owh.. dat belooft inderdaad niet veel goeds..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
Ok, dit is officieel een k*tdag
Heb ik met mijn slaapogen mijn sim-kaart van mijn gsm geblokkeerd
Mijn puk-code ligt thuis in Dadizele (100km van hier)
En mijn ma neemt de telefoon niet op thuis terwijl ze echt al wakker zou moeten zijn
Als dit toont hoe de rest van mijn dag eruitziet, was ik beter helemaal niet opgestaan
mja gisteren zal dus maar een voorsmaakje geweest zijn (die dag liep dus ook niet zoals het hoort...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dat belooft inderdaad niet veel goeds..ik had twee weken geleden zo'n dag
![]()
o jee.. da's nog erger, twee van die dagen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
mja gisteren zal dus maar een voorsmaakje geweest zijn (die dag liep dus ook niet zoals het hoort...)
zo'm dag had ik gisteren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
En mijn ma neemt de telefoon niet op thuis terwijl ze echt al wakker zou moeten zijn
Als dit toont hoe de rest van mijn dag eruitziet, was ik beter helemaal niet opgestaan
ach ja, het is herfst he.. ze zeggen dat dat een negatieve invloed heeft op mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:22 schreef leonieke het volgende:
Het lijkt wel de tijd van de maand voor rotdagen![]()
Hoi Buzzer
succes vandaag en doe voorZichtigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:28 schreef leonieke het volgende:
Soit, ik ga proberen om zonder brokken te maken te eten en dan rustig naar school rijden (hopelijk zonder problemen want ik heb geen gsm die ik kan gebruiken natuurlijk...)
Hopen dat ik de vier uur les zonder kleerscheuren doorkom en dan opnieuw om 12.40u richting huis rijden (niet huis in dadizele met puk)
Met andere woorden: ik ga werken![]()
Doei!
Een dagje zonder gsm, dat is toch niet vol te houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:50 schreef leonieke het volgende:
moggehquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een dagje zonder gsm, dat is toch niet vol te houden.![]()
Goedemorgen allemaal
Persoonlijk lukt het me wel langer als een dag, ik stuur af en toe wat SMS om een afspraak te maken op korte termijn ("zie ik je dadelijk?"), anders gaat het per mail.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
Als het zakelijke redenen zijn, idd.
Persoonlijk zou ik echt wel een dag zonder gsm kunnen.
Onzin, ik heb dat ding ook nodig voor mijn werk, maar maak me er echt niet druk om alsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moggeh
Nou, liever niet nee.. onder andere om zakelijke redenen.![]()
quote:
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onzin, ik heb dat ding ook nodig voor mijn werk, maar maak me er echt niet druk om als
de mijne het eens niet doet.
[..]
Mail is okay, MSN is dan weer kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
Mail of Msn juist meer, en is nog goedkoper ook
flesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nieke
Knuffel popje![]()
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.
Was een leuke primeur die me aardig wat heeft opgeleverd. Dit wil ik toch niet missen.
ICQ/Yahoo/AOL-Client danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mail is okay, MSN is dan weer kut.
da's zakelijk voor mij hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Het ding behoort natuurlijk te werken.![]()
Ik ga maar weer eens naar mijn werk, "half" dagje vandaag.![]()
fijne dag allemaal
hoeveel>quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan niet zonder. Ik was bijvoorbeeld de 1e die in het Nederlands berichtte over de aanslagen op Bali. Dit dankzij een telefoontje uit Jakarta 20 minuten nadat het gebeurd was.
Was een leuke primeur die me aardig wat heeft opgeleverd. Dit wil ik toch niet missen.
Chat-clients in het algemeen danquote:
tienduizend bezoekers, een handvol belangstellenden ("Waar heb je die info zo snel vandaan?"), een goede relatie met een kennis bij een nieuwsdesk in Jakarta.quote:
Aanschaf/sparen voor:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, mensen die meteen aan geld denken.. tja.. wat moet je ermee he![]()
ooh, het leverde wat op.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tienduizend bezoekers, een handvol belangstellenden ("Waar heb je die info zo snel vandaan?"), een goede relatie met een kennis bij een nieuwsdesk in Jakarta.
Geld is in deze niet aan de orde, ik doe liever contacten leggen en onderhouden, die zijn meer waard voor mij.![]()
nee, ik was een hele snelle ontvanger, die meteen een gever werd. Helaas zit ik in Nederland, anders had ik 2 oktober naar Bali gevlogen om verslag te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooh, het leverde wat op.
Ik ging er van uit dat jij bericht gever was ofzo!
Dat zijn geen dingen die heel veel geld kosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aanschaf/sparen voor:
* grotere kamer
* beter beeldscherm
* beter bureau
totaal niet, maar van het 1 komt het ander..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zit jij zo in de journalistieke hoek dan Pindah?
ah okeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
totaal niet, maar van het 1 komt het ander..
dat sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeJa, je moet doen wat je leuk vindt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |