wat zijn dat nu weer voor luxe tijden ?quote:
ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat zijn dat nu weer voor luxe tijden ?
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet pas over 20 min naar school
dan is je dag zo verneuktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had ook makkelijk tot 11 uur erin kunnen blijven liggen heur. Maar dat boeit verder niet
ik ben voor! 4 dagen in de week, (zo vaak heb ik school)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.
en dan by noon naar het strand?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van vroege schooltijden.. een uur of 7.. doen ze in Indonesië ook... 6 dagen per week.
Maak het niet te laat!quote:
dat lukt toch wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak het niet te laat!
Je moet er om 6 uur weer uit!
WTF!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na 3 uur heb je tijd genoeg.
ja, en ? Straks komen er 3 miljard Aziaten bij die kunnen werken, 6 dagen per week. Sta je toch gek te kijken als europeaantje met je 36 urige werkweek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF!
van 7 tot 3?
DAT ZIJN WERKTIJDEN!
ik begon eerst om 8.15, nu is het al vaak 7.45quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:06 schreef buzzer het volgende:
Ik begin altijd om 7 uur, en dat bevalt me prima
Te veel luxe op school , niet goed voor kindjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef Renesite het volgende:
elke dag om 7 uur beginnen maakt:
Maandag: 7 tot 10:20
Dinsdag 7 tot 13:50
Woensdag 7 tot 12:00
Donderdag 7 tot 10:20
hoe lang werkte jij vandaag ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Te veel luxe op school , niet goed voor kindjes![]()
Mazzel jongetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:05 schreef Renesite het volgende:
doei doei schatjesJongetje gaat weg
Ik ben op mijn werkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe lang werkte jij vandaag ?![]()
geluksvogel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar weer aan het werk.... toch niks te doen hier
ooh.. dan is het goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk![]()
Heb al heel veel gedaan hoor.
allemaal dingetjes ingepakt en klaar staan om te versturen.![]()
Niet meer slaan![]()
hehe. een goedkeuring.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dan is het goed
*insert aai over de bol smiley*
OMG, dan denk ik dat ik weet waar je werktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe. een goedkeuring.![]()
Baal maar van één ding op het moment, we hebben een fax/kopieer enz.. ding
krijg die niet aangesloten, nouja niet aan het faxen en het ontvangen ervan.![]()
Voor de rest werkt dat joekel wel goed.
heb je wel een telefoonlijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe. een goedkeuring.![]()
Baal maar van één ding op het moment, we hebben een fax/kopieer enz.. ding
krijg die niet aangesloten, nouja niet aan het faxen en het ontvangen ervan.![]()
Voor de rest werkt dat joekel wel goed.
Oja?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
OMG, dan denk ik dat ik weet waar je werkt![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je wel een telefoonlijn?
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten hebquote:
Maar verschillende bedrijven kunnen ook overeen komenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten heb
Denk niet dat jij goed zit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou gewoon, een paar dingen die je gepost hebt kloppen wel met bedrijf wat ik in gedachten heb
klopt dat niet gewoon met ieder willekeurig bedrijf?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je deed ook erg Bengelonvriendelijk.quote:
dat zal haast wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt dat niet gewoon met ieder willekeurig bedrijf?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt dat niet gewoon met ieder willekeurig bedrijf?
phewquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je deed ook erg Bengelonvriendelijk.![]()
Ben toch niet BlonT![]()
* Bengeltje indah knuffel geeft, zo hard was het ook niet bedoelt
da's waar..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar faxen is dan ook uit de tijd dat Fred Flintstone de knappe stoere man was die OVERAL een oplossing voor had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |