Volgende keer beter joh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
Heb eens opgezocht wanneer me eerste reply was in Sex
Fok's Geilheidsmeter [DEEL 2]
21 November 2004
En @ Dude; helemaal gelijk hoor, ben benieuwd hoe ze 't doet daar
Dat zenden ze in BELGIE uit???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef leonieke het volgende:
Waarschijnlijk eerst nog De slimste mens ter wereld zien![]()
Alles goed hier?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]Hoi
En Flash, dat heb ik de laatste tijd ook vaker
Goed en met Duderinnetje dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag ElMaikel
Hoe is het met je zeg.
Je weet wel wat ik bedoelde met die postquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En anders heb ik mooi pech (of degene waarover je 't had)
je bent rugridder?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog niet maar ik bedoelde van de andere kant
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgende keer beter joh!
En wat was je zielig in je eerste replyHopelijk is je probleempje inmiddels opgelost.
![]()
Keep up the good workquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat dacht je, geweldig natuurlijk hč.
Huh? Ga eens troosten dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:24 schreef Tha_T het volgende:
Mam huilend op de bank
Niet dat ik dat zo graag zie ofzo maar buiten haar schuld om is ze verdrietig
Dit weekend dacht ik. Ik kan trouwens nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AhWanneer was die meet ook al weer
![]()
Merk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn laatste biertje openmaken
Dit weekend??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit weekend dacht ik. Ik kan trouwens niet. Tenzij het UWV opeens snel is maar die kans in nihil
Dan kan ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit weekend??
Neeee, november toch? FOK! 6jaar, Danny en Knor 5 jaar
![]()
Gooi anders de frituur nog even aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn laatste biertje openmaken
JIj bent wel een beetje raarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doet pap al. Ik weet niet maar ik vind dat schattig uitzien![]()
huilende vrouwen roepen "ik wil haar beschermen" gevoelens op in mannenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doet pap al. Ik weet niet maar ik vind dat schattig uitzien![]()
nee, ik moet nog wel even mijn prakkie in de koeling zettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gooi anders de frituur nog even aan![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huilende vrouwen roepen "ik wil haar beschermen" gevoelens op in mannen
Tha_T is verliefd op Ma_T
Je hebt je loempia's geprakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik moet nog wel even mijn prakkie in de koeling zetten
Mja lees net je ondertitel dus dat scheeltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel schrok van deze ontdekking
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt je loempia's geprakt?![]()
Nou nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen het je gunt hoor
Dan nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mja lees net je ondertitel dus dat scheelt
Het zijn jouw smaakpapillenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja evening breeze, hardstikke lekker
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Thee is op, morgen weer werken, ik ga slapen.
Adieu hoor
ik welquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai lieve Flash![]()
Dacht dat jij al op een oortje zou liggen
Ik ga wel zo slapen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee hoor, ik neem nog ff een lekker theetje
owh.. dat belooft inderdaad niet veel goeds..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
Ok, dit is officieel een k*tdag
Heb ik met mijn slaapogen mijn sim-kaart van mijn gsm geblokkeerd
Mijn puk-code ligt thuis in Dadizele (100km van hier)
En mijn ma neemt de telefoon niet op thuis terwijl ze echt al wakker zou moeten zijn
Als dit toont hoe de rest van mijn dag eruitziet, was ik beter helemaal niet opgestaan
mja gisteren zal dus maar een voorsmaakje geweest zijn (die dag liep dus ook niet zoals het hoort...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dat belooft inderdaad niet veel goeds..ik had twee weken geleden zo'n dag
![]()
o jee.. da's nog erger, twee van die dagen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
mja gisteren zal dus maar een voorsmaakje geweest zijn (die dag liep dus ook niet zoals het hoort...)
zo'm dag had ik gisteren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
En mijn ma neemt de telefoon niet op thuis terwijl ze echt al wakker zou moeten zijn
Als dit toont hoe de rest van mijn dag eruitziet, was ik beter helemaal niet opgestaan
ach ja, het is herfst he.. ze zeggen dat dat een negatieve invloed heeft op mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:22 schreef leonieke het volgende:
Het lijkt wel de tijd van de maand voor rotdagen![]()
Hoi Buzzer
succes vandaag en doe voorZichtigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:28 schreef leonieke het volgende:
Soit, ik ga proberen om zonder brokken te maken te eten en dan rustig naar school rijden (hopelijk zonder problemen want ik heb geen gsm die ik kan gebruiken natuurlijk...)
Hopen dat ik de vier uur les zonder kleerscheuren doorkom en dan opnieuw om 12.40u richting huis rijden (niet huis in dadizele met puk)
Met andere woorden: ik ga werken![]()
Doei!
Een dagje zonder gsm, dat is toch niet vol te houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
moggehquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een dagje zonder gsm, dat is toch niet vol te houden.![]()
Goedemorgen allemaal
Persoonlijk lukt het me wel langer als een dag, ik stuur af en toe wat SMS om een afspraak te maken op korte termijn ("zie ik je dadelijk?"), anders gaat het per mail.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
Als het zakelijke redenen zijn, idd.
Persoonlijk zou ik echt wel een dag zonder gsm kunnen.
Onzin, ik heb dat ding ook nodig voor mijn werk, maar maak me er echt niet druk om alsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moggeh
Nou, liever niet nee.. onder andere om zakelijke redenen.![]()
quote:
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onzin, ik heb dat ding ook nodig voor mijn werk, maar maak me er echt niet druk om als
de mijne het eens niet doet.
[..]
Mail is okay, MSN is dan weer kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
Mail of Msn juist meer, en is nog goedkoper ook
flesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nieke
Knuffel popje![]()
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.
Was een leuke primeur die me aardig wat heeft opgeleverd. Dit wil ik toch niet missen.
ICQ/Yahoo/AOL-Client danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mail is okay, MSN is dan weer kut.
da's zakelijk voor mij hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Het ding behoort natuurlijk te werken.![]()
Ik ga maar weer eens naar mijn werk, "half" dagje vandaag.![]()
fijne dag allemaal
hoeveel>quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.
Was een leuke primeur die me aardig wat heeft opgeleverd. Dit wil ik toch niet missen.
Chat-clients in het algemeen danquote:
tienduizend bezoekers, een handvol belangstellenden ("Waar heb je die info zo snel vandaan?"), een goede relatie met een kennis bij een nieuwsdesk in Jakarta.quote:
Aanschaf/sparen voor:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, mensen die meteen aan geld denken.. tja.. wat moet je ermee he![]()
ooh, het leverde wat op.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tienduizend bezoekers, een handvol belangstellenden ("Waar heb je die info zo snel vandaan?"), een goede relatie met een kennis bij een nieuwsdesk in Jakarta.
Geld is in deze niet aan de orde, ik doe liever contacten leggen en onderhouden, die zijn meer waard voor mij.![]()
nee, ik was een hele snelle ontvanger, die meteen een gever werd. Helaas zit ik in Nederland, anders had ik 2 oktober naar Bali gevlogen om verslag te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooh, het leverde wat op.
Ik ging er van uit dat jij bericht gever was ofzo!
Dat zijn geen dingen die heel veel geld kosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aanschaf/sparen voor:
* grotere kamer
* beter beeldscherm
* beter bureau
totaal niet, maar van het 1 komt het ander..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zit jij zo in de journalistieke hoek dan Pindah?
ah okeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
totaal niet, maar van het 1 komt het ander..
dat sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeJa, je moet doen wat je leuk vindt natuurlijk
wat zijn dat nu weer voor luxe tijden ?quote:
ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat zijn dat nu weer voor luxe tijden ?
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet pas over 20 min naar school
dan is je dag zo verneuktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had ook makkelijk tot 11 uur erin kunnen blijven liggen heur. Maar dat boeit verder niet
ik ben voor! 4 dagen in de week, (zo vaak heb ik school)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.
en dan by noon naar het strand?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.
Maak het niet te laat!quote:
dat lukt toch wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak het niet te laat!
Je moet er om 6 uur weer uit!
WTF!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na 3 uur heb je tijd genoeg.
ja, en ? Straks komen er 3 miljard Aziaten bij die kunnen werken, 6 dagen per week. Sta je toch gek te kijken als europeaantje met je 36 urige werkweek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF!
van 7 tot 3?
DAT ZIJN WERKTIJDEN!
ik begon eerst om 8.15, nu is het al vaak 7.45quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:06 schreef buzzer het volgende:
Ik begin altijd om 7 uur, en dat bevalt me prima
Te veel luxe op school , niet goed voor kindjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef Renesite het volgende:
elke dag om 7 uur beginnen maakt:
Maandag: 7 tot 10:20
Dinsdag 7 tot 13:50
Woensdag 7 tot 12:00
Donderdag 7 tot 10:20
hoe lang werkte jij vandaag ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Te veel luxe op school , niet goed voor kindjes![]()
Mazzel jongetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:05 schreef Renesite het volgende:
doei doei schatjesJongetje gaat weg
Ik ben op mijn werkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe lang werkte jij vandaag ?![]()
geluksvogel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar weer aan het werk.... toch niks te doen hier
ooh.. dan is het goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk![]()
Heb al heel veel gedaan hoor.
allemaal dingetjes ingepakt en klaar staan om te versturen.![]()
Niet meer slaan![]()
hehe. een goedkeuring.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dan is het goed
*insert aai over de bol smiley*
OMG, dan denk ik dat ik weet waar je werktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe. een goedkeuring.![]()
Baal maar van één ding op het moment, we hebben een fax/kopieer enz.. ding
krijg die niet aangesloten, nouja niet aan het faxen en het ontvangen ervan.![]()
Voor de rest werkt dat joekel wel goed.
heb je wel een telefoonlijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe. een goedkeuring.![]()
Baal maar van één ding op het moment, we hebben een fax/kopieer enz.. ding
krijg die niet aangesloten, nouja niet aan het faxen en het ontvangen ervan.![]()
Voor de rest werkt dat joekel wel goed.
Oja?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
OMG, dan denk ik dat ik weet waar je werkt![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je wel een telefoonlijn?
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten hebquote:
Maar verschillende bedrijven kunnen ook overeen komenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten heb
Denk niet dat jij goed zit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten heb
klopt dat niet gewoon met ieder willekeurig bedrijf?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je deed ook erg Bengelonvriendelijk.quote:
dat zal haast wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt dat niet gewoon met ieder willekeurig bedrijf?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
phewquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je deed ook erg Bengelonvriendelijk.![]()
Ben toch niet BlonT![]()
* Bengeltje indah knuffel geeft, zo hard was het ook niet bedoelt
da's waar..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar faxen is dan ook uit de tijd dat Fred Flintstone de knappe stoere man was die OVERAL een oplossing voor had
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar faxen is dan ook uit de tijd dat Fred Flintstone de knappe stoere man was die OVERAL een oplossing voor had
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie je toch overeenkomsten![]()
Nog wel jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen vriendjes en vriendinnetjes!
hey Jagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
Haiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nouja, dankje wel
Alhoewel de jurkjes van die tijd.
Als je dan toch meedenkt: "Wat is jouw interpretatie bij de volgende situatie"quote:
quote:[..]
Dacht dat de meeste hier wel mijn naam kennen.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Haiquote:
Haiquote:
Haiquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Haiquote:
De stats posten? Ja, voorlopig wel ffquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hai
Zeg ga jij die posting nu doen?
uhm oke. Hai Tim, ik ben Mandy. * Bengeltje handje geeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je dan toch meedenkt: "Wat is jouw interpretatie bij de volgende situatie"
[..]
Ja. Hoi. Maar ik heb nog steeds huiswerkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke. Hai Tim, ik ben Mandy. * Bengeltje handje geeft.![]()
Jullie dus ook ouderwets.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wordt ook nog steeds van alles gefaxt hoor
en die jurkjes idd
Dan doe je die straks toch, je bent nu ook aan het Fok!ken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja. Hoi. Maar ik heb nog steeds huiswerk
Okey.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De stats posten? Ja, voorlopig wel ff
Heet jij Mandy?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, wie weetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie dus ook ouderwets.
Wordt tijd dat we aan het mailen gaan, gaat veel sneller.
in koor "Hallo Mandy"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hee dat ken ik van mijn AA-praatgroepjequote:
hehe.. punt van herkenningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, wie weetVROEGAH dacht iedereen dat de PC papier overbodig zou maken
Nou, er is nog nooit zo veel papier in omloop geweest als de laatste jaren lijkt wel
Dat doe ik tussendoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe je die straks toch, je bent nu ook aan het Fok!ken.
Ik had helemaal geen Mandy achter Bengeltje gezocht.quote:
*naar kontje loertquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* kuch, zenuwachtig heen en weer wiebelt, Ik geef toe . ik ben geen alcoholist![]()
Je zocht wat achter Bengeltje?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen Mandy achter Bengeltje gezocht.![]()
Geen Mandy in ieder geval.quote:
Stond ik met mijn rug naar jullie toe?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*naar kontje loert
Doe nog eens?
Kim, Carlijn, Lotte, Karlijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Een Katinka, Belinda, Babs, Tanja ?
jah.. ach, zo erg was het niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stond ik met mijn rug naar jullie toe?
niet op geletquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stond ik met mijn rug naar jullie toe?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[GCSC] Met je kontje naar me toe
GCSC - Het kontje van Bengeltjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[GCSC] Met je kontje naar me toe
ook niet slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
GCSC - Het kontje van Bengeltje
![]()
Krijgen we wel wat meer views door.quote:
feitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijgen we wel wat meer views door.![]()
en wat winnen we daarmee dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijgen we wel wat meer views door.![]()
Smakelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga ffies een hapje eten
Why not?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg niks over kontjes in de volgende TT
Sonja, Truus, Anita, Speranza, Bonnie?quote:
Naamtopic!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, zolang het niet de mijne is dan.
Pien, Marjolein. Zus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sonja, Truus, Anita, Speranza, Bonnie?![]()
okeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg niks over kontjes in de volgende TT
Marjolein.quote:
"Het achterwerk van Bengeltje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee
TT: De bips van bengeltje
OP: Kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje
Beterschap ququote:
Neenquote:
Dat al helemaal niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee
TT: De bips van bengeltje
OP: Kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje kontje
Kijk dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Marjolein.Dan denk ik altijd aan een clown ofzo.
![]()
Erg he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat zegt genoeg.
Hai elmaikel.
Hallo Bengeltjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat zegt genoeg.
Hai elmaikel.
Oeh wat klef.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat flashje lekker vindt.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat flashje lekker vindt.![]()
Ach zo is fok hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis wat he. dat geflauwekul hier.![]()
[..]
Al een aspirine genomen?quote:
Ey makkert alles goed?quote:
Probeer dan eens een wat anders als asperine niet bij je werktquote:
mja.. ik den kdat ik maar wa tdingen op ga schrijven.. heb weer heel veel bedacht vannachtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Probeer dan eens een wat anders als asperine niet bij je werkt
Later dan, nu heb je al 2 achter de kiezen.
lekker hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef buzzer het volgende:
ben ik weer, even lekker buiten wezen lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |