mogelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als Belg-zijnde post ik in een speciaal regime
Als Belg-zijnde had ik dat ook al doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogelijk.
je was te laat voor mijn kwartet trouwens
Jah, ik kan hier wel niet constant volgen hoor, moet ook nog wat voorbereiden voor morgen enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
een kwartet plaatsen duurt zelfs enkele minuten![]()
eigenlijk een halve Nederlander dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als Belg-zijnde had ik dat ook al door![]()
uhuh..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, ik kan hier wel niet constant volgen hoor, moet ook nog wat voorbereiden voor morgen enzo
Je mag me voor heel veel uitschelden, maar echt niet voor iets dat ook maar wat met Nederlanders te maken heeft hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eigenlijk een halve Nederlander dus![]()
sorry dan he...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag me voor heel veel uitschelden, maar echt niet voor iets dat ook maar wat met Nederlanders te maken heeft hoor![]()
![]()
jij hebt genoeg met een bepaalde nederlander te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag me voor heel veel uitschelden, maar echt niet voor iets dat ook maar wat met Nederlanders te maken heeft hoor![]()
![]()
ssjttquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij hebt genoeg met een bepaalde nederlander te maken
ja doei, tot zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ben ik écht weg
voor vandaag dan
"ze" weten dat allang hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
ssjtt
Hoeven ze hier toch niet allemaal te weten?![]()
![]()
Tsja, blijkbaar houden ze van extremere vrouwen ofzo, ik weet het anders nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
Mja, en wat voor één weer...
Weer één die nog nooit gehoord heeft van een normaal seksleven
Ik zal wel eens even op internet struinenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh... in dat geval...zou ik voor de boekjes in Indonesië zelf kijken. Daar liggen ook wel engelse versies.
Zouden 'ze' dat echt allemaal doorhebben of wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ze" weten dat allang hoor![]()
JIJ dreigde het even te vergeten
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
Fuk.. weer een (v) op SEX.. Ze moesten me weer eens niet
Best wel jammer, maarja
Kut ik moet nog steeds dat ene filmpje offline halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zouden 'ze' dat echt allemaal doorhebben of wat?![]()
Zo is het nog maar eens bewezen dat je zo'n dingen dus echt niet aan mannen moet overlatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut ik moet nog steeds dat ene filmpje offline halen
ze hadden mij gewoon moeten kiezen he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
lupa_S blauw godver, wat nog??
American_nightmare?
SCH?
Dora_van_Crizadak?
ze zijn echt helemaal van God los daar
Wees blij dat ik niet blauw benquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
lupa_S blauw godver, wat nog??
American_nightmare?
SCH?
Dora_van_Crizadak?
ze zijn echt helemaal van God los daar
Dat was al een tijdje zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef leonieke het volgende:
Het zal nog zo ver komen dat ze een West-Vlaming blauw zouden maken... zo gek zijn ze ondertussen al..
Ik ben eigenlijk vooral blij dat IK niet blauw benquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zeg niks
(was geen negatieve opmerking wat ik in gedachten had)
Waarom ben je eigenlijk nooit meer online op msn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral blij dat IK niet blauw ben
Mja, je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje zoMinstens sinds Het-Gele-Teken
heb een ander adres genomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nooit meer online op msn?
Troost u Troel, mij had hij ook niet toegevoegd aan zijn nieuw adres hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb een ander adres genomenEn een hoop mensen eruit gegooid die ik allang niet meer gesproken had of niks te melden heb
Ja ehhquote:
Je moet hen die tip geven, mij niet ehquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ehh
toen ze voor SES iemand zochten heb ik je getipt, maar je wou niet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je moet hen die tip geven, mij niet eh![]()
jump is ook belg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje zoMinstens sinds Het-Gele-Teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |