Lijkt me dat je het er dan juist elke post van moet nemen om iets te melden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee... 't is ook zo snel en zo.
Indisch eten? watte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker actief dagje![]()
Ik heb gewerkt, indisch eten gescoord bij de beste toko van Rotjeknor, een kattenbak verschoond en de vaatwasser aangezet.![]()
En straks nog wat administratie en klaar is Dude voor vandaag![]()
geef mij dan maar een rustig dagje de volgende keer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker actief dagje![]()
Ik heb gewerkt, indisch eten gescoord bij de beste toko van Rotjeknor, een kattenbak verschoond en de vaatwasser aangezet.![]()
En straks nog wat administratie en klaar is Dude voor vandaag![]()
Zie je wel... Ik wist wel dat je zo inventief was om telkens iets anders te verzinnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan ging ik weer naar de wc, dan wilde ik wat te drinken hebben, dan besloot ik weer dat ik een andere cd in m'n cd-speler wilde hebben, enz enz... Elke keer wat anders...
is ook een optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me dat je het er dan juist elke post van moet nemen om iets te melden.
niet altijd nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar jij bent biljkbaar niet zo nieuwsgierig als ik
je moet toch wat... gaat zo opvallen als je elke 5 minuten drinken komt pakken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie je wel... Ik wist wel dat je zo inventief was om telkens iets anders te verzinnen![]()
da's altijd handigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, het eten is op, en het smaakte lang niet onaardigvoor morgen is er nog wat
En met wat kun je ons nu jaloers maken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, het eten is op, en het smaakte lang niet onaardigvoor morgen is er nog wat
O.a. ikan Bali , ajam Bali, daging smoor en zuurgoed (komkommer). En nog wat vleesjes maar daarvan weet ik niet meer wat het is. Lekker hoorquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
je moet toch wat... gaat zo opvallen als je elke 5 minuten drinken komt pakken...
In je nest blijven danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
geef mij dan maar een rustig dagje de volgende keer...
vrij normaal hoor, in de kroegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:54 schreef MutZ het volgende:
gaat zo opvallen als je elke 5 minuten drinken komt pakken...
owh.. ik schuif morgen aan goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O.a. ikan Bali , ajam Bali, daging smoor en zuurgoed (komkommer). En nog wat vleesjes maar daarvan weet ik niet meer wat het is. Lekker hoor![]()
Morgen de andere helft![]()
's Goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. ik schuif morgen aan goed?![]()
![]()
makkelijker gezegd dan gedaan... het lukt me vandaag echt niet...quote:
Ja, daar wel...quote:
Ook niet zeuren om een rustig dagje dan hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan... het lukt me vandaag echt niet...
kun je Indonesisch lezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
's Goed![]()
Ik moet een goed indisch kookboek hebben trouwens. Zonder van die verwesterde zeikrecepten!
warm bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens het ernstige vermoeden dat mijn koelkast het zojuist begeven heeftEN dat zou goed KUT zijn
dat lukt me nooit.. na een paar uur draaien moet ik er echt uit hoor..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan... het lukt me vandaag echt niet...
quote:
dank je, anders komen al die modjes weer zeiken en zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef leonieke het volgende:
*doorbreekt kwartet van inda
Vast wel, maar echt Indisch is toch wel ook echt Nederlands eigenlijk. Indonesisch is nog veel lekkerder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Alleen eten.
Maar er moeten toch ook Nederlandstalige kookboeken zijn met écht Indisch eten?
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast wel, maar echt Indisch is toch wel ook echt Nederlands eigenlijk. Indonesisch is nog veel lekkerder.![]()
dit zijn echt van die verschrikkelijke dagen... continue liggen draaien omdat je geen lekkere pijnloze houding kunt vinden, er dan van ellende maar uitgaan, maar dat werkt ook niet, dus dan kruip je weer terug en dan begint het hele verhaal overnieuw...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet zeuren om een rustig dagje dan hè?![]()
Je had trouwens beter lekker buiten op een bedje kunnen gaan liggen. Het was ont-zet-tend-ver-schrik-ke-lijk prachtig weer![]()
Mja, ik denk ook enkel aan uw geluk op dit forum hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, anders komen al die modjes weer zeiken en zo![]()
Indisch is uit 'vroeger tijden' en is aangepast aan de smaak van de westerling. Zoeter, minder pittig. Zelfde als Chinees bij de afhaal feitelijk.quote:
ik ook, denk iedereen wel... maar nu is het al na een paar minuten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lukt me nooit.. na een paar uur draaien moet ik er echt uit hoor..
waarvoor mijn dankquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook enkel aan uw geluk op dit forum hoor![]()
Netjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef leonieke het volgende:
*doorbreekt kwartet van inda
bij mij normaal ook.. die uren draaien is een zeldzaamheid, vooral als het behoorlijk koud is, en het zonnetje schijnt naar binnen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ook, denk iedereen wel... maar nu is het al na een paar minuten...
Tjah.. what can I say?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes
Zie je niet vaak, dat dat ZO mooi lukt![]()
inderdaad, zeker niet met de snelheid van Fok! vandaag. Moeilijker mikken he..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes
Zie je niet vaak, dat dat ZO mooi lukt![]()
Het is snel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad, zeker niet met de snelheid van Fok! vandaag. Moeilijker mikken he..![]()
Ik heb het over het authentieke Indonesische eten, dat snap je ook wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indisch is uit 'vroeger tijden' en is aangepast aan de smaak van de westerling. Zoeter, minder pittig. Zelfde als Chinees bij de afhaal feitelijk.
Maar lekker is het toch wel hoor.![]()
De zon schijnt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is de lucht weer opgeklaard?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, anders komen al die modjes weer zeiken en zo![]()
owh... in dat geval...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het over het authentieke Indonesische eten, dat snap je ook wel.
2 ? en de beetjes.. en jij zit nog verder weg van de server ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Noemen we tegenwoordig alles wat onder de 2 minuten gaat om te posten snel?
Maar als Belg-zijnde post ik in een speciaal regimequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 ? en de beetjes.. en jij zit nog verder weg van de server ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |