingeren in een huis waar je zelf niet door hoeft te lopen...
Straks gaat ze de wc ermee doen en daarna het aanrechtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Coraatje het volgende:
baha bah dido mag bij mijn niet komen schoonmaken ..zelfde doekje waar ze net de as van het tafeltje haald ..haald ze door die glaasjes heen bah bah bah
Hetzelfde gedrag vertoont die viespeuk van een Rob. Zoals hij gisteravond weer bezig was om Menno zwart te maken was gewoon triest. Behoorlijk triest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Rica het volgende:
Chantal roddelt niet alleen, ze stookt. Constant. Mensen zwartmaken en wantrouwend tov elkaar maken. En daarna praat ze derzelf weer schoon.
Cuall, heb je misschien de verkeerde post gequote??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef cuall het volgende:
[.Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrepen heb, gaat Big Brother een kwartier langer duren!
Heb het hier neergepleurd, qua decentralisatie-politiek.
Big Brother in de media.]
conclusie: Tanja gaat er donderdag niet uit
Ik hang nog steeds bij de album top 750 op Veronicaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
By the way, radio 3, prachtige song nu....
ow klinkt ook goed, waar kan ik dat vinden op internet??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hang nog steeds bij de album top 750 op Veronica
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt als een bus!! Alleen.... Tanja zou zowiezo blijven, of thuis nu van de buis verdwijnt of niet... ik snap niet waarom tanja blijft omdat thuis verdwijnt, het een staat toch gewoon los van het ander??
www.veronica.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow klinkt ook goed, waar kan ik dat vinden op internet??
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden... maar hoop dat het begint in de live uitzenidng aanstaande donderdag!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.
Ik hoop nog steeds op vandaag.. zodat ze morgen kan opdonderenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden... maar hoop dat het begint in de live uitzenidng aanstaande donderdag!!
Nee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Cuall, heb je misschien de verkeerde post gequote??
ow die opent echt in je mediaplayer... oke thnx, had ik zelf ook wel kunnen verzinnen natuurlijkquote:
Teamlead!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op vandaag.. zodat ze morgen kan opdonderen
en linda is een frans bouwer fan....![]()
Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.
wel lekker maar als ik daar de hele dag naar luister dan stuiter ik door het huis..... denk dat mn man me dan vanavond net zo hard naar buiten stuitertquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik luister sinds kort naar SlamFM... Lekkere snelle dancemuziek [afbeelding]
nee, dat zou ik niet op mijn geweten willen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Rob moet eruit, of wil je soms dat ik een permanente hersenbeschadiging oploop ??
dat is helaas een zeer reeële mogelijkheidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan is het een complot en/of manipulatie wanneer Tanja in het huis blijft?
Niemand die bedenkt dat er misschien wel eens gewoon veel mensen kunnen zijn die haar in het huis willen houden, al is het maar om die bevalling te kunnen volgen?
hé, hé, duurde ff maar het kwartje is toch gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden...
dát is nou eens info waar ik iets aan heb!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Bocaj het volgende:
Op http://www.nederland.fm staan alle nederlandse radiozenders op internet!
Kheb er speciaal mijn signature voor aangepastquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Rob moet eruit, of wil je soms dat ik een permanente hersenbeschadiging oploop ??
Ja denk ook dat best veel mensen op haar stemmen, maar of dat nou wel of niet gebeurt, ik denk dat BB Tanja zowiezo in het huis zal houden tot de bevallingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan is het een complot en/of manipulatie wanneer Tanja in het huis blijft?
Niemand die bedenkt dat er misschien wel eens gewoon veel mensen kunnen zijn die haar in het huis willen houden, al is het maar om die bevalling te kunnen volgen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kheb er speciaal mijn signature voor aangepast
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
cuall, ik begrijp nog net wel dat tanja koste wat kost in dat huis gehouden wordt door BBquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hé, hé, duurde ff maar het kwartje is toch gevallen![]()
nou voor linda toch ook wel, als het erom zou spannen of zij of rob naar huis moet... vind linda wel grappig zo, zou het zelf anders aanpakken maar kan me wel vermaken met ernaar te kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.
ik idem dito niet dat ik ga bellen dat stadium ben ik nu wel voorbij bij BB1 en BB2 heb ik dat wel gedaan rest niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nietquote:
ik ben ook de beroerdste nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
ik ookquote:
ik heb zelden zo hard gelachen achter mn pcquote:
he, streamverslagen ander topic he!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:47 schreef Bocaj het volgende:
Want zij gelooft in mij lalalala
Dan mis je alle leuke gesprekken in het huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, streamverslagen ander topic he!!
zit hier naar echte muziek te luisteren verdorie...
Jeugdherinneringen waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
En wat een ouwelullenmuziek zingen die twee (chantal en Rob)
Hij kan toch niet anders?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Rob staat continue wat te dansen en dus maar met 1 been op de stip.
Vrees van welquote:
Zullen gelijk zijn aan die van jou en van mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen waarschijnlijk
ships zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:ik kan het geluid in de keuken niet meer aanhoren.. schakel naar de tuin... hoor ik chantal....
spreek voor jezelf... Boney M hoort niet bij mijn jeugdherinneringenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zullen gelijk zijn aan die van jou en van mij![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ships zeg
maar wat is er in de keuken dan?? ow zijn ze zeker aan het zingen ofzo??
tsk tsk tsk... heb goed idee voor de volgende weekopdracht.... ze mogen 72 uur lang hun bek niet opendoen, geen woord wisselen... omstebeurt mogen ze met zn tweetjes wel een uurtje praten, zodat er wel dingen aan BB gevraagd kunnen worden enzo...
dus iedereen stil en dan chantal en rob uurtje nog niet... na uurtje zij ook stil en danroel en linda uurtje mogen praten..
of wordt het dan te saai??
Zo werkt dat meestal niet, bij die complot-freaks. Die draaien er hun hand niet voor om, om weer een nieuw complot te verzinnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Tanja het Huis moet verlaten. Dan wordt er in één klap afgerekend met al die complot theorieën.
*zich doodschaamt*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan mis je alle leuke gesprekken in het huis![]()
OFFT. is de postbode al geweest?
Omdat Hummie Chantal zo'n sterke positieve vrouw vind en toch maar eigenlijk had bedacht dat chantal moet winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal niet, bij die complot-freaks. Die draaien er hun hand niet voor om, om weer een nieuw complot te verzinnen.
Tanja staat nu hoog in de peilingen, dus dan wordt het zoiets als: "Tanja moést het huis verlaten van BB! Waarom?!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij heeft Roel last van Moodswings.... Gevaarlijke mensen zijn dat!
als er iets is dat verboden zou moeten worden.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Joost blijft rondwandelen in onderbroek![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*zich doodschaamt*
*zich realiseert dat brievenbus al twee dagen niet geleegd is*
*ogenblikkelijk naar buiten rent en brievenbus leeghaalt*
Yeah postbode is geweest, thnx!!
Ga meteen ff installeren enzo...
Hartstikke top, echt superlief, hartelijk hartelijk dank, ben erg blij mee!!
*meteen signatuur aanpast*
ja linda huppelt ook de halve dag rond in stringentje en hempjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
[..]
als er iets is dat verboden zou moeten worden.......
hahahahaha is het zo erg??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]dat gaan ze nooit volhouden hoor... Chantal die niet mag roddelen, tanja die niet mag klagen, joost die zijn adhd onder controle moet krijgen, roel die niet bij dido mag slijmen.... niet te doen hoor
maar ik gooi de streams ff op mute... suspisious minds was de druppel
jajajajajajajajajaquote:
ik ook hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahaha is het zo erg??
*tot haar schaamte moet bekennen ook erg slecht te zijn in songteksten dus waarschijnlijk ook het een en ander methodisch zou verkrachten*![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook hoorik kan zoiezo niet zingen en het engels spreek ik vaak verkeerd uit en ik zing altijd maar wat zoals niet de juiste woorden maar iets wat er op lijkt.
![]()
owquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
* ff broodbakmachine aanzwengelt
Ik ga vast niks missen
Wel brood, maar geen ei.. dus dat uitsmijtertje gaat niet lukken vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow![]()
dus jij hebt zometeen wel brood voor een uitsmijtertje...
jaloers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |