Wel grappig is dat die sigme/Nomen Nescio bij toeval als katalysator dient voor de openbaring van waar het aan schort. Gelet ook weer op hun missiegedrag op Jan Marijnissens weblog (waarbij ze zelfs de nick "Ryan3" gebruikten). Kloontjes aanmaken om elkaar een veer in de reet te steken, good cop bad, cop te spelen, vervolgens over te gaan op ad hominems, uiteraard daarna geband te worden vanwege sfeerverpesting etc. en dan onder het motto vrijheid van meningsuiting met veel misbaar te protesteren tegen de meergelijkheid, de mediacratie, het fascisme etc. etc. van links. Hebben ze op Fok! gedaan, op de PvdAsites en nu dus bij Jan Marijnissen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef Drugshond het volgende:
Sigme wat je hebt losgemaakt bij de oosterburen weet ik niet. Maar het collectief valt goed uit elkaar.![]()
Had het eigenlijk ook niet anders verwacht, ook binnen een klein gestroomlijnt klubje dreigen meningen met elkaar te conflicteren en zie je nu werkelijk hoe klein the threshold/of hoe groot de ego was van sommige posters.
Is de anonieme internetpersoonlijkheid niet juist een afspiegeling van de ''ware ik'', vrij van zelfcensuur en groepsconformisme?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:34 schreef Floripas het volgende:
......ben jij anders dan je internetpersoonlijkheid?
Doen. Als je denkt dat het ertoe leidt dat dat groepje (of een deel ervan) daarna ook werkelijk een hoger cijfer haalt. Als ze alleen maar gaan keten of mokken is het zonde van je energie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben er weer!
Ben al weer vrij. SO van vmbo 3 nagekeken; het cijfer varieert tussen een 4,0 en een 9,7. Ik zit eraan te denken om die met een 4,0 apart te zetten als impuls tot ze meer werk verzetten en/of de cijfers omhoog gaan.
Wat vinden julie van het plan?
Waarom heb je de laatste t in een h veranderd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Godslasteraar - ''virgin birth'' is natuurlijk gewoon maagdelijke geboorte.
Wil iemand nog iets weten van Max Havelaar?
Van mijn schuilnaam? Ik heb ooit een document uit die tijd gezien waarin dat zo geschreven werd, dat vond ik fraaier dan ''witt''.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:45 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Waarom heb je de laatste t in een h veranderd?
Ja, ik ben benieuwd naar je mening.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil iemand nog iets weten van Max Havelaar?
Al dat geleuter over ''vijandbeelden'' en ''eigen waarheid'' en ''het Westen doet het ook'' komt me de keel uit, en dat je terroristen zou ''legitimeren'' door de landen waar ze zich ophouden (of geacht worden dit te doen) binnen te trekken....van de zotte.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:51 schreef Monidique het volgende:
Is dat van SCH's column? Die heb ik in ieder geval niet gelezen, maar wel vond ik het goed dat die Irene dit heeft gezegd. Dat er niet met terroristen onderhandeld mag en kan worden, is zowat een dogma en er wordt ook niet echt over nagedacht, volgens mij. Nu deze prinses heeft geopperd wél met terroristen te praten, heb je een klein beetje een discussie waarom je wel of niet met zulke gevaarlijke lieden kan praten. Uiteraard is de door vrijwel iedereen gedeelde conclusie dan dat het naïef is om met hen te praten en dat het om allerlei redenen onverstandig is, daarmee het dogma bevestigend. Daarom is het goed: het heeft een wellicht verroest dogma bediscussiëert en bevestigt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Het trekt dan ook de volgende praat aan:
Praten leidt tot een oplossing en niet standvastig blijven vasthouden aan je standpunten. Geven en nemen bij het bespreken en samen tot een oplossing komen.
Ieder probleem zou een oplossing moeten hebben, dus ook terrorisme en hun kijk op de Westerse wereld. Niet dat je meteen als Westerse wereld alles overboord moet gooien waar je voor staat maar je kunt door te praten, dus ook over hun manier van in het leven staan, verder komen dan door te blijven staan met de rug naar elkaar toe.
Vooral is het beter dat je elkaar als mens ziet, en niet elkaar als vijand. Want ondertussen is iedereen van vlees en bloed. Het zijn die ingehakte visies wat voor problemen zorgt.
1 wereld inplaats van verdeeldheid. 1 wereld waar iedereen als het ware dezelfde richting opgaat dus En dat krijg je door onderhandelingen, door te praten met elkaar en af en toe je principes overboord te gooien. Dus ook de principes van terroristen.
Ik zie geen bochel, hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef JanMichiel het volgende:
Heb jij ook zo'n bochel?
Tegen zulke mensen heeft ook weinig zin om te zeggen dat ze die docu eens een keer goed moeten bekijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef Johan_de_With het volgende:
En natuurlijk komt deze randdebiel ook weer langs.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tegen zulke mensen heeft ook weinig zin om te zeggen dat ze die docu eens een keer goed moeten bekijken.
Tegen wie heb je het aapje?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat bedoel je?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De namen zijn gewoon ordinair. Lange Frans. Baas B.![]()
![]()
Jaja, één woordje vergeten. Shit-dope man!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:20 schreef Johan_de_With het volgende:
ik snap niet hoe die debielen 'lange frans' en 'baas b' kunnen noemen. Verschrikkelijk.
Ik dacht dat je het over nominaties voor beste liedje van het jaar had. Zeg voortaan ''zich kunnen noemen'', dat is een stuk duidelijker.
Ja, ze komen uit het land waar ze geboren zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef JanMichiel het volgende:
edit: zijn ze genomineerd voor het beste liedje van het jaar?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ze komen uit het land waar ze geboren zijn..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ze komen uit het land waar ze geboren zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |