wellicht zegtie dan nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook dat, en wellicht heb je dan toch nog honger.
Happy to haven'tquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
tenzij je die macaroni ging maken omdat je je verveelde en niet omdat je honger had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wellicht zegtie dan nog
Tuurlijk heb je dan nog honger
telt zinloos vermaak kijken op tv ook?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Ligt er aan wat voor huisbeest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
Kooi van me huisbeest verschonen, telt dat ook?
Komt er nog wat speciaals op?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
telt zinloos vermaak kijken op tv ook?
vrouw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor huisbeest.![]()
Bed verschonen dus.quote:
caviaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor huisbeest.![]()
Biancavia.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's toch zo'n beest waar als je in knijpt er zo'n hoog piepje uitkomt?
Oh.... een grote of een kleintje?quote:
Hoe was het bij de tandarts?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's toch zo'n beest waar als je in knijpt er zo'n hoog piepje uitkomt?
14weken, niet zo groot dus nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh.... een grote of een kleintje?
niks aan de hand..quote:
't is zeker weten een cavia, geen hond of katquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tenzij het geen cavia blijkt te zijn
of een kanarie..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is zeker weten een cavia, geen hond of kat
als het nou de volgende keer gratis wasquote:
frietjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ff uurtje geslapennu eten koken
nou ja, poging tot iets gezonds. kom op nou
tja, dat feestje gaat helaas niet door.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het nou de volgende keer gratis was
ik heb nog niets gezien. Volgens mij moet er nog geoefend wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, iemand al wat van Pheno vernomen, of is hij in de huwelijksnacht gebleven?
vandaag heb ik gedaan: bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes (x 1000)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'lo love, all 's well? Wat heb je gedaan vandaag?
nee... 't is ook zo snel en zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder dan hallo en dag komen we niet echt he?
En wat was die smoes altijd? Of was die telkens anders?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
vandaag heb ik gedaan: bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes (x 1000)
zal wel dezelfde zijn, scheelt 999 smoezen per dag bedenkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat was die smoes altijd? Of was die telkens anders?
Lekker actief dagjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
vandaag heb ik gedaan: bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes - bed in - bed uit met een smoes (x 1000)
dan ging ik weer naar de wc, dan wilde ik wat te drinken hebben, dan besloot ik weer dat ik een andere cd in m'n cd-speler wilde hebben, enz enz... Elke keer wat anders...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat was die smoes altijd? Of was die telkens anders?
Maar jij bent biljkbaar niet zo nieuwsgierig als ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel dezelfde zijn, scheelt 999 smoezen per dag bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |