Ook als het wel waar zou zijn zou hij nog zo reageren denk ik. Zo vroeg voor de opening van de transfermarkt heeft het weinig zin om toe te geven dat je serieuze interesse hebt. Dus echt veel zegt het niet volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732
Jammer.

Een miljoen of acht?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
[knip]
Ik zou zeggen, zorg dat Vlaar komende zomer naar Amsterdam komt en verkoop Grygera tegen die tijd aan een geinteresseerde club voor een miljoen of acht.
[knip]

minstens, je kent ons bestuur inmiddels welquote:

Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!quote:Jeffrey Sarpong gaat praten met Chelsea
Woensdag 12 oktober, door DVD, Amsterdam, 12.58u GMT+01.00, VI
De papieren versie van de Voetbal International meldt dat Ruben Esteban, de zaakwaarnemer van Ajacied Jeffrey Sarpong, binnenkort om tafel zal gaan met Chelsea. Bij Ajax heeft Sarpong nog geen contract maar zijn huidige club wil hem er binnenkort een aanbieden.
'Ik zou een slechte zaakwaarnemer zijn als ik niet ook met een topclub ga praten wanneer die belangstelling heeft, aldus Esteban.' Scouting coordinator Frank Arnesen van Chelsea heeft laten weten dat er serieuze belangstelling is in de Ajacied.
Esteban: 'Vorig seizoen liet Jeffrey ook al van zich spreken op het EK Onder-17 in Italie, toen heb ik Van Eijden al gevraagd of een contract tot de mogelijkheden behoorde, echter hij vond dat Jeffrey daar nog niet voor in aanmerking kwam. Nu van Geel technisch directeur is wil Ajax hem wel een contract aanbieden.'
Over de belangstelling die Chelsea in Goossens scheen te hebben is nog niets bekend. De begeleiders van Goossens die werken voor Essel Sports Management van Soren Lerby zeggen nog niets concreets gehoord te hebben.

Nu niet ineens die jongen overdreven snel en een belachelijk contract voorleggen, puur omdat Chelsea interesse toont. Een beetje respect en goodwill naar de club die je heeft opgeleid mag ook wel. Je moet trots zijn om je eerste contract bij Ajax te kunnen tekenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!

Ik hoop het ook voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.

ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.

Triest eigenlijk. Het is nog erg makkelijk om die jonge jongens te beinvloeden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...

scheer je wegquote:

quote:Quincy Owusu-Abeyie (Arsenal), Hedwiges Maduro en Ryan Babel (beide Ajax) zijn door de Italiaanse krant Tuttosport genomineerd voor de titel Golden Boy, het grootste talent van de Europese voetbalvelden. Er zijn veertig spelers geselecteerd, waar een dertigtal voetbalmedia hun keuze zullen moeten maken.
Naast de drie Nederlanders zijn er nog enkele grote talenten geselecteerd, onder wie Lionel Messi (FC Barcelona) Cesc Fábregas (Arsenal), Diego (Porto), Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo (beide Manchester United), Vincent Kompany (Anderlecht), Lucas Podolski (1. FC Köln), Raúl Tortajada Albiol (Valencia), Sergio Ramos, Roberto Rillo Soldado (beide Real Madrid), Pablo Zabaleta (Espanyol), Luis Antonio Valencia (Villarreal), Hatem Ben Arfa, Karim Benzema (beide Olympique Lyon) en Samir Nasri (Olympique Marseille)

quote:Een maand geleden verklaarde Johnny Heitinga tegenover de Amsterdamse zender AT5 dat hij zich ongelukkig voelde in zijn reserverol bij Ajax. Nu ruim een maand later publiceert Voetbal International een interview waar de Ajacied (21) zegt dat een vertrek uit de hoofdstad steeds dichterbij komt.
“Ik besef nu ik in deze situatie zit, dat het moment om Ajax te verlaten dichterbij komt. Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax."
Heitinga kan op dit moment bij trainer Danny Blind niet op een basisplek rekenen, ook in zijn invalbeurten was de Alphenaar dit seizoen verre van gelukkig. De laatste keer dat hij in de basis mocht beginnen, tegen ADO Den Haag, kreeg hij twee oliedomme gele kaarten en verspeelde Ajax daardoor punten.
Net voor het sluiten van de internationale transfermarkt toonde Sevilla nog interesse, maar Ajax wilde haar verdediger niet laten gaan. Wanneer er in de winterstop weer een club komt, zal Heitinga wel wat voor een overstap voelen met een schuin oog op het WK 2006 in Duitsland.

quote:Ajax kan zich over een aantal jaar helemaal thuis gaan voelen in de Amsterdam Arena. Op de algemene ledenvergadering van supportersvereninging OFA zou besloten zijn om de huidige stoeltjes te vervangen door rood-wit gekleurde exemplaren. De gehele Arena zou de clubkleuren krijgen.
Hierdoor krijgt de Arena een veel groter Ajax-uiterlijk. Momenteel sieren stoeltjes met kleuren als rood, oranje, grijs en blauw het stadion. De nieuwe zitjes krijgen een rode kleur gecombineerd met witte tekstenen en afbeeldingen.
Dit seizoen al zal er een begin worden gemaakt aan de lange zijde eerste ring. Op deze zijde zullen rode stoeltjes komen met in het wit AFC AJAX.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |