dat is helaas een zeer reeële mogelijkheidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan is het een complot en/of manipulatie wanneer Tanja in het huis blijft?
Niemand die bedenkt dat er misschien wel eens gewoon veel mensen kunnen zijn die haar in het huis willen houden, al is het maar om die bevalling te kunnen volgen?
hé, hé, duurde ff maar het kwartje is toch gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden...
dát is nou eens info waar ik iets aan heb!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Bocaj het volgende:
Op http://www.nederland.fm staan alle nederlandse radiozenders op internet!
Kheb er speciaal mijn signature voor aangepastquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Rob moet eruit, of wil je soms dat ik een permanente hersenbeschadiging oploop ??
Ja denk ook dat best veel mensen op haar stemmen, maar of dat nou wel of niet gebeurt, ik denk dat BB Tanja zowiezo in het huis zal houden tot de bevallingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan is het een complot en/of manipulatie wanneer Tanja in het huis blijft?
Niemand die bedenkt dat er misschien wel eens gewoon veel mensen kunnen zijn die haar in het huis willen houden, al is het maar om die bevalling te kunnen volgen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kheb er speciaal mijn signature voor aangepast
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
cuall, ik begrijp nog net wel dat tanja koste wat kost in dat huis gehouden wordt door BBquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hé, hé, duurde ff maar het kwartje is toch gevallen![]()
nou voor linda toch ook wel, als het erom zou spannen of zij of rob naar huis moet... vind linda wel grappig zo, zou het zelf anders aanpakken maar kan me wel vermaken met ernaar te kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.
ik idem dito niet dat ik ga bellen dat stadium ben ik nu wel voorbij bij BB1 en BB2 heb ik dat wel gedaan rest niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zou bellen voor iemand dan zou ik ook voor Tanja bellen en zeker niet voor Rob of Linda.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nietquote:
ik ben ook de beroerdste nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
ik ookquote:
ik heb zelden zo hard gelachen achter mn pcquote:
he, streamverslagen ander topic he!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:47 schreef Bocaj het volgende:
Want zij gelooft in mij lalalala
Dan mis je alle leuke gesprekken in het huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, streamverslagen ander topic he!!
zit hier naar echte muziek te luisteren verdorie...
Jeugdherinneringen waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
En wat een ouwelullenmuziek zingen die twee (chantal en Rob)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |