Dat is idd vooral het probleem, niet eens zozeer het over anderen praten, maar het verspreiden van leugens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Rica het volgende:
Chantal roddelt niet alleen, ze stookt. Constant. Mensen zwartmaken en wantrouwend tov elkaar maken. En daarna praat ze derzelf weer schoon.
ja ik weet hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/nieuws/taalnieuws/19081
![]()
leg eens die link uit danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of doe je alsof
en nou heeft hij/zij nog steeds geen antwoordquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of doe je alsof
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef Riann het volgende:
[..]
en nou heeft hij/zij nog steeds geen antwoord
nou zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat ik dat zou doen, echt niet gewoon...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja... maar als je 24 uur per dag bij elkaar zit opgesloten, zal dat wel wat anders werken denk ik..
ook hier heb je weer gelijk in, maar snap nog steeds niet waarom het feit dat thuis van de buis verdwijnt, betekent dat tanja in het huis blijftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Talpa is geen filantropische instelling![]()
Snap je het nu![]()
Ja graag. de link tussen "thuis" van de buis en Tanja blijft dus ontgaat mij ook volkomen.quote:
ik snap het ook niet hoor dus wij zijn zeker allemaal dom of zowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ook hier heb je weer gelijk in, maar snap nog steeds niet waarom het feit dat thuis van de buis verdwijnt, betekent dat tanja in het huis blijft
dat zei ik een paar posts geleden al ja... maar dan nog: wat heeft het één met het ander te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Talpa is geen filantropische instelling![]()
Snap je het nu![]()
waarschijnlijk om een wit voetje te halen bij de betreffende bewoner en zo stemmen te ontlopen en ook om bij de kijker in een goed daglicht te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is waar. En wat me ook opvalt aan Chantal. Als er iemand huilt of zich niet goed voelt is Chantal altijd 1 van de eerste die daar bij is. Om aan te horen wat er aan de hand is en om te troosten.
gedeelde domheid is halve intelligentie.... we gaan dr dus vast wel uitkomen zo met zn allenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef teamlead het volgende:
Toch prettig om te ontdekken dat ik niet de enige ben die dom is
Zo zuig ik ook, lekker nonchalant!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef Splash het volgende:
dido de schoonmakprinses fladdert met de stofzuiger rond
dat doet ze niet vaak zo te zien
Wie zegt dat John Talpa TV nodig heeft om winst te maken? Als hij zijn zaakjes goed geregeld heeft (en daar is ie slim genoeg voor) verdient ie meer dan genoeg aan radio en goede beleggingen, zodat het TV-gebeuren niets meer is dan een beetje dure hobby....quote:Talpa TV is onderdeel van Talpa Media Holding. De belangrijkste onderdelen daarvan zijn de radiodivisie met zenders in Nederland, België en Denemarken en het Nederlandse televisiestation Talpa, dat sinds augustus 2005 uitzendt. Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek, voor de ontwikkeling van content - onder meer voor televisie - en voor cross media-activiteiten. Talpa kent nu twee takken, waarvan Talpa Media er een is. De andere is vermogensbeheerder Talpa Capital.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zei ik een paar posts geleden al ja... maar dan nog: wat heeft het één met het ander te maken
In jouw redenatie kun je ook stellen dat Rob nergens naar toe gaat, aangezien Talpa gesponsord wordt door de prothese-industrie of dat Linda blijft dankzij een royale bijdrage van de firma Heineken.
Natuurlijk willen Hummie en John graag de primeur van de BB-baby... maar again dat staat volgens mij los van het schrappen van een ander programma
dus nee... ik snap het nog steeds niet![]()
ik vind zuigen een heel serieuze aangelegenheid en daar stort ik me altijd vol overgave opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |