Veel kijkers hebben ze ook bij Gordon & Joling.... hadden gister 1,1miljoen kijkers...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
ok
Talpa is een commerciële zender, willen dus veel kijkers, want dan verdienen ze geld.
Het Huis wordt (te)weinig bekeken, dus onvoldoende inkomsten.
BB is populairder, dus meer inkomsten. Nu Hebben ze een primeur, nl. een bevalling in het BB huis. denk jij nou echt dat ze die primeur laten lopen, echt niet
Dus: Tanja blijft, om nog meer kijkcijfers te behalen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
* teamlead laat inkoppertje voorbij gaan....uit respect voor het huwelijk![]()
jah sorry kan het ook niet helpen ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ergert je aan kleren die rondslingeren in een huis waar je zelf niet door hoeft te lopen...
Straks gaat ze de wc ermee doen en daarna het aanrechtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Coraatje het volgende:
baha bah dido mag bij mijn niet komen schoonmaken ..zelfde doekje waar ze net de as van het tafeltje haald ..haald ze door die glaasjes heen bah bah bah
Hetzelfde gedrag vertoont die viespeuk van een Rob. Zoals hij gisteravond weer bezig was om Menno zwart te maken was gewoon triest. Behoorlijk triest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Rica het volgende:
Chantal roddelt niet alleen, ze stookt. Constant. Mensen zwartmaken en wantrouwend tov elkaar maken. En daarna praat ze derzelf weer schoon.
Cuall, heb je misschien de verkeerde post gequote??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef cuall het volgende:
[.Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrepen heb, gaat Big Brother een kwartier langer duren!
Heb het hier neergepleurd, qua decentralisatie-politiek.
Big Brother in de media.]
conclusie: Tanja gaat er donderdag niet uit
Ik hang nog steeds bij de album top 750 op Veronicaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
By the way, radio 3, prachtige song nu....
ow klinkt ook goed, waar kan ik dat vinden op internet??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hang nog steeds bij de album top 750 op Veronica
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt als een bus!! Alleen.... Tanja zou zowiezo blijven, of thuis nu van de buis verdwijnt of niet... ik snap niet waarom tanja blijft omdat thuis verdwijnt, het een staat toch gewoon los van het ander??
www.veronica.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow klinkt ook goed, waar kan ik dat vinden op internet??
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden... maar hoop dat het begint in de live uitzenidng aanstaande donderdag!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.
Ik hoop nog steeds op vandaag.. zodat ze morgen kan opdonderenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk idd dat die aflevering een enorm kijkcijferkanon gaat worden... maar hoop dat het begint in de live uitzenidng aanstaande donderdag!!
Nee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Cuall, heb je misschien de verkeerde post gequote??
ow die opent echt in je mediaplayer... oke thnx, had ik zelf ook wel kunnen verzinnen natuurlijkquote:
Teamlead!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op vandaag.. zodat ze morgen kan opdonderen
en linda is een frans bouwer fan....![]()
Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef muizemeis het volgende:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk als tanja gaat bevallen dat het veel kijkcijfers treft want mijn moeder volgt BB niet maar ze wou wel weten afgelopen donderdag of Tanja nou genomineerd was. Omdat ik tegen mijn moeder al zei ik denk dat Tanja die zwangere genomineerd gaat worden. Dus ik denk dat smam de aflevering waarin Tanja bevalt toch wel wil zien.
wel lekker maar als ik daar de hele dag naar luister dan stuiter ik door het huis..... denk dat mn man me dan vanavond net zo hard naar buiten stuitertquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik luister sinds kort naar SlamFM... Lekkere snelle dancemuziek [afbeelding]
nee, dat zou ik niet op mijn geweten willen hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Rob moet eruit, of wil je soms dat ik een permanente hersenbeschadiging oploop ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |