abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31380095
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732

Jammer.
Ook als het wel waar zou zijn zou hij nog zo reageren denk ik. Zo vroeg voor de opening van de transfermarkt heeft het weinig zin om toe te geven dat je serieuze interesse hebt. Dus echt veel zegt het niet volgens mij
pi_31380147
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:

[knip]

Ik zou zeggen, zorg dat Vlaar komende zomer naar Amsterdam komt en verkoop Grygera tegen die tijd aan een geinteresseerde club voor een miljoen of acht.

[knip]
Een miljoen of acht?
That's all folks!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:03:41 #53
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31380658
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een miljoen of acht?
minstens, je kent ons bestuur inmiddels wel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31381113
Sarpong gaat met Chelsea praten lees ik in de VI.
That's all folks!
pi_31381874
4 dagen geleden werd er nog gezegd dat hij gewoon bij Ajax blijft . Sarpong: wil je je carriere snel verneuken, vooral naar Chelsea gaan dan. Slimme jongen.

Ben het trouwens volledig eens met twi over dat Heitinga Vlaar verhaal. De achterhoede voor volgend seizoen ziet er bij mij precies hetzelfde uit. Als Maxwell blijft mogen Max en Urby op links afwisselen (linksback, linkshalf).
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:21:57 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31383956
quote:
Jeffrey Sarpong gaat praten met Chelsea
Woensdag 12 oktober, door DVD, Amsterdam, 12.58u GMT+01.00, VI

De papieren versie van de Voetbal International meldt dat Ruben Esteban, de zaakwaarnemer van Ajacied Jeffrey Sarpong, binnenkort om tafel zal gaan met Chelsea. Bij Ajax heeft Sarpong nog geen contract maar zijn huidige club wil hem er binnenkort een aanbieden.

'Ik zou een slechte zaakwaarnemer zijn als ik niet ook met een topclub ga praten wanneer die belangstelling heeft, aldus Esteban.' Scouting coordinator Frank Arnesen van Chelsea heeft laten weten dat er serieuze belangstelling is in de Ajacied.

Esteban: 'Vorig seizoen liet Jeffrey ook al van zich spreken op het EK Onder-17 in Italie, toen heb ik Van Eijden al gevraagd of een contract tot de mogelijkheden behoorde, echter hij vond dat Jeffrey daar nog niet voor in aanmerking kwam. Nu van Geel technisch directeur is wil Ajax hem wel een contract aanbieden.'

Over de belangstelling die Chelsea in Goossens scheen te hebben is nog niets bekend. De begeleiders van Goossens die werken voor Essel Sports Management van Soren Lerby zeggen nog niets concreets gehoord te hebben.
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31384041
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!
Nu niet ineens die jongen overdreven snel en een belachelijk contract voorleggen, puur omdat Chelsea interesse toont. Een beetje respect en goodwill naar de club die je heeft opgeleid mag ook wel. Je moet trots zijn om je eerste contract bij Ajax te kunnen tekenen.

Als ie echt zo goed is kan ie op zijn 22ste ofzo echt wel naar een topclub. Waarom zou je nu persee al in het tweede van Chelsea willen spelen? Of denkt ie nou echt dat ie sneller een kans krijgt van Mourinho dan van Blind?
pi_31384159
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
That's all folks!
pi_31384790
Arnesen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:40:26 #60
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_31385817
Chelski
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:42:48 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31385885
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
Ik hoop het ook voor hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:48:23 #62
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31386011
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31386761
Chelsea
pi_31386820
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:

[..]

ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...
Triest eigenlijk. Het is nog erg makkelijk om die jonge jongens te beinvloeden.
En Ajax moet die jongen nou inderdaad niet opeens een miljoen gaan bieden. Dan is het hek van de dam. Gewoon een jeugdcontract. Graag of niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31389948
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Eerst nog maar zien....
Klinkt goed
pi_31390290
Die Blatter kan wel lopen lullen over dat de rijke clubs steeds meer de macht over gaan nemen, maar het feit dat er jeugdspelers door buitenlandse clubs kunnen worden weggekaapt zal het niet veel verbeteren.

Komop fifa doe er wat aan!
Houd van een lijntje.
pi_31390502
Chelsea

woensdag 12 oktober 2005 @ 20:24:13 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31391597
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:27 schreef Sloggi het volgende:
Chelsea

scheer je weg
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:32:23 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31391742
quote:
Quincy Owusu-Abeyie (Arsenal), Hedwiges Maduro en Ryan Babel (beide Ajax) zijn door de Italiaanse krant Tuttosport genomineerd voor de titel Golden Boy, het grootste talent van de Europese voetbalvelden. Er zijn veertig spelers geselecteerd, waar een dertigtal voetbalmedia hun keuze zullen moeten maken.

Naast de drie Nederlanders zijn er nog enkele grote talenten geselecteerd, onder wie Lionel Messi (FC Barcelona) Cesc Fábregas (Arsenal), Diego (Porto), Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo (beide Manchester United), Vincent Kompany (Anderlecht), Lucas Podolski (1. FC Köln), Raúl Tortajada Albiol (Valencia), Sergio Ramos, Roberto Rillo Soldado (beide Real Madrid), Pablo Zabaleta (Espanyol), Luis Antonio Valencia (Villarreal), Hatem Ben Arfa, Karim Benzema (beide Olympique Lyon) en Samir Nasri (Olympique Marseille)
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:34:23 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31391782
quote:
Een maand geleden verklaarde Johnny Heitinga tegenover de Amsterdamse zender AT5 dat hij zich ongelukkig voelde in zijn reserverol bij Ajax. Nu ruim een maand later publiceert Voetbal International een interview waar de Ajacied (21) zegt dat een vertrek uit de hoofdstad steeds dichterbij komt.

“Ik besef nu ik in deze situatie zit, dat het moment om Ajax te verlaten dichterbij komt. Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax."

Heitinga kan op dit moment bij trainer Danny Blind niet op een basisplek rekenen, ook in zijn invalbeurten was de Alphenaar dit seizoen verre van gelukkig. De laatste keer dat hij in de basis mocht beginnen, tegen ADO Den Haag, kreeg hij twee oliedomme gele kaarten en verspeelde Ajax daardoor punten.

Net voor het sluiten van de internationale transfermarkt toonde Sevilla nog interesse, maar Ajax wilde haar verdediger niet laten gaan. Wanneer er in de winterstop weer een club komt, zal Heitinga wel wat voor een overstap voelen met een schuin oog op het WK 2006 in Duitsland.
pi_31393587
quote:
Ajax kan zich over een aantal jaar helemaal thuis gaan voelen in de Amsterdam Arena. Op de algemene ledenvergadering van supportersvereninging OFA zou besloten zijn om de huidige stoeltjes te vervangen door rood-wit gekleurde exemplaren. De gehele Arena zou de clubkleuren krijgen.

Hierdoor krijgt de Arena een veel groter Ajax-uiterlijk. Momenteel sieren stoeltjes met kleuren als rood, oranje, grijs en blauw het stadion. De nieuwe zitjes krijgen een rode kleur gecombineerd met witte tekstenen en afbeeldingen.

Dit seizoen al zal er een begin worden gemaakt aan de lange zijde eerste ring. Op deze zijde zullen rode stoeltjes komen met in het wit AFC AJAX.
pi_31393860
Heel mooi, maar drie jaar is natuurlijk belachelijk

Dat moet in de zomer van 2006 makkelijk in een keer kunnen, anders zijn er heel veel vrijwilligers (waaronder ikzelf) die wel mee willen helpen.
Houd van een lijntje.
pi_31395786
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef keijz het volgende:

[..]

Ach, dat zeggen ze al 3 jaar .
slettebak [@] gmail.com
pi_31396196
Dat bericht had ik al gepost. Duurt inderdaad lang, maar dat komt door de redenen die ik ook al een keer gepost had. (duur, evenementen, bla bla gelul)
pi_31396247
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Glasgow Rangers thuis
Ja toen nog wel idd! 2 geweldige kopballen toch? Atletico was trouwens echt een rotploeg al die tyfus racisten daar met de voorzitter voorop
Doe maar niet normaal, want je doet nooit gek genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')