heeft een tijdje geduurd voordat ik besloot hier te posten of niet. maar goed...
1. mijn ouders zijn sinds ik 1 was gescheiden en zijn beiden opnieuw getrouwd. op me 9e besloot ik bij me moeder weg te gaan en bij me vader te gaan wonen. aangezien ze daar geen problemen mee hadden werd het zo gedaan. ondanks alles werd ik wel verplicht elke vakantie naar me moeder te gaan
![]()
ach ja. ik sliep dus op de zolder telkens als ik kwam logeren. verscheidene avonden zag ik een transparante vrouw over de overloop lopen of ergens anders in huis als ik in de nacht naar de wc ging. toen ik het meldde naar me moeder toe werd er gezegd dat er over dat soort dingen niet gesproken wordt in huis.
maar het laatste jaar is zijzelf ook wat actiever geworden hier mee en zo ook me zusje. en ze zijn er achter gekomen dat die vrouw Maria heet.
2. toen ik 14 ofzo was verhuisde me vader van de flat naar een rijtjes huis. links zitten we aan de buren vast en rechts zitten 2 paden tussen voor de tuin. we zitten dus in een hoekhuis. de eerste dag in het huis werd gezegd dat ik een kamer uit mocht kiezen. ik zou zelfs de grootste kamer mijn slaapkamer mogen maken dus. dit is iets wat ik zelf niet meer herinner en is me een half jaar geleden door me stiefmoeder verteld.
ik was naar boven gegaan en was daar in slaap gevallen. een paar later maakte ze me weer wakker zodat alles naar de zolder gebracht kon worden om het in te richten. paar dagen later begon het gezeik. het scheen dat ik zwarte schimmen door de muur binnen zag komen lopen en insecten die uit de gaten in de muren kropen. me vader heeft de gaten in de muur gedicht en daarna geen insecten meer gezien. ook heb ik daarna geen meldingen meer gedaan van schimmen, voor een tijdje
ons huis is net een hotel. op het drukste moment hadden we 62 geesten in dit huis zitten. het was zo erg dat ik grijze mist zag hangen en af en toe geen hand voor ogen zag. niemand anders leek er last van te hebben. me stiefmoeder merkt ook vaak op als er een geest of entiteit in huis is en schrikt zich dan kapot. onze afspraak is dat ik met de geesten omga. onze huisregel, die telkens met geesten wordt afgesproken als ze binnen komen is "je mag alleen op de zolder aanwezig zijn na 10 uur in de avond. geen geluid dan. en je mag NOOIT in de praktijk ruimte van me moeder komen". tot nu toe doen ze wat er gezegd wordt. op 1 na dan. wij hebben dus regelmatig een drukte hier daar wordt je niet goed van. en het leuke is...we zien/nemen ze alle waar. zowel ik als me beide ouders. op een gegeven moment vroeg ik aan me stiefmoeder of zij wist waarom wij altijd zoveel in huis hebben en de rest van de wijk niet.
haar antwoord: "in een straal van 500 meter hebben wij een kerkhof en een mortuarium zitten. waar deze wijk staat was vroeger een deel van het kerkhof. en wij 2 zijn de enige in de wijde omtrek die zielen over kunnen zetten dus wij trekken ze aan"
3. zo hebben we een tijdje een jong meisje in huis gehad. ze was een jaar of 6 en erg speels.
me stiefmoeder was op zoek naar haar telefoon en ze wist 100% zeker dat ze hem nog geen 5 minuten geleden op de tafel had gelegd. en nu lag het er niet meer. en zo hebben we wel meer dingen gehad die in een tijdspan van 3-4 maanden "verplaatst" waren. het meisje was wat dat betreft irritant hehe. nadat ze weg was hebben we dat soort dingen nooit meer gehad
4. een vrouw, die ik rond de 27-28 jaar schatte, was een mager grijze gestalte. een beetje uitgehold gezicht met diepe oogkassen en lang haar dat half over haar gezicht viel. me stiefmoeder voelde zich niet echt op haar gemakt bij deze schim. maar ik zat er tussen in. het ene moment was die schim relaxed en ander keer negatiever.
op een avond lag ik in bed en was ik iets aan het uitproberen wat betreft uittreden. die vrouw kwam opeens in me kamer en ging op haar schoot aan me bedrand zitten. ze begon me te porren in me zij, haar handen op me zij en beetje schudden voor aandacht. geen flauw idee wat ze wilde, maar ik wilde slapen dus keerde me rug naar haar toe. me ogen dicht maar opeens had ik het gevoel dat ik dus door me oogleden aan het kijken was en kon toen heel me kamer zien. de schim zat nog steeds aan me bed. lekkere combo van uittreden en geestverschijning. op een gegeven moment ben ik gewoon in slaap gevallen en heb haar een tijdje niet meer gezien.
tijdens mijn reiki 2 inwijding stond ze in de kamer. mijn stiefmoeder had die schim toen alleen waargenomen met haar gevoel en zij dat die schim in de kamer stond. ze kon hem toen wel zien en gaf dezelfde omschrijving als van hoe ik haar gezien had. zelfs tijdens die inwijding zat ze aan me te trekken. tot nu toe weet ik nog steeds niet wat ze wilt, wellicht wilde ze overgezet worden, dat is een tijdje terug al gedaan. als het iets anders was dan zullen wij het nooit weten.
5. een tante kwam een jaar of tig geleden een keer langs en zei van "wie is die man met de wandelstok die naast je vader op de bank zit". geen idee ik ken hem niet en de rest ook niet. het is geen opa of zo.
6. de opa, vader van mijn stiefmoeder, was een jaar of 2 terug overleden. mijn nichtje van 7 van "ja dat wist ik al". maar het vreemde was die opa had regelmatig spastische trekkingen en andere zooi. na zijn dood bleef hij rond me neefje hangen. op een dag fietste me neefje naar huis en kreeg toen dezelfde soort aanval als me opa altijd had, terwijl hijzelf daar nooit last van had, behalve dan in die periode. me neefje fietste rechtstreeks een sloot in toen. toen waren we het zat en hebben opa weggestuurd. iedereen had al afscheid genomen en het was maar es tijd dat hij ook verder ging. sindsdien heeft me neefje nergens meer last van gehad.
7. tijdens mijn reiki 3 inwijding was wel lachen. ik zat relaxed en me moeder deed de inwijding. op een gegeven moment kon ze mijn energie hoeveelheid niet meer goed aan dus riep haar gids om hulp. wist ik veel dat ze dat deed, dat zei ze pas achteraf.
maar op een gegeven moment tijdens de inwijding zag ik op een beeldje op de kast een klein slangetje kruipen. daarna werd hij een grotere slang die om mijn stiefmoeder en mij heen cirkelde en ik zo van "wat krijgen we nu". daarna manifesteerde hij zich in zijn gedaante van half mens met slangen bovenstuk. heb tijdens die inwijding een gesprek gevoerd met hem en hij zei dat ie de gids van me stiefmoeder was e.d. toen legde hij uit dat ze bang is voor slangen en dat het kwam omdat ze in vorige levens beslissingen heeft genomen die niet echt geweldig waren en als haar begeleider heeft hij toen hard opgetreden waardoor ze bang is geworden door slangen. ik zei zo van laat je enge gezicht maar es zien toen kwam ie dicht bij mijn gezegd, bek wijd open en van die scherpe puntige tanden. zo ik kreeg toen tijdens die inwijding een lachkick niet te weinig.
ik vertelde me stiefmoeder dat ik met haar gids in gesprek was en na afloop vertelde haar waarom ze bang was voor slangen en zij van "hoe weet jij dat!?"
![]()
8 ik heb wat met reiki inwijdingen. zo ook met de allereerste. ik werd beetje door elkaar geschud door een geest. en me stiefmoeder zij dat ze niet goed kon kijken omdat er zo'n enorm fel licht on me heen zat. of te wel al mijn 11 gidsen waren toen aanwezig en aangezien dat geen kleintjes zijn vergeleken met de rest. ik reageerde van "ach dat spaart weer energie met nachtlampjes als ik lig te lezen."
en zo heb ik nog wel een legioen ervaringen. maar moet me klaarmaken voor werk. misschien dat ik later nog wat typ
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)