als je bridget jones gebruikt zou de man dus J. B. heten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
John Barnes?
Juist. Het duurde even..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:42 schreef japzooi het volgende:
Jim Broadbent
The Borrowers
Gangs of new York
Moulin Rouge
Brazil
The Avengers
Hmmm wel eens van gehoord van die man. Had Frank gezegd dat je dankzij zijn achternaam kon fokken was ik er mogelijk op gekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:42 schreef japzooi het volgende:
Jim Broadbent
The Borrowers
Gangs of new York
Moulin Rouge
Brazil
The Avengers
Was een leuke hint geweest!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hmmm wel eens van gehoord van die man. Had Frank gezegd dat je dankzij zijn achternaam kon fokken was ik er mogelijk op gekomen.
nopequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Football Factory?
Is hem niet maar je zoekt wel in de goeie richting!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Naked Gun?
Aparte regels voor mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:19 schreef Frank79 het volgende:
Mr_a +1
De volgende keer moet jij er 10..
Hij heet Elias Koteas. Hij zat verder in Gattaca en Fallen. En ook Turtles III.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
TMNT 1
Look who's talking 2
The Thin Red Line
The Prophecy
De anonieme meneer krijgt +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Battle Royale
Brother
Kikujiro
Violent Cop
Hana Bi
Tien was me ook nog wel gelukt. Maar meer niet. Daar moeten de Japandeskundigen Sokolsky, SOK en DH aan te pas komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De anonieme meneer krijgt +1
5 was dus toch te weinig.![]()
Alle 3 de keren gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:35 schreef RuneRose het volgende:
Reign of Fire
Die film is drie keer op t.v. geweest in een week, nog geen maand geleden.
Drat weer geklaard!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:46 schreef Mennosson het volgende:
Notting Hill
Toch welquote:
Thursdayquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Quote uit welke film?
Ya smoke this shit so to escape from reality? Me, I don't need this shit. I am reality. There's the way it ought to be, and there's the way it is.
Mr Anonimous +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Tom Berenger?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere stonefilm denk ik Born on the fourth.
Ik wist dat hij in twee van de drie Stone Vietnamfilms mee deed. Ik kon me hem niet in Heaven & Earth herinneren.quote:
Japzooi +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef japzooi het volgende:
James Caan
Rollerball
The Godfather
Honeymoon in Vegas
Just in timequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick stewart
Nee dat is Picard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Is dat kabout spock? Ik heb nog nooit iets van Star Trek gezien.![]()
Je doet wel erg je best van mij te winnen de laatste tijd zeg.quote:
Easy. Patrick Stewartquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef japzooi het volgende:
[afbeelding]
Naam, en vier films waarin ie meespeelde: en je mag maar 1 Star Trek film noemen!
Japzooi +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef japzooi het volgende:
Cris Penn
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef japzooi het volgende:
(maar X-men 3 had ik niet goedgekeurd denk ik sinds die voorlopig nog niet uit is InTrePdIvity!)
japzooi!quote:Je mag vragen stellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
"I reject your reality,and substitute my own!"quote:
ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef victorinox het volgende:
Born on the Fourth of July?
Dat laatste wist ik niet..... oh wacht... die film...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef Sokolsky het volgende:
Esmee Lammers. Kleindochter van Max Euwe.
't Is een complot....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Vanavond nog gekeken, hij blijft hilarischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Ja he? Ik wist het wel!!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
Bericht las ik ook vanmorgen ofzo. Ik denk dat ik daar niet aan zou kunnen wennen ("ja maar... waar is de Winchester nou?")
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Een schaker met humorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Ja en ja!! Zij speelt DE Geishaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha... maar wie zit daar nog meer in? Gong Li?
Dit zei ik net, maar er kwamen geen reacties op. Waarom moest ik grinniken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef Sokolsky het volgende:
De eerste keer viel me trouwens niet op dat dat visrestaurant "Fulci's" heette... moest er nu wel om grinniken
En dat klopt ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een schaker met humor
Ik ken d'r niet, maar is 't die ene van Raise the red lantern?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En dat klopt ook!!
Volgend jaar ook Miami Vice en een film over de vroege jaren van Hannibel Lecter....
Tja, zal wel van het succes van Memoirs afhangen denk ik....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ze moet gewoon weer terug naar Yimou Zhang. Als die dan weer normale films gaat maken (House of Flying Daggers was écht een misser) ben ik weer blij.
Ja... maar van wat voor films?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:
Dat was iets met een Italiaanse regisseur geloof ik...wat weet ik niet meer precies....
Sheridana +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:59 schreef Sheridana het volgende:
zombiefilms?
Je ziet hem ook niet in de film.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:03 schreef Sokolsky het volgende:
hm... die heb ik niet gezien...
Norton.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef Sheridana het volgende:
Oeh, dat klinkt leuk!!
Wie speelde de leprakoning in Kingdom of Heaven?
Ik ben in een avontuurlijke bui.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:09 schreef Sokolsky het volgende:
Na die hints had ik 'm wel geweten... als ik wat eerder op F5 had gedrukt...
Maareh... Sai! Ik hier?
HHAHAH, ja die is ook vunzig....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:11 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, Woody Harrelson.
Nop. Laat ik meteen maar een hint geven: het woord 'bourgeoisie' wordt erin gebruikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:13 schreef Sokolsky het volgende:
Salo or the 120 days of Sodom? Hm, daar doen ze aan van alles, maar niet aan kannibalisme hè...
Die was niet eens zo vunzig, viel dat even tegen zeg. Ik viel in slaapquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:13 schreef Sokolsky het volgende:
Salo or the 120 days of Sodom? Hm, daar doen ze aan van alles, maar niet aan kannibalisme hè...
Op het eind werd het me toch echt te gortig...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die was niet eens zo vunzig, viel dat even tegen zeg. Ik viel in slaap![]()
Oh....dat is je FMT-vraag?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:12 schreef Sai het volgende:
Okay, ik zoek een film met kannibalisme en anuslikken. Wie helpt me?
Shit, de climax gemist dus. Zal de volgende keer gewoon het laatste half uurtje kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:15 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Op het eind werd het me toch echt te gortig...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh....dat is je FMT-vraag?
Ik dacht gewoon dat je advies wilde....![]()
'Bourgeoisie' zit ook niet in de titel. Het woord wordt gewoon in de film gebruikt. En dat is een best wel grote hint.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:16 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, is er nog meer Bourgeoisie? Ik ken een chanson van Jacques Brel, maar verder...
Dat lijkt me wel wat trouwens. Dan met die kindjes van Totoro. En die lui uit Salo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:15 schreef Sai het volgende:
geen Fulci-Ghibli co-productie.
Om de één of andere reden voel ik me nu opgelucht dat ik beide films niet gezien heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:18 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat trouwens. Dan met die kindjes van Totoro. En die lui uit Salo.
Niet in de cut die ik heb gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Doen ze in Delicatessen aan anuslikken?
Nop. Denk wat meer terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Braindead doet het altijd goed in FMT, kan ik ook wel een keer roepen.
Je hebt hem inderdaad niet gezien, maar je kunt hem best raden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb geen film gezien met bourgeoisie... sorry...
* Ping.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef Sokolsky het volgende:
Godard?
Dat reken ik maar goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:26 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb nog speciaal op MM gekeken wat jij nou precies op Weekend had gestemd...
Het antwoord is Weekend (ook wel: Week-End), van Jean-Luc Godard.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef wyccie het volgende:En nu voor de mensen die niet in geheimtaal praten?
Martin Lawrence in Blue Streak? David Chapelle deed ook mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Mennosson het volgende:
Gefeliciteerd, zie het nu pas![]()
![]()
![]()
Ik zit sinds september pas op de drie jaar
me is broekie![]()
Even warmlopen voor weer een mooie FMT dag:
Quotje:
Keep on riding me and they're gonna be picking iron out of your liver.
-The cheaper the crook, the gaudier the patter, eh?
Welke film, en welke twee acteurs in deze dialoog?
Nou is dat een beetje lullig, dus geef me de film en 1 acteur uit de dialoog en een andere acteur uit de film
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Martin Lawrence in Blue Streak? David Chapelle deed ook mee.
Wel een recente heistfilm volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:21 schreef Frank79 het volgende:
The Maltese Falcon met Humphrey Bogart? Een andere speler moet ik je schuldig blijven...
Zat me daar al stuk op te bijten. Kwartje valt niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]en
, kom op je weet het wel PL.....
In de reboundquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter Lorre. Maltese falcon en Humphrey bogart.
Tweede keer deze maand dat Peter Lorre mij punten oplevert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:30 schreef Mennosson het volgende:
[..]
In de rebound
Mr Anonimous +1
SOK´s vraag doen?
Okay.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zoek wel iets.
Nee. Geen van beiden heeft trouwens die leeftijd al bereikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Veertigers Catherine Zeta Jones? Vijftigers Lena Olin?
Nee. Kidman is ook nog geen 40.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Vijftigers Denveuve? Veertigers Nicole Kidman?
Sarandon is fout. Beals ook by the way.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Sheridana het volgende:
bij de 50ers Susan Sarandon en 40ers Sharon Stone?
Nee. En die is ook nog geen 50quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Geena Davis bij de vijftigers?
Het is niet onjuist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef Sheridana het volgende:
En Stone is goed?
Ja, maar weet ik veel wat die oude mannen leuk vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:07 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je wel eens een recente foto van Cardinale gezien?
Nee, ze is niet zo goed als Lange.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Jessica Lange?
Nah. In enkele van haar bekendste films doet Mel Gibson ook mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Lorraine Bracco?
Bron?quote:
Alliteratiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Tina. Ze heeft wel iets gemeen met Tina Turner, Sharon Stone, Susan Sarandon en Claudia Cardinale.
Hoe zei Hans Dorresteijn dat ook alweer...iets met een poliep?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:17 schreef Mennosson het volgende:
Merryl Streep
Wederom niet onjuist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
Rene Russo...
Die is nog geen 50 en een man.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef Mennosson het volgende:
Maradonna
Als Streep naast Robert Redford staatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hoe zei Hans Dorresteijn dat ook alweer...iets met een poliep?
Ron Eldard heet ie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deep Impact
When Trumpets Fade
House of Sand and Fog
Ik kom even niet op z'n naam.
mr a +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Catherine Bigalow
Sofia Coppola
Esmee Lammers
Penny Marshall
Nouschka van Brakel
Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nobody Knows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |