Hij kan toch niet anders?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Rob staat continue wat te dansen en dus maar met 1 been op de stip.
Vrees van welquote:
Zullen gelijk zijn aan die van jou en van mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen waarschijnlijk
ships zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:ik kan het geluid in de keuken niet meer aanhoren.. schakel naar de tuin... hoor ik chantal....
spreek voor jezelf... Boney M hoort niet bij mijn jeugdherinneringenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zullen gelijk zijn aan die van jou en van mij![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ships zeg
maar wat is er in de keuken dan?? ow zijn ze zeker aan het zingen ofzo??
tsk tsk tsk... heb goed idee voor de volgende weekopdracht.... ze mogen 72 uur lang hun bek niet opendoen, geen woord wisselen... omstebeurt mogen ze met zn tweetjes wel een uurtje praten, zodat er wel dingen aan BB gevraagd kunnen worden enzo...
dus iedereen stil en dan chantal en rob uurtje nog niet... na uurtje zij ook stil en danroel en linda uurtje mogen praten..
of wordt het dan te saai??
Zo werkt dat meestal niet, bij die complot-freaks. Die draaien er hun hand niet voor om, om weer een nieuw complot te verzinnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Tanja het Huis moet verlaten. Dan wordt er in één klap afgerekend met al die complot theorieën.
*zich doodschaamt*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan mis je alle leuke gesprekken in het huis![]()
OFFT. is de postbode al geweest?
Omdat Hummie Chantal zo'n sterke positieve vrouw vind en toch maar eigenlijk had bedacht dat chantal moet winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal niet, bij die complot-freaks. Die draaien er hun hand niet voor om, om weer een nieuw complot te verzinnen.
Tanja staat nu hoog in de peilingen, dus dan wordt het zoiets als: "Tanja moést het huis verlaten van BB! Waarom?!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij heeft Roel last van Moodswings.... Gevaarlijke mensen zijn dat!
als er iets is dat verboden zou moeten worden.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Joost blijft rondwandelen in onderbroek![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*zich doodschaamt*
*zich realiseert dat brievenbus al twee dagen niet geleegd is*
*ogenblikkelijk naar buiten rent en brievenbus leeghaalt*
Yeah postbode is geweest, thnx!!
Ga meteen ff installeren enzo...
Hartstikke top, echt superlief, hartelijk hartelijk dank, ben erg blij mee!!
*meteen signatuur aanpast*
ja linda huppelt ook de halve dag rond in stringentje en hempjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
[..]
als er iets is dat verboden zou moeten worden.......
hahahahaha is het zo erg??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]dat gaan ze nooit volhouden hoor... Chantal die niet mag roddelen, tanja die niet mag klagen, joost die zijn adhd onder controle moet krijgen, roel die niet bij dido mag slijmen.... niet te doen hoor
maar ik gooi de streams ff op mute... suspisious minds was de druppel
jajajajajajajajajaquote:
ik ook hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahaha is het zo erg??
*tot haar schaamte moet bekennen ook erg slecht te zijn in songteksten dus waarschijnlijk ook het een en ander methodisch zou verkrachten*![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook hoorik kan zoiezo niet zingen en het engels spreek ik vaak verkeerd uit en ik zing altijd maar wat zoals niet de juiste woorden maar iets wat er op lijkt.
![]()
owquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
* ff broodbakmachine aanzwengelt
Ik ga vast niks missen
Wel brood, maar geen ei.. dus dat uitsmijtertje gaat niet lukken vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow![]()
dus jij hebt zometeen wel brood voor een uitsmijtertje...
jaloers is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |