Je hebt hem inderdaad niet gezien, maar je kunt hem best raden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb geen film gezien met bourgeoisie... sorry...
* Ping.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:24 schreef Sokolsky het volgende:
Godard?
Dat reken ik maar goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:26 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb nog speciaal op MM gekeken wat jij nou precies op Weekend had gestemd...
Het antwoord is Weekend (ook wel: Week-End), van Jean-Luc Godard.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:27 schreef wyccie het volgende:En nu voor de mensen die niet in geheimtaal praten?
Martin Lawrence in Blue Streak? David Chapelle deed ook mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Mennosson het volgende:
Gefeliciteerd, zie het nu pas![]()
![]()
![]()
Ik zit sinds september pas op de drie jaar
me is broekie![]()
Even warmlopen voor weer een mooie FMT dag:
Quotje:
Keep on riding me and they're gonna be picking iron out of your liver.
-The cheaper the crook, the gaudier the patter, eh?
Welke film, en welke twee acteurs in deze dialoog?
Nou is dat een beetje lullig, dus geef me de film en 1 acteur uit de dialoog en een andere acteur uit de film
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Martin Lawrence in Blue Streak? David Chapelle deed ook mee.
Wel een recente heistfilm volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:21 schreef Frank79 het volgende:
The Maltese Falcon met Humphrey Bogart? Een andere speler moet ik je schuldig blijven...
Zat me daar al stuk op te bijten. Kwartje valt niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]en
, kom op je weet het wel PL.....
In de reboundquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter Lorre. Maltese falcon en Humphrey bogart.
Tweede keer deze maand dat Peter Lorre mij punten oplevert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:30 schreef Mennosson het volgende:
[..]
In de rebound
Mr Anonimous +1
SOK´s vraag doen?
Okay.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zoek wel iets.
Nee. Geen van beiden heeft trouwens die leeftijd al bereikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Veertigers Catherine Zeta Jones? Vijftigers Lena Olin?
Nee. Kidman is ook nog geen 40.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Vijftigers Denveuve? Veertigers Nicole Kidman?
Sarandon is fout. Beals ook by the way.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Sheridana het volgende:
bij de 50ers Susan Sarandon en 40ers Sharon Stone?
Nee. En die is ook nog geen 50quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Geena Davis bij de vijftigers?
Het is niet onjuist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef Sheridana het volgende:
En Stone is goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |